lees hier ook nog mee maar geen tijd om te reageren meestal. krisstel ik ben ook op de uitgerekende dag bevallen hoor. marielle gefeliciteerd met je dochtertje xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dreames> dank je meis, gelukkig was vandaag alles goed maar ik moet wel op symptonen letten. Jammie muffins, stuur je er ook 1 naar mij Parr> jeetje meis wat een verhaal!! Wel onwijs fijn dat alles goed is met jullie! Marielle> fijn dat alles goed is met jullie! Ingeltje> echt een onwijs cool kaartje!!! Helaas is je VK theorie bij mij niet uitgekomen L Funnyme> wat een schatjes zeg **zwijmel** (ik wil ook!!!!!!!!) Firsttime> ik moet vanaf 38 wkn iedere keer urine meenemen, ze hebben dan zon strookje waarop ze testen op eiwit, ontstekingen etc Kaatje> wat fijn van je goede nacht, Levi word echt een voorbeeldig mannetje Freesia> kindjes vanaf 1-10 zijn inderdaad zogenoemde late leerlingen Hier ook burenattack als ze me al uit de auto zien komen staan ze buiten te wachten om te vragen hoe het gaat. Ze bedoelen het vast lief maar voor ik zwanger was praatte we ook nooit echt (behalve hallo en dag) en nu hele verhalen .. Die september bevalling heb ik opgegeven hoor, het word oktober en daar moet ik me maar bij neerleggen (snik) maar als jij vandaag nog ff wil bevallen . Ga je gang hahahaha nog steeds geen nieuws van moppiepoppie durf niet nog een keer te sms'en anders word dat meissie helemaal gek van me en jacolien, zou zij inmiddels al bevallen zijn?? pff wat moet ik vandaag nou weer gaan doen? sja stofzuigen en dweilen maar daar ben ik ook zo mee klaar.... merk nu wel echt dat ik me ga vervelen
@Roshi: gisteren verveelde ik me ook voor het eerst en toen ben ik lekkere hapjes gaan maken... Is voor anderen ook nog leuk! Wat vreemd he, dat iedere vlos en gyn weer anders werkt. Hier wordt niet gerept over urine. En ik heb gewoon een afspraak bij de vlos op de dag dat ik 41,3w ben. Vanaf 42 weken wordt ik dan overgedragen naar de gyn en gaan ze pas verder checken of alles goed is... Je zou er onzeker van worden!
firsttime> sja best vreemd je zou denken dat alle vk's en gyn's op 1 lijn moeten zitten. maar ik ben wel blij om te weten hoe het bij onze vk gaat, dat neemt alweer wat onzekerheid wat betreft inleiden enzo af. ik heb trouwens pijn in m'n onderbuik die doortrekt naar m'n rechterbovenbeen de vk had ook een bacterie (wat kan leiden tot blaasontsteking) gevonden, ze zei dat mocht ik trekkende onderbuikpijn zou krijgen ik niet gelijk moest denken dat het met de bevalling te maken had omdat dit die bacterie weleens zou kunnen zijn... helaas voel ik nu precies wat zij beschreef
Hè balen Roshi. Ik dacht vorige week ook aan een blaasontsteking, voelde zoveel druk op mijn blaas en pijn bij het plassen. Maar toen ze toch met het stripje mijn urine op eiwitten controleerde, bleek ik geen blaasontsteking te hebben. Pfff baby is hier weer zo druk, auw auw auw. Wil al dagen een appelkaneelcake bakken, maar geen bakboter in huis. Misschien een tochtje supermarkt wagen? Ben alleen zo bang dat iedereen me staande houdt, geen zin in!
het is toch eigenlijk erg dat je als (hoog)zwangere niet naar de supermarkt durft omdat je bang bent dat je 6uur onderweg bent met alle vragen van "bezorgde" mensen.... ik denk dat ik zo ff de auto invlucht en bij de appie ffies iets lekkers ga halen, moet nog lunchen maar heb alleen brood en kaas in huis en daar heb ik echt geen trek in ow ja ik heb m'n telefoon ook verbannen, neem voor niemand meer op heb gewoon geen zin in het "goh je loopt overtijd he meis verhaal" DAT WEET IK ZELF OOK WEL! verder gaat het wel goed met me hoor
Pisum> wat een scheetje **zwijmel** nog meer baby foto's please misschien wekt het wel wat op bij "ons niet bevallene"
*sluipt even binnen* Wat is het hier spannend! Voor de meiden met de laatste loodjes: succes! Over late leerlingen: dat was vroeger inderdaad, na 1 oktober dat je dan een late leerling was. Dat is een paar jaar geleden veranderd naar 1 januari! Dus maak je daar maar niet druk om! *sluipt weer naar buiten*
Marielle, gefeliciteerd met jullie dochter Naomi. Ingeltje, mooi geboortekaartje! Pisum wat een mooi manneke is Rayyan
jekkia> aghossie wat schattig zo bij elkaar! is Raven lief voor Matice? (volgens mij wel zo te zien) Re81> ow echt wat fijn zeg bedankt voor het binnensluipen ik heb net zoooo lekker geluncht (mag je dat nog zo noemen om 15.30uur?) 2 heerlijke verse bruine triangel broodjes met zonnepitten belegd met wijncervelaat en 1 met leverworst jamjam ik heb echt genoten hahahaha
@Roshi: wanneer komt die dondersten van ou er nou eens uit zeg! @beeb van Roshi: wordt het niet eens tijd om je moeder te verlossen en je lieve gezichtje te komen laten zien? Van ons mag je! Kom er maar uit! Hier even een stimuleer-foto... Raven op haar oncharmantst...geplet in de draagzak, maar oh oh oh wat ligt het lekker...
Even een vraagje voor de mama's die flesvoeding geven. Hoe doe je dat nou makkelijk met klaarmaken? Ik sta elke keer te rotzooien met een schreeuwend kind en te heet water wat nog moet afkoelen en dat kost tijd (want ik begin natuurlijk altijd te laat met water koken...) Wie heeft er een kindje van ook ca. 4300 gram en hoeveel cc per 24 uur flesvoeding geven jullie? Oja, en hoe maak je de boel schoon? Elke keer steriliseren of hoeft dan niet? En hoe maak je dan het flesje na de voeding schoon? Ik heb echt respect voor de fles-moeders hoor. Ik vind het zo veel ingewikkelder en meer gedoe dan borstvoeding, dat gaat gewoon van *plop* en klaar.... (dat flesvoeding geen pijn doet is dan ook wel weer fijn...)
You're welcome, Roshi! (en nu jij he meid!) @vlademira: Hoe bewaar je dan dat water? In de waterkoker laten staan of in de koelkast?
1 keer perdag stereliseren liefst 's morgens en na het eten afspoelen met heet water is heel gemakkelijk
Pisum, wat een lekker ventje zeg! Babystyle, ook al zo'n lekker moppie! Jekkia, heerlijk stel zo bij mekaar, lief! Yule, heel charmante foto Maar wat een mooi meisje hebben jullie! Re81, hee bedankt voor de info! En lief dat je even binnensloop! Ga hier toch maar met plu en grote zonnebril op naar de super 8) Trek in vanalles maar niks in huis Roshi, klinkt goed! Papa kwam wel net een ovenschotel brengen, dus koken wordt een makkie vanaaf
Owww.... krijg net een envelop van de postbode met een hele mooie tekening van het dochtertje van een vriendin, Isis, ze is 7. Daarop een huis met een ooievaar die een baby komt bezorgen. Ik schiet helemaal vol, wat lief!