Pfff... Heb opeens zo ontzettend veel last van harde buiken en krampen Mijn darmen maken ook ontieglijk veel herrie en ik heb heel veel stinklucht Het kan nu 2 kanten op, of ik moet poepen of.... Ga maar eens met sudokuboekje op de plee zitten, voor de verandering.
Hey meiden. zo jullie hebben weer lekker gekletst. Hier naar de babydump geweest ipv prenatal. had nog een bon voor een babykadodoos. gelijk een muziekdoos van Pip ( woezel en pip ) gekocht voor een vriendin die nu 9 weken zwanger is Vanmiddag zijn we Levi gaan wegen bij het CB. had verwacht dat hij al over zijn geboortegewicht zou zijn,maar niet dus. hij was 4000 bij zijn geboorte. Vorige week maandag woog hij 3760 en nu 3780 :-? maar moest me er geen zorgen over maken want hij zag er goed uit. Roshi, knuff meid. Jij bent de volgende ! Parr, jij ook een knuff. irritant hoor die valse starten. Tinkerbel, ow jee Fenna nu al uit logeren? Levi blijft minimaal een half jaar hier zou geloof ik gek worden als hij snachts niet bij me in de buurt is. Moppiepoppie. nekpijn :-? knuff Ingeltje, en ik maar denken dat er zoveel gekletst is..maar het was gewoon Ingeltje in aktie Dniise en mannetje, gefeliciteerd met Sylvie Jasmine !! Luiers: Vind die van Pampers helemaal niet lekker werken. sluiten ook niet goed aan bij Levi. heeft zelfs al een keer gelekt. Vinden die van Kruitvat ideaal
@Kaatje, dat is niet maar als het goed gaat is het inderdaad geen reden om je zorgen te maken. Ik ga Britt volgende week weer eens wegen. Denk dat ze dan wel over de 4000 gram is. Grappig hier werken juist de Kruidvat luiers niet..poep loopt dan steeds langs haar been. Mmm hoop niet dat Cossy nog bezig is
Scheelt idd heel veel per kind. ene doet het super op pampers en de ander super op een goedkoop merk. Heb hier ook nog een pak van de Aldi ( 4 tot 9 kg ) blijken ook erg goed te zijn,maar zijn nog een beetje groot voor hem. Hoop ook niet dat Cossy nog bezig is. Weten jullie toevallig of je met condoom wel sex mag als je nog vloeit?
Dat vraag ik me ook af. Op sommige sites las ik van wel en op andere van niet. Maar dat waren reacties door mensen gegeven op een soort forum zoals hier, dus ik weet niet of iemand echt het goede antwoord wist
Hoi, Ik heb nog steeds geen sms van Cossy gehad....wat denken jullie, zal ik haar even sms'en of is dat erg brutaal? Ik wil haar ook niet storen maar ze zal nu ondertussen toch wel bevallen zijn?
Ik zou haar gewoon sms-en. Als ze bezig is dan heeft ze waarschijnlijk haar mob. niet bij de hand, of reageert gewoon niet. Misschien is ze bevallen en vergeten te sms-en.....
Hier een berichtje tussen door van mij. Ben echt helemaal verrot! Alles gaat goed hier , ze is zo zoet en heb haar sinds haar geboorte niet meer gehoord Flinke knip gehad waar ik nu erg last van heb, ik ga nu haar laatste flesje geven en moest dan van de kzorg kijken of ze er zelf om komt vragen. Bedankt voor alle lieve berichtjes!
Was nog erg afwachten ofdat ze gelijk mee naar huis mocht, haar navelstreng bevatte in plaats van 3 aders maar 2. Kon duiden op iets met haar niertjes, kinderarts bij gehaald maar kon niets vinden en toen mochten we toch naar huis.
Hallo dames, ik kwam even spieken hoe het met jullie gaat, maar er zijn er al veel bevallen. Ik wil jullie van harte feliciteren met jullie zoon of dochter. Ik heb niet alle pagina's gelezen, was een beetje erg veel. Miscchien kennen jullie mij niet meer, maar heb hier in het begin ook een aantal maanden aan meegedaan. Groetjes en heel veel geluk. Gerda
**Inbraak* ff inbreken voor kaatje Mijn vk raadde het af zolang je vloeit omdat, zolang je vloeit, de wond "open" is, de bmm staat ook nog open de eerste 6 weken. Succes **uitbraak**
Gelukkig dniise dat jullie fijn thuis zijn. Wist ik helemaal niet dat ook de navelstreng goed bekeken moet worden. Ik zal cossy even sms'en
Jeetje, wat een mega spannende dag vandaag! Dniise, van harte gefeliciteerd met je dochtertje Sylvie! (En ik maar denken dat ik snel was met 5 uurtjes... ) Parr en Cossy: Zet 'm op meiden!
Hey gerda! Tuurlijk herken ik je nog! Lief dat je aan ons denkt! Hoe gaat het nu met jou? Wens je alle goeds toe!