pffffff alsjeblieft niet zeg! hahahaha arme kies, wel rottig je kan zelf zo weinig doen aan tanden en kiezen he Zit hier alweer aan de schuimpjes van onze sint nicolaas
Goedemorgen meiden. Hier een heerlijke nacht gehad. zijn om 23.00 gaan slapen, levi kwam om 03.00 voor voeding, toen om 05.00 voor speentje, toen om 06.30 voor voeding en toen werden we om 09.30 wakker. Helma wat een schatje ! Eva, ook al zo'n schatje ! Sexen: mannetje wil maar al te graag weer, maar ik vloei nog dus houd op. ben ook wel een beetje bang voor de pijn ( heb nog 3 goede schaafwonden aan de binnenkant van mijn schaamlippen ) Lindaa: Dikke knuff meid ! Voordeel van de fles is toch juist dat mannetje het af en toe van je over kan nemen. Dniise, 40 weken en nu mag die kleine wel heel snel komen !
nee hoor, mag al meteen. ik heb ik de kraamweek al gedouched met kyani. Het mag zodra de moeder al goed kan blijven staan en dus al fit is. moet gewoon aangeven bij de kraamhulp en die zorgt er dan voor dat je lekker kan douche emt de kleine. De meeste doen het standaard in de kraamweek.
Goedemorgen! 8) Hier zijn de harde buiken weer weg. Vannacht wel een paar keer een wee gehad die vrij pijnlijk was, maar niks regelmatigs. Ik had wel een rare droom, volgens mij op het moment van zo'n pijnlijke wee. Ik droomde dat we sliepen en dat ik ineens het hoofdje van de baby er uit voelde komen dus ik schreeuwde tegen hubbie dat hij gelijk de vk moest bellen maar hij werd niet wakker Toen werd ik dus zelf wakker met de dikke buik .... en zonder baby tussen mijn benen Wat een lieve foto's die hier weer allemaal voorbij komen @ Tinkerbel geniet van jullie pyamadag @ Lindaa hè dat is balen zo'n ruzie in de kraamtijd Zal aan het slaaptekort liggen maar leuk is het niet. Probeer straks gewoon eens rustig met elkaar te praten, wellicht helpt dat. Misschien zit je vriend ook ergens mee wat hij nog niet gezegd heeft. Dikke knuff Nou hier weer afwachten wat de dag ons brengt......
@Lindaa: oef.. vervelend zo'n ruzie.. wij hebben het ook al een keer gehad en ik voelde me helemaal schuldig naar Julian toe... papa en mama nu al ruzie.. maar het is idd de vermoeidheid en bezorgdheid die het hem doen... maak t maar gauw weer goed met elkaar! Hoop dat vriendlief snapt dat het voor allebei zwaar is... @Jekkia: wauw! al gesext! Hier heeft mannetje wel erg veel zin (pfff opgelucht, dacht dat ie nooooooit meer wou!!) maar ik heb nog teveel pijn op allerlei plekken. De knip geneest goed, maar sex lijkt me nog iets te snel. Ook vloei ik nog beetje.. dus nog effe geduld. @Dniise: uitgerekend vandaag! Jippie! (nog wel effe blijven zitten tot morgen uk!) @Wupje: zet hem op!!
Mijn liefje is met mijn andere liefje nu aan het wandelen, zodat ik kan slapen. Ehm.. dus wat doe ik hier!? Foei! Ik ben echt oververmoeid en heb hoofdpijn, maar geen zin om te slapen Nou dan ga iktoch maar ff slapen nu... nog 1 fotootje! (weet niet of ik hem al had laten zien..?)
@Esje, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Michiel!! Je bevallingsverhaal lijkt erg veel op die van mij gelukkig voor jou geen scheur of knip. @Cossy, lekker, heb je nog een stukje over? @Kaatje, volgens onze kraamhulp mag je al meteen douchen. Sommige babys vinden het alleen niet prettig en eng omdat het water boven op hun hoofd komt. Britt vond het heerlijk gisteren met papa heb eerst het lichaam gesproeid en daarna zachtjes om haar hoofdje. @Parr, leuk van je boer Zou mooi zijn als je dat niet haalt ik duim voor je hoor! @First time, oh nee hé wat een pech heb je veel pijn? @Helma, mooi ventje! Ben benieuwd naar je verhaal. @Eva, wat een kleintje of niet..schattig @Lindaa, jammer dat de fles geven te veel gevraagd is. Hoop dat het eenmalig was zon ruzie is voor jullie kleine maar ook voor jou niet goed sterkte! @Ingeltje, ooh wat een liefie en wat een haar! Sex Merk dat ik wel zin begin te krijgen maar durf het nog niet hoor (vloei ook nog af en toe een beetje). De hechtingen zijn inmiddels opgelost maar het is daaronder erg geïrriteerd door al het verband en de inlegkruisjes Meiden die rommelen..kom op hé..we willen babynieuws!
Ik zit hier te vloeken.. wat bizar zeg.. heb de hyves aangemeld als 'niet oké' als iedereen dat ff doet, verdwijnt de account sneller
**********INBRAAK****** Ik als oktobermama heb ook even de hyvesaccount als NIET OKE aangegeven.... Zal dit ook bij ons aangeven dat ze dit moeten doen... Dit is werkelijk belachelijk dat iemand foto's van een ander jat, hopelijk heeft ze dat niet met de foto's van haar zogenaamde kindjes Thijs en Iris gedaan.... ***** UITBRAAK*******
dat denk ik dus wel, weet ik wel zeker! Kijk maar naar de datum van die blogs. En in die slideshow is Iris al zogenaamd geboren, die foto die ze plaatst in die slideshow is niet van een pasgeboren baby!
Tja er zijn maar weinig mensen die nu al vertellen hoe hun ongeboren kindje gaat heten... jammer genoeg kan je niet zien wanneer ze de slideshow heeft geplaatst. Dat zoontje thijs is nu toch een jaar. daar heeft ze ook geen foto;s van op staan. Ik hoop echt niet dat ze die van iemand anders heeft gejat!
In doe slideshow heeft ze 1 foto van die Thijs. Maar kijk eens der blog, daar staat: Thijs is geboren etc etc, en dan een jaar later zegt ze nog: jullie mogen langskomen! beetje vreemd!
ook ik heb op NIET OKEE gedrukt! en kon het niet laten maar moest er ook via een krabbel even wat van zeggen HIHII