September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Lola, echt schattig kaartje! Je ziet het niet eens dat het niet door een professioneel iemand gemaakt is!

Ik zie trouwens dat er meer baby's van 17 september het nog naar hun zin hebben in mama's buik. ;)

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    vraag me af waar ydnic is.....

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Alle nieuwe papa's en mama's gefeliciteerd. Sorry maar het gaat vandaag zo snel dat ik het niet meer bij houdt.

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zie dat felicia1986 ook bevallen is, in ieder geval ik denk het, haar Hyves heeft een foto met een baby!

Via Hyves Ydnic kan ik niets, is afgeschermd.. zal haar een bericht sturen...

5. HannekeR

HannekeR Actief lid

2 jan 2008
    127
    0
    0
    Brielle
    hier vanaf 1 uur al weer behoorlijk pijnlijke weeen. maar helaas tussen de 4 en 10 minuten, dus kan het niet echt regelmatig noemen.....
    heb toch mijn moeder maar gevraagd om te komen want kim snapt er echt niets van dat ik telkens stop waar ik mee bezig ben en dan een minuutje met mijn ogen dicht zit....

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Zico gefelciteerd met jullie dochtertje Sterre

Lola Mooie kaartje zeg. Vind het erg professioneel uit zien. Goed gedaan zeg.
    Wij hadden hetzelfde idee voor de voorkant. Maar dan met blauwe muisjes en Raven had een shirt aan met "grote zus" erop. :D

Roshi en HannekeR succes meiden!

Rainbow gefeliciteerd met jullie zoontje Jonathan Kelly Paterson

Moesje gefeliciteerd met de geboorte van jullie Sem

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pffffff wat duurt wachten toch lang... Parr... hoe zou het met d'r zijn?! Ben zoooo benieuwd! Hoop dat alles goed met ze gaat...

8. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

****************BUDDYNIEUWS!!!!****************

Parr is vanmiddag om 14:15 uur bevallen van een dochter Kate Arwen!
    Kate had een score van 9 en 10. Ze weegt 4410 gram (Parr heeft hierdoor de nodige oorlogswonden :rolleyes:) (zijn haar woorden ;))

GEFELICITEERD!!!!

9. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Parr gefeliciteerd met jullie dochterje Kate Arwen!!

succes met de genezing van je oorlogswonden, klinkt wel heavy meid. ;)

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jeeeehhh! Parr gewoon bevallen :confused: :)

Lieve Parr, van harte met jullie meisje Kate Arwen!
    En wat een stevig meisje! Ben heel benieuwd naar je verhaal en foto's.

Even ego:
    Bloeddruk was weer helemaal niet goed en ik moest blijven. Moest een half uur op een bed gaan liggen (kreeg wel een koppie thee). Daarna nog een keer gemeten en hij was godzijdank iets lager. Urine weer getest, alles gelukkig in orde. Geen eiwitten, geen blaasonsteking, suiker okee, pffff...
    Toen een paar deuren verder naar mijn moeder toe, die was net uit de uitslaapkamer gekomen. Nog helemaal dizzy en onder de morfine, agos.
    Ze was ijskoud en ik bloedheet, dus even lekker haar handjes opgewarmd tussen mijn handen. Ze bleef maar over mijn buik wrijven :(
    Ze was alleen nog niet aanspreekbaar dus we zijn maar weer gegaan.
    Had er wel naast willen gaan liggen :( :(

Baby was weer superdruk in het zkh, kreeg er opvliegers en krampen van. Nu alles weer rustig.

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa Parrrrr gefeliciteeeeeeeeeeerd!

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Parr en mannetje> onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! geniet ervan meis
    (nu ben ik officieel de laatste van 4! van 25-9) :cry:

ik heb op de lijst gekeken wie er nog moeten en even op hun profiel gezocht en nu blijkt dus dat er al een paar bevallen waren maar niet hier hebben gemeld dus ik dacht dat doe ik dan maar even ;) vind het zooooooo leuk om babynieuws te brengen :)

Freesia> fijn dat uiteindelijk toch alles goed was meis
    Kristel> wat is je meissie toch een plaatje zeg **zwijmel**
    Lindada> nou meis schiet voor jou ook niet op he... knuff
    firsttime> nee hoor meis je begreep het heel goed, vanacht had ik ook krampjes enzo maar nu is het helemaal afgezakt tot 0... ach komt wel weer (positive thinking) ;)

net de tweeling gekeken, op het einde tranen met tuiten zitten janken :rolleyes: kwam ook nog een baby voorbij (denk je even niet aan baby's te hoeven denken ;) ) maaruh goeie film

13. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Parr gefeliciteerd met je dochter! Mooie namen!!!

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @nieuwe mama's gefeliciteerd.

gisteren hoorde we van een chirurg dat het oprekken eind volgende week zou worden vandaag zei onze eigen chirurg weer het oude vrijdag of maandag pff hoezo niet op een lijn. hoop vanavond te weten of het vrijdag gaat worden fingers crosed.

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Tweety ik duim voor je dat het zo snel mogelijk is meis dikke knuffel voor jullie!

16. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Freesia, is alles goed gegaan met je moeder..wel een dubbel gevoel of niet om zo in het ziekenhuis te zijn. Gelukkig heb je weer gecheckt en is alles goed. Afwachten maar weer...

@Tweety, dat is ook niet handig van ze, succes vanavond..hopelijk is Robin zo snel mogelijk aan de beurt.

@Roshi, ach ja er moet toch iemand de laatste zijn ;) Enne je beebie heeft het blijkbaar erg naar z'n zin!

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Kristel> precies ik offer me wel op ;) heb net met beebje afgesproken dat het voor de volgende afspraak met de VK MOET komen :)

18. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    JOEPIEIEIEIEIEIEIE! :) PARR EN MANNETJE VAN HARTE MET JULLIE PRINSESJE, mooie namen weer... Ik hoop dat je snel weer hersteld Parr! Nu kun je eindelijk van de kleine (nou ja, flinke) meid gaan genieten...

@Tweety: keep my fingers crossed too... Wat vervelend allemaal zeg. Vind het echt heel naar voor je dat je zo'n moeilijke start moet maken met je kleine knulletje, lijkt me heel zwaar. Dikke knuffel voor jullie!

@Freesia: Oh meid, ook al zo vervelend allemaal, ziekenhuis in ziekenhuis uit. Weet je wat? Je mag toch voor mij bevallen... KOM OP BABY VAN FREESIA! Het is mooi geweest nu! :)

Ik heb gordijnen uitgezocht voor ons nieuwe huis...OEFFFF! Wat is dat verschrikkelijk duur zeg... :rolleyes:

19. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Hanneke: en, en, ennn...zet het een beetje door nu?

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gefeli Parr!! ben superblij! :) ;)

Deel Deze Pagina