Goedemorgen! Hier vannacht als een roos geslapen 8) ! Lagen er om 1 uur in en werd pas om 9 uur wakker en had eigenlijk nog geen zin om eruit te komen. Daar ben ik dan wel weer blij om dat de nacht in elk geval nog snel voorbij gaat....het is alleen als je dan wakker wordt dat je denkt 'sjit weer niks gebeurd vannacht' @ Sidmick nou vooruit jij mag nog voor mij en dan gaan Ydnic en ik gewoon samen ! Maar wel snel hè, wil eigenlijk donderdag niet meer naar de vk! @ Devilschase zo cute manneke! @ Dniise hmm toch krampjes en harde buiken, zou een begin kunnen zijn toch? @ Helma go girl! Waarschijnlijk vandaag dus weer babynieuws ! @ Anno fijn dat alles goed gaat met Julia! @ Eva de Alecto wordt wel vaak als beste aangeraden, ook qua prijs / kwaliteit is dat wel een goede keuze. Hi hi onze uk heeft trouwens geen latino papa maar doet het ook erg rustig aan @ Parr hopenlijk heb je vandaag dan weer een hele vrolijke dag. Hoe kwam het dat je er gisteren een beetje doorheen zat? In elk geval een dikke knuff! @ Azeb misschien toch even de vk bellen om te kijken of er niet toch al iets van weeën aan de gang is? Iemand trouwens nog iets gehoord van She Devil? Azeb jij bent toch haar buddy of niet? @ Kaatje schattige foto! Vandaag een lekker relaxdag. We gaan tegen de avond nog met de schoonfamilie wokken. Ik wil heel graag mee dus daarom doe ik de rest van de dag maar niks dan moet het wel een uurtje of 2 vol te houden zijn. Zal alleen maar niet teveel knoflook eten...mocht er vannacht iets beginnen is dat ook zo vervelend voor de vk Ik merk trouwens dat iets vetter eten me nu ook helemaal niet goed valt. Gisteren frietjes gehad en 's avonds een stukje cake, ik was er echt misselijk van
Ja ik ben inderdaad de buddy van Shedevil. Heb vorige week een keer een smsje gestuurd, wil niet al te zeurderig overkomen en nu al weer eentje sturen. Of zal ik het wel doen?
@kaatje *zwijmel zwijmel! echt mooi foto! @cossy hier ook dat uk minder beweegt, maar dan rustiger. Net zo druk alleen rustiger, dit bedoel je dan waarschijnlijk of niet? Ik heb wel 's avonds dat uk ineens wel kungfu uitvoert, schrik ik nu elke keer van @wupje ja ik weet het niet.. ik voelde mij mijzelf niet en ik had snel last van mijn bekken na de boodschappen doen. En toen naar de leenbakker om die hoge badkamerkasten te hlaen, en dan zien dat ze die niet meer hebben in de assortiment en dus ook niks hebben in die kersen kleur.. wat betekent dat wij óf het zo laten met een kersen spiegelast en kersen kastje onde de wastafel met een houten ikea stelling voor de handdoeken of een compleet nieuwe set kopen met speigelkast, tafeltje onder wastafel, hoge en lage kast.. Dus ik baalde flink omdat ik wil dat ed badkamer gewoon een keer "af" is. Hubbie heeft nu isolatie gespoten op de plafond omdat ze hadden ook geen wegenwit. Dus dat nu drogen en dan met latex eroverheen. Tegel wordt zommeteen ook geplaatst waar de toilet stond en vanavond kijken of de douche nu écht niet meer lekt en kan de kap er ook weer onder. Dan is de badkamer echt af.. behalve op de kastjes na.. Toen onderweg naar huis van de leenbakker een kleine woordwisselijng met hubbie waardoor ik emo werd, huilen dus, al lag het niet echt aan hem maar aan alles.. en toen een half uurtje later waren wij bezig met die nieuwe mooie kleed voor onder de box te leggen en wij hebben ook een extra plastic mat gehaald voor bij de pc. Met deze naast de andere neerleggen deed ik een beetje in de weg lopen waardoor hubbie hierop m oest reageren en jahoor de kraan liep weer en nog veel erger Het helpt ook niet dat ik het nu erg spannend vindt en ook mijn buik een beetje zat ben. Uk mag gewoon komen... had ook hele zere voeten die knal rood waren van de vocht vast houden, vraag mij ook af wnr ze gaan scheuren dus alles bij elkaar.. ik vind de laatste wee ineens véél zwaarder worden. Hubbie zei wel dat hij het knap vond hoe ik mij sterk hield. Vooral omdat hij mij veel emo had verwacht tijdens de zwangerschap. Ook mijn Svader liet onlangs weten hoe trots hij op mij was en dat hij veel respect voor mij had omdat ik zo geweldig omging met de zw terwijl het wel een erg zwaar iets is voor een vrouw *lief... een heel verhaal maar dit legt eht wel een beetje uit Hier ook laat in (tegen 2u) en pas 10u eruit, lekker! En ook ik merk dat ik slechter tegen bepaald eten kan. Gisterenavond ook frietjes en wat chocolade en ging misselijk naar bed met darmen die niet lief waren @azeb jun je wel doen, gewoon een smsje van hey buddy hoestie? etc.. Hier net alles gedweild. Lekker fris weer beneden zo! Nu alleen nog boven stofzuigen en de babykmr afnemen. Dan is grote schoonmaak ook klaar De badkamer nu ook bijna! Stink alleen behoorlijk van die isoller verf was in een spuitbus dus ook de afzuigkap in de keuken aan al is de douchedeur dicht. Dus het duurt wel ff voordat hubbie weer nar binnen duikt om de tegel te plaatsen.. Nu ff lekker gamen op de pc Dikke knuffs aan iedereen!
Ha lieve allemaal, Sorry dat ik zo weing schrijf hoor maar ben het gewoon allemaal een beetje zat. slaap s'nachts voor geen meter m'n armen doen echt zo'n pijn morgen naar de VK dus eerst maar eens aangeven bij haar dat het echt niet meer vol te houden is ik lijk wel een zombie en heb ook meer dan ooit last van m'n bekken. Wat mij betreft mag beebje komen zo genoeg geklaag, wat heb ik weer een schattige foto's voorbij zien komen zeg **smelttttttt** en gister was wel echt volop babynieuws echt onwijs leuk! morgen volle maan ben benieuwd of er weer een babygolf aankomt ik bied me vrijwillig aan @cossy> ik voel de kleine sinds een paar dagen ook minder, niet helemaal niet meer maar gewoon minder. Ik ga het morgen ook aangeven bij de VK. Pas als ik 't helemaal niet meer voel hang ik aan de bel. @azeb> als ik jou was zal ik gewoon een smsje sturen, zet er gewoon in dat je nieuwsgierig bent hoe het met haar gaat dat begrijpt ze echt wel. zolang je niet iedere dag een sms stuurt @wupje> hihi dat heb ik ook ja, na zo'n nacht "he voel ik nou echt niets" veel plezier vanaaf! @helma> spannend meis! zet um op! sorry heb meer niet bijgelezen dus voor alle andere.... dikke knufff Hele fijne zonnige zondag! ps op de lijst mag bij 25-9 sannemart weg, zij is al bevallen, parr nu alleen wij nog
Ok ok ok, ik ga ook proberen of ik een fotootje kan plaatsen hier Ok dat was leuk geprobeerd haha, lukt niet Dus meiden, in mijn album staat eindelijk een foto van Fenna *trots* Vandaag de laatste dag dat de kraamverzorgster er is, vind het eigenlijk niet zo erg Het gaat hier supergoed, ik ben zelf alweer helemaal op de been en hubby heeft nog lekker drie weken vrij, dus kunnen eigenlijk niet wachten tot we lekker met zijn drietjes zijn Net weer bloed geprikt in het ziekenhuis met Fenna maar alles was helemaal perfect, dus nu hoeft ze niet meer terug Vandaag mogen we ook naar buiten toe met haar, kan niet wachten, maar nu is de band van de kinderwagen leeg Dus eerst die even maken, en dan hollen naar buiten Liefs XXX
Een hele goedenmiddag, Jeetje heb hier echt een gat in de dag liggen slapen. HEERLIJK Wow Helma das toch echt helemaal geweldig nieuws voor je. Valt het allemaal dan misschien toch nog mee, hoop het voor je! Kaatje, wat lief zeg....... Je ziet er goed uit hoor, is die vrachtwagen over je rug gereden Parr, een echte baaldag dus tsja herkenbaar. Wel heel lief van je man dat hij zo reageerde en van je schoonvader al helemaal. Kun je die kasjes niet bij de Ikea krijgen trouwens? Kun je zo op internet nakijken. Roshi, Heb je niet zo'n voedingskussen? Daar kun je echt heel lekker in wegkruipen met een boek of computer spelletje. En al lig je alleen maar rustig dan krijg je toch wat rust. En ik heb een paar nachten ook zo bagger geslapen, ging dan overdag liggen en propte het dekbed zo om me heen dat ik goed lag. Het scheeld enorm als je namelijk het hele bed voor jezelf hebt. Hoop dat je er ook wat aan hebt. Sterkte ermee. Cossy, hier is de kleine de hele tijd aan het acteren. Telkens als ik denk wat ben je toch rustig dan krijg ik meestal vlak daarna weer een buikdansshow. Grappig. Azeb gewoon een sms sturen hoor. Net wat de rest zegt het is interesse wat je toond. Niks niet erg aan. En she devil zat ook zo met haarbekken dus kan het heel goed zo zijn dat ze niet op internet kan komen. Wupje, hey jij ook nog steeds proppievol Hihi niet teveel voor laten gaan hoor, vind dat wij nu ook wel es mogen. Al heb ik het gevoel dat ik echt die 42 weken wel ga halen Dacht vannachtnog van zou er nu dan toch aktie inzitten. Ben wel 4x naar het toilet geweest om mijn darmen te legen. Veel harde buiken maar echt geen pijntje ofzo. Wel heel goed geslapen en uk is ook lekker rustig (tot nu toe ) Tis altijd zo'n druktemakertje. Ga vandaag weer lekker omhangen meteen boekje in de tuin genieten van het prachtige weer!
Parr ik kan goed begrijpen dat je er gisteren helemaal doorheen zat Als je je lichamelijk al niet lekker voelt en dan hebben ze ook nog niet de juiste spullen Voor onze hubbies is het idd makkelijk om te zeggen dat ze trots op ons zijn en dat is ook heel lief maar echt begrijpen hoe wij ons nu voelen gaat toch niet. Zij hebben gewoon hun eigen lijf en kunnnen alleen maar wachten tot de baby er is. Voor ons is er vaak ook veel meer onzekerheid bij omdat we ook nog de kleine bij ons hebben. Doe vanmiddag dan maar lekker rustig aan! Hopenlijk zijn we straks alleen maar happy met onze ukkie in de armen! Tinkerbel wat een lief schatje! Ydnic ja volgens mij zijn wij te lief voor de anderen! Ok dan, volle maan is nu echt onze dag / nacht en niemand kruipt meer voor! DEAL OR NO DEAL? ! Ha ha ben benieuwd of er iemand luistert 8) Darmen zijn hier ook wel aan het opruimen maar dat had ik met 38 weken ook al....dus bij mij wil dat niet zoveel zeggen.
WUPJE Whahahaaaaa........... Wou eigenlijk niet met volle maan als is het alleen al om mijn schoonmoeder geen gelijk te geven Erg he Tsja de darmen waren redelijk leeg dus ben ze nu aan het vol proppen hahaha lekker een stuk appeltaart naar binnen gewerkt. Kan idd ook niet zo goed tegen heel vet eten en chips. Het is net alsof het niet wil zakken en in mijn keel blijft steken.
@kaatje: wat een leuke foto! je ziet er goed uit hoor! Hoezo voel je je zo slecht dan meid? @alle andere dames: ik ben erg teleurgesteld in jullie, ik had op zn minst nog 10 baby's verwacht, geen taart voor jullie dus, pffff @Doreintje: gefeliciteerd meid! We hadden dezelfde uitrekendatum! @Ego: Nog 1 kilo en ik zit op mn normale gewicht! Echt absurt snel gaat dat! Hier een foto: http://i7.photobucket.com/albums/y254/c ... 140908.jpg Van vandaag, weekje nadat luca is geboren.
Goedemiddag, Heb heel vluchtig wat doorgelezen, sorry, heb er de energie neit meer voor. Meiden die gisteren zijn bevallen: gefeliciteerd!!!! Ga zo ff liggen, mannetje is op stap met zoon en dochter ligt op bed (moet alleen nog in slaap vallen) en daarom ga ik er zo ook even in. gelukkig wel weer een redelijke nacht gehad (4 keer plassen is normaal en elke keer wakker worden om met beleid het bekken om te draaien is inmiddels normaal, verder niet wakker gelegen ofzo). Meiden met dit weertje: ik kan niet wachten om ook met de kinderwagen er op uit, dus dat betekent dat die kleine snel moet komen en dat het nog minstens 2 weken mooi weer moet blijven! [-o< Ik geloof dat ik even naar boven moet...
Meiden ik geloof dat ik toch echt wel weeen heb... Ze komen nu om de vijf, zes minuten, maar zijn goed te doen op zich. Voelt niet echt lekker, maar zo hou ik het nog wel even vol. Ben net onder de douche geweest en ga nu even op bed tv kijken. Ben benieuwd of het doorzet...
Goedemiddag dames, Daar was ik weer even, vanmorgen om 9 uur in het ziekenhuis en ruim een uur aan het ctg gelegen. Alles is goed met de kleine alleen zijn er nog geen weeën. Mijn bloeddruk is prachtig 110/70 alleen mijn pols iets hoger. Ik ben weer naar huis gestuurd, omdat ze niet zoveel met me willen doen ivm de keizersnede van Anora. Alles moet zo rustig mogelijk beginnen en dus het liefst uit zichzelf. Mocht ik weeën krijgen, ineens groen vruchtwater of andere spannende dingen gebeuren moet ik weer bellen, zo niet moet ik morgen om half 10 op de polikliniek van de gyn zijn. Dus ik ben lekker thuis aan het rommelen (en lekken) en hoop dat het vanzelf begint. Dus wie weet nog vandaag anders morgen weer babynieuws.
Azeb, succes, wel grappig dat we beiden op de 16e uitgerekend zijn en nu allebei tegelijk 'bezig' Wil je anders wat weeën doormailen?
AZEB; WAT SPANNEND! De duimen draaien hoor... Wupje en Ydnic moeten maar hard blijven roepen dat niemand meer voor mag, wie weet volgen er dan meer... Nee hoor meiden, ik gun het jullie ook heel serieus, pffff...ik hoop echt dat het bij mij bij de 40 weken wel ophoudt. Lijkt me erg zwaar! Nu hoef ik nog niet zo nodig, dus wie wil...kom maar op!
Oooooh Azeb! Spanneeeeend! Ik hoop dat het snel gaat meid, en dat je een topbevalling hebt! Heel veel succes! Ps: ben ik nou je buddy of niet?
@wupje heb ook bij ikea online gekeken. Ook niks in kersen en ook erg duur @azeb oooh spannend hoop dat het doorzet Goed nu ben ik weer heb het helemaal gehad met de douche. MIjn Souders mogen het vanaf nu oplossen! Is hubbie met de latex bezig laat de verf gewoon los van het plafond :c: dus nu kappen wij ermee want zo kunnen wij ook niet verder, zo kan er niet gedouchd worden en ik de *&@*(#(^badkamer nóg niet klaar srry ben nu echt ff p*ss*d off!
SMS Vet weg naar 6464 1.50 per ontvangen bericht plus de kosten vor het gebruik van uw mobiele telefoon
Devilschase, als er iets te smsen valt dan sms ik jou, Yule én Shedevil Ben rijk bedeeld met buddy's Helma, ik wil je best wat weeen sturen hoor! Behalve dan als het bij mij daardoor langer duurt Stom is dat, het doet echt pijn, en tijdens een wee denk ik echt 'ga weg met die pijn', maar dat wil ik toch eigenlijk niet want ik wil wel heel graag bevallen! Ik ben weer weg, ga weer opbed liggen. Helma, zet hem op!