September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Iemand al iets vernomen van Zena?
    (Heb paar pagina's teruggelezen kon niks vinden.)

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Nog even over die klysma. Ik ben de klysma expert tegenwoordig 8)
    Ik druk er een druppel uit zodat hij een beetje glibberig wordt. Dan ga ik op het toilet zitten en spuit hem leeg. Probeer dan zolang mogelijk het spul binnen te houden. Maar meestal houd ik dat maar 3 minuten vol.

Hoop dat iedereen al gegeten heeft :)

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Dniise hele mooie foto's en veel succes morgen!

First time toevalling mijn szus is morgen ook jarig en zij wordt peettante van onze uk...dus zou wel heel grappig zijn als ik toch nog morgen beval :)

Freesia oeps dat klinkt niet goed een hoge bloeddruk en eiwitten :( Maar als het een beginnende zwangerschapsvergiftiging is, kun je maar beter ingeleid worden zodat er uiteindelijk geen gevaren voor jou en je kleintje zijn. Alleen wel heel erg balen dat je mannetje dan eigenlijk in Brussel zit....dat zegt hij dan toch af neem ik aan?

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    even ego over mijn VK bezoek en daarna ga ik snel koken....

nou hier weer goedgekeurd voor deze week. Ik had iets teveel eiwit in m'n urine maar niet TE veel. Moet goed in de gaten houden dat ik geen hoofdpijn enzo krijg en anders gelijk bellen. Was afgevallen volgens de VK is dat het vocht wat er de afgelopen weken was bijgekomen :whistle: (daarom slaap ik nu waarschijnlijk ook iets beter).

ik mag op de lijst voor 29-9 VK al hoop ik het natuurlijk niet te halen ;)

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @dnisse die ken ikgeloof ik niet is het een man of een vrouw? ik had tolenaar geloof ik bij robin. om 7.30 al das vroeg. hou me op de hoogte he meis ik kan alleen niet terug smsen foon is afgesloten grrr vergeten te betalen door al dat heen en weer geren oeps. ik kan wel ontvangen maar niet verzenden.

6. Onder water

Onder water Niet meer actief

Pfoeeeeeeeeeee zooo dat was een opluchting..
    Dacht dat ik al klaar was maar niet echt dus:S Dacht echt even dat mijn darmpjes mee naar buiten zouden komen :rolleyes:
    Ach je kan het maar beter kwijt zijn!
    Bedankt voor de uitleg en de succeswensingen hihi :oops:

Freesia, ik hoop voor je dat er niets ernstigs aan de hand is , en indd kan je beter ingeleid worden dan het risico dat het misschien wel fout afloopt :(

Tweety , Olthof is een mannelijke gyn en natuurlijk houd ik je op de hoogte!

Zo fijn van die meelevende familieleden..Grrr kan daar echt pissed om worden!
    Vroeg er een hoe laat ik me morgen moest melden dus ik zeg ja 7.30 zegt zij : Ohw reken er dan maar op dat je woensdag wel moeder ben!
    Bereid je maar voor op de pijn hoor, want dit zul je flink voelen!

7. 4days

4days Niet meer actief

Hey meiden,

hier om de 4 minuten behoorlijk pijnlijke krampen.... Het begon al vanmiddag om half 4 en tot nu toe werden ze alleen nog maar sneller en pijnlijker... Wel duren ze maar een half minuutje.

Zou het dan toch...? :)

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    spanneeeeeeeeeeend!

9. 4days

4days Niet meer actief

Hahah jah echt! :D
    Ben nu alleen als de dood dat zometeen weer alles stopt en voor niets was...

10. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    @Freesia: ik hoop voor je dat je niet gebeld wordt!

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ow Cossy meis, spannend! Ik duim dat het doorzet!

Ben wel gebeld, maar niet door het ziekenhuis, pfff...
    Telemarketing en schoonmama :evil: Schrok me elke keer rot.

Heb wel weer hoofdpijn, maar kan ook door de spanning komen. Ga maar vroeg liggen.

Roshi, jij ook al onder strenge controle. Hopen dat we allebei gewoon kunnen bevallen!

12. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Dniise: zal wel gemist hebben of overheen gelezen, maar waarom moet je die dingen gebruiken dan? Last van verstopping?

13. Onder water

Zodat als ik morgen beval , er geen ontlasting aan te pas komt zeg maar.
    Gyn zei ook dat veel vrouwen het vervelend vinden en drukte dat tubetje in mn hand.
    Was er toch wel heel blij mee

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zo geen bigtasty gehad want de meid verstond een bigmac en manlief keek niet de bon na :evil: ik lust geen bigmac dus met hubbie geruild met zijn quarterpounder...:rolleyes:
    Heb wel vaker weeën maar nog lang geen regelmaat. Wel ben ik net weer slijm verloren met meer bloed erin :( Vriendin denkt dat het dus vanaaf gebeurt, wij zien het wel :p
    Vind het wel uber spannend en net zoals cossy ben ik doodsbenauwd dat het gewoon ineens weer ophoudt..

@freesia oef jee meid ga idd rusten, bad nemen of douche met boek.. ik hoop dat de zkh belt met goed nieuws!

@missyzuilen zena?

@devilchase lieve foto's :D

@roshi ook lekker rustig aan doen meid!

@dniise spannend spannend spannend ::D

15. Onder water

Parr is het Macmonstertje van september hihihhi, lekker hoor een quarterpounder hmmmmm..

Even een vraagje, hoe doe je precies flesjes en speentjes uitkoken?
    En hoe bewaar je ze als je ze uitgekookt heb?

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Cossy, spannend !

Dniise: Hier is het zo uitgelegd door de kraamhulp.
    Pannetje met koud water vullen. Hier de speentjes/flesjes in doen en dan op het gas zetten. Als het kookt nog 5 minuten doorkoken.
    daarna omspoelen met koud water.

Ik heb van prenatal een uitdruiprekje waar ik ze dan overheen zet en daarna gaan ze hier in de koelkast. Tip van de kraamzorg zodat de bacterien zich niet kunnen vermenigvuldigen.

17. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Meid, ik heb precies hetzelfde :cry: vraag me af hoe lang ik dit volhoud. iedereen zegt geduld, geduld. maar ik krijg de neiging om mezelf uit het raam te gooien. nou ja, niet echt he! maar als iemand vraagt hoe het gaat, krijg ik meteen een huilbui.

Rayyan heeft vanmiddag gehuild van half 1 tot half 7.. telkens ik aanleggen, hij drinken, slapen voor even, weer wakker worden, huilen, drinken, etc etc. Nou ja, je kent het :(

Mannetje heeft hem toen ingebakerd, ik vond het nogal sneu want hij heeft zijn handjes erbij in gedaan en toen de doek vastgemaakt met een soort verband erom heen. Rayyan lijkt net een mummie. Nu slaap hij wel, maar ik vraag me af of dat door het inbakeren komt of door de vermoeidheid.

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @dnisse heb wel van die gyn gehoord misschien ook wel een keer gezien op controle. ik gebruik voor de flesjes en spenen een magnetron sterelisator beetje water erin flesjes enz erin en ff een min of 7 a 10 in de magnetron maar je kan het ook in een pannetje water doen dan 10 min geloof ik.

meiden as woensdag beginnen de mazzeldagen wer bij prenatal 20% korting op verschillende dingen. dus wie er nog wat nogdig heeft. geloof tot zaterdag. en woensdag een extra koopavond dan ook 20 %korting op avent spullen.

19. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    @dnisse: je moet ze inderdaad 10 minuten laten koken in een pannetje. Daarna kun je ze in de koelkast bewaren, maar wel altijd op de bovenste plank in de koelkast zodat eventuele sappen van etens- of drinkenswaren niet op de spullen kunnen druppelen.

20. Onder water

Oke bedankt voor de tips!

Deel Deze Pagina