Ja ik ga ook maar eens afsluiten, goede film bezig op net 5 .. Morgen weer een nieuwe dag Weltrustennnnnnnnnnnnnnn en een weeendans voor de ladiess!
Sidmick gefeliciteerd met je dochter Joanne! Pff een bevalling van 22 uur dat is niet niks Hoop dat verder alles goed met jou en jullie meisje gaat! Parr hi hi die hubbies Ydnic hoe is het meid? Waarschijnlijk druk met bevallen 8) Cossy ha ha ik heb mijn telefoon ook in de buurt hoor! Echt spannend! Hier wel een gezellige avond gehad. Vrienden zijn nog even op bezoek geweest maar verder natuurlijk weer niks aan het handje Nou kom op we gaan allemaal voor vannacht!
Ok net een hele gezellige gesprek met Cossy gehad Ga ik mijn twijfels nu ff hier gooien, ben benieuwd wat jullie denken: Begin vorige week dacht ik iets onder in de wc pot te zien, slijm met iets donkers. Maar ik had net een nieuwe wcblok er in dus was er een boel schuim en ik had niks gevoeld bij het plassen. Maar goed sindsdien rommelt het hier dus en verlies ik die dikke doorzichtig slijm. Zoals bij eisprong en begin van de zw. Niks bloederig of zo, ook niet meer waterig. Ook heb ik dus die trekkend gevoel bij mijn bm mond. Maar de vk zegt hier dus verder niks over behalve dat deze dingen horen bij de laatste loodjes... Cossy denkt echter dat ik dus wel mijn slijmprop kwijt ben, aangezien de soort slijmverlies die ik heb en de vaak krampjes en gerommel... zij heeft ook niks gevoeld toen zij de prop kwijt was.. maar hoe lang kun je dus doorlopen zonder slijmprop? want dat is dus wel een week geleden.. dat is toch wel erg lang want jullie hebben telkens over enkele dagen... ben benieuwd wat jullie er van denken. Ik kan dus niet zeker zijn omdat ik het niet goed hebt gezien zoals cossy en anderen...
@Parr: Heb de elastiek die om de klamboe onder de rand van de box zat laten vaststikken op de klamboe door een kleermaker voor 12 euro. En dan niet alleen op de hoeken ofzo, maar over de gehele klamboe heen vast laten stikken. Nu glijdt de klamboe niet meer onder het elastiek door als poes erin springt, dus het is uit met de pret, hahaha. Ik geniet er nu nog van. Maar ja, zoals Yule zegt: waarschijnlijk was ie later toch al uit de box gebleven met kleine erin, maar nu kan ik iig gewoon het gewassen boxkleedje erin doen zonder dattie weer goor wordt door poes. Weer een zorg minder
Goedemorgen! Hoe gaat het hier? Nog niets bij de rommelende dames? spannend allemaal hoor! En houden de andere dames het nog een beetje uit? Hier gaat alles wel redelijk, madam was vannacht om de 2 uur wel wakker.. maar daar ben ik zo langzamerhand aan gewend HIHI! Hier alles al aan de kant qua huishouding alleen nog even michelle badderen en mezelf.. daarna verjaardagsvisite van mijn broertje! Ik wens iedereen een fijne dag, en alle rommelende dames: ZET HEM OP!
Phoe, veel babynieuws gisteren! Alle kersverse mama's (en papa's): Van harte gefeliciteerd!! Hoe is het met alle rommelende dames? Hier een lekker nachtje gehad, mag ook wel na 2 rotnachten 8) Veel moeten plassen maar dat is normaal Hier zijn lief en mijn vader de voortuin aan het leegscheppen, komt riviergrind in. Hopelijk is het een beetje toonbaar als de slingers in de tuin moeten Mijn moeder komt zo zemen. En ik ga maar koffie zetten en brownies bakken ofzo. Heb vanmorgen de box aangekleed, kaal vonden de 5 terroristen er niks aan. Nu met lekker boxkleed , hangmatje en knuffie erin is het opeens wel interessant. Even kijken of ik hier ook anti-terroristische maatregelen moet nemen Poehee, wat knapt een mens op van een goede nachtrust, voel me zoveel meer mens!
de slijmprop maakt zichzelf wel weer een beetje aan is mij gezegd.. dus je kan een poos zonder slijmprop lopen...
Goedemorgen dames! @Parr: ik heb altijd begrepen (VK en zwangerschapsgym) dat er weken tussen het verliezen van de slijmprop en de bevalling kan zitten. Misschien kun je er iets over googlen? Maar als ik jou was zou ik me niet druk maken! Je beebje heeft het vast nog prima naar de zin Hier een beetje kort geslapen. Laat naar bed (ook film zitten kijken) en last van...tja...van alles zo'n beetje. Toch valt het gelukkig (nog) mee met de moeheid. Ik ga maar weer eens wat klusjes doen vandaag. Tot straks!
par: vorige keer heb ik ook een aantal weken zonder slijmprop gelopen. het verliezen van de slijmprop zegt niets over het beginnen van je bevalling (helaas) we zullen dus toch nog gewoon weer geduld moeten hebben....
Ben zonet heel hard van de trap gevallen Mijn linker schouderblas doet erg zeer, en heb een grote schaafwond op mijn rechter elleboog en bij mijn pink.. PFF zoiets heb ik weer hoor!
Hoihoi! Ales goed hiero? hier wel ok geslapen. Werd wel met schrik waker da ik in een stuk door had geslapen en wist dat ik moest haasten naar de wc.. heb zo gehaast da tik de laatste trede gemist hebt en met mijn voeten hard op de vloer terecht kwam waarodoor mijn blaas dus giga liep dus rennen naar de wc om de schade min te houden en daarna alles dweilen pfff! @freesia super dat je eindelijk beter hebt gelspaen! doet wonderen met de humuer ooh brownies! lekker! @First time 39 weken ik zat eigenlijk te hopen dat het betekende dat ik hopelijk van de weekend dus ging bevallen blijkbaar niet... @Lindaa doe je wel rustig aan dametje!
hier ook lekker geslapen werd alleen wakker en heel mn onderbroek vrijwel nat, weet niet of dat het nou vw is of niet even in de gaten houden! Gister ook heel de dag om de 10 minuten harde buiken gekregen, en anders bel ik het zh maar even op! Zo ff lekker bakje thee drinken met mn lieffie
@Lindaaa: AAAIKSS! Kijk je uit... @Parr: je kan nog van het weekend bevallen, toch?! Ik baal verschrikkelijk: komt mijn uitgerekende datum erg in zicht, kan de kleine ieder moment komen...en wat heb ik...een soort koortsplek onder mijn neus! Een aantal blaasjes bij elkaar, waar vocht uit komt. Ik neem aan dat het hetzelfde herpes simplex virus is als een koortslip, aangezien dit zich rond al je 'holtes' kan manifesteren. Nooit gehad en levensbedreigend voor een pasgeboren beeb... HEB IK DAT?! Ik heb hard gegoogled en zie dat ik geen zovirax mag tijdens de zwangerschap?! Advies is zinkzalf. Ik naar boven; in de sudocreme die ik voor de kleine (billetjes) heb gekocht zit ook zinkoxide. Dat heb ik nu maar op het plekje gesmeerd. Ik hoop echt dat het heeeeeeeel snel weg is, anders mag ik straks mijn eigen knulletje niet knuffelen en moet ik een mondkapje op... Iemand nog tips?
levertraanzalf.. werkt wonderbaarlijk goed! sorry voor het inbreken... heb jaren bij de dokter gelopen voor koortslip en dat is een wondermiddeltje. gewoon te krijgen bij da o.i.d
Hey, Nou het ritje naar Eindhoven was het waard. De poot van de kat zit weer in de kom. Het kan zijn dat hij dit zelf heeft gedaan maar er is wel heel wat voor nodig om dit te veroorzaken. Het kan ook zijn dat hij een trap heeft gehad en geluk heeft gehad dat hij geen verdere schade heeft. Zn achterpoot is nu getaped zodat hij die niet kan bewegen en meteen weer uit de kom schiet. Ik moet hem dus nu ook binnenhouden want hij kan zich natuurlijk niet verdedigen buiten. Ik ben zo blij dat die poot weer terug zit want dat scheelt een heleboel pijn voor de kat. Met mn Svader gaat het niet goed. De antibiotica slaat niet aan en hij ligt wel aan de zuurstof maar krijgt nog te weinig zuurstof. Ze gaan vandaag beslissen of hij naar huis mag. Het kan namelijk zijn dat ze hem naar huis sturen omdat ze daar toch niets voor hem kunnen doen. We weten nu niet goed waar we ons op voor moeten bereiden.
First Time ik heb ook vaak last avn koortslippen in de zwangerschap ook, heb de huisarts opgebeld en ik mocht het toen 3 x per dag gebruiken (zovirax dan he) Alleen is koortslipcreme eigenlijk het meest effectief als je het net voelt opkomen en niet als er al blaasjes zitten geloof ik.
Hoi meiden! Hier heeft het gerommel niet doorgezet. Ergens vind ik het ook wel fijn dat het nu even weg is, kan ik me nog rustig voorbereiden op alles! Ik heb wel nu af en toe nog een voorwee ofzo. Balen hoor.... Maar beter nu dan een maandje geleden! Parr -> Balen zeg! Maar kan het me goed voorstellen, het is ook niet uit te houden hoe hard die baby op je blaas kan duwen... First time -> He je, zul je altijd zien, nog nooit een koortslip gehad en nu... Hopelijk issie heel snel weer weg! Dniise -> Om de 10 minuten harden buiken, dat klinkt al vrij regelmatig! Hopelijk zet het ook echt door dan... Dreames -> Fijn dat de poot van de kat weer op z'n plek zit! Vond het al vreemd dat dat niet zou kunnen... Maar wat erg van je schoonvader zeg! Ik hoop echt dat op de een of andere manier toch nog alles goed komt! Groetjes, Cossy