Cossy, Parr en Dniise. heel veel succes meiden! Jullie kunnen het ! Blijf denken waarvoor je het doet. je hebt straks een heel mooi kindje in je armen. Uitkoken : Gister had ik een flesje opgezet om uit te koken, tijd vergeten dus heeft dik een kwartier opgestaan. Plastic is nog steeds heel en niet verbogen.
Aaaaah ik kan de spanning niet meer aan *rent ook weg* Wat vetje spannend, 3 baby's vandaag \/ Haha Dniise, ook echt gewoon weeen krijgen vlak voordat je naar het ziekenhuis gaat, nu al een eigenwijs kind Cossy & Parr: Zet hem op meiden, ben zooo schieuwnierig *Doet de weeendans met Fenna* Ik blijf hier de hele dag rondhangen hoor O @ Wupje: Ik weet precies hoe je je voelt, ik was er toen ook echt 'ziek' van, maar geloof me, je baby heeft er niks van en is ook alleen maar blij dat hij een handje geholpen wordt Morgen heb je eindelijk je kleintje in je armen, ooh tis zo byzonder Wat zijn de plannen vandaag ladies, behalve natuurlijk hier rondhangen haha
ff snel een berichtje , lief had laptop meegenomen Bij binnenkomst 3 cm ontsluiting ze hebben mijn vliezen gebroken merkte er niets van en zit nu aan het infuus. De weeen doen echt heel gemeen zeer maar heb een hele lieve verpleegkundige
Dniise, je kan het ! Hier net Levi in bad gedaan. om 10.30 komt er iemand van het cb. willen vanmiddag naar de prenatal
Jeetje wat een spanning hier! Ik kom zeker nog een paar keer kijken vandaag! Heb niet veel geslapen, meiden waren aan het spoken vannacht. Ze kwamen voor de fles om 22.30, 2.30 5.45 en 9.15 Nu slapen ze net weer, en mama gaat dat ook nog even proberen. Vanmiddag gaan we de andere auto halen. een renault laguna station.
Hey lieverds dank voor jullie opbeurende woorden! Ik heb net ook nog een half uur met de vk gebeld en die heeft me ook een aantal tips en ondersteuning gegeven en natuurlijk nog even met mamsie aan de telefoon gehangen en het gaat nu wel weer. Het is gewoon een dubbel gevoel maar ons beebje heeft toch wat extra hulp nodig! VK gaf wel aan dat het kan zijn dat het 2 dagen gaat duren mocht de baarmoedermond nog niet verstreken zijn dan heeft het even tijd nodig voor de gel gaat werken. En dan kan het zijn dat ik woensdagavond toch nog eerst naar huis kan gaan en dan donderdag pas het infuus voor de weeën. Ik hoop dat dit niet nodig is en dat de gel gewoon na een uur zijn werk al doet, maar dat is afwachten. Ga nu nog maar even schone lakens op ons bed doen en wat andere kleine klusjes! Dniise dat schiet al op! Denk aan onze girlpower! Ingeltje ja laat de lijst maar weer tevoorschijn komen! Ik heb mijn telefoon dichtbij dus als Cossy sms't horen jullie het gelijk 8) Alleen....vanmiddag moeten we even 2 uurtjes naar een verjaardag, is er iemand die de hele middag thuis is of in elk geval online kan zijn? Zo ja stuur mij dan even een pb met 06-nummer dan zorg ik dat ik het sms'je van Cossy doorstuur zodat jullie toch gelijk op de hoogte zijn.
@First time, wat een mooie duidelijke echo! @Wupje, eindelijk nog even volhouden dus tot morgen heel veel succes! @Parr, dat roze doorzichtige slijm had ik ook een dag voor de bevalling Heb trouwens vannacht om 3:00 uur mijn telefoon aangezet..had het gevoel dat er een sms binnen zou komen..maar nog niets zag ik @Devilschase, haha wat schattig! @Freesia, hé bah..hoop dat je niet wordt gebeld! @Dnisse, ik kook ze uit d.m.v. een magnetronsterilisator. Succes vandaag! @Cossy, jaaaaaa we willen babynieuws! Zet hem op meid! Kom vandaag ook nog wel een paar keer kijken hoor zo spannend! Ga nu lekker douchen..de kleine meid ligt lekker te slapen.
OWWWW! SPANNEND EN LEUKLEUKLEUK! Vooral de berichten heen en weer, vanmorgen vroeg, tussen de drie rommelende dames! Kan ik vast in de sfeer komen... En Dniise: DIEHARD! Zit je gewoon vanaf het ziekenhuisbed op het forum! Liveverslag! Heb je geen webcam... Jeetje, wat bizar dat je weeën ineens vanzelf opkwamen. Goed zo, kindje, dat is altijd beter! Parr: ze zetten gewoon door hoor vandaag! YOU GO GIRL! Vandaag een heuze MACBABY voor jou! @Cossy: dan is er straks nog maar één na mij uitgerekend, als Freesia en ik ons straks maar niet eenzaam hoeven te gaan voelen... En als we maar niet samen naar de oktobermama's door hoeven te schuiven... Nou ja...als we het dan in ieder geval nog maar samen doen, vind je niet Freesia?
@Wupje: we hebben er helaas helemaal niets over te vertellen zelf. En na 42 weken komen er toch mogelijke risico's om de hoek kijken, waardoor inleiden ws de beste optie is die je hebt. Voel je vooral niet schuldig, maar zie het idd als een compliment van je uk! Fijn dat je je er al wat beter over voelt. Spannende tijden ook voor jou dus vandaag en morgen (en misschien nog overmorgen, maar daar gaan we nog even niet van uit! ) @Krisstel: bedankt! Ja, schattig he! =trots=
Owww meiden! Wat een spanning en sensatie! En live verslag vanuit het ziekenhuis door Dniise! Wauw! Heerlijk toch, zo'n eigenwijze beeb! Meiden, toitoitoi! Firsttime, je laat me niet helemaal alleen achter hè? Het is namelijk echt iets voor mij om die baby nog weken op te houden Merk wel dat nu er een zwvergiftiging dreigt, ik echt zoiets heb van: kom maar! Voor het eerst! Toch nog ergens goed voor die spanning. Zo, blijf de hele dag online hahaha! Wil niks missen!
Klinkt niet als heel raar? Of slapen ze bij jou al nachten door? Ik teken ervoor namelijk, die tijden!
wow he wat is het hier spannend meiden kom op jullie kunnen het hier ben ik dan eindelijk weer eens een keer Kyana deed het in het begin heel goed maar sinds anderhalve week ging ze steeds meer huilen en kwam eigenlijk om de twee uur om een voeding (en ik maar geven) heb wel allerlei flesjes en spenen en voeding geprobeerd omdat ze te snel dronk en veel last had van darmpjes gisteren kwam mijn moederinstinct op en ben naar de huisarts gegaan omdat ze steeds meer kwam om voeding en na anderhalf uur onwijs ging gillen en heel veel zuur had de huisarts zei dit hoort erbij en ik weer naar huis maar niet gerust(en normaal heb ik mijn mondje wel bij me maar toen niet) gisteravond werd het erger en zijn we gewoon naar de ehbo gereden en daar was de kinderarts die haar op de couveuse afdeling heeft begeleid en heeft haar toch onderzocht en bleek ze heeft verborgen reflux (dus spuugt niet maar komt elke keer wel omhoog en daardoor gging ze huilen en wilde ze drinken om het zuur weg te spoelen) heb nu zantac gekregen en raar maar waar gisteren mee begonnen en nu een heel tevreden kindje die vrolijk de wereld inkijkt dus al met al ben ik heel opgelucht dat ik geweest ben ik ga nu teruglezen en alles een beetje opslaan meiden die bezig zijn kom op nog even en de andere meiden veel succes met de laatste loodjes en dat jullie maar snel jullie ukkie in de armen kunnen sluiten veel liefs debby
Hallo dames Tijdens de laatste loodjes van mijn zwangerschap heb ik het forum een beetje 'vergeten' . Maar wilde nu toch even alle mamma's feliciteren met hun kleintjes. En de rest van jullie succes wensen met de laatste loodjes. En jullie bedanken voor al jullie tips en advies op het forum. Mijn kleintjes zijn al weer 5 weken oud... en het is geweldig!
Hey Hster! Leuk om te horen! Debby: heel goed gedaan meis! Bevalling-storm-op-forum : *wipt op puntje van haar stoel*
Haha alle septembermama's zijn zenuwachtig vandaag Ooooh meiden hoeveel 'moeten' er nu nog? En dan moeten we dit forum sluiten Moet er nog even niet aan denken *stomme emo muts * Zo raar hoe we alles gedeelt hebben in een van de belangrijkste, spannendste en leukste delen van je leven en nu ligt er hier naast me zo'n klein moppie, sjucht (L) Word er helemaal een beetje emo van Maar voorlopig nog niet aan denken, het blijft nog even open hier Cossy, Dniise en Parr, onwijs veel suces, mijn gedachten zijn bij jullie vandaag! Ik ga nu even boodschappen doen met Fenna, wij eten vanaaf pannenkoeken XX
@Hester, nog gefeliciteerd met Kaj en Mads, veel geluk samen! @Debby, er gaat toch niets boven je moederinstinct! Ga zo ook even boodschappen doen, hopelijk voor de regenbuien. Ooh ik ben ook een beetje zenuwachtig...helemaal omdat mijn 'buddy' waarschijnlijk bezig is Mag ik ook eindelijk babynieuws brengen!
Krisstel ha ha hier ook zenuwachtig heb ook nog geen sms van Cossy gehad....spannend! De lijst 'in verwachting' slinkt na vandaag echt dramatisch Nog effe en dan kunnen we allemaal naar het mamaforum! Iemand trouwens nog iets van Ydnic gehoord? Zij is als het goed is ook ingeleid of er is nog net van te voren spontaan iets op gang gekomen. Hmm pannekoeken, misschien een idee voor de lunch dadelijk. Zal hubbie zo eens vragen. Debby maar goed dat je naar de EHBO bent gegaan, voor een tevreden kindje doe je toch alles! Zie je wel dat moeders het toch het beste aanvoelen 8) First time ja ik beschouw het idd maar als een complimentje van ukkie Ha ha een Macbaby voor Parr 8) die is goed!