Pisum -> Jippieieie, eindelijk! Succes vannacht! Hopelijk schiet het allemaal een beetje op! Lola -> Morgen al, wat snel! Oh nee, inmiddels zelfs vandaag zie ik.... En wat een prachtige foto! Echt supermooi! Kaatje -> Fijn dat alles weer goed gaat met jullie!
nee, maar zn hele kamertje is ook groen met schaapjes dus dit was echt puur geluk dat we EN een kaartje met schaapjes vonden EN eentje die groen was!
Goodmorning! Pisum, ik wil vandaag babynieuws van jou horen! Kaatje, fijn dat de kraamhulp zo goed bevalt. Funnyme, beterschap meis, het zit ook niet mee Lola, heeeeeel veel succes vandaag! Sannemart, van harte met Teun! En hier: heb gewoon (naar omstandigheden) goed geslapen!! En voel me weer een aardige piet. Sta momenteel ook helemaal niet in de 'bevallingsmodus'. Maar aan de andere kant moet het ook niet te lang meer duren want over een week is mijn zoontje jarig, zou het fijn vinden als de verjaardagen niet al te dicht tegen elkaar liggen, maar goed daar heb ik niks over te zeggen natuurlijk. Verder heb ik een record: ben nog nooit zolang zwanger geweest!!
Morgen dames! Vandaag grote schoonmaak hier! Wens, ik sta ook nog totaal niet in de 'bevallingsmodus'! Hoewel je daar volgens mij nog snel genoeg in komt als de weeen eenmaal beginnen... Wij zitten met de verjaardag van mijn vriend (2 dagen voor de datum), maar die vind het juist leuk als ze dicht bij elkaar jarig zijn (of samen?). Groetjes, Cossy
goedemorgen dames, hier redelijk goed geslapen vanacht, werd pas om 6 uur wakker om te plassen. helaas wel steeds meer last van mijn heupen 'snachts waardoor ik telkens moet draaien, en dat gaat zo lekker licht..... @lola: leuke foto's hoor. ben zelf gisteren ook foto's gaan maken en er zitten vast ook hele leuke bij. kim was het op een gegeven moment wel zat, maar gelukkig was mijn moeder mee om haar bezig te houden. als ik ze binnenkrijg zal ik wel een leuke erbij zetten. succes vandaag iig. @ingeltje: mocht je willen testen of er vlooien zijn heb ik nog een tip van oma. zet een ijsbakje met water en een waxine lichtje (of drijfkaarsje) in de kamer en ga weg uit de kamer. aangezien de vlooien op warmte afkomen en niet kunnen zwemmen zal je ze drijvend in het water vinden. (misschien voor de zekerheid nog ff doodknijpen, dan weet je zeker dat ze het niet meer doen) @pisum: klinkt heel spannend. succes meid leuke kaartjes heeft iedereen trouwens. ik zal nog even op de foto's moeten wachten voor ik mijn kaartje kan maken. zal wel nog even goed naar de gedichtjes moeten kijken dit weekend want anders wordt het toch wel een zooitje.... @sannemart en sunshine: gefeliciteerd met jullie kleintjes @ firsttime: volgens mij lossen wij elkaar af. klinkt allemaal heel herkenbaar. stomme hormonen en dan ook nog al die stress erbij dat alles nog niet af is. is niet echt bevorderlijk voor de gezelligheid. hou je rustig en gelukkig zijn niet alle dagen zo!
@Lola, succes vandaag! Wat lief zeg die foto's van je buik met je dochter. @Ingeltje, dat zou beter zijn inderdaad...heeft Julian ook geen bulten? @Dnisse, vervelend dat je er zo doorheen zit..dat pijn bij de borstkas met ademhalen had ik op het laatst ook...erg pijnlijk. Hoop dat het snel allemaal voorbij is voor je. @Funnyme, oh nee hé..sterkte en een dikke knuffel! @Miranda, jammer dat de bv nog niet goed op gang komt..misschien komende dagen. Ben benieuwd naar jullie kaartje. @Kaatje, super hé zo'n kraamzorg! Haha dat had ik ook..Britt zat laatst aan de ene borst en aan de andere kant bleef het lopen als een lekkende kraan Goeie nacht gehad? Super dat het lukt met het tepelhoedje! @Parr, leuk dat ze gaan samenwonen..mmm meer slijm en rommelde darmen...klinkt als het begin van @Pisum, ik heb toen 6 uur om de 8 minuten weeën gehad..later werd het snel om de 3 minuten. Hoop bij jou ook! Britt is sinds gisterenmiddag wat hangerig en wil eigenlijk de hele tijd bij mij liggen. Ik vermoed dat de 'regeldag' eraan komt want ze wil ook wat vaker aan de borst. Om aanraden van de kraamhulp hebben we Kruidvat luiers gekocht. Vannacht de eerste geprobeerd en alles liep meteen langs haar been en alles zat onder Vandaag toch maar weer de Pampers kopen voor de nachten.
@Lola, veel succes vandaag! @Dnisse, he bah! hoop dat het snel over is! @Miranda, hoop dat de bv gauw op gang komt meis! @Kaatje, leuk he zo'n kraamverzorgende? Ik was helemaal in tranen toen ze weg ging! wel jammer dat ze de laatste dagen maar halve dagen komt! Geniet er nog maar even lekker van meid! @Pisum,GO GO GO! zet hem op meid, hoop dat je snel een beeb in je armen hebt! @krisstel, Ik vind die kruidvat luiers maar niks, net als die van de etos.. Michelle plast die luiers helemaal lek HIHI, met die luiers moet ik om de haverklap haar een schone romper en broekje aan doen, omdat die anders helemaal doorweekt zijn! Ik heb voor de nacht nu pampers baby dry en overdag de gewone pampers new baby.. Deze bevallen me het best! nu even ego: Hier een beroerde nacht gehad, geen idee wat er met mijn meisje aan de hand was! Ze is om 2 uur wakker geworden en sindsdien eigenlijk niet echt meer gaan slapen.. heb van alles geprobeerd,, in slaap wiegen, flesje geven, inbakeren, buikje aaien..speentje.. maar mijn mopje bleef wat huilerig! Volgens mij had ze krampjes want ze liet de hele tijd ook scheetjes.. pff echt niet leuk om te zien hoe je kleine vergaat van de pijn.. zou de pijn dan het liefst van haar willen overnemen! Ik heb haar net weer even wat voeding gegeven en in ze is (eindelijk) in mijn armen in slaap gevallen! Ik verga nu onderhand wel van de hoofdpijn!(waar ik sinds de bevalling inene weer vaker last van krijg!) Ik ga nu even een beetje opruimen en dan duik ik mijn bedje maar weer even in! Hopende dat die hoofdpijn weer afzakt!
Hoi allemaal, Pisum: zet um op! Lola: heel veel succes en jippie dan hebben we weer babynieuws! Sannemart: gefeliciteerd met de geboorte van Teun - geweldige naam!!! Bevallingsmodus: ik ben er klaar voor, merk dat mijn lijf echt op is. Ben zoooooooo moe en alles doet me pijn. Maar vind de 13e eigenlijk geen mooie datum dus vandaag hoop ik dat ukkie nog even blijft zitten. Na 12 uur vanavond ben ik er weer helemaal klaar voor ! Nu maar hopen dat beeb daar rekening mee houdt hihi. Onze verjaardagskalender voor de maand september is helemaal leeg dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit. Record: hier ook nog nooit zo lang zwanger geweest haha! Wens3: hoe oud zijn jouw andere kids? Ik heb 2 zoons van 10 en 7 en nu dus een kadootje er "achteraan" Nu maar weer even kopje thee drinken Esje
Goedemorgen, Werd vanmorgen verwend met een grote kop frambozenbladthee en een stroopwafel op bed Nu net echt ontbeten en aangekleed. We gaan zo naar de stad. Lief gaat zijn nieuwe camera uitproberen (hij maakt panoramafoto's) en ik ga kijken of ik toch nog een doorknoopslaapshirt kan scoren ergens. Pisum meis, owww wat megaspannend! Wie weet heb je je ventje al in je armen nu! Ik duim! Lola, ook al opeens geweldig nieuws! En wat een gave foto's. Succes! Funnyme, owjee, dat is balen zeg. Heel veel beterschap meis. Kaatje, fijn dat de kraamzorg zo goed bevalt. En dat de bv met hoedje wel lukt! Kruidvatluiers... Ik heb 2 pakken gehad van iemand, oeps. Naja, zal wel zien. Lindaa, wat zielig lijkt me dat, krampjes... Sterkte met je hoofdpijn. Ingeltje, hopelijk inderdaad geen vlooien! Verder ben ik het een beetje vergeten allemaal Ben de knalharde buiken, krampen en pijnlijke heupen nu wel goed zat 's nachts... Ook het krakerige zweterige plastic onderlegding
hey dames Even een kort ego berichtje. Eergistere heb ik mijn harde buiken een uur lang getimed en kwamen ze om de 20 min en dan 2min lang.Na een uur zakte het af daarna nergens meer last van gehad. Gistere weer getimed omdat ze vaker kwamen en toen kwamen ze ong. anderhalf uur lang om de tien min en dan weer 2 min lang.Ook helaas daarna zakte ze weer af. Dat ze nou maar voort flink gaan doorzetten naar weeen met ritme dat blijft en we gewoon gaan bevallen. We hebben het echt gehad ! Voor de nieuwe mama's (srry heb niet terug gelezen) GEFELICITEERD met jullie kleintjes !
Hey mama's in wording! @ Sannemart gefeliciteerd met de geboorte van Teun! Lekker genieten nu @ Pisum you are next! Zet m op! @ Lola ook voor jou vandaag een prachtige baby! Succes! @ First time ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Is ook geen ideale situatie Dikke knuff en veel sterkte! @ Dniise ook voor jou meid! @ Ingeltje oh dan ben ik benieuwd of het nu daadwerkelijk netelroos is. Als je vlooienbeten hebt, dan zitten deze ook alleen maar op je onderbenen normaal gesproken. @ Parr ik ben benieuwd of het echt alleen voorwerk is of dat er toch iets gaande is. 8) @ Funny me veel sterkte meid! Dikke knuff, vond het al verdacht stil rondom jou. Hier vandaag een relaxdagje. Van hubbie een mooi horloge cadeau gekregen en ik probeer straks even de stad in te gaan. Wil heel graag bij Ici Paris nog een lekker geurtje halen Vanavond komen de ouders nog op bezoek en dan mag ukkie vanaf vannacht komen 8)
Goedemorgen allemaal, Pisum, hoe gaat het? Hoop zo voor je dat je je kleintje nu lekker ligt te knuffellen. Wupje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Bavallen, ik heb me maar voorgenomen dat er voor woensdag geen spontane bevalling gaat komen. En ga alleen maar leuke dingen doen tot dan. Freesia, lekker hoor zo vroeg op de ochtend al lekker verwend! FunnyMe, duim voor je dat het snel beter met je gaat. Beterschap! Luiers, Ik heb hier een vooraad van pampers aangelegt. Telkens als ze in de aanbieding waren heb ik wat pakken ingeslagen. Heb hier echt een mega voorraad Koop je pampers namelijk in de aanbieding dan zijn ze goedkoper als eigen merk luiers. En je hebt minder kans op lekkage Was een tip van mijn zus.
*** BUDDYNIEUWS *** Pisum en haar mannetje zijn vanochtend om 08.43 uur bevallen van hun zoontje RAYYAN! Het was zwaar, maar het gaat verder goed met hen. Ze zal snel verdere info geven! *** EINDE BUDDYNIEUWS *** @ Pisum, buddy van me: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Rayyan a.k.a. Moke!. Geniet maar lekker van je kraamperiode!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa joehoe Pisum en mannetje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Rayyan. Mooie naam hoor.
*************** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Pisum! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd! **************** @kruidvatluiers: Heb ik hier ook, omdat Luca die allerkleinste moet, maat 0 gaat prima hier! @iedereen: Komop meiden. we gaan nu in een sneltreinvaart, afgesproken?
Goedemorgen meiden ! Hier een slechte nacht gehad, een enge ook. Levi lag om 23.30 op bed, tot 02.30 alleen maar huilen van de krampjes. Van 02.30 tot 03.30 geslapen, toen had hij een volle poepluier. Om 04.00 hoorde ik hem rare geluiden maken, ging ik kijken was hij helemaal blauw. Hij heeft het wel vaker benauwd door slijm in zijn keeltje,maar nu bleef hij er in hangen, kreeg zijn kaken ook niet van elkaar om het eruit te halen. gelukkig zette hij het na een paar min. op het huilen en trok het blauwe weg. Daarna heeft hij van 04.30 tot 06.30 geslapen. Heb hem vanochtend zelf in bad gedaan Straks komt de kraamhulp, die komt nu alleen de middag want die had er een adresje bij. Voor de bevallen moeders: Komt jullie kleine ook zo vaak? Sinds gister om de 1 of 2 uur.. niet dat het erg is want hij moet aankomen maar voel me echt net een lopende koe :-? Krisstel, hier bevallen de kruitvat luiers erg goed ! Mijn moeder heeft net ook een pak van de Aldi meegenomen, blijkt ook erg goed te zijn. Lindaa, knuff. denk idd dat Michelle krampjes had. hebben ze de eerste 3 maanden vooral last van Hier ook veel hoofdpijn na de bevalling, zeker met slaaptekort Pisum en mannetje, gefeliciteerd met RAYYAN ! Leuke en aparte naam !
Gefeliciteerd Pisum met je mannetje!! Super top! wat een super mooie naam zeg! Hihi Devilschase, ik woon onderhand onder het spoor hier, maar hij rijd mij toch elke keer snoeihard voorbij Wupje, ik ben fan van luchtjes kijk eens naar Calvin Klein Euphoria, die is zooooooo lekker! Miracle ik hoop dat het serieus voor je doorzet, is in ieder geval een beginnnetje! Nou geef mij 1 bol wol, en 2 breinaalden en ik kan zo tussen mijn oma en haar vriendinnen gaan zitten. Opoe-tijd is ook voor mij aangebroken en ik loop nog langzamer als die dikke lelijke eend die beneden altijd op de weg loopt hihi! Mannetje moet elke keer lachen als hij ziet hoe ik uit dat gigantisch hoge bed moet stappen enz.. Oei ik ga weer klagen ik ben weer weg doeiiiiiiiiiiiii
Dniisse, klagen mag hoor Nog even volhouden en je hebt je kleintje in je armen. en dan is alles de moeite waard geweest !