Ik heb cossy een sms'je gestuurd maar nog geen reactie dus of ze is nog bezig (wat ik niet hoop voor haar) of ze geniet gewoon lekker van haar kindje. Ik duik mijn bedje in want morgen staat ons een spannende dag te wachten. Als ik nog wat hoor plaats ik het morgenvroeg! Hopenlijk ben ik morgen op het einde van de dag ook mama en anders donderdag... Truste!
Hallo kletskouzen! Ik was naar een verjaardag en ga zo mijn bed maar in... @Freesia: heyyyyy, wel bij me blijven he... @Dniise: stoer hoor, alweer online geweest. Geef jij trouwens flesvoeding? Bewust of uit noodzaak? Ben je trouwens niet meer ingeleid uiteindelijk? Een knip, OUTCH! Ga lekker genieten en een beetje bijkomen van alles. @Gerda: volgens mij ken ik jou nog wel, ja. Hoe gaat het nu met je? Helaas zie ik (nog) geen banner... Veel gelukwensen jouw kant op! En ja, WAAR BLIJFT COSSY...keep my fingers crossed... Welterusten allemaal!
OWw.... WUPJE, HEEL VEEL SUCCES MORGEN! Wat een lieve buddy ben jij zeg. Sta je voor zo'n spannende dag, ben je nog steeds met je buddy bezig! Naar bed nu en proberen nog wat te slapen voor je toch ECHT moeder bent...
UPDATE Ok dames ik heb nieuws maar geen babynieuws. Ik heb op een gegeven moment de vk gebeld want ik voelde uk erg weinig terwijl ik echt een druk makertje heb. Even uitgelegd van gisteren oefenweeën vandaasg oefenweeën, zet niet door en dat ik uk weinig had gevoeld. Moest naar het praktijk komen. Dus zo gedaan. Baby maakte het goed, hartslag was goed, buik was goed. Was gewoon gemen voorweeën. Maar omdat ik toch het laatste uur die ochtend weeën had van 5-6 min werd k getoucheerd.. Nou pijn! maar goed ik heb nu wel een beetje last van vaganisme dus was het pijnlijker. Ik was wel verweekt en had geen ontsluiting. Die voorweeËn waren voor niks. En omdat ik de beeb weinig voelde moest ik naar de zkh om aan de ctg te liggen voor alle zekerhied. Ook zo gezegd zo gedaan. naar deventer gereden en gemeld bij de vk afdeling. Aan de ctg en uk deed het stralend. Gyn kwam binnen om het nog te bespreken en ging nog naar de vruchtwater kijken en wat blijkt.... Mijn vruchtwater is bijna op! Dus ff doorgenomen dat ik dus waarschijnlijk geen urine verlies had maar dus vruchtwater verlies. En dan mssn al 2 weken maar het hoefte ook niet want v.water kan ook ineens afnemen. Maar dit houdt dus in dat als ik vannacht weeën krijg die aanhouden om de 5 min. voor één min. dat ik met tas en al de zkh in moet. En anders moet ik mij morgen melden om 8u bij de verloskamers, wordt verder onderzoek gedaan en ik wordt waarschijnlijk ingeleid mijn ergste voorstelling komt dus uit, ik word ingeleid Ik weet da thet moet dus dan doe ik het maar vind het wel eng... vooral omdat je altijd van die horror verhalen hoor.. Dus zo ff de vluchttas en alles klaar leggen en aankijken.
Buddynieuws Cossy is na een zware en heftige bevalling moeder geworden! Hun zoontje is gisteravond geboren. Verdere details heb ik nog niet. Cossy en mannetje heel veel geluk met jullie spruit en lekker bijkomen nu! Zo wij zijn ook naar het ziekenhuis dus hoop dat ik snel nieuws mag brengen! Parr jij ook veel sterkte!
Ff snel! Cossy gefeliciteerd! Dames jullie horen wel verder van Krisstel hoe alles gaat Wel raar straks waarschijnlijk mijn uk ik mijn armen
Parr & Wupje: Heel veel succes vandaag allebei! Je moet niet naar de horrorverhalen luisteren over ineiden, ik ben ook ingeleid en deed het ook in 7 uurtjes Tuurlijk is bevallen geen pretje maar elke vrouw kan het, en dat gevoel als je kindje op je buik ligt, onbeschrijflijk (L) Dniise: gefeliciteerd met Sylvie, snel gedaan joh Nulekker genieten meis, die knip kan gemeen pijn doen maar geneest gelukkig snel Gerda: Jaa jou ken ik nog wel, hoe is het met je? Ben je inmiddels al bevallen, zie geen banner? Sex: Ik kon stiekem echt niet meer wachten haha Dus gisteravond geprobeerd en ging prima haha, dus gelijk maar 2 keer geprobeerd O Oei had het wel gemist hoor, gelukkig er nog wel aan gedacht om condooms te gebruiken, denk niet dat Fenna al een broertje of zusje wil Wij krijgen zo weeeeer kraamvisite, damn ben er wel een beetje klaar mee nu maar helaas, het blijft komen Gelukkig zijn hun de enige vandaag, de rest van de dag lekker vrij Geen plannen, vanmiddag ff slapen want ben verrot! XXX
Cossy, gefeliciteerd met jullie zoon! @Parr, bedankt voor je sms..heeeeeel veel succes vandaag. Ik denk aan je! @Wupje, eindelijk is het voor jullie dan ook zover..succes meid! @Tinkerbel, oh dat je het heb aangedurft..wil ook, maar durf het echt nog niet.
gewicht en lengte weet ik nog niet ze heeft het heel druk en het was een hele lange en zware bevalling dus ze is nog erg moe
*******************INBRAAK**************** Ik wil alle dames die nog moeten bevallen, heel veel succes en geduld wensen! Nog maximaal 3 weken voor de laatsten.... SUCCES! Alle dames die bevallen zijn, proficiat! Bij ons gaat het nu ook redelijk snel met de oktoberbaby's... *******************UITBRAAK***************
@ Dniise: Gefeliciteerd met jullie meisje! @ Cossy: Gefeliciteerd met de geboorte van Vince! (Zijn we allebei lekker aan het voordringen geweest, haha ) Vandaag ook even een nieuwe banner maken als ik daar de tijd en energie voor heb. Vannacht wat minder goed geslapen omdat Aimar nu vaker wil drinken maar dan telkens heel kort... :S Verder is het een tevreden mannetje en natuurlijk de mooiste baby van de wereld
@ Parr: hopen dat het toch doorzet! En anders, veel succes met het inleiden. Komt allemaal goed! @ Wupje: ook voor jou spannend nu hè? Ik hoop snel goed nieuws te horen!
Goedemorgen allemaal! @COSSY EN PARTNER! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Vince! Ik hoop dat het verder goed met jullie gaat, behalve dat je uitgeput bent... @Parr: AIKS! Wat een verhaal, meid. Heel veel succes en kracht gewenst vandaag! Je hebt vast ook nauwelijks slaap gehad vannacht. Hou je taai en zet 'm op... @WUPJE: SPAAAANNEND! @Freesia: van jouw kant nog nieuws? Verder ben ik het ineens weer kwijt... Hmmmm...eerst maar eens koffie dan!
Meiden gefeliciteerd met jullie beebjes! Geniet er maar van! Gisteren de auto opgehaald en hij is mooooiii! eindelijk kan ik met de auto weg en de kinderwagen meenemen. O meisjes zijn wakker ik ga ze ff lekker badderen!
Mogge! Firsttime, ben er nog hoor, mét buik Heb de hele avond ontzettend pijnlijke harde buiken gehad, ik werd er helemaal gillend gek van. En die kleine zich maar afzetten en heel fel bewegen, niet normaal. Ze is altijd wel druk, maar zo had ik het nog niet meegemaakt. Beetje eng ook. En zeer pijnlijk. Vannacht wist ik niet hoe ik moest gaan liggen, buik bleef keihard. Kon me maar niet ontspannen. Toen heeft lief een warme kruik gemaakt, maar zo'n rechte babykruik doet weinig aan een knalharde, tonnetjesronde buik Toch wat uurtjes slaap gepikt tussendoor. Nu lijkt de boel weer rustig, wel steeds veel spanning vanonder. Denk ook steeds dat ik moet plassen. Ga het even aankaarten vanmiddag bij de vk, moet terug voor mijn bloeddruk. Jeetje, Parr! Wat een verhaal! Goed dat ze je hebben nagekeken, anders had je nog zo gelopen! Ik hoop voor jou dat het allemaal meevalt, inleiden is ook mijn grootste nachtmerrie. Ik denk aan je lieffie! Cossy, van harte met jullie zoon Vince!! Hopelijk is alles goed en knappen jullie snel op. Wupje, je bent al weg, maar heel veel succes vandaag! Spannend! Mijn moeder moet vandaag geopereerd worden, voor de 4de keer aan een verzakking. Ze is helemaal zenuwlappig dat haar dochter en schoondochter op knappen staan. Och, liggen we gezellig met zijn 3en op dezelfde afdeling
Cossy en partner, gefeliciteerd met Vince ! Wupje, ook al lees je dit niet meer. succes vandaag ! Parr, verdorie meid.. Dikke knuff Tinkerbel, als je minder visite wil.stuur hier maar heen hoor. krijg hier namelijk niemand :-?