*** BUDDYNIEUWS *** Pisum sms-te net nog dat het heftig is geweest, maar dat het wel goed met ze gaat. Ze moeten een nachtje in het ziekenhuis blijven i.v.m. het vloeien. *** EINDE BUDDYNIEUWS *** Hier gaat het zijn gangetje. Helaas is mijn litteken een beetje aan het ontsteken waardoor het erg brandt. Verder zijn we vanmiddag voor het eerst op stap geweest met Quinten naar de Prenatal en de winkel. Leuk joh: eerst keek iedereen vol verbazing naar mijn enorme buik, nu kijkt iedereen vertederd in de maxi-cosi, hihi. Ik merk wel dat ik het nog steeds moeilijk heb met het feit dat de borstvoeding niet is gelukt, ondanks dat hij het geweldig doet op de kunstvoeding. Maar ja, dat gevoel slijt hopelijk ook wel weer, ik kan er immers niets meer aan veranderen. Zometeen even eten en daarna nog even een blokje om (als het droog blijft tenminste).
***Buddynieeeeeeeeeeeeuws! *** Ik mag eindelijk ook! Lola is vanmiddag om 14.17uur bevallen van Emma Sophie. Ze is 51 cm en 3165 gram. Ze zijn nu onderweg naar huis! Moe, maar voldaan ***einde*** Roy, Lonneke en Jasmijn: gefeliciteeeerd!
Lola Gefeliciteerd met jullie kleine meid Emma Sophie !! Jaa , er komt weer een beetje ritme in de babynieuwtjes ! Wie is de volgende...?
Ha lieverds! Jeah eindelijk beebnieuws Pisum gefeliciteerd, eindelijk \/ Supertoffe naam! Lola jij ook gefeliciteerd, wat snel gedaan meis, superknap! Hier ook even een mindere dag gehad, hele dag in het ziekenhuis gezeten met Fenna Ze bleef maar geel en had al 3,5 dag niet gepoept Dus de vk vond dat we maar beter even naar het ziekenhuis konden. Daar aangekomen begon de kinderarts over een inwendig onderzoek, doet hij haar luier uit en ja hoor, gepoept Ja zij denkt ook: Geen polonaise aan mijn lijf Dus bloed en urine gecheckt, alles prima dus gelukkig mochten we naar huis, ooh ik was helemaal kotsmisselijk van bezorgheid Morgen nogmaals bloed prikken maar ze verwachten niets byzonders, dus zijn helemaal blij Fenna heeft alleen wat moeite met op temperatuur blijven dus we moeten haar nog wel helpen met een kruikje, maar ach... Zo lang en ego verhaal, maar jullie zijn weer op de hoogte! Met mij gaat het verder top, vloei amper meer en de hechtingen doen vandaag bijna geen pijn meer, ook heb ik weer wat meer fut, perfect dus! Ga nu heeeeerlijk biefstuk eten en zit aan een roseetje, ooh wat heb ik dat gemist Of maak ik jullie nu erg jaloers Liefs XXX
Lola gefeliciteerd met je dochter @pupke: ik voel heb er ook wel moeite mee dat borstvoeding niet lukte. Bedenk me dan maar dat baby's ook groot worden op flesvoeding en dat ik er ook niets aan kan doen dat het niet lukt.
@ Tinkerbell: Wat goed dat ze alsnog gepoept heeft en dan ook meteen bij de kinderarts ! Hmm.. Die biefstuk , daar maak je me wel lekker mee
@lola gefeliciteerd met je meisje. draaien op het laatst weet ff niet meer wie het er over had. maar robin lag op maandag nog normaal en op de verloskamer op donderdag lag ie in een volkome stuit. een kleine 2 uurtjes later lag ie dwars dus heb het hier anders om gehad. heel appart is het. hoop dat jou beeb nu gewoon blijft liggen.
@ pisum: gefeliciteer met de geboorte van Rayyan! @ Lola: Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Emma! (grappig detail: ik ken een gezin waar de dochters ook Emma & Jasmijn heten. En de 2e naam van die Emma is ook Sophie ) Hier een goede nacht en dag gehad. We gaan zo even bij mijn zus en zwager op bezoek, heb ik zin in! Morgen een verjaardag. Babyfoon Die willen we morgen zien te scoren op internet. Welke hebben jullie en zijn jullie er tevreden mee?
Nog een vraagje: Wat is een lage bloeddruk? Want mijn bloeddruk is alleen maar lager geworden in deze zwangerschap. Laatste controle was mijn bloeddruk 100/65 terwijl die voorheen rond 120/75 lag. Was die nou eerst te hoog of nu wat aan de lage kant?
@eva: Mijn bloeddruk ligt altijd rond de 125/75 oms iets lager soms iets hoger. Ik denk als het te laag is of te hoog ze het je wel laten weten , anders even navragen als je toch twijfeld.
Even snel tussendoor, eindelijk is Anne geboren! Op 11 september, na heel veel voorweeen ging het eindelijk toch gebeuren. Alles is goed gegaan, ben wel heel moe, BV gaat nog niet zo goed even doorzetten. Doei
@Nela, wat een verhaal zeg. Kan me voorstellen dat je er een dubbel gevoel aan overhoudt. Hopelijk gaat het strippen aankomende week lukken..sterkte meid! @Azeb, en anders proberen te man te overtuigen voor iets gezelligs ?! @Freesia, wat lief gebreide sokjes! Mmm bij jou zijn de darmen dus ook bezig Haha nice pic @Pupke, leuk hé dat iedereen je kleine nakijkt Mijn man werd eergisteren ineens door allerlei vrouwen aangesproken over hoe oud ze was en hoeveel ze weegt etc. Moet nog oppassen ook @Lola, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Emma!! @Tinkerbel, haha lekker eigenwijs meisje hoefde ze niet onder de blauwe lamp? Fijn joh dat je je zo goed voelt. @Eva, wij hebben de Alecto D85 en hij werkt super. Misschien zou ik achteraf diegene nemen waar ook de kamertemperatuur op aangegeven wordt (is een nieuwere versie) @Molly, gefeliciteerd met jullie dochter Anne, succes met de borstvoeding, hopelijk gaat het lukken. Jaaa vanmorgen weer een broodje filet american op mmmm Ben ook maar eens op de weegschaal gaan staan (was zo nieuwsgierig) en zat vanmorgen precies op mijn oude gewicht. De striae is al aardig licht geworden (smeer het nog elke dag in), de buik is nog wel slap raar om te zien