September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Hallo kletskouzen!

Jeetje wat veel bij moeten lezen, maar ik ben er weer. De PC is er weer.

Alle nieuwe mama's weer gefeliciteerd! Volgens mij zijn het echter niet zoveel... WIJ WILLEN MEER BABYNIEUWS!

Oww, wat een mooie foto's, dames. Mooie toeters, hoor!

Ik ben net naar VK geweest, beebje is verder ingedaald ennn...JOEPIE! ik mag nu blijven rondlopen als mijn vliezen breken!
    Toch een fijner idee... :)

Ik merk dat de harde buiken toenemen, ook qua gevoeligheid, maar volgens de VK kan het WEKEN rommelen, dus ws ben ik nog lang niet aan de beurt. Hoewel ik het soms wel zat ben, vind ik het ook nog wel prima. Er is GENOEG te doen: babykamer is nog altijd niet af, een deel moet nog geverfd zelfs en huis is ook nog niet op orde... Word er soms wel heel gestresst van. En dan nog maar niet te spreken over ons nieuwe huis, wat ook binnen twee maanden af moet zijn... :cry: Lekker relaxed zwanger zijn! :(

Slapen is ook bij mij een steeds groter wordend probleem, kon zelfs bij VK bijna mijn ogen niet open houden!

Nou, medemama's...dikke knuf voor ons allemaal dan maar!

2. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Jeetje hoe dipperrig ik gister was hoe fit ik vandaag ben. Heb met mijn mannetje vanmorgen onkruid gewied en de tuin gesnoeid. En alle plantenbakken leeg gemaakt. Vanmiddag lekker in m'n uppie allemaal nieuwe plantjes gehaald en zonet lekker de bloembakken weer gevuld. Het ziet er weer helemaal spik en span uit. Heerlijk lekker in de herfstkleuren.
    Zweet me helemaal rot nu dus zo maar even douchen. Heb echt het gevoel alsof ik de hele wereld aankan vandaag :D

Freesia, hahaha lekker toch ;)

Roshi , hier gister een appeltaart gebakken. Goed tijdverdrijf.

En voor de dames die dippen over de vele kilo's die ze zijn aangekomen hier gaf de weegschaal vanmorgen het geweldige getal van 30 kg extra aan :confused:
    Tsja niks aan te doen. Eet echt gezond en drink veel water maar helaas ze zitten er toch echt aan!
    Vind het wel een geruststelling dat mijn moeder en mijn zus ook boven de 30 kg zaten en die zijn ook weer normale mensen geworden :)

Ga nu ff douchen zweet gutst echt bij mijn rug langs nu,zo warm!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow ja tepelkloven:

Na het voeden smeer ik idd een druppel borstvoeding uit en laat dat opdrogen..daarna een vet zalfje van de apotheek en dat doet echt wonderen.

4. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Kaatje: Wat houdt dat 'bijvoeden' in? Is dat met jouw afgekolfde melk met een flesje ofzo?

5. 4days

4days Niet meer actief

Hihi toch vreemd, van de augustusmama's mogen we nu, terwijl we al ruim over de helft zitten... Haha, nee snap we ze bedoelen, nu is echt ECHT niemand meer voor ons! (hoewel ik in mijn geval sterk hoop dat niet de halve oktoberlijst me inhaalt... :) )

Heb vandaag een voedings-BH gekocht. Vind ze nog een beetje vreemd, hahaha! Maar wel super handig.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppiepoppie, ik kolf eerst af, dat krijgt hij via een spuitje.
    Alles wat ik dan nog te kort kom vul ik aan met Nutrilon, ook via een spuitje zodat hij niet aan de fles went,maar wel leert dat hij beloond wordt als hij ergens aan zuigt ( naast het spuitje heb ik dan ook mijn pink in zijn mond )

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ Tinkerbel ja idd heerlijk dat je hubbie lekker lang vakantie heeft. Kun jij ook een beetje op krachten komen :D Mijn mannetje heeft straks ook 3 weken vrij daar ben ik ook heel blij mee. Moest er niet aan denken dat hij na 3 dagen alweer moest gaan werken.

@ Pisum NEEEE wij gaan niet 16 dagen over tijd lopen :confused: ... jij bevalt gewoon morgen of zo. Een week later is wel genoeg vind je ook niet? ;)

@ Azeb wauw nog fietsen! Dat vind ik tegenwoordig niet meer zo prettig..hoogstens 2 straten of zo.

@ Cossy mooie foto!

@ Roshi hi hi jij zit helemaal in de taarten vandaag :) Eerst voor de hond en dan toch ook maar voor jezelf

@ Moppiepoppie ook een mooie buik hoor!

@ Kaatje fijn dat de bv nu goed gaat :D

@ First time yippie ingedaald! Maar idd laat ukkie nog maar even zitten als jullie nog zoveel moeten klussen 8) Succes!

@ Ydnic zo ook goed bezig geweest vandaag!

Hier eigenlijk alleen maar een middagdutje gedaan en het oud papier bijelkaar gezet en gestofzuigd :( Voor de rest vond ik het veel te warm. Morgen is weer een nieuwe dag 8)

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Cossy: Mooie foto!
    Even over die voedingsbeha....weet jij welke maat je aan moet houden? Gewoon de maat die je nu hebt? Ik twijfel dus want ik hoor overal dat je borsten nog groter worden tijdens de borstvoeding.....

@ Roshi: Ik slaap wel redelijk goed...dus volgens mij ligt het daar niet direct aan. Ik moet zeggen dat de vermoeidheid nu ook ineens weer weg is......tja misschien heeft mijn lichaam gewoon iets meer slaap nodig nu in de laatste weekjes.

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @cossy vreemd? :) ik vind ze net een soort SM bh :)

10. 4days

4days Niet meer actief

Eva, als je er gewoon eentje neemt die nu redelijk ruim zit pastie ook wel met stuwing. Het is denk ik niet nodig om een hele maat groter te pakken.

Dat bedoel ik dus Parr... :)

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Eva> zou best kunnen hoor, hoop dat je moeheid niet meer terugkomt!
    Parr> sms bh :) dat zei ik ook al tegen mannetje

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Staan nieuwe foto's in mijn album !
    Ben trouwens al 8,5 kg kwijt van de bevalling :)

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier net lekker een Mcch menu met een extra cheeseburger op. :p Is een tijd geweest, was wel lekker!
    Pff heb nog steeds die krampjes en dan tussendoor harde buiken. Ben nu aan het opletten of er een ritme in zit. Heb nooit de hele dag last van gehad maar vandaag wel. Hoe ervaren julle de oefenweeën? Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Voel mij ook raar, niet mijnzelf, niet helemaal lekker :( :(
    Vanaaf verjaardag dus maar hopen dat daar mijn vliezen niet breken haha :) Wil liefst 's nachts bezig gaan als iedereen slaapt ;)

14. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Cossy, mooie foto! Lijkt idd alsof je een skippybal hebt ingeslikt :) (geintje, mooie buik hoor)

Parr veel plezier op de verjaardag zodadelijk!

Geen idee hoeveel kilo ik al kwijt ben sinds de bevalling. Was maar 5,5 aangekomen dus die zullen er wel vanaf zijn. Mijn buik is wel weer praktisch de oude, alleen nog niet zo stevig ;)
    Pas alweer in mijn oude broeken (beetje strak bij de buik maar ze gaan wel dicht :D ), alleen in mijn spijkerbroeken nog niet :( maar vind het wel lekker om nog die ruimzittende zwangerschapskleding te dragen

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    update: net ben ik bij de gyn geweest. zij heeft alles gecheckt en de baby had het volgens haar nog prima naar z'n zin...

ze heeft gelukkig wel geprobeerd me te strippen, maar dat ging een beetje moeilijk omdat mijn baarmoedermond heel diep lag, ofzo. die heeft ze vervolgens wat naar voren getrokken, jaiks! :confused:
    in ieder geval had ik al wel 1cm onsluiting en deed het pijn wat ze deed, dus hopelijk is er wat gebeurd!

zo niet, dan moet ik gewoon afwachten tot eind volgende week :( en regelmatig op controle bij de vroedvrouw. en als ik dan bij 42 weken nog niet bevallen ben, wil ze me wel inleiden. nu nog niet omdat alles er nog prima uitziet en er eigenlijk geen aanleiding toe is. tenzij ik echt de baby veel minder ga voelen, maar daar is nu nog geen sprake van..

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @desangel gefeliciteerd met je meisje en ik weet helemaal hoe het voelt om zo'n kleintje achter te moeten laten.
    veel sterkte de komende 7 dagen.

@cossy mooie foto meis

17. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Hi meiden,

Zo kindjes liggen weer gedouched en gevoed op bed :D .
    Bij de vk: alles nog oke, ze heeft wel even getoucheerd om naar het koppie goed te kunnen voelen maar zat echt nog niet in bekken, dus... verder kon ze meteen melden dat alles nog potdicht zit. Oke, geen probleem, had ook niet verwacht dat ik al ontsluiting zou hebben, en daar zou ik misschien ook alleen maar valse hoop van krijgen.
    Volgende week dus weer gewoon een afspraak, ben benieuwd of ik die haal...

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey Dames

@Desangel Gefeliciteerd met je Dochtertje ! !

@Cossy: Mooie foto !

Hier heeft gistere niet meer doorgezet.Wel nog steeds harde buiken en net zelfs tot 3x toe om de 20 min en hielden ze 2 min aan.Daarna kwamen ze weer onregelmatig.
    Hoop zo dat het door gaat zetten.Zo niet ga ik in iedergeval woensdag bij de vk alsnog proberen of ze me dan toch willen strippen. (Ze zijn gistere ook binnen geweest dus ze kunnen het maar stimuleren).
    Verder gaat alles gewoon goed, madam is flink aanwezig.

19. 4days

4days Niet meer actief

Kaatje -> 8,5 kilo?! Dat is niet mis! :D Kijk, van zo'n opmerking krijg ik weer hoop! :D

Jekkia -> Hmm, nee, daar word ik dan weer depressief van... :)

Pisum -> Klinkt pijnlijk.... :( Maar al een centimetertje, dan zit het er dik in dat het binnenkort vanzelf begint! :)

Wat een eigenwijsjes allemaal zeg! :) Als ze het naar hun zin hebben zijn ze er nog niet uit.. :) Hoop alleen dat ik straks niet de enige ben die hier nog zit, hahaha!

20. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Babynieuws!

Sunshine is vanmiddag om kwart voor 6 bevallen van dochter: Jenna.
    Ze moeten nog een nachtje in het ziekenhuis blijven.
    Ze heeft een zware bevalling gehad en uiteindelijk is Jenna met de vacuumpomp geboren.

Deel Deze Pagina