@Pisum: lijkt me heftig hoor, die slapeloze nachten / dagen. We weten dat het ons te wachten kan staan, maar we hopen natuurlijk allemaal dat ONS KINDJE lekker door slaapt... Zoveel mogelijk tussendoor proberen je rust te pakken. Misschien extra hulp inschakelen vanuit je omgeving, zodat jij meer kan rusten?
Parr -> Ik heb volgens mij dezelfde irritants krampen... Twijfel telkens of het nu m'n darmen zijn of dat er daadwerkelijk iets gebeurt... En bij mij zet het ook nooit door... (tenminste tot nu toe niet...) Freesia -> Trek het je niet aan meid, ook ik ga tegenwoordig door het leven als een walvis op pootjes! Vlademira > Grappig dat je even komt spieken! Hier nog niet echt iets aan de gang... Blijf maar rommelen... Hopelijk zet het deze week echt door! Dreames -> Gelukkig krijgt je Svader weer wat meer lucht! En hij moet inderdaad maar niet te snel naar huis gaan, in het ziekenhuis is wel zo veilig! Miracle -> Wat fijn dat Jaimy het zo goed doet! En wat een schattig meisje! Klinkt als een goed verlopen bevalling! Groetjes, Cossy
Hier gaat alles goed! Ik heb nog eens een ontsteking gekregen omdat de vorige waarschijnlijk niet helemaal weg was. Dus voelde ik me even beter en kreeg ik ineens weer koorts en was ik er weer ziek van. Dus toch maar de gyn gebeld. En de rest van het verhaal weten jullie. Nu voel ik me weer goed. Alleen ik blijf als ik sta of als ik op de wc zit een enorme druk op de onderkant houden. Het voelt gewoon alsof er nog een hoofdje op drukt. Erg pijnlijk dus. Herkent iemand dit? Anders vraag ik dit volgende week dinsdag nog eens in het ziekenhuis want dan moet ik op nacontrole. Helaas hebben Anna en Sophie maar een paar nachtjes doorgeslapen. Maar ach ze voelen zich de laatste dagen ook niet helemaal happy.Zo zielig. Af en toe spugen ze ineens een hele fles uit. Dan komt er ineens een hele boog melk. En ze huilen veel de laatste dagen. Ik baker ze wel in en dat helpt dan wel maar ik wil ze ook niet de hele dag inbakeren. Want 's nachts hebben ze het ook nodig. Ik heb ook met de bv moeten stoppen. Dat vind ik nog steeds heel erg. Ik was de hele dag aan t kolven om voor allebei 1 voeding te hebben. Ik werd daar zo moe van dat ik ben gestopt. Nu heb ik spijt en zou willen dat ,ik had doorgezet, nu k klaar ben met de medicijnen was het vast wel weer op gang gekomen. Maar op dat moment kon ik gewoon niet meer. Mijn dag bestond uit aanleggen, kolven, bijvoeden, verschonen, op bed leggen en dan begon het weer van voor af aan. Maar ja nu is er niets meer aan te veranderen. Afgelopen donderdag zijn we naar het cb geweest. Anna is nu 49,5 cm en 3220 gram en Sophie is 51,5 cm en 3415 gram. Goed he? Ze zitten wel allebei onder de onderste lijn. Maar ja, ik voed ze wanneer ze komen. Dus krijgen ze 6 tot 8 flessen per dag en dat was goed zei de arts. EN gisteren hebben mn meiden voor het eerst echt gelachen! Ik smolt helemaal toen ik het zag! Zo en nu ga ik de meiden lekker op bed leggen en met Diesel naar buiten.
mannen..... 30 september hebben wij de gehoortest en komt er overdag visite vanuit eindhoven. Ik had hem gevraagd die dag niet te werken en dat had hij ook geregeld. Belt hij net dat hij moet werken 30 september, maar dat hij dan 2 oktober vrij is. Dus ik zeg ja dat is niet zo mooi, want ik mag de maxicosi nog niet tillen dus kan Demi niet naar de gehoortest (ik heb niemand in de omgeving die even mee kan) en dan ben jij er niet als de visite komt. Zegt hij.. ja ik kan toch ook niet alles onthouden. Nee daar heb je een agenda voor. Ja die is hij kwijt Maar hij zal wel regelen dat hij wel mee kan naar die gehoortest maar dan is hij er nog steeds niet als de visite komt. Dus ik was een beetje down. Wordt hij daar boos om, want dan voelt hij zich de hele dag schuldig. Ja sorry hoor... maar wat verwacht hij. Moet ik maar doen alsof het allemaal niet uitmaakt zodat hij zich goed voelt. Nou voel me ook k*t. Vind het echt niet leuk van hem, maar ja als ik dat zeg dan voelt hij zich schuldig en dat wil hij niet
Dat heb ik ook. Komt volgens mijn vroedvrouw omdat mijn baarmoeder weer normaal van afmeting is geworden en dus beneden zit, en daar op de spieren drukt die uitgerekt zijn door de bevalling. De enige oplossing zou zijn om je bekkenbodemspieren te trainen. Ik ben dus maar begonnen met oefenen.. @ allen: bedankt voor de tips en steun het gaat wel iets beter, maar het blijft toch behoorlijk vermoeiend allemaal. ik denk dat Rayyan last heeft van krampjes. en zo he, hij kan scheten laten!! erg leuk als je net de luier verschoont en er met je neus bovenop staat! Verder moest ik zo lachen om de Roze Doos die je hier krijgt na de bevalling. Naast allerlei proefdingen van Zwitsal enzo, zit er een scheermes in. Zo van: nou heb je alles achter de rug, kun je de boel weer gaan bijwerken! Lol! Ook de vroedvrouw vind ik erg grappig. Ze had het over een koets en toen kwam ik erachter dat ze daarmee de kinderwagen bedoelde en toen ik haar vertelde dat ik een drukkend gevoel had down under, bood ze aan om even te kijken. Zei ze zo: zal ik even naar je scheurtje kijken? Hihi!
@dreames ook al hubbie blues... *knuffs ok dus kan ik na de kraamtranen hubbie tranen verwachten! @pisum leuke kz heb je @firsttime ja leuk he heb ik ook gedaan en heb ook de wieg opgemaakt met regenhoes eroverheen start klaar voor gebruik hier nog afentoe een wee pff maar dan om de 20 min of zo lijkt het... ga strask nog wat boodschappies doen. Moet Inderm hebben, frambozenbladthee, buisjes voor mijn gehoorapp. en een voer muis. Dan kan ik lekker thuis blijven en op weeËn wachten
meiden weet je wat echt helpt om de weeen op te wekken een flinke wandeling over heuveltjes enz en daarna chinees hiernaar zijn 4 juni mamma's bevallen waaronder ik savonds begonnen direkt de weeen
FunnyMe -> Pff wat een ellende met die ontsteking zeg! Vind het niet zo vreemd dat je meiden niet helemaal happy zijn, die hebben het natuurlijk ook wel door als mama niet zo lekker in haar vel zit... Gelukkig gaat het nu weer wat beter. Neem maar lekker de rust, dan heb je vast binnenkort ook weer twee tevreden happy meiden! Dreames -> Erg herkenbaar! Het is blijkbaar mannen eigen om dat soort dingen altijd te vergeten... Gelukkig kun je toch nog naar de test gaan... En dat schuldig-voelen-verhaal is ook een typische mannenopmerking als je mij vraagt! First time -> Jippieieie, kun je over straat gaan crossen! Wat voor een heb je? Pisum -> Hahaha, lekker subtiele hint zo'n scheermesje! Parr -> Nou ook al komen ze om de 20 minuten, als ze regelmatig komen is dat op zich al een goed teken! Nu maar hopen dat het opschiet... Hier de hele dag al last van redelijk pijnlijke ongi-krampen, die soms erger worden en weer wat afzakken... Zal zo es gaan kijken of ik er een regelmaat in kan ontdekken...
@Cossy: een Mutsy 4 rider lightweight, kleur Active Coffee. BLIJ! Nu eens kijken of ik slim genoeg ben om hem zelf te monteren...
Zucht mannen idd Hier moet ik echt 86 keer herhalen hoe laat we bij de vlos moeten zijn. Het blijft gewoon niet hangen. Vroeg ie gisteren toch nog of ik er niet zelf naartoe kon komen. Ja hallo! Met de bus zeker. Ik haal de bushalte niet eens Ow nee zei hij toen, dan kom ik je wel ophalen. Zucht. Heb ook al 6 keer gevraagd of ie de spiegel boven de commode op wil hangen, is het enige dat nog moet gebeuren. Gisteren vroeg ik het dus voor de allerlaatste keer en dat zei ik er ook bij. Wat denk je? Nee tuurlijk hangt ie nog niet Verder doet hij ontzettend veel hoor, maar waarom moet ik sommige dingen zo vaak vragen en gebeurt het nog niet?
@cossy nee hoor ben gewoon offline word dan niet met dé vraag bestoken @vlademira ga zommeteen wel een stuk lopen in het dorp, maar chinees... nee heb ik al de heel zwangerschap geen zin in haha
@freesia ik vroeg laatst aan hubbie of de accu vande speigelreflex wel opgeladen was... wrm dan wat wil je ermee doen? .... na 5 min was het zo van oh ja tuurlijk, voor de bevalling.... zucht
Ha lieve allemaal, Hoe gaat het hier? Met mij goed hoor, helaas nog geen beebje L. Veel last van mn bekken maarja heb ook veel te veel gedaan de laatste dagen Ben de afgelopen week echt onwijs druk geweest met visite en de laatste dingentjes in huis doen dus als ik klaar was had ik echt geen fut om op internet te komen. Vond het echt onwijs lief dat mijn buddy gister een smsje stuurde omdat sommige zich afvroegen hoe het gaat! Inmiddels hoef ik nog maar 3 daagjes tot de uitgerekende datum, ben benieuwd wanneer beebje van zich laat horen. Tot nu toe beweegt het gezellig van links naar rechts maar niet richting beneden Vanmiddag naar de VK eens kijken wat zij gaat vertellen, zal wel niet veel zijn hahaha. Ik ga vanaf nu weer meelezen. Liefs Roshi
Jeetje wat zijn er veel baby's geboren in de korte tijd dat ik er niet was alle nieuwe mama's GEFELICITEERD geniet ervan!! voor iedereen waarbij het rommelt ZET 'M OP! en ow wat een mooie foto's zie ik voorbij komen zeg **zwijmel**
Heyyy, gezellig! Roshi is er ook weer! Over hubbies gesproken: ik ben voor hem de kapper aan het bellen, omdat ik vind dat zijn haar ECHT niet meer kan. Loop ik al weken over te zeuren! Morgen gaat ie gewoon, want zo gaat hij niet met ons prinsje op zijn eerste foto's! Verder: de kledingkast van de kinderkamer is vorige week al afgeschilderd, maar nog altijd niet door hem in elkaar gezet. De plank voor boven de commode heeft hij nog aktijd niet opgehangen, de elektriciteitsdraden voor de hanglamp hangen nog altijd los. En idd: de accu van de camera moet worden opgeladen en hij zou de huidige foto's eraf halen om het geheugen te schonen... Need I say more! En maar klagen dat ik het rustig aan moet doen?! Ik heb zojuist WEER het hele huis gestofzuigd, iets wat ik niet meer mocht van hem, maar wat ie zelf nooit uit zichzelf doet... =zucht= Ik ga de Mutsy verder in elkaar zetten, want als ik hem dat wil laten doen... MAAR VERDER...IS HET ECHT EEN ENORME SCHAT!
en wat was je bestelling bij de chinees? mijn buurman zegt gister "weet je wat je moet doen meis, een dagje achterin de bus gaan zitten hiervan komen je weeen wel op gang" sja leuk gezegt maar waar zou in nou naar toe moeten met de bus?