Lieve September mama's, Heel erg bedankt voor het gezellige kletsen en de steun die jullie mij hebben gegeven. Ik wens jullie allemaal een zeer voorspoedige zwangerschap. En bij nieuws laat ik het zeker weten. Heel veel liefs, B.
Goede morgen hier heerlijk geslapen weer eens in tijden en goed wakker geworden dus niet zo misselijk. @kaatje dancing queen is inderdaad lach wekkend. Heb je het begin om half 9 ook gezien een meisje Lotus heet ze 21 jaar oud een beetje indische. Is een vriendinnetje van ons. ik heb het opgenomen dus ga het vandaag kijken. (dus ehhh als ze volgende week door is wel stemmen he. ) haha alvast bedankt. @Parr. mijn zus is ook in een bad bevallen. je mag volgens mij niet in een gewoon bad bevallen je moet inderdaad zo´n speciaal bad huren. Mijn zus vond het heerlijk maar ik ga het toch niet zo doen.
Goeiemorgen dames! Hier misselijk wakker geworden Ik wil eigenlijk douchen maar heb eerst een rijstcracker en sapje op...durf nog niet onder de douche ivm eergisteren Dus je moet zo'n bad huren? Ik vroeg mij al af want eigenlijk als de vliezen zijn gebroken mag je niet eens in bad ivm infectiegevaar... maar toch wordt er in bevallen Maar goed ik vind het toch niet zo lekker om met zo'n bad midden in de woonkamer te hebben en daar te bevallen, nee doe maar lekker mijn bed en de douche Trouwens de Jan NOD heeft 50 bereikt! Super! Super Januari geweest en tuurlijk een gezellige volle September! Mijn man gisteren: Je weet dat je thuis geen ruggeprik krijgt of andere pijnstillers he? Ja tuurlijk weet ik dat! Er zijn zat vrouwen die thuis bevallen! Jouw moeder deed dat bij jullie alle vier of niet? Ik wil het gewoon als het mag!....Pfffff! hoezo mij aan het twijfelen brengen
Goede morgen dames! Na een week van weinig eten gaat het op dit moment wel een stukje beter. Ook hier passen de broeken niet meer goed. Dus heb m'n moeder op pad gestuurd in Nederland. Hier in Turkije vind ik de positiekleding dus 10x niks. Van die vormloze overgooiers waardoor je tot 9 maanden dus zowat helemaal niets ziet. Er zal bijv. in Istanbul best wel leuke positie kleding zijn, maar hier waar wij wonen is het ver te zoeken. Over Nathalee Holloway, volgens mij stond er net iets op txt iets van dat Joran er wel meer vanaf weet maar dat 'een vriend' haar lichaam heeft laten verdwijnen ofzo.....
Birthe sterkte meis. Hoop dat je snel weer goed nieuws heb voor ons. Hier nogsteeds misselijk en duizelig. Ben gewoon bang om naar buiten te gaan. Gister heel de dag in huis lopen rommelen en niet flauwgevallen. Wel een paar keer snel moeten gaan liggen, maar thuis kan dat tenminste. Zo met mijn vriend boodschappen doen dus dat is wel veiliger samen.
Hallo septembermama's! Ben er na de echo van gisteren achter gekomen dat ik ook een september mama word! Ben uitgerekend op 25 september. Ik heb eigenlijk nergens last van, alleen mijn borsten zijn een beetje gevoelig. Ik heb wel de eerste paar weken gehad dat ik van elke hap eten misselijk werd (dacht toen nog aan een buikgriepje). Succes alemaal! Groetjes Cossy
Goedemorgen allemaal, Heb even de tijd nodig gehad om weer alles bij te lezen sinds donderdag. Birthe heel veel sterke bij het verwerken Alle nieuwe zwangeren en tweeling mama's GEFELICITEERD Voor aanvulling van de lijst kan ik zeggen dat wij er samen nog niet uit zijn waar ik ga bevallen maar zeker wel BV. Ook heb ik sinds een dag of 2 zelf het idee dat het een jongetje gaat worden. Enne (alvast even afkloppen) ik voel me al 2 dagen niet misselijk........
Hebben jullie al veel spulletjes gekocht? Wij hebben zelf 1 pakje voor allebei gekocht, en van mijn ouders een pakje voor allebei gekregen.
Hallo lieve septembermama's! Wat is het k-k-k-koud vandaag, en ik had het al steeds zo koud... Vandaag voel ik weer eens helemaal niets, waar ik blij om probeer te zijn! Gisteren was ik best wel moe, had slecht geslapen. Ik had erge buikpijn (ik denk mijn darmen) en normaliter ga ik dan op mijn buik liggen, maar dan ging dus niet, omdat mijn borsten zo'n pijn deden. Herkenbaar? Nu voel ik ze niet meer. Vreemde gewaarwording hoor, van die soort 'groeistuipjes'. Even een hele frisse vraag (sorry... ): hebben jullie ook last van af en toe wat (doorzichtig of wit) slijmverlies? Het is niet veel en vast normaal, maar het is zo fijn om bevestiging te krijgen! Fijn weekend allemaal!
Goeiemorgen! Zo, nou ik ben ook benieuwd naar het Joran-verhaal hoor. Al wordt het wel een beetje uitgemolken in de media vind ik. Maar het zou wel sensationeel zijn als de zaak echt is opgelost. @Parr1983: die baden moet je inderdaad huren, want ze moeten groter zijn dan je eigen bad, anders kun je niet met je benen wijd genoeg voor de geboorte. @Floddertje en Cossy: welkom hier en gefeliciteerd! Ben morgen al 9 weken! Het gaat toch wel sneller dan ik dacht, alhoewel nog 3 weken misselijk me wel tegen zal vallen! Gisteren overdag ging het eigenlijk wel goed, voor het eerst sinds weken en ik heb ook wel veel voor mijn werk kunnen doen (wel thuis, maar hard gewerkt). 's Avonds is alleen nog steeds een ramp, maar goed. Alles voor het goede doel he! Ik heb zonet een mailtje naar mijn zusje gestuurd met de foto van de zwangerschapstest en de vraag of ze weet wat het is en of ze me wil bellen. Nou hopen dat ze dat snel doet, ik zit bij de telefoon.... misschien slaapt ze wel uit! Mijn vriend ligt nog in bed, hij kwam om 5.30 uur van een feestje... wat een alcoholwalm zeg, getverdegetver. Moet ie niet te vaak doen! Fijne dag!
Kan het me goed voorstellen hoor! Bij ons weet bijna iedereen het al! Welkom Cossy! Ligt er bij jullie ook allemaal sneeuw? Gezellige carnaval zo met al dat wit! Ik heb een leuke outfit aangeschaft en ga vanavond in een rookvrij café feesten, zonder alcohol....hmmm en wat was dan ook nou weer het leuke daar aan ?
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 29 augustus 2008 *Krisstel ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e .... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 02 september 2008 *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ TWEELING! *Vlinder79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Stina ... 25 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ *Naatje218... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Babydreame ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *Maica ... 32 jaar ... 2e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? 03 september 2008 *Sablovesgeof ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Carol78 ... 27 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ *Liselotje ... 28 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! *Kleine tinus ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Anno103 ... 23 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz] ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 04 september 2008 *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *IrisB ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Denise85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 05 september 2008 *Eefje1 ... 25 jaar ... ? ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 07 september 2008 *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Basmalah ... 26 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf *Diddl ... 28 jaar ... 4e [♀♀♀]... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz] ... BV *Danielle84 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 08 september 2008 *Marsja82 ... 25 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! *SheDevil ... 26 jaar ... 2e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: Meisje ... ? ... BV *Dewie ... 25 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Aapje ... 29 jaar ... 2e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV *Iro ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *MollyM ... 33 jaar ... 3e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Mandy67688 ... 23 jaar ... 3e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ 09 september 2008 *Floddertje ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! *Ydnic ... 28 jaar ... ? ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 10 september 2008 *Klavertje ... 26 jaar ... 2e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Mommy to be ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Lisa88 ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ *Bibi23 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ 11 september 2008 *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Dromertje ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Sylvia111 ... 21 jaar ... 2e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ 13 september 2008 *Elin ... ? jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ *Renate ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? 14 september 2008 *Merel69 ... ? jaar ... 2e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Gerda72 ... 35 jaar... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ *Sinjo ... ? jaar ... 2e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? 15 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀...THUIS...BV *Wens3 ... 28 jaar... 3e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 16 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ *Nikki ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV *Kainda ... ? jaar ... 3e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Ryanne... 24 jaar... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ 17 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Ief ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ *HannekeR ... 34 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀...THUIS...BV *Lindada ... 26jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ 18 september 2008 *Dorientje ... 21 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? *Moesje78 ... 29 jaar ... 2e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♀ 19 september 2008 *Meike ... 27 jaar ... 2e ... *Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 20 september 2008 *Dretjuh ... 21 jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? 22 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Cindy21 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *DevilsChase 22 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf *Zanoni ... 27 jaar ... 2e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ 23 september 2008 *Jetty ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ *Jossie76 ... 31 jaar ... 3e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? 25 september 2008 *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂ *Blondiedfu ... 29 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: :♂ *Cossy ... 20 jaar ... ?e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? 26 september 2008 *Ktje ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Sam8 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Aaltjuh ... jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? 27 september 2008 *Parr1983 ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...THUIS...BV *First time ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ...THUIS...BV 28 september 2008 *Flo1975... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 29 september 2008 *Chris4444 ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV *Annika1980... ? jaar ... ?e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? Nu: 92 september mama's! 48 1e kindjes ... 26 2e kindjes ... 9 3e kindjes ... 1 4e kindje ... 9 ? kindjes Agenda: Februari 04: Elise intake gyn 1e echo __: Mss Ace 1ste echo 05: Vlinder79 1e echo __: Lisa88 intake VK __: Floddertje intake VK __: HannekeR intake VK __: Kainda gyno + echo ---: Meisje84 intake vk 06: Pipo intake vk + 2e echo __: FunnyMe: 3e echo __: Merel echo gyn 07: Cindy21 intake gyn __: Denise85 Intake vk 08: Jekkia 12-weken echo __: Lindada 1e echo __: Liselotje echo + jarig __: Sam8 gaat trouwen!!! 09: Danielle84 echo 11: Yule intake vk + 1e echo __: Ingeltje 1e echo __: SheDevil 3e echo __: Sarahfreely intake vk 12: Jessejaime intake vk __: debbyvermeer 2e echo 13: Diddl vk __: Lindada vk __: sannemart vk __: IrisB 1e echo __: Freesia gyn 14: Merel echo vk __: Lola 2e echo 15: Gerda72 vk __: Kristel combinatietest 18: Jossie76 vk __: Ryanne 1e echo __: Roshi intake VK __: SheDevil 3e echo gyn 19: Zanoni gyn 1e echo __: Krisstel 12 weken echo __: Foover 12 weken echo __: Sam8 intake vk + 1e echo __: Tinkerbel1984 vk __: Aapje gyno + echo __: Anno 103 2e echo 20: Nikky 1e echo __: Eva1983 vk 21: Foover vk __: Jale gyno + echo 22: Cindy21 intake vk __: Tinkerbel1984 echo + nekplooimeting __: Mandy67688 3e echo 26: Parr1983 intake vk + 1e echo 27: Kaatje85 2de echo __: Steen 1e echo + nekplooimeting 28: SheDevil intake 29: Jossie76 termijnecho __: Hster 2e echo Maart: 03: Pupke gyn 04: Steen vk 05: Jetty intake VK en 1ste echo 12: Eva1983 1e echo 18: Jetty echo en tripletest April: 24: Diddl 20 weken echo De lijst is weer bijgewerkt.
Welkom Cossy. Hier nog eentje die het de hele dag koud heeft. En dan met dit weer .... brrrr. Morgen 9 weken! Het schiet al op gelukkig ... op naar de 12 weken. En dan hopen dat de vermoeidheid en beroerdheid wat wegtrekt. We hebben de angelsounds binnen, hoop dat ik uk snel kan vinden. Fijne dag meiden.
Nou ik krijg de angelsound niet werkend hoor. Batterijen erin, aangezet via de volumeknop, oliegel erop en dan hoor je niets... zelfs mn eigen hartslag of die van mn man zijn niet te horen
Even nieuws van deze kant.... Gisteren avond bloed, met een hoop klodders Vorige week had de verloskundige gezegd dat als het niet erger werd dan allen de bruine afscheiding, dan zou er niks mis zijn, maar als het erger werd, met dus klodders, dan kon ik ervan uit gaan dat het een miskraam is. Dus gister en vanochtend die bloederige zooi . Een miskraam. Ik heb nog een heel klein beetje hoop dat er woensdag een kloppend hartje is te zien, maar dat is denk ik alleen maar mezelf voor de gek houden. Iedereen zegt dan:"tja, de natuur gaat zijn gang, als het niet goed is dan stoot het lichaam het zelf wel af". En daar ben ik het ook mee eens, maar het emotionele, daar wordt dan niet over gepraat. Je bent toch bezig met de toekomst, met welke kinderwagen je moet nemen met 2 kleintjes (1 van 14 maanden en de nieuwe beeb), we hadden al namen bedacht, het is zo welkom...... Maar helaas, ik kom dus afscheid nemen. Alleen ALS er woensdag wel goed nieuws is kom ik weer terug. Voor nu wens ik iedereen heel veel geluk, succes met je zwangerschap, sterkte met de kwaaltjes (die iedereen er toch heel graag voor over heeft) en heeeel veel succes met de bevalling. Liefs Merel