Hahaha ja ze zeggen wel eens ze worden veel te snel groot, maar Demi slaat echt alles Heb t even aangepast
Ik zit me net te bedenken dat ik nu voor het EERST sinds mijn hele zwangerschap en verlof (wat ik al 7 weken heb nu) een momentje heb waarop ik iets van VERVELING bespeur... WHAHAHAHAHARGH! Het wordt nu ECHT hoog tijd dat die kleine komt! IK WEET GEWOON ECHT EVEN NIETS MEER TE DOEN! Voel me gelijk een beetje zielig en eenzaam...
@ First time: Ik ben er ook nog steeds , alleen reageer wat minder @Lindada Gefeliciteerd met je dochtertje ! @ Alle mama's die nog moeten bevallen: Kom op dames waar blijven de beebs ! eigen gewicht Als ik in de spiegel kij zie ik me oude figuur wel langzaam terug komen heb nog een klein blub buikje wat heel langzaam wegtrekt. Op de weegschaal heb ik nog steeds niet gestaan..durf niet.. Hier gaat het verder super goed.Jaimy heeft vannacht voor het eerst wat liggen mopperen , heb het idee dat ze een beetje krampjes heeft.Verder kwam ze vanacht 1x voor een voeding..:d De bortsvoeding gaat ook super alleen heb ik mega veel voeding ( volgens de kraamhulp kon ik er wel een 2ling mee voeden ) waardoor Jaimy veel spuugde , nu gaat dat ook weer wat beter want als ze aan de borst ligt haal ik ze er elke 5 min af.Vind ze niet zo heel leuk maar ff een boertje tussendoor helpt echt want ze spuugt nu bijna niet meer.Wel ben ik al vanaf dag 2 of 3 aan het na kolven (na een voeding ff 5 min door kolven).Dan is de ergste druk ook van me borsten af. Verder is ze echt een lekkere baby :d Slaapt goed , drinkt goed en poept ook goed.. (van die lekkere natte spuitluiers! )
@Miracle: Ik snap dat je het hartstikke druk hebt nu hoor! Leuk dat je er even was! VWB dat kolven: is dat wel verstandig? Het is toch zo dat: hoe meer je kolft / laat drinken, hoe meer melk je aan maakt? Je borsten produceren op vraag, en als je ook nog kolft, wordt er dus meer gevraagd... Of heb je dat met een lactatiedeskundige besproken? Ik vermoed dat je beter (hoewel dat vast heel vervelend is) even erdoor heen moet gaan, dat je stuwing hebt, maar alleen op vraag van de kleine geeft. Als het goed is, past de productie zich dan vanzelf aan. Maar waar bemoei ik mij mee?!
@First time: hihi , ja dat dacht ik eerst ook dat er dan ook meer aangemaakt zou worden.Maar zolang ik mijn borsten niet leeg kolf word er ook niet meer aangemaakt.Als ik merk dat er minder uit komt moet ik ook stoppen met kolven. Dit is zo afgesproken in overleg met verloskundige omdat ik dus zoveel melk heb. Voordeel van zoveel voeding hebben is dat Jaimy misschien (moet ik wel bij zeggen) geen regeldagen gaat krijgen omdat ze dus genoeg voeding binnen krijgt.Mag het natuurlijk niet te hard roepen want wat niet is kan nog komen..
oei meid wat akelig... bij mij werte het alleen maaar dat gijs met zijn vuisten in mijn rug duwde.. hij kon me geen moment alleen laten, ik had zijn druk op mijn rug echt nodig... sterkte
Buddynieuws!! Droppie en haar man zijn vannacht om 4.16 uur de trotse ouders geworden van zoon Danny! Alles gaat goed met ze! Gefeliciteerd met jullie zoon! Jeetje, zelfs mijn buddy is nu bevallen Ik ben bij de vlos geweest, alles was in orde! Had alleen een knalharde buik dus toen ze ging voelen hoe diep de baby lag, deed dat best wel zeer Daarna nog heerlijk baby-knuffeluurtje met nichtje Julie. Zo raar, die kleine op mijn dikke buik... En dan nog dringt het niet echt door dat ik ook zo'n ukkie krijg. Ze was trouwens kompleet veranderd. Heel ander koppie dan toen ze net geboren was. En lief! First time, vervelen? Owjee! Hoogste tijd voor bezigheidstherapie in de vorm van een klein snoezig babietje! Ik had trouwens last van eenzaamheid omdat ik de intimiteit mis Zeg maar de sexuele intimiteit Lief overstelpt me met knuffels en kroeltjes en aandacht, maar ik mis gewoon dat andere. Voel me soms een onaantrekkelijke babyfabriek voor hem. Terwijl ik het heel goed snap dat hij me nu even anders ziet. Maar IK zie hem nog wel als een lekker hapje Zou niet weten hoe we het in de praktijk voor elkaar zouden moeten krijgen hoor Alles doet zeer en ik kan nergens bij Maar gewoon, die aandacht, in woorden, is ook al genoeg. Zucht, wat een zeur he?
@Freesia: een zeur?! NEE JOH, HE-LE-MAAL niet! Ik snap PRECIES wat je bedoelt! Ik heb wel een beetje van hetzelfde eigenlijk... Lijkt me heerlijk om me weer lekker in mijn vel te voelen en mijn vent te bespringen! Voor ons is het schandalig lang geleden... Dat ligt aan allebei; ik voel me TOTAAL niet sexy en er ook niet toe in staat. Mijn ventje is zo eerlijk om te zeggen dat ie me SUPERaantrekkelijk vindt, maar niet zo sexy, omdat ie het allemaal een beetje eng vindt. (snap ik heel goed en zit ik verder ook helemaal niet mee) Maar ik heb wel mijn behoefte en doe daar gewoon met regelmaat zelf wat aan! Zooo, even lekker persoonlijk zijn we zo, moet kunnen. @Miracle: weten we dat ook weer! Wat weet ik er nou ook nog van?! Succes ermee in ieder geval! @Droppie en partner: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON! Heerlijk dat alles goed gaat! =zucht...wil ook zooo graag= Ik ga GAUW wat eten, word helemaal naar van trek... Ik heb even te zwaar boodschappen gedaan, geloof ik! (foei)
Droppie en mannetje > gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! geniet ervan sorry ff ego hoor maar even voor de meiden die gestript zijn.... wat hebben jullie bij de VK aangegeven waardoor ze dat gingen doen???
Ow hier ook nog volop handwerk hoor Maar als ik dan vraag of hij dat dan ook doet en hij een beetje geheimzinnig gaat doen, word ik verdrietig. We kunnen het toch samen gezellig maken? Of er meer luchtig over praten? Dat stiekeme heb ik gewoon moeite mee, voel ik me helemaal alleen en buitengesloten. Maar goed, weer veel te veel info misschien (en het zou inderdaad ook helpen als hij wel zou ZEGGEN dat hij me aantrekkelijk vindt. zuchterdezucht, dat knuffelen en liefdoen weet ik nou wel ) Hier net 3 grove bruine boterhammen met pompoenpitten en kaas gegeten, nu gaat er een zak chocorozijntjes tegenaan! Eten en seks, my favourite topics
hihi freesia ik vind het echt helemaal super hoe open jij over sex praat. ik ben zelf ook zo maar probeer me altijd in te houden voordat mensen denken dat ik 1 of ander oversext wezen ben
Hey dat hebben wij hier andersom. Moet er nog steeds aan wennen dan Ramon weinig schaamte kent. Soms komt hij met opmerkingen op plaatsen..... dan sta ik daar door de grond te zakken en hij heeft nergens last van
Kijk, zo wordt het pas echt gezellig hier! HAHAHAHA! Mijn ventje doet er vaak ook wat geheimzinnig over hoor, ik zit hem dan uit te horen over hoe vaak en waar en hij probeert er dan vaak een beetje om heen te kletsen! Vinnik leuk, beetje pesten! Misschien zijn onze mannetje gewoon een beetje bleu... Heeft ook wel wat toch? Bij mijn lief heb ik het idee dat hij bang is dat ik mij gepasseerd voel las hij vertelt dat hij 'de hand aan zichzelf geslagen heeft'. Ik vind het juist wel spannend om te horen! En hoe moet hij zich dan wel niet voelen, hij moest eens weten... Enneh...chocorozijnen! HEERLIJK! HIER MET DE DINGEN! Hele goede vervanger voor de seks! @Roshi: JOEHOE! BEN JE ER OOK WEER! @Dreames: onee, maar zo in de groep hoeft het van mij ook niet hoor... Grapjes vind ik wel leuk, als het maar niet over ons gaat dan! Daarentegen vind ik wel dat je er samen (inderdaad Freesia) lekker luchtig over moet kunnen praten! Kan heel leuk zijn.
@Dreames: wat een schatje is Demi trouwens zeg, ik heb even je album bekeken... = is helemaal gesmolten =
Hihi, ik wil ook alles weten dan hoor. Waar hij aan dacht, hoe lang het duurde, in de douche, in bed hahaha! Superinteressant! Maar voor mannen is het gewoon effe tussendoor denk ik wel eens, niks spannends aan (net als bij mij bedenk ik me nu ). Heb mijn bevrediging inderdaad gevonden, de zak is leeg <burp>
Pff wilde net ff komen reageren op jullie maar hoor alweer gegil uit de babykamer komen.... Weekendje weg was trouwens super!