Janken mag! Kom maar uithuilen op mijn brede schouders! we naderen pagina 1700..en het mooie is.. we zullen de 1800 niet meer halen denk ik! Dan zijn we allemaal bevallen jeeeej!
jullie hadden het over dat de beeb geboren werd voor de volgende datum bij de vk, was bij mij ok zo 2 dagen voordat ik weer naar de vk moest werd kyani geboren. Voor de meiden emt de weeën zet hem op! Jullie kunnen het!
BEEEEEBIEEEEES! Kom er nou ui-uit! Mama heeft nu lang gnoeg gewacht en geleden... tijd om gezellig te komen kijken aan de buitenkant en het liefst een beetje pijnloos als het kan!
Hmmmm nog niet? Nouja dan gaan Julian en ik maar even wandelend naar de Aldi en de apotheek. Flink eind lopen, want de rolletjes moeten er gauw af. Ben dan wel 13 kilo al kwijt, maar de laatste 5 kilootjes bevatten dikke buikrollen... bah..
Zit ik me daar al die berichten te plaatsen, pik jij hem in hehehe Nou jij verdient die negerzoenen... eet ze maar lekker allemaal op hihihi Ik ga nu daaag tot later!
Ha ha die Freesia pikt ze zomaar pagina 1700 van Ingeltje af! Tsja Freesia ik geef je geen ongelijk wij moeten tenslotte nog steeds wachten op ons beebje Parr niet de moed opgeven nu! Komt vast over een uurtje of zo weer terug.....is om jou even op adem te laten komen! Ik ben er nu even een paar uurtjes vandoor naar de verjaardag van mijn schoonzusje.......wheeh ik wil eigenlijk niet is veel te spannend hier. Hopenlijk heb ik rond 17 uur nieuws van Cossy!
* oktobermama breekt in* halloo..kwam de laatste van jullie even weer sterkte wensen met die laatste loodjes! En bedankt he...nou MOET ik vanavond aan de negerzoenen! * oktobermama breekt uit*
ben vanochtend naar de vk geweest en alles was goed. hoopte dat ik gestript kon worden, maar er was er al een aan het bevallen en 2 tegelijk willen ze toch voorkomen..... balen heb vanacht helemaal gedroomt dat ik bezig was. af en toe heel realistisch. ben wel tig keer wakker geweest omdat ik zo'n pijn in mijn heupen heb. kan gewoon niet lang meer op mijn zij liggen, maar een andere manier gaat ook niet. heb al extra kussens om mijn buik liggen enzo maar wordt er niet beter op. vanochtend was ik het helemaal zat en er van obertuigd dat het vandaag ging gebeuren, maar helaas het zit er niet in. eigenlijk is het ook weer niet zo heel erg want mijn vriendje is vandaag jarig, en allebei op dezelfde dag jarig is nou ook weer niet zo handig misschien. nu mag ik morgen bellen om evt weer te strippen, dus dan gaan we maar voor morgen. had wel even een dipje bij de vk want ze maken geen afspraak meer. de eerst volgende afspraak die gemaakt wordt is voor maandag in het zh, voor een overtijd controle. en dan daarna zou ik ingeleid moeten worden met 42 weken (of iets daarna). MAAR IK WIL NIET INGELEID WORDEN! heb ik bij kim ook gehad en ik zie er enorm tegenop. kreeg toen zo'n weeenstorm te verduren en had zo'n pijn aan mijn rug en mijn been van mijn hernia dat ik echt niet weer wil. maar goed, heb niet veel te willen als dit monstertje er niet zelf uit wil komen.... zo en nu dan maar klaagmodus uit.... PAR hoop dat het bij jou weer 'lekker' gaat beginnen en dat je toch nog mee kan doen vandaag. DENISE en COSSY: veel succes! ga maar weer eens Grace Anatomy kijken bij UPC, dan denk je tenminste ergens anders aan.....