September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Dag dames,

Houden jullie het nog een beetje vol? Ik kan me voorstellen dat jullie inmiddels erg nieuwsgierig zijn naar de wondertjes in jullie buik. Ik hoop dat het doorzet bij de rommelende dames maar ook de dames die nog niets voelen: het kan van het ene op het andere moment beginnen hoor, ook zonder voortekenen! Hoe dan ook: ik wens jullie allemaal een voorspoedige bevalling!

Hier gaat alles goed: Quinten heeft enkele dagen geleden wat meer gehuild, maar dat was na 1 dag al weer over en hij is nu weer erg tevreden. Hij drinkt erg goed en geniet van zijn badjes (maar wat minder van het uitkleden, hahaha). Hij groeit met de dag en wordt steeds alerter. We zijn helemaal verliefd!

2. 4days

4days Niet meer actief

Pupke, fijn dat het zo goed met jullie gaat! :D Kan me goed voorstellen dat je helemaal verliefd bent op jullie ventje! Ik wil ooook! Hhahaha ;) Geniet maar lekker van alle momenten samen! :D

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @firsttime oef :( lekker dan! idd smeren en smeren!

@dreames super dat de kat opgelapt is! wel erg minder van jouw svader :( *knuffs

@pupke wij doen ons best :) :thumup: dat het goed gaat!

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Tandpasta kan je s'nachts er ook voor gebruiken, dat droogt het uit

5. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Bedankt allemaal voor de tips en steun!

Voordeel van die zalf onder je neus is dat het net is alsof je de babybilletjes al ruikt... :)

@Pupke: OOOWWWWW, wat klinkt dat heerlijk, lekker genieten van je ventje... Ik heb ook ZO'N zin, maar nu kan ie beter toch maar even wachten... En de dames hier doen hard hun best op rommelen hoor! :)

@Dreames, nou ja?! Lekkere dierenarts heb je dan zelf he! Heel fijn voor dat beessie dat ie nu lekker stevig ingetaped is. Merk je verschil aan hem?
    Sterkte ook weer met je svader, moeilijk meid... Ik ken de situatie helaas maar al te goed. Denk goed om jezelf hoor, al lijkt dat nu ws van minder belang. Jullie hebben elkaar zo hard nodig in deze periode! =Knuf=

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hallo meiden.
    hier een onrustige nacht gehad, weinig geslapen (voeding, poepluier, voeding, plasluier, krampjes, speentje kwijt )

First time, zag het ook niet als een persoonlijk verwijt op mij hoor :)

Dreames gelukkig zit zijn pootje weer in de kom. Sterkte met je svader.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    First Time: Vectavyr helpt 10x beter dan Zovirax! ik heb het ook altijd onder mn neus!

8. 4days

4days Niet meer actief

Wat is het hier maar rustig vandaag! :)
    Verveel me te pletter... Vriend is werken dus zit thuis zonder auto, nix op tv, in t algemeen vrij weinig te doen... :(

9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    @first time: het verschil bij de kat is goed te merken. Ik merk nu echt dat hij geen pijn meer heeft. Hij probeert nu gewoon met drie poten te lopen en te springen en dan mag over een paar dagen de tape eraf.

10. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hier ook aan het vervelen, mannetje hoefde niet naar school maar heb hem lekker naar buiten gebonjourd.
    Ik verveel me momenteel liever dan dat ik zo'n zenuwepees om me heen heb :)
    En zo kan ik me natuurlijk ongegeneerd overgeven aan die overheerlijke chocolade lollies van de Aldi , zonder enig commentaar ;)

11. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @dniise: :) :) Heb jij ook zo'n vent? De mijne is er ook niet en ik zit nu met een bruine mond van een milka reep... :)

BAH, ik moet gaan solliciteren binnenkort, voor na het verlof. HELEMAAL geen zin in! :cry: Weet ook ff niet wat ik wil. Was een beetje op internet aan het struinen, maar de motivatie is ver te zoeken... :rolleyes:

@Dreames: oh, dat is fijn zeg. Zichtbaar minder pijn dus!

Ik ga even de stad in met schoonmams; ik krijg een cadeautje voor de kleine vent! :D

Tot later!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    't is inderdaad rustig! We kakken in hihihihi

Julian ligt lekker te slapen, dus ff weer hier kijken.. maar nog geen baby's! Kom op meiden, persen!

We willen nieuwe vriendjes en dinnetjes! Veel meisjes hè, terwijl ze in augustus precies fifty-fifty uitkwamen!

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Inderdaad super rustig hier :D

Ik had net ineens hele heftige steken in mijn vagina. Dus niet in mijn schaambot, maar echt van binnen zeg maar :rolleyes:
    So, das pijnlijk!

Moet zo naar een borrel van het werk, zo geen zin in :( Word wel opgehaald en terug gebracht, en het is hier in het durp, maar bah, zie er tegenop.
    Ga mezelf maar soigneren en kijken of er nog iets in de kast hangt wat me past :)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook aan het vervelen. Mannetje is vissen dus ben alleen met Levi die nu lekker ligt te slapen. 3 draaien was gedaan.

Levi had van de week een spuitluier, rompertje en broekje ook helemaal onder. In een emmer koud water gezet en net meegedraaid met de witte was op 60 graden. Helaas poepvlekken zitten er nog in. heb het nu met shout ingesmeerd en in een emmer heet water gezet.

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Tip van mijn kraamvz: spullen met poep en spuugvlekken even in de week zetten met heet water en Vanish Oxi Action. Ik zet het meestal een uurtje erin. Daarna even uitknijpen en nat in de wasmachine met de rest van de kookwas op 60 graden.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je wel voor de tip. Had idd ook vanish in huis. Staat nu in de shout. Lullige is dat ik net alles heb weggewassen,en om nu de machine voor een rompertje, broekje, washandje en handoekje aan te zetten :-?

17. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Joehoe :)

Ik lees ook nog steeds mee hoor, kan me zo goed voorstellen hoe jullie je voelen, die laatste loodjes zijn echt zwaar :(

Fenna ligt nu lekker te slapen, althans ze zal zo wel wakker worden want ze slaapt al errug lang haha :) Ons slaapmonstertje!

Even een vraagje voor de reeds bevallen dames: Hoe zit het bij jullie met vloeien? Is dat al over en zo ja hoelang heeft het geduurd? Hier is het echt irritant, vloei nog maar heel weinig, de hele dag niet maar dan bijv 2 keer op een dag een klein beetje... Maar ja, dan moet je toch maandverband in hebben want anders lek ik door :( Ben zo benieuwd wanneer het helemaal stopt, wil ook zo graag weer een string aan want die tenten, my god :confused:

Ik heb vanavond ladiesnight, ben benieuwd of ik het volhou :oops: Lekker met de vriendinnetjes gourmetten, wijntjes drinken en bijkletsen :) Maar ik mis Fenna al na een uurtje, dus ben heel benieuwd, hoop wel dat ik het volhou want een avondje voor mezelf vind ik ook wel weer eens lekker :D

XXX

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vloeien. steeds als ik denk dat het bijna over is verlies ik opeens weer veel. ene dag dus meer dan de andere dag.

Er belt net een tante van mannetje, of ze mag komen kijken. kan moeilijk nee zeggen he :) baal nu alleen wel dat mannetje er niet is..

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier ook weer gerommel, maar is standaard gevoel geworden voor mij, zet toch nooit door. Die harde buiken met krampjes :rolleyes:

@freesia ja die steken ken ik ook gemeen he :evil:

20. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hier ook nog steeds om de tien minuten een knoerharde en pijnlijke buik, en geen minuut later. Verlies nu ook slijm&bloed.
    Ben bang dat het toch gaat gebeuren op mijn schoonloeders verjaardag :rolleyes: Ik wil echt op alle dagen bevallen maar echt morgen nietttt!

Deel Deze Pagina