DAT WAS HET! @Freesia: ik begrijp je zorgen helemaal. Bij mij slaat de angst nu ook een beetje om het hart...stel dat er iets mis is?! Wie zegt dat het bij mij ook allemaal goed gaat?! Maarrrr...zoals eerder gezegd is, volgens mij hoort het er HELEMAAL bij. Ik ben sowieso een beetje onrustig aan het worden nu. Als ik zo de kamer in kijk waar ik wil gaan bevallen met z'n bed op klossen en de baarkruk dan word ik aardig zenuwachtig; kan ik het wel, ben ik er klaar vor?! Komt vast wel goed...
Yes bedankt hihi Al ben ik bang dat ze de uitgang niet kan vinden .. Ingeltje had daar ook last van en die deed iets met een zaklamp ofzo? Ga het ook maar is proberen dan, misschien dat ze het met een lichtje gaat snappen. Ben zelf ook niet zo een held met routes ..
Sidmick gefeliciteerd met jullie dochter Joanne! @moppiepoppie hoe heb je het voor elkaar gekregen dan? @dniise ik hoop voor jou dat het echt doorzet! @kaatje thx ja was lekker! heel tijd geen mcontbijt gehad! wel lief van jouw werk dat ze langs zijn gekomen! doe je wel rustig aan! BI gaat niet zomaar weg na de bevaling zoals Bekkenpijn! heb nog een paar dingetjes toen ik mijn man vertelde dat ik van binnen zo beurs voelde vroeg hij of ik die maandverband truc niet kon gebruiken. Ik zeg al die is allang ontdooid voordat het zo hoog reikt die kou zegt hi jals je nou een condoom met water vult en dan invriest? HALLO is wel de bedoeling dat ik ontspan daar niet andersom Ook vanavond toen hij de tafel opruimde besefte hij ineens hoe huge ik was mannen zijn afentoe wel grappig he
Tja, het is een meisje, en je weet wat ze zeggen over vrouwen en navigatie... hahaha! Toch maar proberen...zaklamp aan de onderkant en maar roepen: COME TO THE LIGHT! Mijn vriendin deed dat toen ze overtijd liep en bij haar hielp het...
nee helaas is niks gebeurd bij de McD, had het wel grappig gevonden als uiteraard dáár mijn vliezen waren gebroken
hahahaha een condoom met water invriezen hahahaha , mooi gevonden! Doet u mij maar een mcbaby plane graag, 1 grote friet en 2 fritessaus 7 Schoonmoeder is zondag jarig, heb 2 kaartjes gekocht voor Tineke Schouten in januari vind haar zelf echt een moordwijf en kan zo gieren om haar. Wel leuk tijdverdrijf en weer eens wat anders dan een boek ofzo
Pffffff! Er is er één aan het breakdancen in mijn buik... Wordt een beetje beurs nu! Mijn katten zijn echt gek geworden geloof ik, ze rennen elkaar het hele huis door achterna... Zit geen stop meer op geloof ik. Drukke beeb, drukke katjes, wat hangt hier in de lucht? Voor de zekerheid maar even een raampje openzetten
Over die katten gesproken trouwens: die van mij gaan helemaal (nog) niet in de box. Ze vinden de ruimte eronder veel leuker. Ziet er grappig uit, net of ze gekooid zijn. Wilde tijgers! GRRRRR!
Pffff wat mis ik de spanning hier... zou zo graag willen meelezen! Mijn wereldje staat nog te veel op z'n kop, op een positieve manier natuurlijk! Weer een paar mama's bevallen! Rijkie, Eva en Miracle: gefeli! Super! De lijst wordt wel eenzaam kort nu hè? Ik begin plots te beseffen dat we over een tijdje hier niet meer kunnen kletsen.. slik... emo emo! Succes meiden! Hoop dat er vannacht weer een paar kindjes zich aankondigen!
Ingeltje: wat een lief berichtje! We missen jou ook hoor Het wordt hier inderdaad wel erg stil. Wat leuk dat jij dan tenminste nog even voorbij komt! Alle kersverse mama's hebben het razenddruk geloof ik...
Druk hebben we het zeker. Er is altijd wel een luier te verschonen, tijd voor een voeding, je huishouden, boodschappen en natuurlijk je kindje showen. Maar probeer toch altijd wel 1x per dag even te komen spieken hoe het met iedereen gaat. Kadotip gezocht: Vriendin van me is zwanger van haar derde, wil een kleinigheidje kopen,maar wat? met twee kids heeft ze natuurlijk al heel wat.
Doe je iets van een kadobon van prenatal ofzo dat bevalt altijd goed.Anders krijg je weer dat bekende "De baby heeft al zoveel kleding en speelgoed gedoe "
Was ook absoluut geen verwijt hoor Kaatje, en zeker niet voor jou, want jij bent hier ook nog regelmatig. Bij jou kregen we zelfs een live verslag van de begin van de bevalling door je ventje! Zo weten wij tenminste vast waar we straks aan toe zijn, drukdrukdruk! Had net een steeds nerveuzer wordende opa aan de telefoon, zo schattig! Voor beide ouders wordt dit het eerste kleinkind... Ik word er zelf ook nerveus van, haha.
he meiden, ben gisteren naar de gyn weer gemoeten en ik wordt een officiele septembermama. Volgende week ben ik terug mama
Spannend zeg Zico! Echt raar als ik voor een dinsdag niet uit me eigen beval , ben ik die week ook gewoon mama! Maarja ik ben net lekker wezen douchen , alles is weer glad want ik ben van plan vanavond te bevallen !
hihihihi, ik heb zoiets van laat me nu maar op de geplande data bevallen , m'n man is ook met de nacht werken dus....niet zo handig als het in gang zou schieten.
First time, onze kat zit ook liever onder de box dan erin! We hebben wel (nog) best veel in de box staan dus misschien ligt het daar aan. Hier blijft het maar rommelen de hele dag. Af en toe pijnlijke harde buiken, dan weer wat meer, dan weer wat minder. Maar voel continu alles onder spanning staan... Ben benieuwd of het nu blijft rommelen tot aan de bevalling of dat het weer weg zakt...
Haha ja precies, van mij mag het rustig opbouwen hoor! Lijkt me nix om telkens te rommelen en dat het erna weer weg is...