@first time: dank je wel... ben ook helemaal verliefd op d'r. Maar ja ik ben niet echt objectief natuurlijk
nou echt zat ben ik het niet maar vraag me eigenlijk meer af wanneer ze dat gaan doen... ennuh als ze het voorstellen zeg ik geen nee
Heb alleen de laatste paginas bijgelezen, waren er zoveel..sorry :shame: @Lindada, gefeliciteerd met jullie dochter Deena! @Parr, heb de fotos gezien, wat een mooi meisje! Gaat verder alles goed met de kersverse papa en mama? @Cossy, dat had ik ook op dag 4..Britt huilde toen heel hard en lang, dacht echt dat ik gek werd, toen kwamen ook de kraamtranen @Kaatje, eergisteren kwam Britt ook ineens om het uur (voelde me echt een koe) en begon er heel hard om te denken om over te gaan op de fles. Gelukkig heb ik het volgehouden en was dat eenmalig. Waarschijnlijk een clusteravondje..het is inderdaad even flink doorbijten af en toe maar het komt goed! @Moppie, hier ook volop rugweeën gehad, bij mij hielp eerst een warm bad goed en later moest mijn man steeds hard over mijn rug wrijven om het een beetje dragelijk te maken. Sterkte meid! @Droppie, gefeliciteerd met jullie zoontje Danny @Ingeltje, haha lachen zeg ik durf dat soort dingen niet eens op te biechten haha :shame: Hoop ook echt dat manlief en ik gauw weer gezellig kunnen zijn samen Nog een paar zwangere dames..zet hem op hé meiden!
Wat is het trouwens een zooitje ongezellig weer! Aangezien ik mij voor het eerst verveelde vandaag, heb ik maar vrienden uitgenodigd voor het eten vanavond en ben ik nu allemaal hapjes aan het maken... Een mens moet toch wat... (als de baby maar op zich laat wachten)
Hier schijnt de zon volop en verdringen 5 katten zich op de vensterbank. Belt er net een vriendin, met excuses, want ze kon zichzelf niet meer inhouden hahaha! Geeft toch niks, kreeg ook al 2 kaartjes met toitoitoi, juist lief. Hihi Ingeltje! Ik pak er meestal een boek bij Nu ik het erover heb, die moet ik nog verstoppen voor de kraamverzorgster!
Devilschase, dan kom je op nr.2 mini. dat is van 2 tot 5 kg. Droppie en mannetje, gefeliciteerd met jullie zoon Danny
Ik heb goed nieuws: Ik ben afgelopen zaterdagochtend om 04.34 bevallen van een gezonde dochter. Ze heet Annika, woog 4290 gram, 53 cm lang. ( Termijn is daarmee 41w1dag geworden. ) Ik kan daarmee gelijk antwoord geven op Roshi: ik had gewoon bij de controle vrijdagochtend aangegeven dat ik het heeeeel erg zat was ( toen 41 weken precies ), en toen heeft de gyn me gestript ( was de tweede keer ). 's avonds om half elf braken de vliezen en zes uur later was ze daar ! De bevalling zelf ging heel snel, om een uur of half één begonnen de weeën, die kwamen gelijk om de 2 minuten en om half drie mocht ik gaan persen. Helaas lag madam met haar schouder achter mijn schaambeen en is ze met de vacuumpomp gehaald. Dat was niet te vermijden, ik kreeg haar er echt niet uit. We zijn daarom een dag en nacht in het ziekenhuis gebleven, en mochten gisteren naar huis. Ik heb niet alles teruggelezen, ik wens iedereen die inmiddels bevallen is heel veel geluk met haar baby, en de rest: Zet hem op hé ! Het is het wachten echt heel erg waard !
Linda bedankt voor je antwoord en onwijs gefeliciteerd met de geboorte van Annika! geniet er maar lekker van!
HEY, BABYNIEUWS! LINDA EN PARTNER: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN ANNIKA! Op de vacupomp na klinkt het als een goede bevalling...
Weer eentje minder op de lijst! \/ Linda71, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Hmm, nu ben ik de laatste, én de oudste op de lijst...
Linda gefeliciteerd met jullie dochter ! @ devilschase, zie dat luiers maatje 2 van 3 tot 6 kilo is..
ow meiden ik denk dat moppiepoppie nu toch ECHT ECHT ECHT bezig is ik heb haar namelijk een smsje gestuurd nav haar post hier maar nog niets terug.... zou ze haar mooie meissie dan vandaag in haar armen krijgen [-o< i hope so for her