Azeb, gefeliciteerd met je dochtertje Isis! Shedevil, proficiat met de geboorte van Indy! Cindy en Helma, leuk... ook weer een paar knulletjes erbij! Gefeliciteerd...
Hallo dames, Hier hebben we een erg rommelige dag achter de rug. Het blijkt dat Emma te véél voeding heeft binnengekregen de laatste twee dagen (terwijl ik meende dat het te weinig was, aangezien ze hongersignalen bleef uitzenden...) en was dus niet helemaal lekker. Veel huilen, boeren en mondjes terug geven. Ik ben nu dus overgeschakeld op één borst voeden per keer. Scheelt in tijd natuurlijk, maar aangezien ik veel last heb van stuwing staat 'de boel' hier dus een beetje op ontploffen. Erg pijnlijk... Daarbij heeft de huisarts gisteren een knikje in één sleutelbeentje ontdekt en dus moesten we vandaag met Emma naar de kinderarts. Vermoedelijk is het sleutelbeentje gebroken. Hier doen ze echter niets aan, het moet vanzelf genezen. Ze lijkt er zelf geen last van te hebben. Ze huilt niet als je haar oppakt of neerlegt en ze gebruikt beide armpjes hetzelfde. Over zes weken moeten we terug voor controle. Als het inderdaad een breukje was, dan vormt zich een bultje kraakbeen op de breuk. De kinderarts heeft haar trouwens nog gewogen vandaag en ze woog 3125 gram, daarmee is ze dus bijna terug op haar geboortegewicht van 3165 gram... Ook heeft Emma vandaag de gehoortest en het hielprikje gehad. Onze kanjer heeft er geen traan om gelaten...! Zelf voel ik me erg goed. Als de hechtingen niet zo gemeen zouden trekken, zou ik me helemaal de oude voelen (niet veel geleden hè... ), ik hoop dat de verloskundige de draadjes vrijdag kan verwijderen. Even spammen... Een kwartiertje oud...
@ Lola: leuke foto's hoor! Hier nog steeds last van buikpijn...het zijn dus gewoon mijn darmen...maar het stomme is dat ik dus gewoon niet kan poepen...grggr. Vanavond bruine bonen gegeten, misschien helpt het... Vanmiddag samen met mijn vriend boodschappen gedaan (normaalgesproken doe ik dat nog heel stoer zelf) en kreeg echt steken rechts onderin.....na wat rust op de bank was het weer weg... Oh wat wil ik graag bevallen! Maarja met mij vele anderen.....
nou robin is nog niet naar de ok. pff de chirurg belde ongeveer 2 uurtjes geleden op dat het nog wel de bedoeling was om naar de ok te gaan maar er was een spoed operatie bezig en daarna was er nog een spoed dan zou robin inprinciepe aan de beurt zijn maar het kon wel een uur of 11 a 12 worden. hij wilde het nog niet afblazen dus moeten we nog ff afwachten. aan de ene kant ben ik wel blij dat we niet hebben gewacht in het zh aan de andere kant had ik nu wel mijn manneke willen knuffelen. het was vandaag een grote chaos op de ok begreep ik allemaal spoedjes tussen door zelfs de ok lijst van morgen is geheel geschrapt ivm wat er vandaag is blijven liggen. nu maar hopen dat ie vandaag nog gaat en anders lekker snel mag eten en dan weer afwachten of ie morgen gaat of een andere dag. het is wat dat wachten pffff. opzich heeft robin er weinig last van gelukkig hij is redelijk te troosen met zijn speentje zijn de zuster. maar het idee voor jezelf dat ie honger heeft. nu maar weer de foon in de gaten houden.
Tweety, ik had niet terug gelezen (alleen vluchtig gescreend op babynieuws...) en lees nu dus pas dat jouw knulletje moet worden geopereerd. Ik zou nu niet graag in jouw schoenen willen staan... Veel sterkte gewenst! Ik hoop dat Robin snel opknapt, zodat hij snel met jullie naar huis mag...
@ Tweety: hè wat een gedoe...ik hoop inderdaad dat hij snel geholpen wordt of anders in ieder geval wat mag eten. Sterkte met alles. Hier intussen eindelijk naar de wc geweest....maar de buikpijn blijft Dus of er komt nog meer...of het is van iets anders....
hij is weer aan de voeding heeft nu een heerlijk vol buikje en ligt lekker te slapen. helaas is de ok afgeblazen voor vandaag. het hoe en wat verder krijg ik nog te horen van de chirurg maar ik belde om te kijken hoe het met me ventje was en toen vertelde de zuster dat ie mocht eten. haha met dat ik dit typ belt de arts op om te vertellen dat de ok niet door gaat. morgen horen we verder. voorlopig mag ie deze nacht lekker eten. ik ga zo ook lekker mijn bedje opzoeken ben versleten van al dat wachten vandaag. voor iedereen dikke knuff.
Wupje -> Pfff, het schiet ook niet echt op he... Uk heeft het veel te goed daar binnen! Maar lijkt me el een fijn idee dat je nog maximaal een week moet wachten! Of de kleine nou wil of niet... Moppiepoppie -> Ons ventje wordt ook precies altijd akker als ik lekker wil gaan slapen.... Of als ik overdag op de bank il liggen... Volgens mij worden die de hele dag in slaap gewiegd en als wij dan even lekken ontspannen worden zij klaarwakker... Ydnic -> Dat klopt ja, met een medische indicatie hoef je zelf niet het ziekenhuis te betalen, dus dat geldt ook al je wordt ingeleid. Als je vrijwillig kiest voor het ziekenhuis zonder medische indicatie hoef je het alleen zelf te betalen als je geen aanvullende verzekering hebt. Lola -> Wat een mooie meid! Echt schattig hoe jasmijn ernaast staat als grote zus! Eva -> Hier ook nog regelmatig buikpijn door m'n darmen... Alleen is het bij mij precies andersom, ik moet juist vaaaaak naar de wc (3 keer per dag ) Hopen dat t bij jou verkapte voorweeen zijn! Tweety -> Nee he! Toch nog afgeblazen.... De hele dag gewacht voor niets... Hopelijk kan jullie ventje dan morgen! Groetjes, Cossy
@lola oh wat een scheetje! @tweety ik hoop ook dat robin morgen aan de beurt is! Da het allemaal snel achter de rug is en hij op de herstel kan richten! *dikke knuffs hier wel de hele dag ongikrampjes meer niet Heb een nieuwe buikfoto in mijn album.. jeetje ik ben echt huge besefte niet dat ik zo rond was! Uk is ook flink bezig vanaaf met het hoofdje telkens draaien.... auwie
Oh tweety... sterkte zeg... wat naar allemaal De rest: kom maar op met die baby's! Parr: je bent inderdaad HUGE! Djeez.. je bent echt veeeeeel ronder geworden Maar het staat je prachtig, je mag er echt trots op zijn!
Mogge dames, Tja zit weer eens op de bank, lag al uren wakker Niet eens ergens last van, behalve misschien bevallingszenuwen. Het komt nu wel heel dichtbij opeens. Tweety, wat balen dat de operatie niet door ging vandaag. Gelukkig mocht je mannetje nu lekker eten. Moet er niet aan denken dat je kindje honger moet lijden, brrr.... Ik vind je ongelofelijk sterk! Hele dikke knuffel voor jullie en toi toi toi voor morgen! Parr, prachtige buik zeg! Ik had van de week ook nog een nieuwe foto geplaatst in mijn album. Ik ben de afgelopen weken echt enorm aangekomen Gelukkig allemaal op mijn buik en veel vocht. Heb nu continu een opgeblazen kop, enkels en handen. Maar schrik van mezelf in de spiegel of etalage. Lola, wat een lekker moppie zeg! En Jasmijn zo lief erbij, wat lijkt ze dan groot! En wat zielig van het sleutelbeentje van Emma Gelukkig lijkt ze er geen last van te hebben. Klinkt sowieso als een stoere meid :-D Nou, ga maar even wat drinken en proberen weer terug naar bed te gaan.
Ow ik zit net een emo filmpje te kijken Boehoe! Hier hoef je geen last van horrormonen voor te hebben hoor... http://www.youtube.com/watch?v=hlwG55d5zLY
Morning! Hier een geweldige nacht achter de rug aan een stuk door geslapen van 23.30 tot half 7 toen ik wakker schrok van de wekker. @ Moppiepoppie gelukkig is onze uk juist net voor het slapen gaan heel actief en zodra we in bed liggen lijkt het wel of ie ook z'n tukkie gaat doen ...... dus het nacht / dagritme snapt ie in elk geval wel. Alleen de uitgang vinden daar begrijpt ie niks van @ Dniise balen hoor, zonder internet en TV . Mijn ouders hadden het afgelopen weekend. Lag toen aan Ziggo. @ Lola oeps jij hebt ook al zo'n goede productie Wat is Emma een schatje zeg ** smelt smelt ** @ Tweety gelukkig heeft Robin in elk geval lekker kunnen eten maar het schiet natuurlijk niet op zo met allemaal die spoedgevallen ertussen . Hopenlijk is hij vandaag dan echt aan de beurt! @ parr mooie buikfoto! Wel echt een duidelijk verschil met de foto ervoor. Ik moet er ook echt nog een maken, is er niet meer van gekomen dus hopenlijk denken we er straks aan. @ Freesia snik snik, wat een filmpje! Hij zong echt heel mooi en dan de achterliggende gedachte..... ik had ook echt de tranen in mijn ogen. Hij zal ver komen denk ik. Ga even wat klussen hier wc moet gepoetst worden Morgen komt mijn moeder al de badkamer doen, dus probeer de wc beneden dan toch nog maar zelf te doen.
Tweety: wat balen zeg dat het gisteren niet doorging. Wel fijn dat ie met een vol buikje lekker in slaap kon vallen. Nu maar hopen dat het vandaag allemaal gaat gebeuren en dat het allemaal goed gaat! Sterkte Wens3: en heeft het doorgezet (poging nr 3)??? Hoop maar van wel Hier vandaag de mijlplaal van 40 weken!!! Dat ik dat nog eens zou halen zeg. Die kleine heeft het gewoon te veel naar zijn zin daarbinnen. Nu mag ie echt wel eens komen hoor Ik ga maar even de stad in, even naar de Hema...ben ik er maar even uit...je moet toch wat, nietwaar Esje
Goedemorgen, Hier een vreemde nacht achter de rug. 5uur eruit om te plassen en een deel van de slijmprop verloren. Was echt ineens klaarwakker! Ben maar beneden op het bed gaan liggen in de woonkamer om manlief mijn draaipartijen te besparen. Heb hier nog wel weer een paar uurtjes liggen slapen samen met onze schatten van katers. Die vonden me erg zielig en kwamen meteen bij me liggen. Heb nu nog steeds bij elk toiletbezoek slijmverlies. En af en toe wat harde buiken. Tweety, hoe staat het ervoor? Denken ze dat ze Robin vandaag wel kunnen opereren? Tsjonge jonge zeg heb het echt met jullie te doen en met jullie kleine ventje. Dorientje, wat een schatje! Parr, vind het wel heel mooi stevig rond. Niks mis mee toch? Cossy, ja ik meende dat idd ook zodra je naar het ziekenhuis moet bevallen of word ingeleid dat de kosten dan voorje zorgverzekering zijn. Nou dat zou dan weer een meevaller zijn.
=Zwaait= Ben ik er nog hoor! Buikje vol en rond... @Tweety: dikke knuf voor jullie, moeilijk allemaal... Voor de rest: BEVALLEN MAAR!
Nou hier nog steeds wat last van die buikpijn, toen ik net naar de wc ging (1e keer vandaag want werd net pas wakker ) had ik roze bij het afvegen, licht bloedverlies dus. Ik vermoed dat het misschien het begin van de slijmprop is, maar weet het niet zeker. Nu even afwachten. Ik bedenk me terwijl ik dit typ dat ik vannacht bij het plassen iets slijm had bij het afvegen. Afwachten dus. Hadden meerdere meiden last van buikpijn voor het verliezen van de slijmprop?
*snif* Wiens idee was dat filmpje? Dat is toch je grote angst zeg; dat je je man met baby'tje achterlaat. *BOEHOE* *snif* Nee bedankt, fijn begin van de dag