@ Tinkerbel: Hey Buddy! Alweer eventjes online! Fijn om te horen dat het goed gaat met jou en de kleine. En wat een lieve papa is Pascal! Ik kan niet wachten tot ook ik mijn kleintje mag vasthouden! Ben benieuwd naar de foto's van jullie kleine meid!
Pupke> fijn dat het zo goed gaat meis, echt super! Lola> ja precies, ik denk daarom ook dat ze hem voor meer heeft kunnen verkopen Devilschase> huh geef je geen bv ivm je werk? je werkt nu toch nog niet? zou je dan niet kunnen stoppen als je weer aan het werk gaat? naja maakt het uit lekker doen waar jij je goed bij voelt yeah de kleine maakt het goed en dat is het belangrijkste bedankt voor de tip, vind het inderdaad leuk om die kaart te bewaren Jekkia> bedankt meis! Mica> nou meis schiet niet op he met jou, rustig aan en "beterschap" Wupje> hij vond het heerlijk wat een teleurstelling dat alles nog dicht zit Tinkerbel> Fijn dat het zo goed gaat met jullie! zelfs nu lukt het me niet om ffies te slapen BOEHOE ik ben zoooooo moe... als ik "slaap aan + weeen aan" sms denk je dat dat ook lukt
Wupje: hihi, je mag best vragen hoe het gaat hoor van jou en de andere meiden hier kan ik het wel hebben ik word alleen een beetje kriegel van vrienden die elke dag sms-en van: vandaag dan? NEEEEEJ Oh wat balen dat bij jou alles potdicht zit! en als ik dan net iemand hier zie 16 dagen over tijd hoop het toch niet..
Desangel, gefeliciteerd met Gwen! Devilschase, bedankt voor de tip van de zwangerschapskaart! Heb zonet spontaan met mijn buurvrouw/vriendin/nichtje een lekker fietstochtje gemaakt naar een terras in een verderop gelegen dorp, daar een lekker broodje en een ijsje gegeten en toen weer terug op de fiets. Was heerlijk in de zon, maar nu wel krakkemikkig qua rug. Dat stofzuigen wordt hem niet meer vandaag vermoed ik. Morgen dan maar. Bij de vk was alles in orde trouwens. Ze verwachtte dat ik de 40 weken wel ga halen. Ik vermoed het zelf ook wel trouwens hoor. Er rommelt nog zo weinig! Ach, we zien het wel. Ik ga nu in elk geval even stoofvlees in de braadpan gooien, dat heb ik me al drie dagen voorgenomen maar komt er steeds niet van. Nu moet het dan maar gebeuren Groetjes!
Desangel, gefeliciteerd met jullie dochtertje! Vriendlief heeft gisteren nog maar een buikfoto gemaakt, vind m best mooi geworden. (zie album) Groetjes, Cossy
zeker een mooie foto cossy. vorige keer heeft mijn mannetje er ook een paar gemaakt (in mijn ondergoed in de duinen , wel een stil plekje opgezocht hoor... ) nu ga ik morgen naar een semi-profesionele fotografe. ik wil graag een foto gebruiken voor mijn geboortekaartje, maar dan moet hij wel echt mooi zijn. en dat kan nu eenmaal beter bij de fotograaf als thuis. ik neem kim ook mee, misschien wordt het wel een hele grappige. we zullen zien
Prachtfoto Cossy! Hier is mijn buik helemaal anders nu madam is ingedaald. Tijd voor een nieuwe foto dus! Zal vriendlief ook eens vragen...
Tnx! Ohh wauw dat lijkt mij echt geweldig om mooie professionele foto's te hebben! Maar ik moet i.v.m. budget kiezen, professionele foto's van dikke buik of van de baby... Die keuze was snel gemaakt... Dus nu gaan we zodra de beeb er is.
Hahaha ja mijn vriend zegt dat het eruit ziet alsof ik een skippybal door heb geslikt... Freesia, mijn buik is ook heel anders nu. Eerst begon de bol meteen onder mn borsten en nu hangtie een stuk lager, hahaha!
mooie foto cossy! leuk zo'n fotoshoot hanneke ik ga zo een kwarktaart maken, heb er echt onwijs trek in. ik wil er ook 1 maken als de kleine geboren is voor de allereersten die op bezoek komen (als ik de puf heb om een taart te maken dan he ) dus ik ga nu een soort van "proeftaart" maken
cossy, mooie buik! ik ga zo naar de vk, maar ben pas vanavond weer hier denk ik want ga daarna de kinderen ophalen, koken eten en ze op bed brengen ale:
Nou, nu ook maar even 'ingedaalde' buikfoto van 38 wkn upgeload in album. Is wel bloot, doch gecensureerd. En zo kun je zien: ik heb lekker geen striaeeeeee. Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeee Meh! Last van maagzuur, maar ben m'n doos Rennies kwijt
Cossy inderdaad zeg, wat een mooie foto! Roshi bewaar je een stukje voor me? Heeerlijk hier zelf ook veel aan de slag geweest met cake en taart enzo mjammie! Zit nu aan de stroopwafelsnippers hihi Moppiepoppie ook een hele mooie foto hoor! In mijn album staat er ook eentje met bijna 38 weken, ik zie alleen niet zo heel veel verschil met de vorige buikfoto! Ik zit hier echt momenteel ontzettend gebroken te zijn,en ik heb echt zo'n last van mijn rug. Heb ook een heel raar onbeschrijfbaar eng gevoel in me lichaam, een soort koortserig gevoel brr Denk dat ik zo even lekker onder de douche gaat zitten, heb geen bad dus dan maar zo Vanavond bbq bij schoonouders, alleen niet zo heel erg trek erin. 4 dagen achter elkaar bezoek gehad en ben het zat!
Hier net 6 minisnickers op Moppiemoppie, wauw wat een prachtfoto! Wat zijn vrouwen toch mooi eigenlijk! Tukkie moeten overslaan, want vrienden kwamen onverwacht langs. Pfff, beetje hoofdpijn en ben zoooo moe....
jullie hebben het vast al gezien en er zijn er al heel wat bevallen maar..... de laatste augustus 2008 mama is bevallen!!! Ons topic kan nu elk moment gesloten worden en dan wordt het stokje aan jullie doorgegeven. Heel veel succes en dat er maar net zulke mooie kindertjes komen als van de aug mama's (al zal dat moeilijk worden, hihi)
Hey meiden. Heb weer hele mooie foto's voorbij zien komen ! Hier alleen om 06.00 bijgevoed. verder de hele dag al netjes met de borst. Hij heeft nu de smaak goed te pakken. Navelklemmetje is er hier al afgehaald omdat ik een hele korte navelstreng had en hij naar binnen werd getrokken dus ging rotten. Leuk dat jullie zien dat hij op mij lijkt, iedereen riep dat hij op mannetje leek, tot we mijn babyfoto naast hem neerlagen. Ehh en de rest ben ik vergeten... iig iedereen een dikke knuff. Ow ja kraamverzorging : Zijn er nog meiden die de pech hebben van die 24 uur? Zat me helemaal zorgen te maken dat we zo weinig uren zouden krijgen,maar hoe het er nu naar uitziet krijg ik gewoon mijn 56 uur. Heerlijk ! Heb een wat ouder iemand met 19 jaar ervaring dus daar ben ik ook erg blij mee.
dank je meis.... maaruh qua mooie kindjes, dan heb je onze plaatjes zeker nog niet gezien.... Moppiepoppie> mooi buikkie! Freesia> dan zijn 2 "gewone" valt toch wel mee Dnisse> kan me wel indenken dat je even een avondje voor jezelf wil. ik heb een stukje voor je apart gezet: