September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    :) :) :)

2. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha wat een mannen-ergernissen hier! :)

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @roshi :whistle: je bent er weer! spannend he! rommelt het wel bij jou?

@firsttime :) idd ja :)

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Pisum, Britt wil ook absoluut niet ingebakerd worden..ze wil zelfs haar handjes niet onder de deken. Hoop dat de draagdoek helpt!

@Devilschase, zo hoort het ook :D..mooie foto met je ouders..erg trots zo te zien!

@Hanneke, spannend hoor…klinkt alsof het begonnen is.

@Parr, misschien worden ze vandaag regelmatiger (hoop het hihi). Bedenk we trouwens dat nog niemand in het bevallingsverhaal heeft verteld dat het vruchtwater groen was. Zijn onze kleintjes zo voorbeeldig?

@Lindaa, de boodschap is dus aangekomen ;)

@Freesia, veel succes vanmiddag…enne die kilo’s gaan er wel weer af! ;)

@Miracle, fijn dat het zo goed gaat!

Kom later terug…er schreeuwt hier een klein meisje om melk

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hihi, die mannen, echt van een totaal andere planeet!

Roshi, fijn om even wat van je te horen! Gelukkig voelde je je niet gecontroleerd door de sms :-D

Nicht belt net hoe het me me gaat, toch wel erg lief die aandacht.
    Nu nog wel hihi, als ik 3 weken over tijd loop kan ik iedereen vast wel wurgen :)

Ga me klaarmaken voor de vlos.

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    inderdaad spannend, die beebjes van ons laten ons wel in de spanning zitten he ;) nou volgens mij rommelt het hier niet echt, voel geen "vreemde" dingen laat ik het zo zeggen...
    Hoe is het bij jou?

Freesia> vind zo'n sms juist onwijs lief! we hebben de afgelopen maanden toch heel wat met elkaar besproken allemaal dus vind het echt super als mensen je dan "missen"
    succes bij de vk!

7. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Heeej jij ook weer hier! :D

Ik heb echt de laatste drie dagen superveel nekpijn aan één kant. Kan op zich alle kanten nog opdraaien maar kin op borst leggen is technisch onmogelijk. Maar ja, heb geen koorts ofzo dus kan ook geen enge dingen zijn. Het gaat alleen maar niet over, en meestal gaat het over als ik gewoon verkeerd gelegen heb of verkeerde beweging heb gemaakt. Echt shit. Het trekt ook langs m'n kaak en oof omhoog naar m'n slaap en dan krijg ik er hoofdpijn van. Zou je voor zoiets de dokter moeten bellen? Lijkt me toch sowieso voor beebje geen kwaad kunnen. Maar lijkt me wel k*t bevallen als dat nu zou gaan gebeuren. vk: 'Kin op je borst en persen!', ik: 'euh, dat is technisch onmogelijk...' :) Nee, maar ik wil me dan lekker voelen op alle andere fronten en niet zo'n sickening feeling in m'n nek/hoofd. Bah.

zow, en nu klaagmodusje weer uit ;)

8. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    OWWWWW! Mijn kinderwagen is zoooooo mooooiii! :) Jammer dat ik het nog niet kan showen...

He, maar we hebben niets meer van Hanneke vernomen...toch?! :oops:

Ik voel babynieuwzzzzzz aankomen!

En natuurlijk hebben we jou gemist Roshi!

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    moppiepoppie> probeer even of je een warme handdoek (of als je een warm comprs hebt is dat natuurlijk helemaal super) erop kan leggen en daarna even insmeren met SRLgelei... dat helpt echt onwijs goed. Lijkt me inderdaad niet fijn bevallen stel dat het nu zou gebeuren... succes!

Firsttime> fotooooooootje?

10. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Funnyme, jeetje jullie meiden zijn alweer ruim een maand oud, wat gaat dat snel. Fijn dat de meiden groeien en dat ze hebben gelachen, lijkt me zo geweldig!

@First time, veel plezier met crossen ;)

@Pisum, lachen die kraamhulp ;) Bij Britt helpt cinababy erg goed tegen de krampen.

@Freesia, leuk hier hangt ook een spiegel boven de commode. Britt vindt het helemaal super en kijkt er elke keer in. (nadeel is wel dat we merken dat ze nu een voorkeur voor links heeft om haar hoofdje naartoe te draaien, we leggen haar nu dus af en toe ook andersom op het waskussen.)

@Roshi, veel succes vanmiddag…schiet op hé!

Britt begon net te huilen dus ik pak haar op en zet de CD van Stevie Ann op en begin mee te zingen (deed ik ook toen ze in mijn buik zat) en ze wordt opeens rustig en krijg gewoon stuiplachjes. Moest er gewoon van huilen…muts ook :rolleyes:

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Kristel> aghos **zwijmel** dan klopt het toch wel echt dat kindjes in de buik horen wat wij luisteren.
    Ja schiet echt op nu, ben zo benieuwd joh hoop dat het niet al te lang meer duurt ik wil ook zo graag lekker knuffelen met m'n kleintje :D

12. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Heb nu warme sjaal erom. Helpt wel beetje. Die SRL zou ik moeten halen en dan moet ik effe 10 minuutjes fietsen. Ga ik zo misschien nog wel doen..., naar Oud Rijswijk. Vind ik altijd zo'n idylisch stadje... Waar blijft mijn beebje trouwens? Begin me wel af te vragen met hoeveel weekjes ze komt. Ze schijnen toch niet gelijk in te leiden met 42 weken had ik begrepen. Kijken eerst of placenta nog goed is en er voldoende vruchtwater is en of je beeb het nog goed doet. Als dat allemaal 'ja' is, dan laten ze je nog wel lopen geloof ik. Ach, ben toch voor de natuurlijkste manier :D Maar begin nu wel heeeeel nieuwsgierig te worden....

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Heeeeee Roshi!

Ook weer hier! Gezellig! Fijn dat het weer iets beter gaat en dat je weer tijd en energie hebt om af en toe te forummen...!

@Lindaa: herkenbaar verhaal zeg van die moeheid... hier ook hoor!

Vannacht weer een rampennacht. Raven heeft van 21 uur tot 2 uur 's nachts gehuild van de honger en ik maar aanleggen... elk uur heeft ze een borst gehad, er zat volgens mij niks meer in. En de rest van de nacht kwam ze om de 2 uur maar dan pakte ze maar 1 borst omdat ze zo moe was viel ze steeds in slaap... en dan kwam ze dus weer vroeger dan anders...ik ben echt gebroken...
    Gelukkig heeft ze vanmorgen 2 keer echt goed veel gedronken, hopelijk gaat ze nu eindelijk eens langer dan een half uur slapen... arm meisje, zij is net zo moe als ik!

14. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Roshi: Ik zal vanavond aan mijn mannetje vragen om eens wat mooie fotootjes op de comp te zetten (ben ik geloof ik niet zo goed in :oops: , en er was iets met geheugen), ook nog van mijn buik enzo... (als ie tenminste niet gejat wordt! :) ) Aangezien ik net heb uitgelegd hoe mijn mannetje werkt, staat het er na de bevalling wel op, HAHAHAHA!

Ik word ook zo week van al die mooie en lieve babyverhalen...en HEEL ONGEDULDIG! Come to the light, kleintje!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo meiden !
    hoe gaat ie hier?
    met mij en Levi alles goed.
    vandaag lekker naar de ah, hema, etos en kruitvat geweest.
    Gelijk maar even condooms gehaald. jeetje wat zijn die dingen duur geworden. Kocht ze voor het laatst zo'n 10 jaar geleden.
    Uiteindelijk maar naar het kruitvat gegaan want wist dat ze daar pakjes hebben met 10 stuks voor 1 euro.

Pisum, jeetje wat een bevallingsverhaal !

hanneke, spannend ! hoop dat het doorzet.

Firsttime, jeetje ook pas laat de kinderwagen, was je zelf laat met bestellen of is de bezorgservice niet zo best daar?

Miracle, wat een moppie !

FunnyMe, dat drukkende gevoel herken ik, alleen was het hier na een week weg

Dreames,mannen.. hij ruilt het maar weer om op zijn werk :evil: :) wordt de gehoortest bij jullie niet thuis gedaan?

Roshi, leuk om weer wat van je te horen !

Levi is wakker dus ga hem even voeden en dan lekker in bad doen. is er vanochtend niet van gekomen.

16. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Kaatje: nee hier moet je ergens heen voor die gehoortest en ik weet ook nog niet hoe laat die test is of waar. Ik heb de brief voor de afspraak namelijk nog niet binnen. Ik weet alleen dat het de 30e moet zijn, want die test doen ze hier alleen om de week op dinsdag. Vorige week was het, maar mocht Demi nog niet omdat ze 1 dag te jong was (ze doen de test hier tussen de 14e en 28e dag), dus moet het wel volgende week dinsdag zijn.

17. zal ook hier weer eens een berichtje achter laten.
    zat te wachten op babynieuws...

net plaatste iemand iets over groen vruchtwater, ons ukje heeft niet in de baarmoeder gepoept maar poepte lekker bij mama op de buik en nog even een plasje eroverheen toen ze geboren was.

fijn om te lezen dat het toch allemaal goed gaat met jullie (de laatste 2 pagina´s toch)

succes meiden met de laatste loodjes.

xxxxxxxxxxxxxxxx

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ?

Luca was 4 dagen toen ze het hier deden?

19. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Zo, ik heb me even losgerukt van de nieuwe kinderwagen... :)

@Kaatje: nee, ik heb hem pas besteld met 30 / 31 weken. Beetje laat dus. Wist ik veel?! :oops:

Ik heb eindelijk een echofotootje in mijn album staan. Hij is al heeeel oud (met 13w3d), maar zooooo lief...

Ik ga maar weer eens wat doen, in plaats van de hele dag met mijn mutsy spelen (hahaha, dat klinkt wel erg vreemd :) )

Ik ben er pas vanavond weer, denk ik! Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo heb ik de schappies klaar :D wel af en toe een verdwaalde wee maar niks zoals vanochtend helaas...
    Heb hubbie opgebeld met de melding nu wel een Bigtasty mee te nemen. Hou mij al 2 weken in en nu wil ik hem :)

Deel Deze Pagina