Dreames, verschilt dus echt veel per regio. Hier gebeurt het thuis voor de 6de dag samen met de hielprik Hebben hier net Levi in bad gedaan, terwijl ik hem in het water liet zakken zag je hem helemaal ontspannen. Zo ontspannen dat hij weer eens in bad begon te plassen. Zo'n mooi fonteintje boven het water uit. mannetje en ik lagen natuurlijk weer helemaal in een deuk waarop Levi dacht... hmm.. laat ik eens proberen hoe het is om in bad te poepen.. Hij vond het erg leuk,maar mannetje en ik wat minder. Ik levi uit bad gehaald. allebei onder de poep terwijl mannetje schoon water ging pakken
Hè hè daar ben ik ook weer 8) Wat is er veel gekletst vandaag Vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor de laatste ctg en alles was goed met het hartje van ukkie. Vroegen ze toen aan mij 'wat is verder de bedoeling? ' ik zeg nou wat dachten jullie van inleiden? Lijkt me niet dat er voor woensdag nog spontaan wat gaat gebeuren aangezien er weer totaal geen weeënactiviteit was en er is me toegezegd dat ik uiterlijk woensdag ingeleid zou worden. Oh nou dan moesten ze toch even kijken want er stond geen inleiding ingepland en voor die tijd moest de gyn mij toch nog eerst even zien. Ik schrok want ik dacht dadelijk laten ze mij nog een aantal dagen lopen We moesten even een uurtje wachten totdat er een gyn was die tijd had en dan zouden ze de situatie bekijken. Ik helemaal zenuwachtig natuurlijk. Nou gelukkig was de gyn heel begripvol en zei dat het ook echt wel de bedoeling was om woensdag te gaan inleiden Ze keek alleen nog even naar het aanwezige vruchtwater en dat was nog voldoende. Mocht er nu niks meer gebeuren dan mogen hubbie en ik ons woensdagochtend om 7.30 uur melden Ik vind het zo spannend maar ben ook heel blij dat er nu echt een einddatum is! Dit was even mijn ego-stukje, ga nu effe jullie verhaaltjes lezen 8)
@ Pisum wel fijn dat je ook in het ziekenhuis nog in bad kon tijdens de weeën. Ik zal daar woensdag ook om vragen of het mag, lijkt me heerlijk ontspannend. Wel een heftig einde van je bevalling. Hopenlijk krijgt Rayyan ook snel de rust en huilt hij minder. @ Parr gek hè dat we ons opeens zo angstig kunnen maken om de bevalling. Ik heb nu heel erg de onrust dat er nu ineens niet meer voldoende vruchtwater zou zijn, terwijl ik weet dat het niet zo is. Hopenlijk zet het rommelen ook bij jou snel door! Enne laat die Bigtasty smaken! @ Lindaa gelukkig is de lucht met mannetje weer geklaard! @ Miracle wat een lieve meid! @ Funny me gelukkig gaat het weer wat beter met jou. Jammer dat de borstvoeding niet gelukt is. Maar als het op dat moment bij jezelf opbreekt en je voelt je er niet goed bij is het denk ik toch de juiste keuze om te stoppen. @ Dreames oh die hubbie toch @ First time ha ha hoeveel rondjes heb je al gemaakt met de kinderwagen ? Jouw beebje heeft daar gewoon op gewacht, morgen komt ie! @ Freesia ook al zo'n lastige hubbie @ Moppiepoppie hè vervelend die nekpijn. Een warme kruik of doek zou wel fijn kunnen zijn. @ Krisstel jouw dochter heeft zo al gelijk een goede muzieksmaak ! Lief lijkt me dat als je daarop gelijk zo'n reactie krijgt. @ Kaatje oeps een poepbadje 8)
Hier net terug van een middagje stad, ga zo maar eens fijn mijn klysma gebruiken die ik heb gekregen van de gyn hihi Mannetje stuur ik zo lekker uit vissen en dan kan ik mn gang gaan Wel hele pijnlijke buiken maar niet meer regelmatig dus gaan er maar niet meer vanuit dat ze uit haarzelf komt.. Ook een paar fototjes gemaakt vanmiddag staan in mn album , het is toch een beetje afscheid nemen he Nou ik ga ff kijken hoe dat gevalletje werkt..
hahahahahah lig hier helemaal in een deuk die kleine van jullie heeft het kattenkwaad er al vroeg in zitten
Ben ik toch nog even! Ga zo naar schoonouders... @Parr: aan het einde van je zwangerschap is licht bloedverlies of slijm met wat bloed heel normaal. Je was je prop toch ook al (gedeeltelijk?) verloren? Ik zou me geen zorgen maken meid! @Dniise: ik vroeg je een aantal blz terug waarom je ook weer werd ingeleid morgen? @Wupje: ik weet niet hoeveel rondjes, maar de vloerbedekking is helemaal ingesleten! En ja, laat die uk maar komen, we zijn er klaar voor! Hoewel, morgen is mijn schoonzussie jarig, misschien niet zo handig... Zo, ik heb het huis weer doorgewerkt (wat is dat makkelijk als je toch steeds nesteldrang hebt, vies wordt het niet) en het wasrek weer vol babykleertjes... =sssssssmelt, past ie daar echt in straks?!=
@first time dat weet ik dus niet omdat ik niet zeer van bent... mssn verlies ik hem gedeeltelijk over de laatste week, vandaar veel slijm maar geen waterig afscheiding. Heb nooit roze gehad altijd doorzichtig...
Ow,Firsttime sorry had niet teruggelezen eerlijk gezegd! Ehmm jaaa waarom weet ik eigenlijk niet? In het begin werd ik doorgestuurd naar de gyn vanwege krampen, en daarna mocht ik zelf weten of ik terug ging naar de vlos of bij de gyn bleef. Heb dus gekozen voor het laatste al was er niet echt een reden voor ( medisch dan) Het stelde mij gewoon gerust om te weten dat ik onder goede ziekenhuiscontrole stond. Hij had het er al met 38 weken over maar daar heeft hij toen toch vanaf gezien. En met de laatste controle heeft hij gezegd nou we gaan haar halen! En toen hij de inleiding ging plannen,zei hij dat de medische indicatie nog verzonnen moest worden hihi Heb wel gezegd dat het me steeds moeilijker af gaat, en hij heeft daar gelukkig naar geluisterd. Echt een hele toffe peer is mijn gyn trouwens, hoor dat veel mensen moeite met zijn werkwijze hebben terwijl hij bij ons echt super relaxed ben.. Spannend Parr! Ik blijf nu ook al anderhalve dag roze afscheiding verliezen sinds de slijmprop gisteren! Er rommelt in ieder geval wel wat bij jou
@dniise mooie foto's! Ja zat ik ook aan te denken, maar wil te voorbarig zijn heb nu wel weer wat vaker weeën weer, net 3 de laatste half uur.. msnn neemt het weer toe? [-o<
ik snap iets niet van die klysma, of dat ik nou moet blijven liggen of op de wc meot zitten of iets? Ik heb een tubetje gekregen maar zonder gebruiksaanwijzing Kan er op internet ook niet uitkomen..
http://i7.photobucket.com/albums/y254/c ... 08001a.jpg http://i7.photobucket.com/albums/y254/c ... 08003a.jpg Die wilde ik jullie niet onthouden WHAHAHAHAHAHAA
Hier net even de voeding door mijn man laten doen. Levi wilde de afgelopen 3 voedingen mijn rechterborst niet pakken, alleen links. gevolg dat mijn rechterborst stuwing kreeg. Zo'n hele harde schijf erin,en als ik daar op drukte spoot de melk er een meter ver uit Heb mijn borsten dus maar even afgekolft en nu heeft mannetje dat gegeven. Vond het erg leuk dus ga een keer savonds afkolfen zodat mannetje ook een keer een nachtvoeding kan over nemen. Vraagje aan de meiden die flesvoeding geven. Levi is nu 2 weken maar heb natuurlijk geen idee hoeveel hij wegdrinkt aan de borst. Had nu 70 cc afgekolft,en lijkt dat hij er genoeg aan heeft,maar wat geven jullie per voeding?
Dniise, een klysma moet je meestal op bed toedienen. Dan je spier goed aanknijpen en zo lang mogelijk blijven liggen. Als je het dan echt niet meer kan (binnen)houden op de wc gaan zitten en het laten lopen.
Hee meiden, even ego. Moest om 14.45 uur bij de vlos zijn en mijn bloeddruk was weer veel te hoog Meteen in een potje moeten plassen en weer 3 buizen bloed af moeten geven. Urine werd meteen getest, en helaas, er zaten eiwitten in Bloed wordt vanavond getest en als dat niet goed is, wordt ik gebeld. Echt ik baal hier zo van Mijn grootste angst is ingeleid worden Ik wil niet 'geholpen' worden, ik wil het zelluf doen! Dus allemaal duimen dat ik gewoon niet gebeld wordt [-o< Woensdag moet ik weer terugkomen. Die dag wordt ook mijn moeder geopereerd aan een verzakking (4de keer al). Ik zei al voor de grap, denk dat ik dan maar ga bevallen, liggen we samen op die afdeling Onderweg naar huis, meldt lief nog even dat hij woensdag in Brussel zit voor zijn werk, Ik kreeg het even te kwaad en moest wat traantjes laten. Bah, ik haat dat kwetsbaar zijn