Roshi hopenlijk blijft het dan bij een beetje eiwit. Goed in de gaten houden hoor! Freesia elke keer schrikken natuurlijk als die telefoon gaat.....zijn het weer de meest onnozele dingen Tweety wanbetaler ! hmm dat is jammer dat de mazzeldagen net deze week van start gaan. Vanaf woensdag zal ik waarschijnlijk mijn huis of ziekenhuis een paar dagen niet uit komen .. Dniise wel maf dat ze dat hier in het ziekenhuis niet meegeven Ik hoefde voor woensdagochtend niet meer terug te komen en ze heeft er ook niks over gezegd. Cossy zet m op hè! Morgen kan ik nog de hele dag online zijn....woensdag wordt wat lastiger dus kom maar op met babynieuws!
Hallooo! @Cossy: SPAAAAAANNEND! Ennn...zet het nu door?! Eigenlijk vind ik dat je niet mag voorpiepen, maar een valse start vind ik ook zo sneu voor je... @Dniise: Jeetje spannende tijden voor jou nu, ik hoop dat je nog wel een beetje slaapt vannacht. Wel zo naar bed he! En morgenavond fris terug met babybnieuwzzz Welterusten allemaal!
hihi zei net al tegen lief , ik ga over een half uurtje naar bed hoor.. Weet nu al dat als ik dat doe heel de nacht wakker lig Wupje je kan de klysma die ik heb gekregen , halen bij de apotheek zonder recept. Norgalax heet het en ong 1,20. Kan gewoon gebruikt worden zonder risico. Je neemt het de dag van tevoren rond een uur of 5 6 in en dan gaan met die banaan.
sorry dames, had eerder geen tijd om langs te wippen. hier dus gisteren toen het licht uit ging ook de weeen gestopt. was dus weer een valse start. word er een beetje moe van. vandaag wel weer aktiviteit maar niet meer zo regelmatig als gisteren. morgen bij de vk maar weer vragen om een strip sessie. alhoewel dan wel mijn vriendje jarig is dus echt een handige datum is het nou ook weer niet. over zo'n klysma: ik had ook geen klysma gekregen voordat ik naar het ziekenhuis ging. maar omdat je toch nog wel even hebt als je je meldt dan doen ze het gewoon dan. ik heb er hier nog een paar liggen van na de vorige bevalling, dus morgen eens vragen of de vk het ook prettig vind als ik 'leeg' ben voor ik begin... ik ben wel weer bijgelezen maar in een dag is er weer zo veel gekletst dat ik niet meer precies weet wat. ik weet dat er een aantal mama's erg mee zitten dat de borstvoeding niet is gelukt. ik had precies hetzelfde bij kim. heb een poos aangemodderd maar had gewoon een kind wat te weinig kreeg. na een bezoekje van de lactatiekundige heb ik uiteindelijk een aantal dagen later besloten om op te geven. het gaat je enorm aan je hart omdat je je kind het beste wil geven. maar als je niet genoeg hebt om je kind te voeden dan is het de strijd en stress niet waard. uiteindelijk worden kindjes die flesvoeding krijgen ook gewoon groot. maar hoe goed je je dit ook realiseert het is en blijft erg veel pijn doen.
Cossy en Parr: zet hem op! Ik hoop dat jullie nu al bezig zijn! (heeft niemand in de gaten dat Parr ook allerlei symptomen had? Die is vást ook bezig!) Dniise: prachtige foto's en supergaaf dat je morgen 'mag'! Sterkte! Hanneke: balen zeg... Ik ga te bed! Truste!
10? Ik doe ze 5? Nadat het water kookt laat ik ze 5 minuten koken. met 10 minuten vervormd het hele plastic? De kraamhulp deed ook altijd 5 min? @hier: nog even een ego foto haha http://i7.photobucket.com/albums/y254/c ... ortret.jpg
@ingeltje jij bent lief! *dikke knuff hier nog wel weeËn maar nog geen regelmaat durf eigenlijk niet naar bed te gaan.. @hanneker ik hoop voor jou dat het ook een keer doorzet! @cossy en meid? hoe gaat het? nog afleiding gevonden?
Meiden ik duik ook mijn bedje in 8) Cossy hopenlijk kan ik morgenvroeg gelijk om half 7 buddynieuws plaatsen! Hanneke ook balen meid, steeds zo'n valse start Dniise veel succes morgen en probeer idd maar wat te slapen 8)
Hoi dames! Even een update. Heb nu flinke weeen, nog steeds om de 4 minuten. Ze duren zo'n driekwart minuut en zijn behoorlijk pijnlijk... Heb tot nu toe plat op mn rug gelegen, maar denk dat ik zo een andere houding ga zoeken want het is niet meer te doen op mn rug, anders ga ik echt verkrampen bij elke wee... Parr, hoe is het met jou? Zo te zien ook nog steeds weeen? Hopelijk worden ze snel regelmatiger! Groetjes!
Concentreren op 1 punt, rustig inademen door je neus en uitademen door je mond, dan kmt het allemaal goed en gaat je ontsluiting 2x zo snel
Ga je nog proberen te slapen? ik denk dat ik het zo wel ff ga wagen.. heb de rust toch nodig voor als de echte werk begint he
Hihi tnx, zal het proberen! Hou alleen wel mijn ogen dicht want het lijkt onmogelijk om me genoeg te concentreren als ik ze open hou...
Parr ik denk echt niet dat ik nog kan slapen... De weeen zijn zo pijnlijk dat ik me 100% moet concentreren om rustig te blijven...
denk wel aan jouw ademhaling he! en als je kramp hebt gewoon "doorlaten"of dingen zeggen zoals ik zei over msn beetje lol van maken Liggend kan ik de weeën niet goed opvangen maar ik ben wel moe... ik ga het wel proberen, anders zoek ik je wel op msn als jij er bent gaan we spelletjes spelen of zo
Cossy wat spannend! Ik zou voor de zekerheid even bellen naar de vlos! Om de hoeveel minuten heb je ze? Nou Parr jij ook nog rommelen, dan hebben we morgen 3 kersverse mama's ! Ik ga proberen te slapen, met nadruk op proberen heb een zenuwenpees naast me liggen. ik meld me morgen ochtend heus nog wel even! Weltrusten dames
Oké... mensen... lieve mede-forummers, is er dan helemaal niemand die opgelet heeft? Parr heeft al de hele dag weeën! Ze rommelt dus al lang! En zij heeft óók een boel aanmoediging nodig en lieve woordjes! ! Ik denk dat iedereen er een beetje overheen gelezen heeft.. kan gebeuren natuurlijk, maar kom op, allemaal ook Parretje even wat lieve woordjes influisteren en weeëndansjes doen en smsen naar de weeënhotline