Melissa: Gefeliciteerd met je dochtertje Quinty! Goh, jouw bevallingsverhaal lijkt wel erg op het mijne! Ook ingeleid, ook PCA-pompje (ik had er gelukkig wél wat aan... ) en zelfs nog één minuut korter persen dan jij...
heb er overheen gelezen denk ik.... Melissa gefeliciteerd met je dochter! geniet ervan! (beter laat dan nooit)
Haha, goed om te weten. Dus als ik deze week overleef, wordt het alleen maar beter. Leuk vooruitzicht
!!!!!!!!!!!!!!!!!!BUDDYNIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Azeb is om 11:45 uur na een heftige bevalling mama geworden van een dochtertje genaamd Isis Marin! Azeb heeft een ruggenprik gehad om middernacht en daarna was het gelukkig voor haar uit te houden!
@Roshi: whaaa geen week meer langer?! Wow, dan ga je mij voorbij denk ik. De vk dacht dat het nog wel even zou duren bij mij. Heb je er zin in? Heb nu trouwens een oud boxkleed erin, en de nieuwe (tweedehands-maar-toch-nieuw-uitziende ) lekker gewassen. Denk maar dat ik die er dan steeds uit ga halen als de kleine er ook uit gaat, en 'm erin doe als ik 'r in de box leg. Wel toffe klamboe hebben wij hè? Krijg er steeds complimentjes over dattie zo tof is, hihi. Maar komt ook omdat schoonma bijpassende mobiel erbij gekocht heeft. Die was iets te lang voor in de box dus heb 'm aan een haak in de balken van het plafond. Heeft de woonkamer tenminste ook een babysfeertje Misschien dat ik klamboe en elastiek naar kledingmaker breng en vraag of hij elastiek gelijkmatig aan de klamboe vast kan naaien. Dan moet het toch niet vreemd vallen als ik vervolgens de elastiek aantrek en een strik erin leg, lijkt me... Ik vind het idee van zo'n beest in de box gewoon icky bah. Als je eens ziet wat ie mee naar binnen brengt van buiten; complete tomatenplanten hangen soms nog aan z'n vacht Heb de buren laatst aan weerszijden (zij en achter) een nieuwe plant moeten geven omdat hij hun planten vernield had tijdens het vechten met een andere kat Dat was weer 200 dagen kattenvoer qua kosten Mijn buurman zei dat mijn kat een terrorist was en dat ik 'm naar het asiel moest brengen, waarbij hij onder luid gemompel van een toch duidelijk verstaanbaar 'teringkat' weer naar binnen verdween.... Zucht. Zow *klaagmodus uit* (along the way ergens aan gegaan )
@wupje ooh die workshops zijn leuk! Toen mijn Smoeder 50 werd hebben wij (haar 3 dochters en ik) haar meegenomen voor een workshop bonbons, ik raad het echt aan! en met min vrijgezellenfeest was het wokshop sieraden ook hartstike gaaf! dus ivm de allergie is de sieraden ook erg leuk! Is gelukt een plekje te scoren? @cossy ah ik zie het *edit je hebt het opgespoord en uitgezocht en gefikt! Dikke knuffs! @jale ooh zo te horen heb jij een dik tevreden meiske die lekker groeit @eva1983 ik doe ook mee! IK WIL OOK EEN BABY IN MIJN ARMEN!!! wie nog meer? @moppiepoppie is toch striae! ik heb aan de onderkant ook deukjes met paarse strepen die meer van kleur zijn na het douchen en ik heb ook een paar kleurloze nu aan de bovenzijkanten. Jouw borsten zijn toch iets meegegroeid. Al is het neit veel, de huid is daar wel dunner. en btw ik kreeg 3 streepjes tijdens mijn puberteit, zo wist ik wel wat mij voor later te verwachten stond @roshi eerst voelen? waar bedoel je? mijn buik krijgt namelijk alle aandacht en meer niet @kaatje ik weet het, ik hou gewoon de ergste in mijn hoofd dan schrik ik niet meer van iets.. alhoewel denk ik dat tijdens het hele gebeuren wel wat anders denk @IrisB super verhaal meid! Had nog niet alles gehoord nu wel knap gedaan! Wrm moest je eigenlijk toen het hoofdje er bijna was alsnog op de bed liggen? die stuk snap ik niet helemaal Knuffs @FunnyMe welkom thuis meid gaat het beter? iid wel lekker thuis in eigen bed iig! @Elise ooeh ook een snoeperd Melissa gefelciteerd met de geboorte van Quinty!! Azeb gefeliciteerd met jullie meid!!!! hier was de koffie leuten wel gezellig alle lawaaig want de lunchroom en bakkerij is in een en de bakkerij was dicht voor denk ik nieuwe uitstraling bouwen.. dus uiteindelijk weggejaagd toen de geschreeuw over ging in boren en hammeren maar was uber gezellie! Nu alleen erg brak en mijn bekken doen zeer aan de achterkant maar snap het niet, zal wel met dat de beeb vast ligt nu? pfff nu niks doen en alsnog auw aan mijn bekken
toch nog baby nieuws al is het van een tijdje geleden gefeliciteerd alle meiden bedankt voor jullie reaties op de naam denk nog steeds aan mirthe maar ben een babynamen boek aan het doorspitten! dan nog iets iedereen die mag en wil bevallen!ik hoop zo dat het dan vannacht voor jullie de NACHT is,en voor mezelf ook! ben het nog niet zat,maar droom nu elke avond over mn meisje,en nu begin ik toch weer heeeeeeeeeeeeel veel kriebels te krijgen! nog steeds niets van azeb he!
haha toch wel jeeeeeeeeeeehhhh gefeliciteerd met je dochter ! hoop dat het meeviel,nu wil ik helemaal
Yippie babynieuws (al was wel afgesproken dat niemand meer zou voorkruipen ) Azeb en hubbie van harte gefeliciteerd met jullie dochter Isis Marin! Heel veel geluk samen! @ Jale fijn dat alles goed gaat met Gizem. Goed idee om de heupjes te laten controleren. Had je die tip van de vk gekregen? @ Wens 3 ja hier wordt mijn buik ook weer helemaal zacht als ik even geslapen heb, en uk ook meestal weer actief @ Moppiepoppie nee die deukjes heb ik niet in mijn boobs, wel in mijn benen maar dat is van het vocht vasthouden. @ Irisb super zo'n goede bevalling. Mocht je het lezen hoe voelen beenweeën eigenlijk aan? @ Ydnic goed gedaan dat je er lekker even bent gaan shoppen. Ik vond het dit weekend ook erg fijn om gewoon even in de stad te zijn en te gaan uiteten. Vandaag een echte grotdag maar morgen is mijn moeder jarig en dan ga ik ook echt even op visite een stukje vlaai eten ** de echte limburgse! ** @ Funny me fijn dat je weer thuis bent! @ Elise wat een lief mannetje! @ Parr ik heb nog geen plek kunnen reserveren want de winkel was vandaag gesloten maar ik neem aan met nog 10 weken bevallingsverlof te gaan dat het wel een keer moet lukken ! Zo ga nu alleen nog maar douchen en op de bank hangen! Fijne avond en tot morgen. Ben benieuwd wat de maan nog allemaal aanricht vannacht! 8)
@Parr: Meh, dus toch striae... Slaat werkelijk als k op Dirk om ze dan in het Engels stretch marks te noemen. Nix gestretched hier hoor. Nog steeds 75B Kijk, als je ze nou krijgt onder sfeervolle begeleiding van stuwing, okeej, maar gewoon zomaar... Niet eerlijk!
Ik vind Isis Marin trouwens echt een geweldig mooie naam, echt super! hele mooie combinatie ook! Ps, 1 van me katten heet ook Isis XD
JAAAAAHHH! BABYNIEUWS: Azeb en Melissa van harte met jullie dochters! Azeb is wel heeeeeeel lang bezig geweest volgens mij...
@Firsttime: Nah jah, het stoort me niet enorm, maar ik vind het vooral vreemd dat mijn op springen en knappen staande buik GEEN ENKELE striae heeft, tot op de dag van vandaag niet, en mijn boobies al vanaf wk 15 deze dingetjes hebben. Ik dacht dat het gewoon iets met de doorbloeding was, maar het blijken dus wel degelijk striae als ik het zo hoor. Je huid zou toch óf neigend tot striae moeten zijn óf niet; niet bij je boobies wel en bij je buik niet
@ moppiepoppie: Troost je, ik had al voor de 20 weken striae op mijn borsten! Leek wel of het er van de 1 op de andere dag ineens vol mee zat. Ik dacht nog, nou gelukkig alleen op mijn borsten, ziet toch alleen mijn mannetje. Maar sinds 1 week heb ik nu toch ook wat striae op mijn buik Kat en box Moppiepoppie, ik kan je aanraden om ouderwets met de plantenspuit te werk te gaan. Hier namelijk een niet opvoedbare eigenwijze kat in huis en ik zag er echt super tegen op hoe dat met die box zou gaan. 1) Box paar weken met alleen folie op de bodem in de woonkamer gezet. Kat vond folie niet fijn maar ging er toch in. Dus ook de plantenspuit in de strijd gegooid. Toen sprong hij er nog wel eens in, maar na 1 spuit was hij er weer uit. Op het laatst hoefde ik alleen nog maar zijn naam te noemen en de spuit te laten zien n hij durfde niet eens meer te springen. 2) Toen heb ik het boxkleed en speeltjes er in gelegd. Even was hij nieuwsgierig maar bij het zien van de plantenspuit liet hij het met rust. Eerste week kat niet in de woonkamer gelaten als wij weg waren. Toen eens uitgeprobeerd en wat blijkt: hij kijkt er niet meer naar om! En dat dat gelukt is met onze kater, mag je een WONDER noemen, dus wie weet werkt het bij die van jou ook! @Azeb: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje Isis! Wat een geweldig mooie naam! @ iedereen die ook om een baby heeft geschreeuwd : Ik heb een foutje gemaakt...ik wil niet zomaar 'een' baby in mijn armen: IK WIL MIJN BABY IN MIJN ARMEN! 8)