September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Kaatje85; wij hebben nu 2 slaapkamers; 1 voor onszelf en 1 voor ons zoontje. En als de tweeling er straks bijkomt, is er echt geen plek! Dus een nieuw huis, maar dat waren we sowieso van plan ;)

Pff, ik hoop ook dat die vermoeidheid straks minder wordt! Ik zie nu alweer wat op tegen morgen, als de werkweek (lees: van ma tm do) weer begint! Tis niet anders, maar toch ;)
    X

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lise, ja dan is een kamer erbij idd wel nodig.
    Al een huisje op het oog?

Ik ga vanavond even de eerste buik foto maken, mijn schoonmoeder was net hier en riep " zo he jij krijgt echt al een buik " haha

Er loopt hier nu een kleintje van bijna 2 rond, dus ik zeg " ik heb een kleine baby in mijn buik" zegt ze " Kijken?" en tilt zo mijn t-shirt op haha. Erg grappig !

3. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hi dames ik heb even een dringend vraagje,
    mag je tijdens het gebruik van Emesafene wel mee doen met MvM?

4. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Kaatje dat is idd erg grappig daarom vond ik Praatjesmakers altijd zo leuk om naar te kijken haha

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    is idd wel grappig want haar broer is op het moment bezig met de selectie van praatjes makers.

Weet eigenlijk niet of je mee mag doen als je Emesafene gebruikt, ik doe iig nog gewoon mee.

Staat er niets over op de site van MVM?

6. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ik ken er nix over vinden :(
    die vrouw zei toen wel als je medicijnen ofzo gaat gebruiken (en dan bedoel ik ni paracetamol ofzo)
    dat je dan ni meer mee mocht doen, of even moest bellen.
    nou moet ik zeggen dat ik al de hele week ni in de flessen heb geplast, ik moet al kokhalzen als ik eraan denk :oops:

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jeetje meiden, wat een gezellige kletsers zijn jullie! Ben 2 dagen hier niet geweest (geklust in het nieuwe huis) en heb een uur nodig om bij te lezen ;)

Alle nieuwe mama's: Welkom!

@ Droppie,
    Ow meis, ik vind het toch zo gaaf allemaal! :D Echt heerlijk om samen te kunnen zwangeren :-D
    Wel balen van je duizeligheid :( Ik ben vandaag ook zo dizzy, echt niet leuk. Werd vannacht wakker van een enorme zweetaanval, alles kledder nat, bah. Ging naar beneden, werd ik de wc een partij beroerd :(
    Dacht echt dat ik die !#$%^&* griep zou hebben, maar vanmorgen was het weer over. Alleen zo duizelig :( Voel me alsof ik een enorme kater heb, en ik heb toch echt niet gecarnavald ;)
    Moest gisteren wel de hele dag werken en daarna zijn we nog naar de Ikea geweest. Veel te veel gedaan dus, moest daar ook steeds gaan zitten van de buikpijn.
    Zullen mijn darmen wel zijn, die bezorgen me mijn hele leven al last, grrr...

@ Lola,
    Klopt! Ik lees ook mee bij de bejaarden! ;) ;)

@ Merel,
    Heel veel sterkte meis. Ik heb ook zo boven de wcpot gestaan :cry: Wij hebben ons klontje begraven op een mooie plaats in het bos...

Voor de lijst: 18 feb heb ik een afspraak met de verloskundige. Ik hoop zo dat ik die afspraak haal deze keer. In dec stopte het hele circus na de slechte echo :rolleyes:
    Ow en de kalender zegt dat het een knul wordt. Zelf heb ik geen enkel idee, maar ik wil het wél graag weten als het zover is.

8. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Ik 19 febr. bij de vk, maar ga misschien een andere zoeken omdat ik graag een badbevalling wil. En daarbij wist ze niet wat chlamydia was, dus dat vond ik wel beetje jammer, haha.

9. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    hahaha wist ze ni wat chlamydia was? :)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha dat is wel heel erg slordig.

11. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
  12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga eens even kijken

13. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    tis wel erg stil hier zeg 8-[
    ik ga wel ff bank hangen en me spaghettie laten zakken
    mss tot vanaaf nog.. nog vóór P. R. de Vries ;)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja ik ga ook voor Peter r. de vries !

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ She Devil
    Welke code moet ik hebben van die ticker om 'm in dit forum te kunnen gebruiken?

16. vlinder79

vlinder79 Lid

10 jul 2007
    82
    0
    0
    Hey Dames,

Weer druk gekletst. Ik kan helaas niet elke dag langskomen ben op het moment nogal druk en dan heb ik niet altijd puf om op internet te gaan. Nu wel even een en ander bijgelezen. Met mij gaat het redelijk goed. Ik ben wel heel apart met eten. Sommige dingen krijg ik echt niet meer door mijn keel heen en ik kan ineens heel erg naar bepaald eten verlangen. Heb van de week allemaal boterhammen met pindakaas en hagelslag gegeten!
    Dinsdag hebben we eindelijk de echo! Heb er veel zin in maar vind het ook wel een beetje eng hoor. Daarna gaan we het eindelijk vertekken en komt er een einde aan het weken zwijgen.
    Ik ga vanavond lekker boer zoekt vrouw kijken en daarna Peter r de vries. Ben benieuwd.
    Fijne avond allemaal!
    X
    Vlinder79

17. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    Hallo dames, wat schrijven jullie veel zeg..
    Ik heb van woensdag tot vrijdag in het ziekenhuis gelegen ivm hymeremesis (overmatig braken).. Heb een innfuusje gehad en vitamine en 3 echo's! Hahaha dat vond ik dan ook het enige leuke eraan..

Alle echo's waren goed en met de kleine is het prima.. Ben alweer bijna 10 weken zwanger, gaat best snel vind ik..

Maar gisteravond schrok ik me dood.. Had na het plassen een beetje roze verlies, 2 keer op 1 avond.. Ik gelijk in de stress.. Ik dacht hoe kan dit nou na 3 goede echo's? Gelijk huilen en me moeder gebeld..

Het was waarschijnlijk een innestelingsbloedinkje, want het is bij die 2 keer gebleven en nu is het weg, heb ook geen buikpijn, niks.

Voel me nog steeds op en top zwanger, misselijk, moe en heb nog steeds enorme pijnlijke borsten.

Nou spreek jullie later weer, zit tot vrijdag in de ziektewet, dus probeer wat vaker langs te komen, mits ik me goed voel..

xxxx naatje

18. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Oei Naatje dat is vervelend zeg, is het braken nu over? Leuk hoor die echo's, dat is idd het enige voordeel! En dan moet het idd een innesteling zijn geweest so don't worry, over 2 weekjes heb je je eerste mijlpaal bereikt :D

Nou meiden hier nog een die de ziektewet in moet :( Heb al 2 dagen verhoging (38 tot 38,5 graad) dus moet gewoon voorzichtig zijn want koorts is niet goed. Vind het HEEL moeilijk om me weer ziek te melden, normaal had ik wel gaan werken maar moet er nu aan denken dat ik voor 2 zorg, dus even pas op de plaats maken.... Morgen even lamgs de dokter voor de zekerheid.

Vanavond eerst boer zoekt vrouw en daarna peter r de vries, ben benieuwd! Als ik het al red, ben moe en heb het verschrikkelijk koud. Ga nu even een soepje eten, heb nergens anders trek in en daarna lekker onder mijn dekentje voor de tv :)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Naatje, voel je je nu weer beter? Is het braken over?

Tinkerbell, kies voor jezelf en de beeb he ! Gewoon lekker ziek melden en hopen dat je snel opknapt

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb net de eerste buik foto gemaakt,en hij staat in mijn album !

Fijne avond!

Deel Deze Pagina