SheDevil gefeliciteerd met jouw dochter Indy Luna!!! Ik hoop dat de bevalling goed verliep en ook op jouw manier! Nu lekker genieten van jouw prinsesje!!
jipppppppppppppppppppppppppppppie! Shedevil gefeliciteeeerd!! * niet jaloers worden * niet jaloers worden*
Goedemorgen allemaal, Tweety, getsie das nou net geen nieuws waar je op zat te wachten. Even de frustraties dus nu op het huishouden loslaten. Hoop voor je dat de operatie vandaag goed gaat en dat ie iig de sonde terug kan krijgen. Duim voor je mee! Eva, tsja moeders en schoonmoeders........ Zucht Ze snappen toch wel dat we lekker willen uitslapen, we hebben het al zo druk Wupje, Nou begon gister al even te denken, waar is ze nou? Zou ze dan toch..... Tsja ik weet niet wat ze in die limburgse vlaaien stoppen. Maar die werken dus ook niet wee opwekkend Het is idd net alsof de kleine lager hangt, bijna eruit zeg maar! En vind dat jij ook wel gestript kan worden. Gaan we toch nog samen straks Ik ga om 12uur. Dus zou zeggen bel die spoedlijn maar mijn toestemming heb je Sidmick, hoe is het? Iemand iets gehoord van she devil? Of heeftiemand haar op hyves? Dniise, ben idd ook al aan het smeren. Lekker scrubben en dan smeren. En nu al een mooi bruin toetje. Parr, vervelend steeds die krampen die verder niet doorzetten. En lief klein beebje van parr je mag mama niet zo pesten! Het is idd een stuk rustiger hier. Maar 1 voordeel het is nu bij te houden. Moest soms echt 15 paginas bij lezen na 1 middag afwezig te zijn. Hier dus om 12 uur naar de vk dan gaat ze kijken of ze kan strippen. Best wel spannend hoor. Nou ja we zien het wel of het iets gaat uithalen. Zijn er meer die ook gek van hun jeukende buik worden? Het is net alsof ik hem gewoon voel scheuren op sommige plaatsen. Blijf maar aan het smeren met olie anders ga ik helemaal door de grond van de jeuk. Nou nog een kopje koffie en dan maar even douchen. Eer ik daar mee klaar ben zijn we ook weer bijna een uur verder
Vraag net hoe het met she devil is..... Nou meid van harte gefeliciteerd met je meisje en hoop idd dat je een fijne bevalling hebt gehad. En nu genieten hoor. Knuff
@ydnic hier ook iedere keer jeuk op mijn buik! word er ook gek van! Ik hoop dat je je idd gaan strippen @kaatje super slideshow
Morguh meiden! Ben er ook weer... BABYNIEUWS! JOEHOE! SHE DEVIL EN PARTNER VAN HARTE MET JULLIE DOCHTER! Ennn...het moet gezegd worden; weer mooie namen! Ben lui, maar moet toch echt even aan de slag. HUIS MOET AAN KANT! HUIS MOET AAN KANT! =zucht=
@tweety nou sterkte meid. hoi meiden waar zijn de mama´s dan dat ben ik ff misgelopen. @shedevil gefliciteerd met jullie meisje mooie naam
@ Shedevil: gefeliciteerd met je dochtertje! Hier wordt de buikpijn heviger en ben wat misselijk...dus ik ga ff liggen....tot later
Ben ik ook weer even. Shedevil, van harte met jullie dochter!!! Lieve Tweety, owjee meis wat een nare berichten. Hopelijk komt jullie kleine sterke vent eerder naar huis hoor. Hele dikke knuffel! Hier moet het huis ook aan kant, lief belooft al dagen te gaan stofzuigen maar.... Nu vanaaf gaat het echt gebeuren, zucht. Ik ben het niks kunnen zoooooo zat. Dat afhankelijke, bah bah bah. Van de week komt mijn mamsie nog een keer de ramen zemen, ook wel fijn. Hier gelukkig geen jeuk op mijn buik, maar wel superdroog vel. Moet ook steeds smeren. Gisteren geprobeerd onder de douche met een stoel en een spiegel te scheren. Ben me rot geschrokken van de verandering daar Ik ben daar nu helemaal donkerbruin en opgezwollen en alles stulpt uit en is dik en onherkenbaar. Moest er gewoon even van huilen. Ik had altijd zo'n beschaafde doos Iemand die dit herkent? Kaatje, gave slide! Nou, ik voel weer een grotdagje aankomen...
Freesia, snap precies wat je bedoeld. Zag er bij mij daaronder ook echt niet uit hoor ( nu nog niet hoor daar niet van ).. maar ja hoort er nou eenmaal bij en ga er vanuit dat dat allemaal wel weer bijtrekt.
Hier ook poetsen. De badkamer is (hopelijk) klaar. Moet alleen nog tegel in de vloer voor de gaat van de wc. Dus ga ik lekker poetsen en dweilen en dan denk ik ook ff beneden stofzuigen. Ben echt actief deze dagen. @freesia ja ik ben nu ook donkerder van kleur en alles is dik en opgezwollen.. waar is mijn lieve beschaafde rozig doosje gebleven? @eva1983 ik werd tijdens de oefenweeën gisterenavond ook ineens misselijk en koortsig. ga idd lekker bij liggen, deed ik ook!
goedemorgen dames! dit is altijd goed nieuws (babynieuws) shedevil gefeliciteerd met je dochter! nou had het gister over ff rommelen,is me toch nog meegevallen dacht dat het heel erg pijnlijk zou zijn! hierdoor gisteravond last van harde buiken gehad,en een erg onrustige nacht! maar dat kwam mede door het maagzuur!en wist nou niet of het echt weeen waren of dat het gewoon wat buikpijn is! spannend allemaal,weer afwachten! hoop dat er nog meer babynieuws komt!
She devil gefeliciteerd! Nou kom op mensen allemaal bevallen vandaag! ik heb ook al zo'n constante buikpijn geen weeen dus, maar wat is t dan wel? een voorteken, darmen of gewoon tussen de oren? Ik voel me een beetje over datum liet net de hond uit maar vindt t vreselijk zo rond te waggelen. Nou suc 6 hoop dat strippen werkt voor diegene die dat vandaag hebben!
Ik heb ook telkens buikpijn, maar bij mij zijn het duidelijk de darmen. Telkens als ik denk 'zou dit iets zijn?' moet ik weer naar de wc... Mijn valt het trouwens al niet meer op als een plaats er vreemd of opgezwollen uitziet, ik ben sowieso helemaal opgeblazen... Naast de gebruikelijke buik benen en billen is ook m'n hoofd opeens helemaal rond, en m'n armen zijn een stuk dikker, zelfs m'n vingers lijken wel worstjes.... Wat dat betreft ben ik wel blij als de kleine er eindelijk uit komt!
Yeaah weer twee baby's @Helma, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Rion!! @Shedevil, gefeliciteerd met Indy!! Meiden ik heb niet alles bijgelezen want het zijn zoveel pagina's. Hoop dat alles goed met jullie gaat en jullie de laatste loodjes volhouden. Ik ga vanaf nu weer meelezen.