hier ok met bh aan en ook emt zoogcompressen erin, word ook vaak nat wakker. ik heb nu ok een handdoek op me matras en onder dat hoeslaken van eht matras. En je hebt gelijk ligt niet lekker.
Wupje en Ydnic, van harte gefeliciteerd met jullie kindjes! Pff, heftige verhalen zeg, zelfs lief heeft met open mond zitten lezen Ik ga dus ook maar voor de normale versie First time, hier laten ze je ook tot 43 weken doorlopen. Ik ben er ook voor, omdat veel babies toch nog zonder ingrepen gewoon geboren worden die laatste week. Maar we gaan gewoon voor zo snel mogelijk natuurlijk! Tweety, fijn dat Robin zo lekker wakker was! En ik blijf duimen voor morgen! Fijne avond dames.
Wat is het stil hier! Het gros van de dames is natuurlijk lekker van de wondertjes aan het genieten... = zucht= @Roshi: die optie lukt helaas ook niet. Volgens mijn ventje moet ik eerst een fatsoenlijke fotoprogramma installeren... @Ingeltje: ik moet dinsdag weer naar de vlos, dus maandag dan maar beginnen...?! Doe jij dan gewoon lekker mee, Freesia? Ik heb het de laatste dagen maar koud trouwens, brrrrr...
Hey dames! Hier zijn wij vanmiddag thuis gekomen. Heb even vlug alles gelezen, Bedankt voor alle felicitaties! Alle kers verse mama's ok gefeliciteerd! Mijn verhaak komt later nog. Wou nog melden dat de bevalling heeft in totaal 4u 45 min geduurd Kate is ook 52 cm en een heerlijke dame! Heel apart is het nu ok ook een uk te hebben! en zij heeft ook nog eens rossig haartjes ! D super of niet yule) Mijn oorlogswonden zijn dat ik een sub-totaal ruptuur heb. in beide schaamlippen, penerium en dan ook in spierlaag. Gelukkig is mijn kringspier gespaard gebleven. ze waren metsen 2en een uur bezig met mij oplappen. Borstvoeding lijkt goed te gaan. Beetje eng eerst avond thuis. Dames het is alles waard ! hoop dat jullie snel aan de beurt zijn! Zal proberen binnenkort verhaal te doen! Heb wel foto van net na de bevalling in mijn album! xxx
Ingeltje, ik slaap ook met bh en zoogcompressen,maar gewoon op mijn buik,en dan mijn armen langs mijn borsten zodat ik niet direct op mijn borsten lig. hier 10 kg kwijt van de 13.5 maar idd ook nog een goede flubberbuik Ydnic, jeetje wat een bevalling. Doe maar rustig aan. dikke knuff en natuurlijk gefeliciteerd met jullie dochter !! Wupje, gefeliciteerd met Kyano !! Parr, ik was heel bang voor een totaal ruptuur, hoop niet dat je al te veel last van de hechtingen hebt.
nou hehe eindelijk ook weer achter de laptop. en met BABYNIEUWS ik ben gisteren om 19.43 uur bevallen van een zoon Tycho. hij is 56cm en 4620gr. geen kleintje dus, maar dat had ik ook niet verwacht. gelukkig ben ik lekker thuis bevallen (met 41 wk precies) de weeen vond ik weer heftig maar gelukkig deze keer niet zo langdurig als bij kim. 12.00 gestript, 16.00 4 cm ontsluiting, 19.00 controle van de vk, 6cm ontsluiting. 19.30 wilde ze mijn vliezen breken maar dat gebeurde spontaan in een wee. en uiteindelijk na 3x persen was Tycho er. het laatste stukje was mijn wee weg, maar toen moest hij er natuurlijk uit en heb ik gewoon keihard geperst zonder wee. de schade is redelijk beperkt gebleven. helaas heeft Tycho wel wat vruchtwater binnen gekregen dus hij heeft nu net pas voor het eerst gedronken vandaag.(wel gelijk een half uur) arme ventje was er goed misselijk van. kim vindt haar broertje helemaal geweldig en is nu al tekeningen voor hem aan het maken en aan het voorlezen en ze deelt zelfs haar lievelingsknuffel met hem...
Hanneke, mannetje en kim. Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Tycho. Jeetje wat een beer ! Vond Levi al groot met zijn 8 pond.
Ydnic, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lenthe! Ik hoop dat je snel weer bent opgeknapt... Wupje, Proficat met de geboorte van Kyano! Ook jou wens ik een spoedig herstel toe... HannekeR, Gefeliciteerd met jullie zoontje Tycho! Gelukkig had jij wel een 'normale' bevalling...
Ohhh, Hanneke...DAT WAS HET! Ik dacht de hele tijd: er was toch nog iemand aan het rommelen?! Maar ja, mijn geheugen... VAN HARTE MET DE GEBOORTE VAN JULLIE REUS! Wat een lieve zus, die Kim... @Parr: leuke dat je er even was. Ja, meid, voor jou is het dan eindelijk ook zover! Nu kunnen wij eens jaloers op jou zijn! Hier had ik net last van vreselijke steken in mijn bekken. Mijn mannetje zat nogal fanatiek voetbal te kijken en volgens mij werkte het aanstekelijk op het kleine ventje...het leek wel of ie zich naar buiten wilde wringen! Hij leek zich steeds af te zetten met zijn voetjes in mijn flanken.
even kort per mobiel: ben vanavond in het zkh opgenomen. Kreeg vanmorgen erge buikpijn en in de loop van de dag koorts. In het zkh bleek een infectie aan mijn baarmoeder en eierstok links waarvoor ik een aantal dagen antibiotica per infuus moet. Borstvoeding kan nu niet dus ik moet kolven en Raven moet dus fv gaan krijgen. Ik ben erg verdrietig hierover en teleurgesteld dat nadat alles goed gegaan is ik nu na 3 weken alsnog in het zkh lig. Gelukkig lig ik op een kraamsuite met Raven naast me.
zo yule das ook niet niets! hier vanaf gister wat steken en die steken bleven vanaf gister 7uur tot nu,maar heel pijnlijk maar er zit geen piek in dus weeen zijn het denk ik niet maar vanaf gister 7uur tot nu buikpijn kan ook niet normaal zijn,dus zal nu dokter bellen of het toch wat zijn kan! zijn steken en krampen en erge buikpijn maar dan alleen helemaal onder in mn buik! dus ergens denk ik toch dat het wat is! ga nu dokter bellen! weten jullie misschien of dit weeen kunnen zijn! omdat het bij iedereen anders is!?
@ Tinkerbell, Wij hadden de meiden vanaf het begin af aan op hun eigen kamer. Eerste nacht hadden we de babyfoon aan maar dat was geen succes. Dan hoor je nog ieder zuchtje en ieder kreuntje. Dus nu staan hier gewoon allebei de deuren open en hoor ik ze prima. Stuitbevalling, Sophie is ook in stuit geboren. Maar omdat zij niet goed reageerde op de weeën (en nog heel hoog in mn buik lag toen Anna er al uit was) was het best heftig. Wel fijn was dat ik een ruggenprik had. @ Ingeltje, Ik was 27 kg aangekomen. Ben er nu 26 kwijt. Maar ik ben tijdens het spuiten van de hormonen en door de overstimulatie ook 20 kg aangekomen. Voordat ik daarmee begon woog ik 80 kg. Toen ik zwanger werd 100 en op de dag dat ik beviel 127 . Weeg er nu 101... Wat je zegtover het slapen ervaarde ik ook zo. Ik sliep ook met bh met zoogcompressen erin. @ Nikky, succes maandag! @ Ydnic, heftig verhaal hoor! Anna en Sophie krijgen meestal 90. Hiervan drinken ze dan 60 tot 90 cc. De laatste en eerste voeding krijgen ze 120 cc. Ene keer drinken ze het wel op andere keer niet. @ Lola, ik moet toch elke keer even lachen als ik emma sophie zie staan. Hier heet sophie, sophie emma! @ Yule, ik weet hoe je je voelt meid. Ik heb na mn zwangerschap ook 2x baarmoederontsteking gehad. Laatste keer icm borstontsteking. Toen ben ik ook opgenomen. De meiden mochten ook bij me blijven. Maar geloof me de 2e dag aan het infuus ga je je beter voelen. Ik weet hoe moeilijk het is om je bv weg te moeten gooien. Ik wil je niet ontmoedigen maar ik was na de onstekingen hele dag aan t kolven voor 1 voeding voor allebei, dat was voor mij de reden om te stoppen. Maar in ieder geval heel veel beterschap! Ik ga even verder kijken, we gaan een weekendje weg met zn vieren. Lekker in de buurt van Maastricht waarschijnlijk. Meisjes zijn vandaag alweer 6 weken. Ben dus vanaf vandaag officieel geen kraamvrouw meer! Meiden gefeliciteerd met jullie beebjes!
Goh wat is het toch een stuk makkelijker geworden om bij te lezen op het forum, de meeste kletskouzen hebben belangrijkere activiteiten nu...in hun rol van moeder! @Yule: Jee meis...wat vervelend zeg! Ik hoop dat je heeeel snel weer opknapt. Knuf voor jou! @Jacolien: Owww, ik hoop zo voor je dat het wat is... Je bent er hard aan toe, het heeft lang genoeg geduurd! Ik gun het je vast van harte. Hier ook geen optimale nacht gehad. Vannacht erg last van mijn buik, hij was steeds hard en heel gevoelig. Kon mijn draai niet goed vinden en bewegen voelde erg ongemakkelijk. Ook steken in mijn onderbuik, maar ik vermoed dat het mijn darmen zijn geweest, want daar heb ik nu ook last van... Uiteraard moest ik vannacht ook heel vaak mijn bed uit om te plassen, dat wordt steeds vaker volgens mij. Mijn ventje klaagt al dat hij door mij nu ook een 'plasgewoonte' heeft gekregen. Hij wordt steeds wakker als ik uit bed ga (vroeger nooit...hoezo alert?!) en moet daardoor schijnbaar ook plassen. Heel solidair van mijn ventje! Ik ga zo even shoppen, tot later allemaal!
HannekeR gefeliciteerd met jullie zoon Tycho. Wat een grote flinke knul en dat met een normale bevalling, petje af meid!