September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Kan iemand mij op de lijst zetten voor 6 feb 1e echo en 25 feb verloskundige

Ik heb het ook koud

2. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

He verdorie Merel, de duimen draaien hier volop hoor, hoop echt dat er toch nog iets te zien is op de echo!

Ik heb ook de Angelsounds maar hoor helaas ook nog niks. Wel mijn eigen hartslag, toch rot voor je Funnyme dat je nu al overleden bent zonder het te merken ;) Haha grapje!

Hier vanmorgen ineens weer misselijk, terwijl ik toch echt mijn pil had genomen, beetje jammer weer... Maar dat ik zwanger ben kan ik niet omheen haha, als ik zelfs door die pil heen misselijk ben :eek:

Wij gaan zo behang uitzoeken voor de babykamer :D Heb eigenlijk geen zin om de deur uit te gaan maar dit vind ik leuk om te doen en anders hang ik de hele dag binnen op de bank. Vanavond weinig doen, heb zo weinig puf joh, soms wel vervelend :(

Pff wat duren die 12 weken laaaaang :evil: Potverdorie, heb soms momenten dat ik denk: Jeetje de tijd vliegt, alweer bijna 9 weken! En soms (zoals nu) ben ik ineens weer zo bang dat het toch nog mis gaat en lijken die 3,5 weke die ik nog moet wel een eeuwigheid :(

Wie gaan er nog meer naar de 9 maandenbeurs? Ik wel, samen met mijn zus, die is ook zwanger :D Zij is nu 24 weken, helemaal leuk!

3. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Dag dames!

@Merel: sterkte meid!

Ik zie me niet meer op de bevallingslijst staan...Ik ben uitgerekend op 3 september.

X Lise

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ik heb het ook vaak steenkoud. Dus had gister een echte warme wintertrui aangedaan, heb de hele dag het gevoel gehad dat ik koorts had. Pfff word er gek van!

5. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    @merel69 : Wat sneu voor je, heb je al iets van een vruchtje kunnen ontdekken? Zo niet, laten we dan hopen op de echo volgende week.
    Sterkte!

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Merel wat erg! Ik hoop een beetje met je mee dat het woensdag toch goed is :cry: idd als er iets niet goed is is het heel goed van het lichaam om het kleintje aftestoten, maar de emo kant dat is wel wat anders... Heel veel sterkte meid! *knuffel

7. Ik heb een paar dagen met buikgriep (het Rota-virus overgenomen van mijn dochtertje... :( ) in bed gelegen en zie dat jullie echt mega veel hebben geschreven de afgelopen dagen...

Ik dacht eerst nog dat ik - eindelijk - eens last van zwangerschapssymptomen ging krijgen en last had van ochtendmisselijkheid, maar toen ik ook diarree kreeg en koorts bleek te hebben wist ik dat het wat anders moest zijn...

Ik heb wel (nog) meer bewondering gekregen voor de meiden die dag in, dag uit misselijk zijn en gewoon proberen door te gaan... :thumup:

@Freesia: Gefeliciteerd en welkom hier! Ik heb het gevoel dat ik jou al eens op een ander topic ben tegen gekomen, bij de 35+-ers misschien...?

@Birthe: Wat erg voor jullie meid! Ik wens jullie heel erg veel sterkte!

@Mammameike: Goh, wat leuk! Alweer een tweelingmama erbij... :D

@Merel69: Jij ook al slecht nieuws? Ik hoop dat je woensdag terug komt met goed nieuws. Sterkte!

Voor de lijst: Ik denk - maar dat zeg ik nu - dat ik weer in het ziekenhuis ga bevallen en dat ik toch weer wil proberen om borstvoeding te geven, ondanks het feit dat dit de vorige keer met erg veel problemen gepaard ging...

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Jeetje Merel, wat naar! Heel veel sterkte, ik duim voor je...

9. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Jeetje Merel, sterkte!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow merel. ik hoop zo op een kloppend hartje woensdag !
    Heel veel sterkte, en idd je verpest dit topic niet! Erover praten helpt alleen maar bij de verwerking.

ow jee zie dat jullie aan de slag zijn gegaan met de angel sound. Ik waag me er nog niet aan. Misschien dat ik er over een paar maanden 1 aanschaf,maar vind het op het moment maar niets.

Vandaag gewerkt, en twee keer boven de wc gehangen. Ga het vanacht zonder zetpillen proberen, eens zien hoe beroerd ik morgen ben. Als het weinig uitmaakt dan stop ik met de zetpillen.

Ga zo even boodschappen doen. Eten vanavond lekker borrito's.

Liefs kaatje

11. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Merel, heel veel sterkte meid. Ik zal voor je duimen woensdag!

Ik ben zo blij met mijn binnendiensten.....Tot nu toe ben ik nog steeds niet echt heel misselijk of zo. Soms wel eens en ik merk dat ik regelmatig moet eten. En dat schoot er echt bij in als ik de hele dag in de auto hang op mijn werk.
    Ik hoorde trouwens geruchten dat ze zwangerschapsverlof willen verlengen in de toekomst.....is dat zo? Zijn er meer mensen die dat gehoord hebben? (eh, en hebben wij daar wat aan?)
    Zo, mijn vroege dienst zit er weer op, morgen nog eentje en dan heb ik 2 daagjes vrij.
    Was wel grappig trouwens, er kwam een collega naar mij toe om te vragen waarom ik binnendienst had. Hij moet dat verantwoorden naar de planning e.d. Dus ik zeg:"het zit zo, ik ben zwanger." En hij:"Nee, effe serieus hé, hoe zit het nou waarom heb je binnendienst." hahahah :) erg lachen dus ;)

12. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Merel...ik hoop met je mee dat het woensdag toch goed is! Veel sterkte de komende dagen, zal niet makkelijk zijn.

Wel zin in Burrito's dan Kaatje? Laatste drie dagen ben ik ondanks de zetpillen ook nog aan het overgeven 's avonds. Durf het nog niet aan om te stoppen aangezien ik overdag weinig last heb.

Vandaag met mijn schoonmoeder wezen shoppen..we hebben echt super leuke kleertjes gekocht. Ben benieuwd wat mijn man vanavond zegt als hij thuiskomt ;)

13. @Sasha: Ik mis je bij het bejaardentopic... :) ;) :)

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Merel Hè wat een narigheid. Ik duim voor je dat er woensdag toch een gezond vruchtje in je buik blijkt te zitten. Mocht dat niet het geval zijn, dan wens ik je veel sterkte met het verwerken van het verdriet. En vooral lekker je gevoel blijven uiten op dit forum, zowel positief als negatief, daar is het forum voor toch?

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Wij hebben 2 hele leuke setjes gekocht! En nog een extra broekje. Ik ben helemaal blij ;) Wat ik maar weinig kon vinden waren unisex rompers die je aan de voorkant dicht maakt zodat je het rompertje niet over het hoofdje hoeft te trekken. Ik heb er 1 gevonden bij de hema. Ze hadden er wel meerdere maar bijna allemaal in meisjeskleuren....

Ik zal vanavond of morgen even foto's van de setjes maken voor in mijn album! :)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja heel erg trek in burrito's.
    Sochtends ben ik heel misselijk en kan ook niets anders eten dan rijstewafels.,maar in de middag en avond kan ik gelukkig een hoop eten. Merk wel dat ik savonds rond 10 uur misselijk wordt. Moeheid?

Mag je eigenlijk wel zure room? zit ook in burrito's.

Groetjes !

17. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Merel, een dikke knuffel voor jou meid! We gaan met z'n allen heel hard duimen voor een goede echo!

Liefs Steen

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Kaatje, ik denk dat je wel gewoon zure room mag, dat is geen rauwe kaas oid.
    Smakelijk!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooi, en anders was het nu te laat, heb het al lekker op haha.

20. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Haha...fijn dat je 's avonds lekker kan eten! Geniet ervan ;)
    Ga vanaf morgen denk ik maar eens twee zetpillen per dag nemen..blijf nu elke dag aan het overgeven 's avonds :(

Deel Deze Pagina