Gehoord van Ramona van de Januari mamas! Die zit op Januari2009 hyves en daar heeft die faker zich ook voor gemeld! EN ramona herkende gelijk me foto!
januari2009 hyves? dat zijn voor meiden die in januari an moeten bevallen ofzo? want dan liegt ze ook over het aantal weken dat ze zw is! maar god o god.. triest mens hoor
Ook een beetje rot als zij daar niet echt woont. Wie weet hoeveel boze mensen daar al aan de deur zijn geweest als zij al meer foto's heeft gejat!
ja het is gewoon in en intriest, helaas zijn dat soort mensen niet te stoppen, die komen gewoon aandacht tekort. Heb ooit op een forum gezien dat een meisje zich aanmelde en deed alsof ze een tweeling was verloren had zelfs foto's en deed zich ouder voor. Ze was echter nog maar 17 jaar en had nog geen kind gebaard. Uiteindelijk hebben ze haar weten te achterhalen ook door een stomme "fout".
Dames ik kom later vandaag nog ff mijn bevallingsverhaal posten.. heb helaas niet echt meer bij kunnen lezen en reageren. Onze knul huilt nogal veeeeel, wil ook veel drinken, en ik ben doodop. Vroeg me af waar de laatste lijst is, ben zo benieuwd wie er allemaal bevallen zijn
ik zou even bellen als ik jou was 075-6217918 Eng, P H M van der De Kersenboomstraat 4 1551 BW Westzaan Gwoon ff anoniem bellen en vragen naar Iris ghehe
is er misschien ook iets NIET vals van dat hele profiel? HIHI misschien is dat mens ook wel helemaal niet getrouwd!
Als ik op hyves kijk kom ik uit op een meisje van 11 die Iris van der Eng heet en ze komt uit Westzaan.. Kattekwaad? Komt wel overeen http://irisjuhh28.hyves.nl/