Jeetje Merel, ikweet niet zo goeed wat ik moet zeggen.Ik hoop dat je woensdag alsnog een kloppend hartje te zien krijgt. Heb je ook buikpijn?
Wat een naar nieuws merel ... Heel veel sterkte de komende dagen. Hopelijk zien we je woensdag terug met goed nieuws.
Gebruik je de bijbehorende koptelefoon? Die doet het bij mij een stuk minder namelijk. Ik gebruik dus een andere en smeer m'n buik in met babyolie. Maar als je hem aanzet en op de geleider tikt hoor je dat al door de koptelefoon.
Misschien stomme vraag, maar heb je 't plasticje verwijderd van de batterij? (was ik vergeten hihhi) Je moet wel enig gekraak horen, zo niet dan is 'ie stuk denk ik?
Hihi ja het plasticje is van de batterij... Ik gebruik inderdaad wel de bijbehorende koptelefoon. Ik hoor wel gekraak en ook als ik ermet mn hand overheen ga, maar geen hartslag van mezelf
Och Merel....wat vreselijk....het is inderdaad zo dat je lichaam het met een reden afstoot....maar emotioneel gezien had je gewoon wel al een klein kindje...die ga je toch heel erg missen denk ik. Sterkte en ik hoop nog een beetje met je mee
Hmmm .... heb je geen hartslag dan. Bij de bijbehorende koptelefoon hoorde ik ook weinig, maar met een andere een stuk meer. Misschien toch even proberen, je hoort toch jezelf wel te horen.
@Merel69: Wat verschrikkelijk! Ik zit met tranen in mijn ogen, blijft moeilijk en confronterend, van die nare berichten! Je had zelf nog een goed gevoel, ondanks je bloedverlies. VDMM! Ik hoop toch stiekem nog positief nieuws van je te horen woensdag. Heel veel sterkte meid!
nou ik hoor ook met die andere dopjes alleen maar geruis. maar als ik de gel erop doe hoor ik dat wel. Of als ik mn hand erover haal. Hoor alleen geen hartslag....
Tja...buikpijn, een beetje, niet heel heftig ofzo. Verloskundige zei dat het pijnlijk zou zijn als een hele heftige menstruatie...nou dat voel ik niet! Maar wel een beetje zeurderige pijn...en soms voel ik helemaal niks, geen pijn. Het is heel moeilijk om nu nog positief te zijn. Ik wil het heel graag, positief blijven. Er is al zoveel gebeurt de laatste 6 weken, allemaal narigheid, dat het me dan ook niet verbaast dat dit gebeurt. Maar aan de andere kant zou een goede zwangerschap al die andere ellende een beetje verzachten. Dat heeft het de laatste weken ook gedaan. Maar goed ik wil dit topic niet "verpesten" met mijn ellendige gevoel. Ik wil gewoon dat jullie lekker genieten, een heerlijk kindje krijgen!
Wat voor gel heb jij dan en hoe kom je eraan? Ik heb ook gewoon babyolie. Ik hoor steeds heeel duidelijk mijn eigen hartslag, meestal rechts onderin mijn buik, nu zelfs over de hele breedte. Wat ik wel bijzonder vind, is een swoesj-geluid, die hoor ik ook erg hard. De één zegt dat het een bloedvat is, de ander zegt dat het je navelstreng is. Hmm...ik weet het niet :
Lieve meid, je verpest helemaal niets. Wat is een topic als je alleen maar leuke dingen mag vertellen? NIKS. Ook verdriet mag je hier delen...juist verdriet zou ik zeggen, dan kun je steun krijgen.
Ik gebruik zachte oliegel van zwitsal. Ik denk dat ik hieruit kan concluderen dat ik niet meer leef.... hihi nee ik hoor echt alleen maar ruis
beetje lastig met de tweeling... troost is wel dat mn man en de hond ook niet meer leven in dat geval... Gisteren hadden we de angelsound al gekocht (die duurdere versie) maar daar kregen we ook onze hartslag niet mee. Teruggebracht en de goekopere (van 45 euries) genomen. ook hier lukt het niet mee. Ik snap er echt helemaal niets van.
@Merel69: Als jij hier je verdriet en zorgen niet zou mogen delen, WAAR DAN WEL! Ben je gek meid, gooi het eruit! We leven hartstikke met je mee. Beter dan die mensen die zeggen dat het een goed werkend natuurlijk proces is dat je vruchtje wordt afgestoten... Toch? Dat snap jij ook wel dat het goed is van je lichaam, maar daarom wil je nog niet dat JOUW vruchtje afgestoten wordt, je wilt gewoon een gezond kindje straks! (sorry, kan er erg boos om worden ) Gewoon blijven spuien hoor! Kus van mij! PS: wat betreft de angelsounds...ik kende het niet en heb het zojuist opgezocht en las (op hun eigen site) dat het normaliter pas vanaf 12 weken kan. Wellicht is dat de reden (alleen snap ik niet waarom je je eigen hart niet hoort)...
Merel, verdorie zeg.... Ik snap dat het moeilijk is om positief te blijven. Zou ik ook hebben. Sterkte met je verdriet.... En wie weet.... Valt het mee. En geen zorgen om ons hoor, je kunt hier zeker je verdriet delen!