Hoi iedereen, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen ik wil mij ook graag weer aan melden Ik ben uitgerekend op 8 september 2008! De kalender zegt een meisje en dat gevoel heb ik ook Zal een btje over mezelf vertellen. Ik heb me al eerder aan gemeld bij een mama topic, ik was uitgerekend van mijn 1e op 8 augustus 2006. In oktober 2006 was ik zwanger van een jongetje Valentijn* hebben we hem genoemd. Bij de 2e echo in februari zagen we zijn hartje niet meer kloppen en ben ik op 14 februari in het zh bevallen. Het was allemaal heel traumatisch en heb veel bloed verloren tijdens en na de bevalling en ik moest met spoed naar de OK voor een spoed curretage. Daarna nog veel ellende mee gemaakt door toedoen van mijn ex en dat liep 4 weken daar na stuk . Al snel kreeg ik een nieuwe vriend en zijn wij eigenlijk meteen al gaan proberen. Hij wilde het al heel graag en ik natuulk ook. Ik ben gestopt met de pil in februari 2006 en dit was mijn 20e ronde alweer. Wij liepen al bij de fertiliteits arts vanwege vruchtbaarheidsproblemen bij mijn vriend, en deze maand zouden wij een gesprek hebben in het zh welke behandeling wij zouden krijgen(ivf?). Maar een groot wonder, wij hoeven nu niet meer maar kunnen meteen door naar de gyneacoloog Dit word mijn 2e kindje en mijn vriend zijn 1e. Ik heb nog ni egt klachten behalve opgezwollen ( . )( . ) moe, hoofdpijn en snel geirriteerd Vanwege mijn vorige zwangerschappen (1e kindje miskraam bij 4 weken en 2e missed abortion bij 15 weken) sta ik onder extra controle in het zh. Wij mogen 28 januari voor het eerst voor een echo. Ik ben vanavond rond 7 uur op de bank in slaap gevallen en heb heel de avond liggen sukkelen en nu ben ik weer klaar wakker, btje jammer weer, want tis al weer lkkr laat. Nou hoop dat het bij iedereen goed mag gaan en dat we elkaar een btje erdoor heen kunnen helpen en natuulk gezellig praten hier!
@Meike...heb me vorige week aangemeld voor MvM..maar tot op heden nog niets gehoord. Ga jij je ook aanmelden? @Shedevil..gefeliciteerd met je zwangerschap, wat een verhaal en wat een wonder dat jullie nu zwanger zijn!
goede morgen mama´s ik heb gisteren de eerste foto´s van mijn buik gemaakt. hben van mezelf wel wat stevig, maar mijn buik is echt al veranderd. Zelf mijn man zei dat. grappig wat zoiets met je lichaam kan doen. ook al is het zo vroeg. liefs elise
Goedemorgen dames, Ik heb afgelopen vrijdag 2x positief getest! Bij NOD lijst had ik dit al gemeld maar heb nog geen tijd gehad om me als september mama te melden. Het wordt ons eerste kindje en volgens de berekeningen ben ik uitgerekend op 3 september. Volgens de kalender wordt het een jongen, zelf heb ik nog geen idee..... Groetjes Mss Ace
Elise, en die foto deel je dan niet met ons? Kom op! Shedevil, wat een verhaal. Word er stil van eigenlijk. Heb je er nu wel meer vertouwen in door al die extra controles? Hier weinig nieuws.....ben alleen zo moe. Weet dat het veel erger kan maar zou zo graag een tukkie willen doen maar dat kan niet. Straks even een boodschapje halen in de vrieskou.
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 01 september 2008 *KVPtje ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *foover ... 30 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 02 september 2008 *Pipo1973 ... 34 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Mamameike ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Vlinder79 ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender:Meisje *Denkt zelf:Meisje *Stina ... 25 jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf:Jongen *Naatje218... ? jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: ? *Krisstel ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje 03 september 2008 *Sablovesgeof ... 20 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen* Denkt zelf: ? *Diddl ... 28 jaar, 4de kindje *Kalender:Jongen *Denkt zelf: ? *Mss Ace ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 06 september 2008 *Annna ... 39 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 07 september 2008 *Ingeltje ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Steen ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Yule ... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Elise1 ... 25jaar, 1e kindje *kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 08 september 2008 *Marsja82 ... 25 jaar, ? kindje * Kalender: ? * Denkt zelf *FunnyMe ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen * Denkt zelf: Jongen *SheDevil ... 26 jaar, 2e kindje *kalender: ? *Denkt zelf: ? 10 september 2008 *Klavertje ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? Nu: 20 september mama's! Agenda: 07 januari: Elise afspraak HA 09 januari: Kristel 1e echo fert.arts 11 januari: Steen afspraak HA 16 januari: Stina 1e echo gyn 17 januari: meike 1e echo gyn 17 januari: kvptje intake VK 21 januari: Diddl 1e echo gyn 21 januari: FunnyMe 1e echo gyn 24 januari: kvptje 1e echo gyn 28 januari: pipo 1e echo 21 januari: shedevil echo gyn 06 februari: pipo intake vk
@elise ... mogen wij de eerst buikfoto ook zien? Ga er zelf ook eentje maken vandaag. @sheDevil ... wat fijn dat je ontsnapt bent aan de mmm meid. Kende je verhaal al een beetje [ben al een tijdje actief hier] en hoop dat dit keer alles goed mag gaan. Hier een pokke nacht gehad, kon eerst niet slapen en uiteindelijk alweer om 05:45 wakker. Ga vandaag de vk bellen denk ik ... ben 5 weken!
Nou meiden, de foto´s staan er hoor. de foto van de test is mislukt dus van de week nog maar een keer testen. ik heb met de lunch verschrikkelijk gelachen. Ik ben bij mijn ouders en mijn neefje is er. Heb mijn ouders wijs kunnen maken dat ik ongesteld was geworden, omdat we het nog niet wilde zeggen. Zegt mijn neefje ineens vanuit het niets. Elise jij bent zwanger he. Dus ik vraag met een strak gezicht waarom denk jij dat? zegt ie dat weet ik gewoon. Dus mijn moeder zegt, maar je was toch ongesteld toen zei ik natuurlijk nee, want de grijns was niet van mijn gezicht te halen. Heb alleen nog niet gezegt dat de test positief was. Laat ze nog maar even in spanning. Erg joh ik wilde het het liefste van de daken schreeuwen, maar in ieder geval even de dokter afwachten. liefs elise
she devil gefeliciteerd. Wat een verhaal. En fijn om zo dan het nieuwe jaar te beginnen. Geniet er van. liefs elise
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 01 september 2008 *KVPtje ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *foover ... 30 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 02 september 2008 *Pipo1973 ... 34 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Mamameike ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Vlinder79 ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender:Meisje *Denkt zelf:Meisje *Stina ... 25 jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf:Jongen *Naatje218... ? jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: ? *Krisstel ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje 03 september 2008 *Sablovesgeof ... 20 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen* Denkt zelf: ? *Diddl ... 28 jaar, 4de kindje *Kalender:Jongen *Denkt zelf: ? *Mss Ace ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 06 september 2008 *Annna ... 39 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 07 september 2008 *Ingeltje ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Steen ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Yule ... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Elise1 ... 25jaar, 1e kindje *kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 08 september 2008 *Marsja82 ... 25 jaar, ? kindje * Kalender: ? * Denkt zelf *FunnyMe ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen * Denkt zelf: Jongen *SheDevil ... 26 jaar, 2e kindje *kalender: ? *Denkt zelf: ? 10 september 2008 *Klavertje ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? Nu: 20 september mama's! Agenda: 07 januari: *Elise afspraak HA 09 januari: *Kristel 1e echo fert.arts 11 januari: *Steen afspraak HA 16 januari: *Stina 1e echo gyn _________ *Diddl intake vk 17 januari: *meike 1e echo gyn _________ *kvptje intake VK 21 januari: *Diddl 1e echo gyn _________ *FunnyMe 1e echo gyn _________ *shedevil echo gyn 24 januari: *kvptje 1e echo gyn 28 januari: *pipo 1e echo 06 februari: *pipo intake vk Mijn 1e afspraak met de vk staat!
@elise ... wat bijzonder van je neefje zeg. En wat ben jij erg ... hoelang laat je je ouders nog in spanning?
Dag dames, Heb zonet de verloskundige gebeld. Ik kan 5 feb voor de intake (9 wkn) en 11 feb (10 wkn) voor de eerste echo. Nu zie ik dat een boel veel eerder voor een echo gaan! Hoe kan dat? Yule PS: Kunnen jullie je buik ook niet meer inhouden...pfffff... tjemig zeg, wat voel ik me opgeblazen! En vandaag voor het eerst ook een beetje misselijk... na het eten. Moet niet teveel eten, want ik zit snel vol.
@diddle van mijn neefje is heel inderdaad heel bijzonder. wij zijn erg ik denk tot ik bij de ha ben geweest en een afpraak heb bij de verloskundige. Het probleem is een beetje dat als ik het mijn ouders zeg willen we het ook mijn schoonmoeder zeggen, maar die is nooit zo goed in haar mond houden. dus dat is een dilemma, maar misschien twee weken als ik dat vol ga houden en anders zien we het wel. We gaan het vanavond bespreken hoe we het gaan doen en hoe we het gaan zeggen. En het is ook een goede oefening voor mij, want ik kan nooit mijn mond houden over dingen van onszelf voor ieder ander kan ik een goed geheim bewaren. maar je bent zo enthousiast over dit ik zit nog net niet op het dak zeg maar. @Yule ik heb ook het gevoel dat ik mijn buik niet meer kan inhouden. Daar kwam ik gisteren achter. Mijn zus kwam binnen en ik hield mijn buik in gelukkig maar want ze keek meteen naar mijn buik. ik heb het daarna maar niet meer gedaan,want hield het gewoon niet vol. liefs elise
Hoi Dames, Ik heb vanochtend een afspraak gemaakt voor de 1e echo. Ik mag op 5 februari. Dat duurt dus nog wel even! Dan ben ik 10 weken. Ze gaven aan dat dat beter is, aangezien je dan zeker alles kan zien en dat de baby dan al armen en beentjes heeft. Nog 5 weekjes geduld dus. Waarschijnlijk gaan we het na de echo pas vertellen, dus dat wordt nog even mijn mond houden. Hoop niet dat iemand het al gaat zien. Heb inderdaad ook het idee dat mijn buik al iets aan het veranderen is. Groetjes, Vlinder79
Meiden bedankt voor de felicitaties eensgelijks natuulk maar da had ik al gezegd @klavertje44: er was mij gezegd in het zh dat als ik weer zwanger zou zijn ik me bij hun dan beter kon melden ipv een verloskundige praktijk. In het zh weten ze mijn achtergrond en het raport ligt er natuulk van de bevalling en de onderzoeken daarna. Ze zeiden dat ik om de week geloof ik mochtkomen voor een echo tot 20 weken ongeveer en dan op het normale schema verder ga. Ik ben daar wel bij mee idd, want als ik het ni vertrouw mag ik ook gewoon snachts bellen en dan mag ik gelijk komen voor een echo zei ze. Ik heb mezelf vandaag een btje verwend, lkkr een lange douche genomen en een algehele scrub en daarna lkkr met body lotion ingesmeerd. Zijn jullie ook al begonnen met smeren tegen striae? Ook ik voel me al behoorlijk opgeblazen, het voelt net alsof ik al 5 kilo ben aan gekomen pff... Je ziet het nu wel sneller aan mn buik dan bij Valentijn*. Hebben jullie dat ook voor wie zwanger is van de 2e of 3e?
@ingeltje Mijn neefje is 5 jaar oud. Het schijnt dat kinderen dat kunnen zien en ook kunnen weten wat het wordt. ik had net een kramp in mijn rug net zoals je ongi wordt, maar hij is nu wel weer weg. ging best snel. herkent iemand dit? heb zowiezo meer pijn in mijn onderrug. liefs elise
Wat leuk om te lezen dat jullie ook al veranderingen merken bij de groei van je buik. Mijn man zei het gisteren tegen me...en ik zie het ook. (Dacht echt dat het niet kon zo voeg). @Yule..wij hebben vroeg een echo omdat we al in het ziekenhuis liepen. Als het hartje te zien is dan kan ik gewoon naar de verloskundig en hoef ik niet meer terug naar het ziekenhuis. Vandaag de kerstspullen opgeruimd en ook maar meteen het toekomstige babykamertje helemaal opgeruimd..wel lekker hoor. Ik zit al veel naar meubeltjes en kinderwagens te kijken ..erg hé. Nou even uitrusten want heb wat steken in mijn onderbuik. Hoe is het met jullie? Kunnen julliet het al een beetje bevatten dat er echt een kleintje in jullie buik groeit en je over een paar maanden echt papa en mama bent?