Wupje, hey dat zijn de betere vooruitzichten Hier ook het 6e zintuig gekeken. Vond het toch wel weer erg indrukwekkend. Kaatje, het zal wel aan de brance liggen. Maar het is idd niet zo netjes van ze. Scheeld mij iig wel een kaartje te sturen. Ik ben er iig vanaf. Tweety, wat goed om te horen dat het is gelukt. Kan je mannetje nu weer bijkomen en julie hebben ook weer een beetje rust. Miracle, dat gaat de goede kant op. Heel veel succes en nog even dan heb je je ukkie vast Wens3 van harte gefeliciteerd met jullie meisje Mare Moppiepoppie, wij hebben in november een fam weekend. Wij hebben er echter meteen bij vermeld dat ze er niet van uit moeten gaan dat wij er het hele weekend bij zijn. Misschien alleen zaterdags overdag. Eva, hoop voor je dat het gaat doorzetten. Hoe voel je je nu? Voor iedereen alvast een hele goede nacht gewenst en dat we allemaal heerlijk mogen slapen.
Sja geen idee, ik ken die mensen al ruim 5 jaar en ze vonden het allemaal geweldig dat ik zwanger was. heb wel smsjes gehad om te feliciteren en ze willen graag langskomen, maar een kaartje lijkt me niet teveel gevraagd eerlijk gezegd. Als een vriendin van mij bevallen zou zijn zou ik gelijk een kaartje halen, dat zou het 1e zijn wat in me opkomt. Maarja
Misschien nemen ze een kaartje mee als ze op bezoek komen? Meer zoals je naar een verjaardag een cadeau en een kaartje meeneemt.
Hier nemen de krampen iets af in frequentie maar ze zijn goed te voelen Ik denk dat ik morgen wel even ga bellen, gewoon om te horen dat het goed zit en dat ik rustig moet afwachten.... Nu ga ik een poging doen om te slapen....
Nou hier ben ik wakker Toen ik naar bed ging was ik vrij moe maar duurde lang voordat ik kon slapen (bijna 2 uur wakker gelegen). TOen net weer naar de wc (4e x) en toen lekte ik best, dus nieuwe onderbroek en de boel schoonmaken lig ik in bed kan ik weer niet slapen. Dus er maar weer uit om wat anders te doen. Kan gewoon niet lekker liggen
@Mircale, wat spannend zet hem op! @Eva, klinkt als dat het ook is begonnen of niet?! Beetje kunnen slapen? @Lola, wat leuk ook altijd die plaatjes, en elke keer een andere @Wupje, gelukkig zag alles er goed uit..ben benieuwd of de kleine toch nog eerder komt. @Parr, heb je terug gepbt vandaag hopelijk een beetje bijslapen. @Kaatje, pfff sommige werkgevers! Ben hier afgelopen week langs geweest..kon geen gefeliciteerdaf .maar er ligt werk genoeg dus je kan zo beginnen stelletje $#%%$ @Cossy, thanks voor je berichtje op Hyves, nog even en dan kan ik zon krabbel zetten Hier nog even een foto van Britt..ligt ze lekker bij oma te slapen
Eva & Miracle: waarschijnlijk lezen jullie dit niet meer en zijn jullie nu aan het bevallen...spannend! Wij wachten hier gewoon geduldig op babynieuws Vannacht weer lekker geslapen, maar ben nog steeds moe. Heb ook nergens zin in dus ik ga maar een wasje draaien en boek lezen... 40 weken en 1 dag nu...ik ben het zooooo zat Esje
Een hele goedemorgen allemaal, Hier al een hele vreemde nach tachter de rug. Om 2 uur ging ik er uit om te plassen en met dat ik ga staan dat ik klaar ben loopt er ineens allemaal vocht bij mijn benen langs. Ik met mijn slaaphoofd het zo goed en wel opvangen. Vanaf 4 uur ben ik beneden gaan liggen, om te zorgen dat mijn man door kan slapen. Die ligt dus nu nog te slapen en ik loop te dwijlen met de kraan open! Hier zijn dus de vliezen gebroken Af en toe komt er een wee voorbij. Ga zode vk maar eens bellen omdat het bij mijn moeder net zo ging. Vliezen gebroken en daarna niks meer en toen in een keer binnen anderhalf uur bevallen.
Ydnic: Wauw wat gaaf! Dan heb je vandaag je wondertje waarschijnlijk wel in je armen ! Heel veel succes! Esje
@ydnic: eindelijk zeg! alvast suc 6! @krisstel: wat een schatje zeg! ik ben net bij de vk geweest, is een afspraak voor de gyn gemaakt voor volgende week woensdag maar ik hoop natuurlijk dat ik daar niet heen hoef! En gelukkig laten ze je hier langer doorlopen als 42 weken.
Nou hier was ik weer.. Ging tegen 7u weer mijn bed in en duurde ook een uur voordat ik sliep. Dit weet ik omdat hubbie mij om 8u een kusje gaf. Hij was ook eerder zijn bed uit omdat ik er niet in bed lag Nu ben ik om kwart over 9 opgestaan. Moest weer plassen en weer niet gered heb ook weer afscheiding en ongikrampjes... Ik wil zo dat dit een keer doorzet want zo heb ik alleen maar zin om te huilen Ik doe mijn best en hou het wel vol, maar het is wel zwaar zo! Ga zo ontbijten bij de McD.. ja bij de McD. Collega/vriendin vroeg mij om vanochtend op ontbijtje te komen. Ik zeg eerder dan 9u wordt het echt niet hoor!. Maar zij maakt schoon in de lobby dus houd mij wel gezelschap. En heel veel collega's zijn er niet dus word ik niet zo super veel lastig gevallen haha @krisstel dank je wel voor jouw lieve pb! *knuff @ydnic oh spannend meid! eindelijk! ben blij voor je! hopelijk volgen de weeën snel! @Voor alle meiden die er ook doorheen zijn *dikke knuff!
Hey meiden, @Ydnic: spannende dag vandaag! Wij hebben gisteren nog gehoord dat mn Svader een zware longontsteking heeft. In zijn geval kan dat levensgevaarlijk zijn. Hij ligt in het ziekenhuis aan zuurstof en antibiotica. Nu is het hopen dat het beter wordt.
Hey meiden, ff een vraagje! Ik had vannacht de hele nacht lichte kramp in mijn buik (voor het eerst) en toen ik opstond om te plassen ben ik volgens mij de slijmprop verloren maar ik weet het niet zeker. Ik geloof ook dat mijn baarmoedermond verstreken, of in ieder geval verweekt is. En nu blijf ik slietjes taaier slijm verliezen... (sorry voor de details ) Dit is toch de slijmprop of niet? Het was niet met bloed of roze ofzo, gewoon helemaal doorzichtig.
Cossy, ja dat is je slijmprop , verlies het hier ook en in het begin was het bij mij een beetje vermengd met bloed maar nu is het echt wit doorzichtig zeg maar en best taai. dreames, hoop dat je svader er weer helemaal bovenop komt.. Had gister aan mannetje gevraagd om even te stofzuigen en te dweilen, nou hij ken het bekijken heb het mooi zelf maar gedaan. Elke keer dat uitstellen gelukkig kan ik echt nog heel veel zelf( ip doe ik heel het huishouden nog). Bah wat irritant zeg die mannen af en toe
@Cossy: het schijnt dat het je niet kan ontgaan als je op de WC je prop verliest, maar goed, ik weet het ook niet... Hopen dat er wat gaande is! Aardig wat meiden met onrustige nachten dus. @Ydnic: eindelijk een begin! Zet 'm op, ik ben zoooooo benieuwd... Heb je al gebeld? Misschien ben je al hard op weg nu! @Krisstel: =smelt compleet= wat een schatje zeg. ZUCHT! Niets van Miracle meer na het geplande bezoek van de VK gisteravond... SPANNEND! @Dreames: Jeeh, wat eng allemaal. Pffff, houd vol jullie en houd moed... @Parr: nou...wie weet, nu toch echt?! Kijk maar uit, niet bevallen bij de Mac hoor! Doet u mij maar een Macbaby... Tot later allemaal!
Hoop gerommel hier, spannend! Wens, gefeliciteerd met je dochter Mare! Prachtige naam zeg! Hier werd ik om 5 uur vanmorgen wakker van hevige harde buiken en ongikrampen, zo om de 5 a 10 minuten. Heb liggen klokken, maar merkte dat ze minder sterk werden en langer duurden. Gekke gewaarwording, want lag wel al te bedenken hoe ik dan vanavond misschien ons meisje zou zien. En hoe lief vrij moest vragen van zijn werk. Vanalles schoot door mijn hoofd. Helpt wel om aan het idee te wennen moet ik zeggen. Ben van half 9 tot 10 weer in sluimerslaap gevallen, nu dus erg brak. Ga zo douchen, vind dat steeds meer een enorme onderneming Vooral met haren wassen erbij enzo. Pak er maar weer een stoel bij denk ik. Tweety, wat fijn dat die kleine geholpen is! Knuffel voor jullie. Dreames, hopelijk slaan de medicijnen gauw aan! Krisstel, wat een dotje is het toch!
Marielle trouwens niet ook bezig?! Stuurde gisteravond dat ze alleen was en steeds ongikrampen had... Wellicht aan het bevallen geslagen, want ze is niet meer voorbij gekomen... SPANNEND!
Hey meiden! @ Devilschase hm wel raar dat je vrienden geen kaartje gestuurd hebben. Maar het kan idd zijn dat ze een kaartje op kraamvisite meenemen bij het cadeautje. Ik vind het zelf ook altijd leuk om kaartjes te krijgen. @ Parr ook al zo'n slechte nacht gehad @ Esje ja ik kan me jouw gevoel heel goed voorstellen, denk maar nog max 2 weken! En hopenlijk veel eerder... @ Ydnic yippie de vliezen gebroken! Heel veel succes vandaag, ik hoop dat ik jou snel mag volgen @ Mica jij ook al je afspraak voor de gyn @ Dreames oh bah wat erg dat je schoonvader een dubbele longontsteking heeft. Hopenlijk komt hij er bovenop. @ Cossy ha ha dadelijk ga jij nog voor mij bevallen! Ik heb zelf ook wel vaker slijmverlies maar niet het idee dat het delen van mijn slijmprop zijn. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat! Hier zijn mijn krampen alweer afgenomen... Ik snap er echt niks van Ik wil gewoon dit weekend onze baby! Alle rommelende dames veel succes!
Moet me nog even iets van het hart... Ben opeens veel meer bezig met het feit dat ons meisje het syndroom van Down kan hebben... Nu het allemaal zo dichtbij komt. Al die gezonde kindjes die hier voorbij komen. Zul je zien, zijn wij degene waar het net niet helemaal okee is. Plus het feit dat onze combitest niet goed was, zet me toch weer aan het denken. Mocht het zo zijn, dealen we er gewoon mee natuurlijk. Ik vind het veel belangrijker dat haar hartje en hersenen in orde zijn om maar wat te noemen. En uit de echo's is niks geks gebleken. Pfff, rotgedachten ook