Hee meiden, lekker gekletst hier :-D Leuk dat iedereen toch nog even bij de slome duikelaars komt kijken Hier vandaag af en toe een wee en harde buiken met krampen, maar niks voor het echie. Wel steeds zo'n zeurende koppijn. Ben vanmiddag nog even terug naar bed gegaan, maar hielp ook niet echt. Heb wel heel mijn kledingkast uitgemest en een berg weggedaan. Misschien toch een soort van nesteldwang? Ga zo maar lekker liggen, eerst nog een 40 weken buikfoto maken. Yule, fijn dat het toch goed gaat met de flesvoeding en dat je lekker kunt afkolven. Hopelijk pikt kleine Raven de borst weer gewoon op. Ik duim dat je morgen naar huis mag! Pisum, wat jammer dat Rayyan zoveel huilt, ik ga zo even lezen in dat topic. Kaatje, superleuk kaartje, heel orgineel! Lindada, van harte met jullie dochter!! Pff, weer eentje minder, echt eng Verder ben ik alles alweer vergeten Owja, ga echt mijn best doen om voor 1 oktober te bevallen. Maar mij kennende heb ik dat geluk toch niet Bolbuikige meiden, zet hem op! Tot morgen.
Erg leuk!die zagen wij ook! maar ligt het aan mij of is jongentje toch écht een spelfout. Tis jongetje?....zonder n
hallo meiden @lindada gefeliciteerd meis geniet ervan. hier gaat het goed robin drinkt nog steeds goed uit het flesje vandaag naar de 60 cc gegaan om de 3 uur en hij heeft het eerste flesje daarvan om 3 uur helemaal leeg gedronken wel met een pauze ertussen van 5 min maar hij heeft hem leeg. straks weer ff bellen hoe het verder is gegaan om 6 uur en 9 uur. ook moest ie slijm op hoesten heel taai tijdens het drinken en dat deed ie ook heel goed. hij doet het eigenlijk perfect. geen dipjes meer gehad en alle controles zijn prima morgen hebben we een gesprek met de arts dan ff vragen wat er nu verder gaat gebeuren hoe nu verder? ben wel erg benieuwd haha mama wil te snel in d'r hoofd denk ik. maar ik wil hem naar huis hebben haha. dat kan nog niet weet ik wel maar toch. ben zo blij dat het nu erg goed gaat met hem.
@Pisum: ik las je verhaal vanmiddag al. Wat ontzettend vervelend joh! Ik kan me voorstellen dat je helemaal óp bent inmiddels. Ik hoop dat de lactatiedeskundige je de gouden tip kan geven. Ik denk aan je! @iedereen: ik merk dat ik erg veel moeite blijf houden met het feit dat de borstvoeding niet is gelukt. Zo bedacht ik me vandaag dat we helemaal geen lactatiedeskundige hebben gevraagd mee te kijken/denken. Het spookt nu steeds door mijn hoofd dat het dan misschien wél was gelukt. Ik maak mezelf er echt een beetje gek mee. En dat terwijl ons mannetje heel tevreden is en goed groeit op kunstvoeding. Maar toch...
Hoi hoi dames, nou ik ga terug lezen en mijn best doen om te reageren. Ik als ik er nog uit kom dan probeer ik ook een ego stukje buikIk had een aardige buik na de bevalling en nu is het wel flink wat weggezakt, maar nog wel een rol met roze strepen maar goed ik stoor mij er niet aan zoals ik dacht dat ik zou doen, haha, en dat voor een sonja fan Alles op zijn tijd. Heb ook geen bijzonder trek, ik eet omdat ik moet eten, maar zoek het eten niet meer op dus moet alleen maar goed komen toch! slapen met bvNog niet echt op mijn buik gelegen maar dat komt meer door de wond downunder en heb sinds gisteren stuwing. Ik gebruik door midden geknipt inlegkruisjes, bevallen tot nu toe prima. afvallen stond gisteren op de weegschaal en woog 93,3 kg dus ben dan ongeveer al 10kg kwijt van de 30 hou nog wel aardig wat vocht vast en nu heb ik pamela anderson (.)(.) dus zal nog ff duren Ydnic en hubbie gefeliciteerd met jullie dochter Lenthe!!! jeetje meid! wat een bevalling *respect Ga maar lekker flink uitrusten! Zo hey zij was 50gr zwaarder dan Kate Genietse van jullie droppie Cossy en vent gefeliciteerd met Vince!!! Wupje en hubbie gefeliciteerd met Kyano!!! Ook een heftige bevalling! Nu lekker genieten!! @cossy hier moeten die doorslaap nacht nog komen 1e nacht thuis was een drama, 2e nacht stukken beter en nu de 3e nacht weer een drama door de stuwing buikkrampjes? ach gossie, zo zielig zijn ze dan! Hier nog geen krampjes, mogen van mij ook nog wegblijven Ja was echt opglucht toen de bevalling klaar was en zij op mijn buik lag dus ben wel erg blij met de snelle bevalling desondanks dat het heftig was! maar goed het was mssn heftiger ivm inleiding? Hopen dat de volgende ook zo snel gaat alleen met een betere einde Hier met de zkh en ruggenprik ! @ingeltje haha grappig theorie idd @kaatje ik had er niks van gevoeld, dat vind ik zo gek! nu niet zoveel last van, begint wel nu te trekken maar dat hoort bij de genezing. HannekeR en man gefeliciteerd met de geboorte van Tycho!!! @yule oh jee meid! das is echt minder, ben je lekker 3 weken verder en dan dit Dikke knuff en hopen dat je snel weer thuis bent! Jessejaime en man gefeliciteerd met jullie dochter Cheyenne!! @moppiepoppie hier ook eentje die dubbel ligt met jouw opmerking en dat je ook wist te vertellen hoe groot de slijmprop was @tinkerbel oef das is idd mindere nieuws, van jouw zus Svader @tweety ooh lees dat het lekker gaat met robin beter! @freesia gefeliciteerd met jouw tante-schap wat een snoepie! ja mijn meid zat ook al na 5 á 10 min aan de borst! oef geweldig die wc actie @first time zo heel tijd niet op de forum en dan elk seconde een echte diehard geworden dus niezenDeed Kate gelijk in het zkh al haha. komt omdat ze nog geen trilharen hebben dus bij elk stofje niezen ze. Kate zieste eerst qxx en nu telkens 2x achter elkaar, zooo schattig haha zie mijzelf op de lijst wat grappig en raar @dreames gelukkig gaat het wat beter met jouw Svader! Lindada en man gefeliciteerd met jullie dochter Deena!!! @lindaa mooie film! @kaatje leuke kaartje! @pisum oef minder! mssn ook langs zo'n fysio voor baby's? soms ligt het daar ook aan iets dat met de bevalling is gebeurd en dat ze drm ook huilen.. *knuffs Ok helemaal bijgelezen, mocht ik toch iemand vergeten zijn sorry! en dikke knuff Zie dat er nog een aantal moeten! Jeetje meiden! Zal ook ff WEEËN AAN naar 6464 sturen! Maar einde is in zicht en zo heerlijk als uk er is! Wel raar maar ook heerlijk! Binnenkort zet ik mijn verhaal erop. Ben inmiddels wel 3uur verder (tussendoor gegeten) en ga nu lekker beneden drinken met hubbie en Kate wordt ook wakker zo te horen En dan lekker straks weer eindelijk een serie kijken als het mag van Kate Zet ze op meiden! U are all on my mind! Hugs and kisses
Lindada, gefeliciteerd met jullie meid! Kaatje -> Leuk kaartje hoor! Echt heel schattig! Pisum -> Frustrerend kan dat zijn he, een huilende baby... Dan voel je je echt machteloos. Hopelijk huilt hij snel wat minder! Parr > Hahahah heb jij tijd teveel? Hier ook flink last gehad van stuwing. Gisternacht werd ik om twee uur wakker, was alles helemaal nat, m'n shirtje ws doorweekt! Pfffff heb hier nog wel last van hormonen zeg.. En kan er echt totaal niet tegen als Vince huilt! Dan schiet ik meteen een beetje in de stress... Misschien ook door het slaapgebrek. Maar ik wil hem meteen oppakken en troosten, en als hij dan nog niet stil is raak ik echt gefrustreerd. Gisteren zat ik ervan te huilen... Groetjes, Cossy
Hey meiden. nou dvd-tje is niets geworden,wordt een klein beetje gek hier. even makkelijk want heb geen zin om het nog een keer te typen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 89#3329189 devilschase, ehh de drukker heeft er jongentje van gemaakt dus dat zal dan wel de originele nederlandse manier zijn :-? heb er iig verder niemand over gehoord.
Pupke; vervelend dat je je zo voelt.... knuff.. je hebt alles gedaan wat op dat moment mogelijk was. Als je het anders had kunnen doen, had je het wel gedaan.. niet schuldig voelen ! Pisum: sterkte... lijkt me heel moeilijk, zo'n huilend kindje Tweety: gaatd e goede kant op! Parr: 4 dagen oud alweer! Kaatje: jongentje is inderdaad fout gespeld... ik zou er geld uit proberen te slaan de regeldagen zijn pittig.. snap je helemaal.. was ook kapot, huilerig en boos zelfs.. suc6 nog ff volhouden meis
@Ingeltje: sjeeeeehhhh...het lijkt echt goed te werken ja, die tactiek! WAT EEN HOOP DAMES INEENS... Ik vind het erg leuk en interessant om de kersverse moeder verhalen en dilemma's te lezen! Dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben straks... @Parr: ja erg he, vooral als je nog 'moet' is het toch wel erg verslavend! @Freesia: slome duikelaars, ja...hahaha! Ach, ik denk maar aan een uitspraak die ik vaak van vrienden hoor: 'de meest interessante mensen komen altijd te laat!' Is erg vervelend met feestjes...want iedereen vindt zichzelf blijkbaar ZEER interessant! Zelf ben ik eigenlijk veel eerder te vroeg... @Roshi, gezellig dagje met je hubbie dus... Je kan ook niet even weg zijn, of ik denk / hoop gelijk dat er babynieuws komt! Doe je goed hoor, nog even lekker genieten met zijn tweetjes. @Pupke: probeer het los te laten. Makkelijk gezegd, maar je kan nu niet anders. Je hebt vast gedaan wat je kon, soms is het gewoon niet anders al zou je willen! KNUF @Pisum: sterkte. Ik hoop op een gouden tip voor je! En voor de rest: leuk dat jullie er allemaal weer even waren! Ik heb vandaag veel te veel gegeten en ga lekker vroeg naar bed. TRuste!
Ik zou eens moeten kijken of ik nog terug kan zien wat ik naar hun opgestuurd heb. Misschien heb ik zelf die spelfout gemaakt... Was ons en de mensen in onze omgeving iig nog niet opgevallen
@cossy tijd teveel? haha de dagen vliegen voorbij, heb jij dit ook? en die hormonen + slaapgebrek ken ik ook. hubbie had ok last van vannacht. hoop echt dat vannacht beter gaat! @ingeltje ja gaat echt snel zo, naar mijn gevoel is het nog steeds donderdag/vrijdag @kaatje klinkt pittig zo @first time ja idd had ik ook hoor op het eind! en dan is uk er en heb je tijd te weinig
was ook niet om jullie kaartje af te kraken hoor! maar Jongentje bestaat ook niet volgens het woordenboek. Ik zou proberen hier ook een tegemoetkoming voor te krijgen als het hun schuld is.
Hier even een update. Gister naar het ziekenhuis ivm hoge bloeddruk en licht bloedverlies bij de rugweeën als ik daarna ging plassen. Daar CTG gekregen en echo en met eendenbek gekeken en getoucheerd (jaja, de hele rits). Niets aan het handje; waarschijnlijk rijping van de baarmoedermond. De rugweeën komen nog steeds om de 5-6 minuten en dit is dus de tweede nacht dat ik niet slaap. Ik ben totaal niet in staat ze meer op te vangen; ik bibber en klappertand ervan. De enige manier is in bad en dan op handen en voeten 'kwispelen' als een hondje. Dus lig nu sinds vannacht in bad. Ik word wel een beetje bang omdat dit pas het begin is. Had pas 1 cm ontsluiting. Zie zo ertegenop als ze heftiger gaan worden want kan ze nu al niet opvangen. Maar zie er al helemaal tegenop als het zo blijft want hoe moet ik dan slapen? Ik word gewoon wakker om de 6 minuten van de weeën, dus dat werkt echt niet. Pff nou ik ga even eten en weer in bad 'kwispelen'. Hoop dat het niet meerdere dagen gaat duren want dan zal ik wel erg verrimpeld zijn, haha. Het is horror om ze buiten bad op te vangen, dus ik moet bijna wel... Iemand hier die rugweeën gehad heeft en tips om ze op te vangen? xxxx
Mogge dames, Moet zo naar de vk, lief heeft me ontbijt gebracht en de laptop. Gisteravond weer eens een pittige jankbui gehad. Ik zit dan zo voel met gevoel en eenzaamheid, bah. Vanaf 5 uur vanmorgen heb ik last van krampen, geen weeën, want het suddert een beetje door. Moppie, jeetje zeg, wat een narigheid Ik heb hier ook steeds meer last van mijn rug, kramp erin en zeurderig gevoel, ben als de dood voor rugweeën. Benen doen trouwens soms ook mee, lijkt me zo erg als je zulke weeën hebt. Zou dus ook niet weten hoe je kunt verlichten. Ja hubbie laten masseren, maar dat houdt ie ook geen dagen vol natuurlijk. Dat kwispelen lekker is, kan ik me iets bij voorstellen, ik doe het nu ook soms bij rugpijn. Sterkte meis, hopelijk ben je er snel vanaf. Kaatje, pfff je zult wel doodop zijn. Ik heb me hier nu al helemaal op ingesteld. Ben al door zoveel bvoedende moeders gewaarschuwd, en heb op de cursus ook gehoord dat de eerste weken gewoon superpittig zijn. Het is een investering voor de tijd erna, waarin het allemaal makkelijker wordt. Nu maar kijken of ik het volhoud. Succes ermee lieffie. First time, hier ook normaal een vroege vogel. Maar wel een vroege vogel met pech, dus die kinderbijslag kan ik vergeten Lieve Parr, bedankt voor je bemoedigende woorden Stuur eens een foto van Kate? Pupke, wat jammer dat je dat gevoel hebt Gelukkig heeft je mannetje er geen weet van, en is die net zo tevreden met zijn flesje! Probeer daar aan vast te houden hoor. Nou, ik ga mezelf uit bed slepen en douchen. Zou de vk me gaan toucheren denken jullie? Dan laat ik mijn vader in de wachtkamer zitten namelijk hahaha!
@ Dreames: Wat word jouw kindje snel oud Ze is nu al 2 jaar en 3 weken volgens jouw banner @ Alle bevallen dames: Gefeliciteerd @ nog zwangere dames: zet hem op
Goedemorgen! Deze dikbuik meldt zich ook weer... @Moppiepoppie: klinkt heftig meid, ik hoop dat je intussen aan het bevallen bent en niet meer gekweld wordt door die vreselijke pijn! Hang in there! Denk alleen maar aan dat wondertje wat je straks in je armen hebt... KNUF! @Freesia: ahhh, meissie... Waarom voelde je je zo eenzaam dan? Was je in je eentje de strijd met de nacht aan aan het gaan? Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter. En vwb toucheren: volgens mij doen ze dat pas bij regelmatige weeën?! Dit ivm infectiegevaar. Succes bij de vlos! KNUF! Ik heb eigenlijk nog altijd weinig gevoel van een naderende bevalling. Heb eerder het idee dat ie van mij er NOOIT uit gaat komen! Maar dat is volgens mij nog nooit voor gekomen... Toch?! Hoop ik?! HAHAHA! Heb wel af en toe een zeurderig gevoel, of het gevoel dat er een band om mijn onderrug en onderbuik gesnoerd wordt, maar het blijft bij zeer ongemakkelijk en wordt niet pijnlijk. Volgens mij zijn het nog geen eens oefenweeën te noemen, maar valt het nog onder de categorie 'harde buiken'. Een ieder om me heen is uiteraard zeer gespitst op babynieuws van mijn kant en sommige zijn nog zenuwachtiger dan wij. De meeste bekenden zeggen dat ze verwachten dat ie van ons zo lang mogelijk blijft zitten als kan... FIJN! Dan heb je nog van die mensen die denken aan je buik te kunnen zien hoe lang het nog duurt: 'oh, die zit nog veel te hoog, dat duurt nog wel een tijd!". Vreemd volgens de vlos lag uk 'shocking klem' in mijn bekken, als ie nog later moet, hangt ie er al uit, lijkt mij... WE ZIEN HET WEL!
Goedemorgen meiden, @moppiepoppie, rugween toen ik ze kreeg, met de bevalling, ging mijn tante me rug masseren dat helpt wel. je gaat jezelf dan ok ontspannen. Straks naar het consultatiebureau, dan wordt Kyani voor eht eerst helemaal onderzocht, vindt wel spannend. Kunnen ze meteen ok even kijken naar haar evrstopte neusje waardoor ze wienig lucht krijgt. Ik druppel al emt otrivin babydruppeltjes, alleen helpt het nog neit. Is een zoutoplossing. Had toestemming van de kraamverzorgster om het te gebruiken kon geen kwaad. maarjah ik ga ervandoor nog even zelf broodje eten en naar de kruidvat voor de kleine meid om luiers te halen en bille doekjes. Wat gaan die snel. @ dames die nog moeten zet hem op! In october zijn ok al dames bevallen zag ik. Fijne dag allemaal, ondanks het slechte weer.
Voor de koopjes jagers: * Kruitvat luiers : 2 pakken voor 23.49 ( mini luiers hebben 90 stuks inhoud ) * Zwitsal billendoekjes, 6 pakken voor 10,- bij Kruitvat * Etos billendoekjes, 6 pakken voor 7,49