September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee meiden!
    Dacht, meld me maar effe, he tis hier zo rustig! En arme First time is zo alleeeeen ;)

Moest dus om half 10 in het ziekenhuis zijn en mijn bloeddruk was helemaal goed! \:D/ Ongelofelijk, want ik lag helemaal te stuiteren ;)
    We hadden de auto van mijn broer op de parkeerplaats zien staan, dus de vk heeft even gekeken welke kamer ze lagen. En toen zijn we even gaan kijken bij ons nichtje, we hadden dus de primeur!
    Owwwww, wat is dat bijzonder zeg, om zo'n kleintje te zien, vers afgebakken! Wetende dat er in mijn buik ook zoiets zit! Ik spam effe een fotootje:

Ze lag op haar knuistjes te sabbelen en pakte zo in 1 keer de tepel. Bizar hoe zo'n kindje dat weet, ik stond met open mond te kijken.
    Jullie snappen dat ik nu niet meer kan wachten! Wat een wonder zeg!
    Bevalling was ook goed gegaan, dat geeft de burger weer moed!

Sorry, ben er gewoon hyper van :)
    Ben daarna de hele middag bij een vriendin geweest een heb me heerlijk laten verwennen in het zonnetje. Was supergezellig. Moest wel af en toe een wee wegpuffen, maar niks voor het echie hoor.
    Morgen gaan we denk ik nog een keertje naar de baby toe, nu voor het echie, met kadootjes. Misschien mag ik ze dan even vasthouden <smelt>.

Roshi, wat lief van je mannetje!

Tweety, ik hoop en duim dat jullie kleine vent heel snel thuis is!

Babystyle, sterkte met je verkouden meisje, echt zo zielig als ze zo benauwd zijn :(

Moppiepoppie, hopelijk is het vruchtwater! Maar het kan ook idd een gesprongen adertje zijn. Lastig.

Ga effe koken, lijkt of ik de hele dag door kan eten, echt erg
    :oops:

2. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Roshi: Nou, ik weer wel helaas. Mijn mannetje doet dan ook helaas niet mee aan mijn nesteldrang en het netjes houden van het huis. Nu is alles weer SUPERnetjes!

Als je van bewegen weeën kan krijgen, nou dan zou die kleine van ons nu toch echt moeten komen! :) Ik heb het HELE huis doorgewerkt, de kinderkamer weer gereorganiseerd (hoe vaak ga ik dat nog doen?!), lampen opgehangen, Ikea-dingen in elkaar gezet, de keuken schoongemaakt...pffffff! Nu constateer dat mijn mannetje toch echt wat troep uit de woonkamer moet halen, want anders komen mijn lampen niet goed uit! :evil: Mijn lief is nogal gek van muziek (speelt zelf ook gitaar) en heeft TEveel spullen naar mijn zin...

@Freesia: WAT EEN POEPIEIEIEIE! Jeetje, je zal wel een SUPERTROTSE tante zijn. Ik snap dat jij nu helemaal zit te popelen. IK WIL OOK MIJN BABY IN MIJN ARMEN! Heb jij al weeën die je weg moet puffen?! Nou, ikke niet hoor...noppes! :cry:

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Firsttime> nou precies is echt zo'n bakerpraatje :(
    Freesia> wat een scheetje zeg! hoe lang en zwaar is ze en met hoeveel weken is ze geboren?

4. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Heej, ik geloof dat ik een wee heb. Een drukkend menstruatiegevoel op m'n rug en onderbuik, alsof er een band wordt aangesjord een beetje. Keiharde buik. En krijg er het gevoel van dat ik moet poepen trouwens, haha. (Misschien moet ik dat ook wel :oops:).

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ja scheetje he, ik ben inderdaad supertrots!
    Ze is 1 dag voor de uitgerekende datum geboren (szus was dezelfde dag als ik uitgerekend) en ze weegt 3250 gram.

Ik had net tijdens het eten weer een fikse wee :confused: En ja, dan moet ik eventjes puffen, gaat automatisch.
    Man ik word gek van de spanning!

Moppiepoppie, yeah, wie weet ga je beginnen! Hier ook drukgevoel qua poepen als ik krampen heb.

6. Moppiepoppie & Freesia: Dat zou toch mooi zijn als jullie nu allebei tegelijkertijd weeën gingen krijgen! Zet 'm op dames...

7. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Nou, hier een onwijze huilbui. Heeft m'n man de deur naar de babykamer open laten staan omdat hij zonodig naar zijn basketballwedstrijd moest en in de haast de deur is vergeten dicht te doen (zijn sporttas ligt in de linnenkast in die kamer). Terwijl die deur altijd dicht is, en ook dicht moet, vanwege de kat. Is de kat dus nu in het ledikant gaan liggen wat ik met best veel moeite heb opgemaakt, en ook op het dekentje, wat ik nu dus moet wassen, terwijl de structuur daar lelijker van wordt (badstofachtig, is zo'n prénatal 100%-katoen-dekentje). Vind het echt heeeeel erg. Het was de enige kamer die ik echt mooi schoon heb gekregen en waar alles een beetje leuk bij elkaar past, en was er echt trots op, en nu heeft hij het gewoon verpest omdat z'n basketball kennelijk zó belangrijk voor hem is. Moet nu allemaal opnieuw opgemaakt enzo, maar heb nu teveel last van m'n rug en buik om er nog aan te beginnen. En als ik die haren zie en de zooi die in dat beest z'n vacht zit van buiten in dat ledikantje dan kan ik alleen maar janken. Wat een schijtstreek van hem. Tis gewoon net of hij m'n gebouwde nest heeft omgeschopt. Lulhannes. Sorry hoor, ben echt verdrietig gewoon.

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ow Moppie toch :(
    Heel je veilige, schone babyplekje aan gort door zo'n :evil:
    Knuffel hoor!

9. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Precies! Zo voel ik me inderdaad :cry:

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bonnetje niet meer gevonden. helemaal niets voor ons om bonnetjes kwijt te raken :-?

Levi loopt hier sinds gister avond al om alles en niets te huilen. Wil alleen maar aan de borst, het liefste 24 uur per dag.

Freesia, lieve foto van Julia !

Moppie, knuff !

11. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Kaatje: Komt doordat je er een beebietje bij hebt. Dan wordt alles wat drukker en word je vergeetachtiger.

Die harde buiken met dat wat menstruatieachtige drukkende gevoel om rug en buik komen nu wel regelmatiger, om de tien minuten ofzo, maar ze houden maar 30 seconden aan. Hmm.... ben benieuwd....

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppiepoppie, nee hadden de babyfoon al in mijn zwangerschap gekocht. Normaal doen we alle bonnetjes in een map..maar natuurlijk net dit bonnetje weer niet :-? Ga nu kijken of ze hem ook terug nemen met een freebies afschrift en een bankafschrift.

Spannend ! zo begonnen de weeen hier ook. hoop voor je dat het doorzet.
    Enne nog even over je ledikantje, je laat het je mannetje gewoon afhalen, wassen strijken en net zo vaak opmaken tot het er weer mooi bij ligt ! is hij nou helemaal.. :evil:

13. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Kaatje met bankafschrift moeten ze toch ook kunnen omruilen?
    ken je die reclame van tv niet van dat jongetje dat speelgoed komt terugbrengen? Ook geenbonnetje maar bankafschift en die dreunt dan de halve wetgeving op (kweet alleen niet om welke reclame het nou ging)

Tweety Wat goed van Robin! Dus het slaat eindelijk allemaal aan! Voor je het weet is hij weer thuis meid!

Hebben ze in ziekenhuis geen rooming in kamertje? Misschien dat je Rene zijn verjaardag daar mag vieren (zodat je toch ook in de buurt van Robin bent) of ziekenhuis combineren met Blijdorp of dat iemand van de familie met een auto die dag op en neer meerijst zodat jullie op tijd terug zijn voor Rene zijn verjaardag

Waar blijven de rest van de beebs, tis wel erg cosy in die buiken van jullie :)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hyves !

Even een verzoekje voor degene die zich aanmelden voor de september hyves.
    Willen jullie dat ook even hier melden of mij een pb sturen.
    Krijg nu steeds aanmeldingen van wie ik echt niet weet wie ze hier op het forum zijn of uberhaupt wel meeschrijven op het forum.

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jekkia we zijn van plan om smorgens ff naar robin te gaan en dan smiddags de verjaardag van rene te vieren thuis het is gewoon dubbel natuurlijk omdat je hem erbij wil hebben. heb een heel klein hoopje maar die ga ik maar niet uitspreken want denk niet dat het zo snel zal gaan als je hem snapt.

@moppiepoppie en hoe is het nu met je?

@freesia bij jou nog rommelend?

16. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Halloooo!

Nog altijd goed bij te houden hier... :(

@Moppiepoppie: ik snap PRECIES wat je bedoelt, mannen...GRRRRR... :evil:

Hier de hele dag aan het opruimen, schoonmaken, nieuwe lampen ophangen en neerzetten. Meneer gaat weg, een zooitje achterlatend, komt terug, alles netjes, en loopt alleen maar te zeiken dat de lampen niet naar zijn zin zijn enzo, de ene discussie na de andere en laat vervolgens weer ALLES achter zich slingeren (je vuile kluskleren leg je in de...BABYKAMER?!...nee, daar is zo'n washok goed voor!). Hier ook janken geblazen hoor, zal er wel bijhoren... :rolleyes:

Hoe gaat het nu met je? Zet het door? En bij jou Freesia? Ik denk dat ik ook maar eens moet gaan rommelen... :)

Doe je mee Roshi?

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    First time, huilen om alles en niets hoord er idd bij de laatste dagen/weken maar vind dat de mannen wel een beetje meer rekening mogen houden hoor :rolleyes:

18. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Vinnik ook! Maar ben bang dat ie daar niet meer achter komt eer de kleine er is... :(

Welterusten damessssss! Rommelse! Morgen babynieuws...? :D

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Truste allemaal... drukke dag gehad, wel gelezen maar niet gereageerd.... tot morgen

20. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Goedemorgen schone slaapsters!

Wordt er nog ergens gerommeld?! :)

Hier niet hoor... Nog steeds een dikke toeter... :rolleyes:

Mijn ventje riep steeds dat het op de 28ste ging gebeuren, nou ben benieuwd... Laat maar losbarsten dan!

Slecht geslapen, last van mijn rug en maag. Soort hongerige krampen in mijn maag. Op zich sliep ik heerlijk, tot mijn mannetje rond 5 uur uit de kroeg in bed kwam met aangeschoten praatjes... :D Hij gaat altijd zo vreselijk snurken als ie gedronken heeft, heel fijn! :( Heb getwijfeld om op te staan en wat te eten, maar had echt totaal nergens trek in. Uiteindelijk toch wel weer in slaap gevallen.

Tot later (hoop ik?) allemaal!

Deel Deze Pagina