September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Dniise, kan me goed voorstellen dat je daar niet op zit te wachten hoor! :) Vooral als ze nu al bemoeierig is... Straks wil ze ieder jaar de verjaardag samen vieren! :) (sorry ik maak het er niet beter op he :oops: )

Freesia, gelukkig viel de borrel mee! En die pannekoek maakte vast ook een hoop goed toch? ;)

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    pff dniise ik schrok lees dat je ff spoorloos was gelijk me foon pakken heb ik wat gemist haha maar helaas geen berichtje van je.

@nieuwe mama's feli dames geniet ervan.

hier gaat alles zijn gangetje robin doet het goed het is nu afwachten wanneer ze gaan oprekken hoop eind deze week duim duim duim. het is een makkelijk manneke hij huilt alleen als ie verzorgd wordt wassen en luier verschonen vind ie een ramp. verder mis ik hem verschrikkelijk en bel ik tig keer per dag naar het zh toe hihi.

3. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    ahhhh baby's geboren heerlijkkkkk...
    dames goed gedaan en gefeliciteerd met je kleintjes!

:cry: hier nog steeds druk aan het wachten en nog niets dat ik echt denk zal dit het wezen?
    maar ben blij voor de dames die nu een heerlijk kindje hebben,tis jullie gegunt!
    ga bank hangen,de andere dames zet hem op!duim ook voor jullie

4. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Esje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vraagje : zie dat jullie al douchen met de kleine. Mag dat al dan? dacht dat dat pas kon als ze wat ouder waren

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    als je er aan toe bent, mag je met je ukk douchen.,
    heb het ook al 1x geprobeerd maar ik ben er toch nog wat te angstig voor! (dat ik ze laat vallen ofzo) dus ik stop haar maar weer in haar badje! totdat ik er wel 100% achter sta!

7. 4days

4days Niet meer actief

Ohhh lijkt me heerlijk, lekker douchen met ukkie! :D In bad samen lijkt me overigens nog heerlijker! Alleen jammer dat we geen bad hebben... :(

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben ook geen bad.
    Heb hier in de douche nog een stoel staan waar ik de weeen in op ving.
    ga denk dus proberen te douchen en dan kan ik altijd nog gaan zitten halverwege.

Moet je nog ergens op letten? of kan de kleine gewoon onder de straal.

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    HIHI jaa dat is ook wel heerlijk, maar ik zit de laatste paar dagen met een ontzettende angst (volgens de wvk is dat een normaal verschijnsel) en bij alles wat ik doe, denk ik van oh maar stel dat..
    voorbeeld ik kijk naar mijn salontafel en denk dan ineens: oh sh*t stel dat iemand michelle op die tafel laat vallen!.. en dan krijg ik er vollop kippenvel bij! en dat heb ik ook met het douchen.. Stel dat we uitglijden en ze komt met haar hoofdje op de tegels.. BAH.. moet er dus nog even niet aan denken! die ene keer is me niet goed bevallen nog HIHI!

een groot bad, ja dat zou veeeel beter zijn! het liefst een waar we dan met zijn 3en kunnen ;)

10. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    nee niet dat ik weet.. kraamverzorgster zei tegen mij dat je je ukkie dan lekker tegen je borst aan kan leggen met zijn hoofdje over je schouders..
    moeten ze heel lekker vinden(zou er denk ik wel een beetje op letten dat niet de douchekop in Levi zijn oogjes sproeit)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb die angst ook af en toe hoor. bv. bij in bad doen, bang dat ik haar laat glijden. of dat we samen van de trap af vallen...

12. 4days

4days Niet meer actief

Die angst heb ik nu al! :) Ben als de dood dat ik van de trap van of een ongeluk in de auto krijg... Maar denk dat dat allemaal normaal is hoor. En mijn moeder zei: wen er maar alvast aan, want dat zal de komende 18 jaar wel niet anders zijn! :) En hoe meer ze zelf kunnen, hoe meer dingen je hebt om je zorgen over te maken...

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ben ik weer even. Harde buiken en krampen zijn nu weer even afgenomen. Tussen 6 en half 8 heel heftig, dus er is wel wat gaande maar hoelang het duurt tot het echt door gaat zetten? Geen idee :(

Esje gefeliciteerd met jullie zoontje Michiel! Wauw wat een bevallingsverhaal zeg! Nu maar lekker genieten :D

Cossy hmm klinkt heerlijk die straciatella cake.... stuur je een stukje op? Met regionale post heb ik het morgen wel ;)

Freesia ook al zo lekker die pannenkoek :D Volgens mij zijn we vandaag allemaal aan het zondigen, heerlijk toch!

Met de kleine onder de douche of bad lijkt me ook geweldig!

Uhh Kaatje 'bang dat ik haar laat glijden'? Levi is toch echt een jongetje :)

14. 4days

4days Niet meer actief

Wupje, sexen? :) Misschien zet het dan door! Hahahaha

15. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    Bij het douchen moet je natuurlijk op de temperatuur van het water letten.
    Verder zou ik het water niet de hele tijd op het hoofdje laten sproeien, maar ze mag gewoon onder de straal.
    Ik houd Demi tegen mijn borst met haar hoofd over mn schouder en dan laat ik het water even over haar hoofd gaan en over op haar rug en tegen haar zij.
    Soms houdt ik haar ook wat lager tegen mn borst dat het water over mijn schouder stroomt en dan krijgt zij het dus over haar borst heen.
    Demi vind het echt heerlijk en op die manier went ze aan een sproeier.

Badderen met de kleine lijkt me inderdaad heerlijk, dus zodra die 6 weken om zijn, ga ik meteen met haar in bad :D

16. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    Mn man staat er overigens wel bij met douchen hoor, want ik en Demi zijn natuurlijk allebei glad van het water dus als ik haar wil draaien zodat ik haar even anders kan vasthouden dan laat ik hem helpen. Inderdaad ook uit angst dat ze valt.

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hihi heb je een meisje erbij kaatje ;)
    oh meiden, heb toch wel erge last van mijn schouder.. voelt ook wel wat dik aan, maar je ziet er niet een blauwe plek of iets.. als ik het morgen en maandag nog heb, dan zal ik maar even de ha bellen..
    michelle had ik wel in mijn armen toen ik van de trap viel... Gelukkig heb ik haar kunnen beschermen.. (vandaar dat ik er zelf nu kreupel bij loop denk k!)ze was alleen geschrokken en huilde even, maar na een knuff was het goed! weet ook niet hoe ik het gehad heb, ik had michelle net in bad gehad.. misschien had ik wat natte pantoffels ofzo en gleed ik daarom uit? heb geen idee.. want we hebben van dat hele stroefe vloerbedekking op de trap..
    je kan dus wel nagaan dat mijn angsten nu nog groter zijn omtrend de kleine meid..
    Ik ga nu voortaan op blote voeten de trap op en af..
    thank god dat me kleintje niets heeft!

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :) Nee hoor ben ook nog tonnetje rond, heb de hele dag aan bank hangen gedaan en met de hond spelen buiten :p Even aan wat anders denken :D
    Zo ik ben helemaal blijblijblij! :D :D Wij hebben net ons trouwfilm gekeken en hij is super gelukt :D echt gaaf! Mijn broertje is ook nog lief en grappig geweest want op de eind krijg je de zin te lezen: 'En ze leven nog lang en gelukkig' en daarna komt er een zwanger buik van mij in beeld met daaronder 'Allemaal' :)

Esje72 en man gefeliciteerd met Michiel!!

@krisstel ja op mijn uitgerekend datum weer, de 25ste... hoop dat ik dat niet haal :)

baby mee onder douche wat ik wel weet is dat dit pas mag als de navelstreng eraf is en helemaal genezen is :D lijkt mij ook heerlijk idd!

19. 4days

4days Niet meer actief

Leuk parr! :D En lief dat ze dat einde zo hebben gemaakt! ;) Maakt het nog specialer!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ehh nee Levi is echt een jongetje :oops:

Lindaa, jeetje gelukkig heb je michelle kunnen beschermen toen je van de trap af viel. Zou idd maandag even naar de ha gaan als je nog veel last hebt van je schouder.

Deel Deze Pagina