September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hanneke gfeli!

Yule.. meis toch.. leef met je mee lieverd... gelukkig ben je in goede handen, maar snap je verdriet om de borstvoeding...

Liefs

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hey dames, lekker rustig hier :-D

Hanneke, van harte met jullie zoon Tycho!

Yule, och meis toch, wat balen zeg :( Hoop dat je snel opknapt en weer naar huis mag met kleine Raven. Sterkte hoor.

Jacolien, ik duim dat het inderdaad begonnen is!

First time, hier net zo'n nacht, alweer :rolleyes: Had ook soort van weeën begin van de nacht, maar het stopte halverwege.
    Vanmorgen lief uitgebreid gefeliciteerd :oops: :) , hij is jarig vandaag!
    Hij krijgt het boek: Net papa en nu al moe ;)

Lieve Parr, fijn om wat van je te horen. maar wat een bevalling zeg :confused: Nu ben jij ook mama, van een redhead ;) Hopelijk volgt de rest (o.a. moi) snel.

Kan nu echt bijna niet meer normaal lopen. Op en neer door de tuin voor de honden is eigenlijk al teveel. En ik wilde echt nog even naar de apotheek voor klysma's en naar de Novy voor een kadootje voor vriendin.
    Naja, misschien vanmiddag.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    buddynieuws !!

Vanmorgen is Jessejaime bevallen van een dochter.
    Ze heet Cheyenne, weegt 3580 gram
    Ze was 41 weken zwanger en in 2 1/2 uur bevallen.

Yule, dikke knuff voor jou !

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Hanneke en fam> gefelciteerd met de geboorte van jullie zoon Tycho! Geniet ervan (ennuh kim had gelijk he)

dat word dan zondag voor mij :D volgens de pendel van Caruli beval ik ook op de 28e dus dat zou wel heel leuk zijn

Yule> ow nee lieve meis, heel veel sterkte ik hoop dat het snel goedkomt allemaal. Dikke knuffel!
    Jacolien> zou het dan eindelijk…. Ik duim voor je!
    Funnyme> lekker zeg met z’n 4tjes een weekendje weg, geniet er maar lekker van!
    Firsttime> hihi jouw mannetje zwangerd lekker mee
    Freesia> wel proberen te blijven lopen he anders duurt het allemaal NOG langer ;)

Hier vannacht weer heerlijk geslapen van +/- 12 tot 5 (toen moest ik plassen) en kon helaas niet meer in slaap komen. Ben toen mannetje om 8 uur zijn bed uitging wel weer in slaap gevallen tot +/- 10uur dus toch 7 uurtjes geslapen :whistle: ik ben er blij mee :D
    Grofvuil is opgehaald ik heb nu een hele grote lege tuin (lag helemaal vol met grofvuil) en een grote lege opgeruimde schuur… straks even stoffen, zuigen en dweilen en dan kan wat mij betreft beebje komen :D

5. 4days

4days Niet meer actief

Nieuwe mama's, van harte gefeliciteerd!!! :D

Parr, wat een snelle bevalling zeg, jeetje! Kan ik alleen maar van dromen... :)

Yule, 2 en een half uur... :confused: Hoe heb je dat gedaan?! :)

Vince doet t hartstikke goed! Het is echt een lief ventje, hij huilt echt nooit, puur en alleen als hij honger heeft of krampjes. De borstvoeding gaat ook hartstikke goed, en ik ben zelf alweer goed op de been.

Groetjes, Cossy

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Cossy> fijn dat het zo goed gaat met jullie meis, geniet er maar lekker van!

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Jessejaime, van harte met je dochter!!! En in 2 en half uur, zo hoor ik het graag ;)

Pfff Roshi, als ik lees wat jij nog allemaal doet :confused:
    Ik hou me zo rustig mogelijk ivm mijn bloeddruk, maar eerlijk gezegd kan ik ook niks meer. Veel hoofdpijn ook.

Cossy, wat heerlijk dat het zo goed gaat met jullie!

Meiden, ik zit echt kompleet onder de puisten :( Het was afgelopen weken al pet, maar de laatste week, echt niet meer normaal. Mijn hele nek, decollete, rug en haargrens zitten vol :confused: :(
    Horrormonen, bah!

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Jessejaime en mannetje> van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! geniet ervan

Freesia> je bloeddruk is niet goed EN je hebt hoofdpijn? weet je zeker dat het geen zw-vergiftiging is? kl*te he die hormonen maarja nog ffies meis dan ben je ervan af!

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Daarom sta ik zo streng onder controle. Bloed en urine is tot nu toe nog steeds in orde gelukkig.
    Morgen weer terug, ben nu al nerveus.

Kleine meid was net ritmisch aan het trappen, zo grappig. Oink oink oink!
    Nu heeft ze de hik ;)

10. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    WOW WAT EEN VERHALEN! ALLE DAMES DIE BEVALLEN ZIJN, GEFELICITEEEEEEEERD!

Hier 24 uur geleden wat slijmprop verloren (3 bij 1 cm ongeveer met een stolseltje van 1 mm), maar er is sindsdien niet veel gebeurd. Wel inderdaad van dat gesteek in m'n buik paar keer, maar krijg er geen harde buik bij, en had menstruatiekrampen verwacht en geen steken, dus dat is wel vaag. Iemand nog meer steken? Jacolien dus dacht ik, maar zijn wij de enigen? Heb heeeel soms harde buik maar die doet dan weer geen pijn. De vliezen zijn ook nog heel. Ben wel benieuwd hoe lang dit nog gaat duren. Maandag afpsraak vk om ook afspraak te maken voor echo voor te kijken voor voldoende vruchtwater enzo. En daarna waarschijnlijk strippen als het mogelijk is. Maar ja, seks schijnt net zoveel prostaglandine op te leveren als strippen, dus ga liever wippen :) (sorry, rijmelarij van lik me vestje maar goed :p)

11. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Whahaha moppiepoppie, ik moest echt lachen om jouw opmerking :) Rijmelarij van likmevessie :)

Hier alles goed, al hebben we gisteren wel klote nieuws gehad, de schoonvader van mijn zus is overleden :cry: Wat is kanker toch een klote ziekte, hij was net opa en pas 55 jaar, pffff bah :( Het is ook zo snel gegaan, op onze bruiloft (21-12-07) stond hij nog lekker te dansen en gek te doen, en nu dit :(

Hier dus even en mindere dag, heb lekker de kraamvisite afgebeld en we gaan lekker bij mijn ouders eten :)

Liefs XXX

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Tink> gecondoleerd meis, bah wat een vreselijk nieuws!
    Moppie> zal het nu dan echt gaan beginnen bij je? ik duim voor je!
    Freesia> ow oke ze houden het dus wel goed in de gaten gelukkie

13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    pfff net de tuin aangeveegd [​IMG] had het beter niet kunnen doen zeg het is best zwaar :confused: nu "moet" ik ook nog stofzuigen en dweilen :( ff een halfuurtje zitten en dan gaat het vast wel weer ;)

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Hihi die Moppiepoppie!
    Ik denk 's nachts steeds als ik veel pijn heb:
    Ach gelukkig heb ik altijd nog mijn goede lijf, dus een goed leven :)

Och Tinkerbel, wat een vreselijk nieuws :(
    Rotziekte ook :(

Roshi, doe je een beetje kalmpies an?
    Hier kwam jarige lief onverwacht vroeger thuis \:D/ Met bananensoezen!
    En ik had net de brownies in de oven gezet.

Mijn moeder belde trouwens net, dat mijn schoonszus aan het rommelen is! Om het kwartier weeën vanochtend, ben zo benieuwd hoe het nu is!

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    freesia> gefelciteerd met je mannetje!
    kalmpjes aan? dat komt niet echt in m'n woordenboek voor :)

16. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Jessejaime gefeliciteerd met jullie dochter Cheyenne!

17. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Freesia: hahahaha. Nu zit het deuntje de hele dag in m'n hoofd, dankje wel hè :)

18. @ Freesia: Grappig dat zing ik ook iedere keer tegen mezelf als ik me weer uit een stoel oid omhoog sleep ! En die puisten heb ik hier ook, idd horrormonen :(

@ Jessejaime; Gefeliciteerd !

@ Ingeltje: Ben vandaag bij de gyn geweest en gisteren niet bevalen, dus bij mij werkt je theorie helaas niet :( :(

Ben vanmorgen dus bij de gyn geweest, nog steeds 3 ontsluiting en weer gestript, maar nog geen krampje te bekennen. Zal dus wel weer niet geholpen hebben...... Bmm is wel week, dus als ze niet vanzelf komt wordt ik volgende week donderdag of vrijdag ingeleid. Dat hoor ik woensdag. Wel fijn, er zit iig een einddatum aan nu ! Al hoop ik natuurlijk dat ze eerder komt :rolleyes: :rolleyes:

Nou, ik zal eens een rondje met het hondje waggelen, misschien dat dat helpt ! Fijn weekend allemaal !

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    linda> ik hoop voor dat het strippen wel werkt dit keer en je straks gewoon krampjes etc gaat krijgen en je dit weekend nog je kleine in de armen mag sluiten **roshi duimt**

20. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Ben net flink wezen shoppen maar noog steeds niet echt weeën. Alleen dat gesteek. Ook nog even naar huisarts geweest voor m'n nek, maar ik schijn een spier verrekt te hebben door verkeerd liggen (?) en dat kan 2 tot 6 weken duren. Jippiejeej.

Deel Deze Pagina