September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @dreames o meis veel sterkte hoop dat ie nog opknapt en dat demi en hij van elkaar kunnen genieten. knuff meis.

@dniise o meis zou het dan me foon ligt bij de hand.

nou vandaag poging 2 voor de operatie. vanaf 4 uur vanmorgen nuchter zodat ie vanaf 10 eventueel naar de ok kon maar
    het duurde en duurde en om half 4 vanmiddag is ie gegaan en het is gelukt jippie. er is een doorganggetje gevonden en er zit
    weer een steunsonde in zijn slokdarm een iets dikkere als de 1e dus das ook weer mooi we zijn een stapje verder eindelijk.
    volgende week gaan ze kijken wanneer ze de slokdarm weer verder kunnen oprekken. zal waarschijnlijk eind van de week worden dus
    weer spannend hoop alleen dat ie dan wel vlot aan de beurt is en niet weer 2 dagen moet wachten.

2. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Tweety: pff wat een gedoe zeg. Wel fijn dat er vooruitgang in lijkt te zitten. Ik zal nog wat extra duimpjes draaien dat het snel allemaal voorbij is en helemaal top met je mannetje gaat...

@Yule: Goh, interessant! Dus als je veel vruchtwater hebt dan heb je kans op een overtijdertje :p Ik schijn wel veel vruchtwater te hebben iig. Maar van dat gekrioel krijg ik het idee dat het haar toch te krap wordt. Hoor echter weer van vk dat het juist betekent dat ze zich op haar gemakt voelt bij mij... Ach, de natuur is zo mooi op elkaar afgestemd vind ik. Grappig dat het weinig te maken heeft dus met of de baby 'afgebakken' is. Waar blijven de foto's van Raven? ;) Ben wel benieuwd naar die haartjes!

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey dames

Heel vlug een berichtje.
    Het zijn nu echt pijnlijke weeen en kan nu echt niet meer lachen. Ze komen nu om 5-6 min en de vk is gebeld en kan elk moment hier zijn.
    Ik ben benieuwd hoever het daarbinnen is en hoelang het gaat duren.
    Ik hou jullie zolang het me lukt op de hoogte !

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Miracle, oh bah die steken zijn inderdaad zo gemeen! Hoop dat de weeën doorzetten.

@Tweety, logisch dat je boos wordt! Hoop dat het toch snel gaat lukken.

@Wupje, op zich ook wel weer een compliment toch dat de kleine het zo naar zijn of haar zin heeft :D (of dat nou net iets wat je niet wilt horen?!)

@Ydnic, klopt ja dan wordt het secundair poliklinisch en zijn de kosten voor de ziektekostenverzekeraar. Het klinkt alsof de kleine er snel aan komt.

@Parr, ooh wat een mooie buik zeg!

@Dorientje, wat lief..handig hé zo’n voedingskussen. Britt heeft ook lange nageltjes, heb ze al twee keer gevijld.

@Dreames, leuk Najib. Wij gaan 15 november naar De Lama’s…gelukkig passen mijn ouders hier in huis op Britt :D Wat erg van je schoonvader, hoop dat hij snel weer opknapt.

@Eva, spannend hoor..hoop het voor je.

Wens, gefeliciteerd met jullie dochter Mare!!

Lees later wel bij..Britt is aan het huilen..

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @miracle zet hem op meid.

6. Onder water

Onder water Niet meer actief

Miracle succes! Zet hem op he!

Hier niet veel meer aan de hand pvrdikkie, onder de douche geweest en het rare gevoel in me rug is grotendeels weg.
    Wel harde buiken maar niet pijnlijk meer, denk dat ze zoiets heb van ik wacht nog lekker een paar dagen totdat ik MOET ;)

Tweety, Robin is een sterke knul en komt er zeker te weten bovenop! Hij bewijst al dat hij een vechtertje is!

Even een vraagje, ik woon in een flatje, en vroeg me af of dat ik een babyfoon aan zou schaffen.
    Het is een 3kamer flat , en niet zo heel groot.
    Als ik de deur openzet dan zou ik haar zo kunnen horen, maar toch is een babyfoon een stukje geruststelling want stel je voor dat ik haar niet hoor.
    Ben benieuwd

Had afgelopen week op een dreami gereageerd op marktplaats, ze had de complete buzz aangeschaft maar haar kindje as te groot voor de dreami dus hij was helemaal nieuw.
    Ze is hem net helemaal uit schiedam hierheen komen brengen, omdat ik al zo ver zwanger was en mannetje hem niet op kon halen :confused:
    Echt een superlief vrouwtje en we hebben nu weer 60 euries bespaard 8)

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ..

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Dag dames! Hier net dutje gehad op de bank, vanmiddag niet aan toe gekomen. Heb gezellig boodschappies vervroegd gedaan met Smoeder en daarna buiten gezeten samen met kopje thee :) Ze gaan weeer een nachtje weg met de kamper maar zij wou niet al te ver, dus alleen naar ommen :) Vandaag wel nog erg beurs gevoel bij mijn baarmoedermond :( en ook ongikrampjes en afscheiding meer niet. Morgen allemaal navragen bij de vk.

@miracle ooh spannend meid! :D go girl go girl :whistle:

@dreames ohnee :( ik hoop dat hij het idd nog even volhoudt! en dat het niet zo snel gaat.. *dikkeknuff

@azeb welkom thuis :D

@eva ik hoop het wel voor jou, zet het iig wel bij iemand door ;)

@ydnic idd wat een stom gedoe! maar wel lekker dat er een last van jouw schouders is, kun je je voorlopig op jouw kleintje richten :)

kat één van mijn katten is wel wat knuffelig de laatste week, komt meer bij mij liggen als ik achter de pc ben.. hopelijk zegt dat ook wat want die moest bijna niks van mij hebben met knuffels de hele zw.. :rolleyes:

Wens3 gefeliciteerd met jullie dochter MARE!

@cossy ik voel helemaal hetzelfde :)

@mirandaT oh wat een schat!

@yule ja zag het! nu ik nog! hoop zo dat uk rood haar heeft :D als het blond is geeft het niet, maar dan voel ik mij niet zo eenzaam meer :)

@tweety yes! super dat hij vandaag kon! zo schiet het wel op :D *knuffs

@krisstel pb gezien? :D

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    oef... de lijsten worden nu op beide forums bijgehouden, maar er komen nu verschillende data in voor! ik waag me er ff niet aan... mijn hoofd is nog in de war :)
    bij de bevallen mama's is naannaan er ingezet, maar hier nog niet..

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey dames.

Vk is net geweest.
    Ik heb nu 2-3cm ontsluiting.Als er om half 12 nog geen versnelling in zit komt ze weer.
    Dan komt ze weer een inwendig onderzoek doen en als ik dan 4-5cm ontsluiting breekt ze mijn vliezen.
    Dus het ziet er naar uit dat wij vanacht of morge papa en mama zijn !
    Vind het echt spannend nu hoor..Kan tussen de weeen door nog steeds een beetje lachen maar tijdens de weeen...oeff !

Ik houd jullie op de hoogte !

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ja maar naannaan is hier nog niet geweest geloof ik... dat zou verklaren wrm zij niet op de lijst was..

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ooh miracle super spannend! ben blij dat het eindelijk doorzet bij iemand hier! zet hem op meid! :D

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hier zijn de krampen steeds heviger, ze komen om 10 minuten en duren minder dan een minuut. Zijn dit nou toch voorweeën. Bij het plassen/afvegen nog steeds roze.....
    Ik heb advies gevraagd aan de vk hier op het forum of ik morgen tijdens het spreekuur naar de vk moet bellen of niet. Want als ik morgen nog steeds die krampen heb, is dat de 3e dag..... Nu wordt het wat rustiger maar krijg ik weer de aanhoudende buikpijn, ook net onder mijn ribben... :S

@ Wens 3: gefeliciteerd met je kleine meid!

14. @Meiden die rommelen: Zet 'm op!

@Meiden met een dikke buik die nog niet rommelen: Ik hoop dat jullie geduld niet té lang op de proef gesteld wordt...!

@Wupje: In welk ziekenhuis ben je geweest? Venlo? Mijn ervaring met het ziekenhuis in Roermond is namelijk dat ze je écht geen 43 weken laten lopen. Kijk maar naar mijn verhaal...

@Azeb: Jouw bevallingsverhaal klinkt niet echt leuk, nee...

@Dorientje: Schattige foto! Maarre... hoe moet jouw meisje dat stuk taart nu eten met die 'wantjes' om haar handjes... ;) :) ?

Wens3, van harte gefeliciteerd met je dochter Mare!

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Effe snel tussendoor want ik ga dadelijk zesde zintuig kijken. Vind dat altijd erg spannend en interessant.

@ Miracle succes meid!

@ Dreames oh wat naar voor jullie gezinnetje en de rest van familie. Hoop dat je schoonvader toch nog opknapt. Veel sterkte :cry:

@ Azeb poeh heftig die bevalling zeg! Nu maar lekker thuis genieten :D

@ Ydnic oh gelukkig was je dus zelf ook blij met de brief van je werkgever. Op naar een nieuwe leuke baan dus!

@ Wens gefeliciteerd met jullie dochter Mare! :D Dat heb je snel gedaan zeg!

@ Tweety gelukkig dat de operatie geslaagd is :D !

Nou vanmiddag in het ziekenhuis was ctg en echo goed. Nog voldoende vruchtwater. Zaterdag moet ik weer opnieuw terug mocht er nog niks aan de gang zijn en dan weer maandag. Uiterlijk woensdag gaan ze inleiden. Dus nog max 5 dagen en dan gaat het in elk geval beginnen :D .... maar tijdens de ctg werden tot 3x toe weeën geregistreerd die ikzelf helemaal niet voelde :( en het rommelt hier behoorlijk in mijn buik dus misschien komt ukkie toch nog eerder dan woensdag.....ben benieuwd

Ga er weer vandoor!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppiepoppie, dat zou ik lichamelijk echt niet aankunnen. Tenzij ik lekker veel in bed lig in dat hotel :)
    Ligt bij mij vooral aan mijn HB. doordat die nog zo laag is ben ik snel moe en duizelig..
    Stel dat je hechtingen hebt, heb je hier na een week nog wel last van denk.

Dorientje, hier zijn Levi's nageltjes al 2x bijgevijld door de kraamverzorgster. Misschien ook een optie voor jullie kleine meid?

Dreames, knuff meid. hoop dat je svader toch nog wat opknapt en nog even van zijn kleinkind kan genieten

Devilschase, mooie foto !

Miranda, Lief ! en wat een super mooie ogen

Marielle, hier heeft het strippen geholpen. Om 4 uur gestript en om 6 uur de eerste weeen

Wens, gefeliciteerd met je dochter !

Miracle, spannend !

Dniise, denk dat je op zich geen babyfoon nodig hebt hoor.. Heb hem hier alleen in huis voor als ik bv even de hond ga uitlaten of buiten sta dat ik hem mee kan nemen. Ik hoor hem boven huilen als ik beneden zit.

:-? Ik had mijn werk een geboortekaartje gestuurd en heb gewoon nog niets gehoord van de leiding, geen telefoontje of kaartje niets...l :-?
    ga naar mijn bedje.

Trusten !

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik ga in Venlo naar het ziekenhuis en daar zijn ze dus allemaal stellig overtuigd van niet inleiden voor 42 weken. Nou ja die paar dagen zit ik nu ook nog wel uit. Als ik de kans krijg ga ik gewoon een paar heerlijke relaxdagen plannen!

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb in totaal maar 2 kaartjes gehad van vrienden... de rest is allemaal van familie...

19. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    pfff.. Ik kom ook even strompelend uit mn bedje.
    Krijg steeds van die erge ongikrampen,zakken na een minuutje weer af.
    Ben alleen thuis,mannetje is aant werk. Lijkt net f he je dannog beroerder voel :cry:

20. 4days

4days Niet meer actief

Tweety -> Gelukkig is het eindelijk doorgegaan en zit de sonde er weer in! En ze hebben tenminste ook het gaatje gevonden, dan weet je in ieder geval zeker wat het is en wat ze gaan doen. Hopelijk is het nu ook snel verholpen, jullie verdienen het zo om lekker naar huis te gaan samen!

Miracle -> Dus toch! :D Heel veel succes vannacht meid! ;)

Ingeltje -> De lijst hier is de meest recente! ;) Maar don't worry, zal de lijst bij de mama's ook wel bijwerken, ik heb nu toch nog alle tijd en jullie zijn zo druk bezig!

Eva -> Hopelijk zet het gerommel snel door! Lijkt me echt vervelend om constant te rommelen zonder resultaat...

Wupje -> Wauw, nog maximaal 5 dagen, dat schiet op! :D Maar wie weet zetten die weeen door en komtie vannacht nog?! ;)

Devilschase -> Misschien ligt het ook eraan dat je nog vrij jong bent i.v.m. die kaartjes? Althans zo heb ik het zelf ervaren. Heb soms echt het idee dat mijn vriendinnen (ook allemaal rond mijn leeftijd) echt geen flauw idee hebben waar wij mee bezig zijn! :) Toen ik vertelde dat ik zwanger was reageerden de meesten ook van 'goh, leuk!' (terwijl de gemiddelde volwassene haast ging huilen en schreeuwen)

Groetjes, Cossy

Deel Deze Pagina