September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    moppie> he bah zeg 2 tot 6 weken :( goed warm houden en had je die srl gelei nog gekocht die is echt goed! hoop dat het snel overgaat! knufff

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    nee werkt alleen met VK! :)

3. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Ben ik ook weer...ben zoooo moe! Heb net even op bed gelegen na het shoppen, maar ik geloof niet dat ik me er beter van ben gaan voelen... :(

@Roshi: ik ben ook zo'n bezig bijtje, maar vandaag heb ik toch echt geen zin meer om die stofzuiger aan te raken! :) Ik denk dat ik mannetje vanavond maar eens HEEEEEL lief aan ga kijken...

@JESSEJAIME EN PARTNER: VAN HARTE GEFELICITEERD! Ben benieuwd naar je verhaal...

Bah, ik moet geloof ik toch nog maar even boodschappen doen...WIL DE DEUR NIET MEER UIT VANDAAG!

4. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Ingeltje: HAHAHA! Ik blij... Ga ik maandag maar eens bewijzen dat jouw theorie klopt! :)

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ja en ik doe het dan zondag Ingeltje ;)
    firsttime> sja ik kan dat niet hoor stilzitten en aanzien hoe "vies" het is... mag eigenlijk vanaf 25weken al niet meer stofzuigen en dweilen maar ach als ik s'avonds gewoon rustig ga zitten/liggen kan ik er de volgende dag weer tegenaan ;)

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    we zijn weer een stapje verder gekomen vandaag. robin zijn slokdarm is opgerekt vanmiddag. de chirurg was tevreden hierover. nu afwachten hoe die zich houd en kijken of er nog meer oprekkingen nodig zijn. waarschijnlijk wel maar hoeveel is de vraag. morgen mag ie weer gaan proberen zelf te drinken jippie joepie weer een stapje voor mijn kleine stoere ventje.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    yes! Goed zeg! Super dat je lieverd het zo goed doet! Ook erg veel respect voor jou hoe je je zo taai houdt, echt hoor....

8. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Tweety: zeker een stoer ventje! Ik zou ook BEREtrots op hem zijn! Geef hem maar een dikke knuffel namens ons allemaal! Knuf

@Roshi: ja, je klinkt precies als ik! Ik roep wel vaak dat ik iets niet ga doen, maar ja... Ik heb mij ook sinds mijn verlof nog geen moment verveeld en aan lezen ben ik ook nog niet toegekomen. Mijn ventje wordt er soms een beetje hopeloos van en wil me dan naar de bank verbannen! :rolleyes: Nee hoor, laat mij nou maar lekker rommelen, des te sneller is het zo ver. En als ik echt last heb, neem ik altijd even een hang / zit / ligpauze. Ben altijd al een beetje obsessief geweest! :)

9. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    SJEEEEIIIIIHHH! Al bijna een uur niets gepost hier...

ZIJN ER NOG DAMESSSS AAN HET ROMMELEN?

Wat een stilte... :cry:

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Tweety> ow meis wat fijn eindelijk wat positief nieuws! ik duim voor jullie dat het allemaal goed is. knuffffff
    Firsttime> mijn mannetje zegt altijd "ow heb je nou alweer schoongemaakt dat mag je niet weet je toch" maar ondertussen is hij superblij dat hij het niet allemaal na werktijd hoeft te doen ;)

Lieverds ik ga off en lekker de avond op bed doorbrengen voor de tv… fijne aaf allemaal! Liefs

11. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    @moppiepoppie
    die steken heb ik dus ook maar die heb ik vanaf donderdag en vanaf donderavond 7uur continu en die doen heel pijn vanmorgen dus bij de dokter geweest en heeft een inwendig onderzoek gedaan maar niets jah wel week maar verder niets,hij zij dus dat het voorweeen waren en echte weeen zijn pieken en dalen en die moeten ook regelmatig komen!
    dus heb kans dat ik van het weekend beval maar de dokter zij dus dat het ook nog een week voorweeen kunnen zijn!
    maar heb al gezegt dat ik dat niet overleef!
    ze gaan echt door merg en bot,lig ook te huilen van de pijn!
    weeen gaan weer weg op ten duur dit blijft 5min volaan doorsteken en dan niets meer en dan weer volaan dus geen touw aan vast te knopen!

12. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jacolien, wat vervelend zeg die pijn de hele tijd :(
    Hopelijk zet het snel door.

Tweety, wat een goed nieuws! Super gewoon :thumup:

Heb weer wat nieuws, kramp in mijn onder rug als ik een tijdje stilsta.
    Hihi, gelukkig heb ik altijd nog mijn goede lijf :)

Dames, trusten!

13. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    ....dus een goed leven! :)

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hahaha die frees... zet hem op dames! maak de lijst gauw af!

15. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Jessyjaime: van harte met cheyenne!

He dames waar blijven jullie beebs toch?

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ik heb babynieuws!!!!

Helaas alleen niet van onszelf :( :)
    Ik ben vannacht weer tante geworden! Dit keer van een klein meisje genaamd Julie!

Oww.... meiden, wat ongelofelijk spannend allemaal toch!
    Heb nu wel het idee dat alle ogen op mij gericht zijn, in de familie dan (hier hopelijk nog niet :) )
    Maar dat is volgens lief onzin, alle ogen zijn op de nieuwe baby gericht :D

Moest even traantje laten hoor, jeetje mineetje!

Moet nu hollen, moet om half 10 bloeddruk laten meten in zkh. Ben bang dat ze me gelijk houden na deze consternatie ;)
    Daarna misschien babyknuffen! Hopelijk werkt het inspirerend.

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Gfeli! Leuke naam Julie!

18. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Goedemorgen damesss!

@Freesia: GEFELI! Jij krijgt ook een meiske, toch? Lijkt me wel spannend qua namen, zo dicht op elkaar... Goed gegaan? :D
    Mijn szussie is ook zwanger van een knulletje en in december uitgerekend. Mijn zwager zat wel af en toe te vissen naar onze naam. Succes in het ziekenhuis, hopen dat alles goed is... =keep my fingers crossed=

Wat is het hier toch ssssssstil... Voel me eenzaam. En dat op deze feestdag:

IK BEN 40 WEKEN ZWANGERRRRR!
    Eerlijk gezegd had ik niet verwacht om dit te halen, gezien de omstandigheden waarin ik zwanger was. Veel stress en chaos door werk, verbouwen, verhuizen en solliciteren... Heeeeel veeeeel harde buiken (zegt dus blijkbaar ook weinig).

En nu is het alleen nog maar:
    IK WIL MIJN BABY IN MIJN ARMEN!

19. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    ECHOOOO-OOOO-OOOO-OOOO... :rolleyes:

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

:whistle: Whoehoe! Goed nieuws zeg! Hoop dat Robin morgen eindelijk heerlijk van zijn flesje kan genieten (en mama tuurlijk ook ;))

Tante Freesia ;) gefeliciteerd met je nichtje Julie!

First time gefeliciteerd met je 40 weken!

Deel Deze Pagina