September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    thnxxx, alleen moesje nog, als je wilt

wel een beetje jammer trouwens dat je er bij mij niet achter zet (gaat vast niet door) ..... zegt alweer genoeg... geen baby voor mij deze week dus :) GEINTJE

trouwens er is voor mij gependeld (a long time ago) door caruli dat ik op 28-9 zou bevallen van een meisje.... ik was het al helemaal vergeten maar krijg net een mailtje van caruli met succes wensen (onwijs lief van haar!)

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Roshi, dat waren proefcakejes :-D Errug leuk en lekker.
    Vandaag zijn er kleine muffins in de reclame bij de Aldi, kijken of ik daar nog kan komen. Dan maken we die alvast en die zijn gewoon heel lang houdbaar.

Moesje en Rainbow, van harte gefeliciteerd!!

Vk belt net af, er is een zieke. Nu ga ik vanmiddag/vanaaf tijdens bezoekuur als ik toch naar mijn moeder ga wel even bloeddruk laten checken. Harde buiken, plasdrang en uberdruk beebje zijn weer terug :(

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    AAN BEEBJE FREESIA:

Lief beebje,

De wereld buiten mama's buik is echt nog veel mooier dan erin, kom maar snel kijken dan zijn jouw papa en mama heel blij.

Liefs Roshi

**ik hoop dat het helpt Freesia**

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Thanx Roshi!
    Lief ben jij! <snif>

En dat van Caruli is ook wel erg lief zeg, en spannend!

5. HannekeR

HannekeR Actief lid

2 jan 2008
    127
    0
    0
    Brielle
    vk is net geweest. 3 cm ontsluiting, dus la dat gerommel is niet helemaal voor niets geweest. bmm is nog niet helemaal plat, maar wel week. ben nu dus weer gestript en nu maar afwachten of er echt wat gaat gebeuren.....
    twijfel wel een beetje want vorige week was het ook een valse start.....
    kan iemand ff doorgeven dat ik er klaar voor/mee ben?
    kim zit net weer te zingen: ik word vandaag een grote zus. (is van dora) dus zij is er ook klaar voor....

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Hanneke> spannend meis! misschien heeft Kim wel gelijk ;) ik duim voor je!

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ik duim Hanneke!

8. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Lola, wat een mooi kaartje! Wow :D

@Zico, gefeliciteerd met jullie dochter Sterre, mooie naam!

@Roshi, ooh wat heerlijk nog even sexen haha...succes meid hoop dat het snel doorzet! Mooie buik!

@Hanneke, ook voor jou heel veel succes. Lief dat je dochter dat zingt :D

@Rainbow, gefeliciteerd met jullie zoon Jonathan!

@Freesia, leuk nog zo'n laatste foto..gek idee dat je buik bijna weg is vind je niet?

@Moesje, gefeliciteerd met jullie zoon Sem!

9. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik hoop toch voor je dat het ook zer snel gaat beginnen, ik zal ook meeduimen! En anders ben je natuurlijk bij ons altijd welkom.... ;)

10. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Zooooowwww, ben ik heeeel even weg. Eens kijken of ik de stand van zaken bij kan houden:

Bevallen: ZICO, RAINBOW en MOESJE en partners: VAN HARTE! Niemand vergeten...? :oops:

"Bezig": Hanneke, Roshi, Parr, Wupke en misschien toch ook wel Freesia(?!)... Volgens mij vergeet ik nu iemand... SPAAAAAANNEND!

Wie blijft er over: :cry:

11. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Dankjewel Mieni!

12. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Lola: Dat prachtige liedje op de site van anne jasmijn van wie is die? En een schitterend geboortekaartje hoor, erg mooi gemaakt! :thumup:

13. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Pfff wat een drukte ineens, ik hou het niet meer bij hoor :confused: :oops:

Alle nieuwe mama's: Onwijs gefeliciteerd met jullie humpies!!!! :D
    Alle 'bezige' mama's: Ik hoop dat alles snel en voorspoedig verloopt en dat jullie snel jullie kleine kanjers in jullie armen hebben! :whistle:
    Alle 'bijna' mama's: Dikke KNUFFEL voor jullie! De laatste loodjes zijn o zo zwaar maar het cliche is waar, het is het allemaal waard! Al willen jullie dat niet horen nu denk ik :oops: :-#
    Hier gaat alles goed. Heb net hubby even naar bed gestuurd, ik ga wel elke middag maar hij kan zijn slaap ook wel even goed gebruiken. Ik ga zo met Fenna even naar de C1000 om wat lekkere dingetjes te halen voor vanavond, stokbroodje en flesje wijn :) Hebben eindelijk een avond geen visite dus dan maar even tijd voor elkaar!

Fenna is / was vandaag wat onrustig, heb toch het idee dat dat komt door de drukte van de kraamvisite :( Gelukkig hebben we alleen deze week nog visite staan, en dan is volgende week hubby's laatste week vakantie dus die gaan we lekker met zijn drietjes doorbrengen :D

*Zucht* dames wat vliegt de tijd toch, ze is alweer 2,5 week :confused: Dat cliche is dus ook waar, dat de tijd zo hard gaat. Ik zie haar gewoon groeien, dat dat zo snel gaat!

Liefs XXX

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    nou ikkuh niet hoor, waren denk ik gewoon wat "voor krampjes" tis muisstil hier van binnen.

Ga zo ff een filmpje kijken zag nog een dvd van "de tweeling" liggen die nog in verpakking zat :rolleyes: maar eens kijken of het iets is... tot straxxx

15. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @ Roshi: beschik jij trouwens over een hotline ofzo...dat jij al die bevallingsverhalen door krijgt? :) Hoe kan dat?

@Lola: echt een heel leuk kaartje! Je bent er met recht trots op.

Zo, ik ga even gordijnenshoppen...

16. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Ow jammer Roshi, dan had ik het verkeerd begrepen... En je had toch zo'n leuke ROMMELdans? Werkt ie niet?

17. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hier gaat het ook ontzettend snel..Britt krijgt al echt een dik koppie :D

18. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Moesje van harte! :D

19. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Alle nieuwe mama's van harte gefeliciteerd!

Vandaag alweer een week over tijd! Wil ondertussen ook wel bevallen. Gister heeft de vk geprobeerd om te strippen, maar alles zit nog potdicht... :( Waarschijnlijk zit het er niet in dat ze op korte termijn gaat komen. Madame heeft het teveel naar haar zin in mijn buik.

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    oooh nog geen nieuws... zelfs niet nadat ik een dutje heb gedaan :(

Deel Deze Pagina