IK BEN HIIIIIIIIIIIEEEEERRRRRRRR! (met nog steeds een hele dikke buik! ) Ook van mij mag jij vandaag bevallen hoor! Doe ik gewoon lekker mee! @Roshi: nee, ik heb geen buddy... Dat komt omdat ik er een hele tijd tussenuit ben geweest. Zijn er nog buddy's voor handen en is er tegen de tijd dat ik ga bevallen (over een week of 2,5 ofzo!?) nog iemand geïnteresseerd?! Oh...en ik kan ook nog op de agenda voor VK op 7 oktober hoor, dan ben je niet meer zo alleen! Freesia heeft vast ook nog wel een afspraak in de planning? Hier een beetje krampjes en af en toe scherpe steken onderin, maar niets voor het echie...
wat lief!! dank je wel! funny me> door jou begin ik de dag weer *zwijmelend* freesia> hoe is het meis? nog geen tekenen van.... jeetje een jaar zwanger dat klinkt wel echt heel freaky maaruh van mij mag je vandaag hoor ik heb de hoop opgegeven denk dat ik de eerste ben bij wie beebje blijft zitten (geintje) Goedemorgen allemaal, Vinden jullie me niet vroeg vandaag hahahaha Hier een goede nacht gehad. Ging naar bed met wat krampjes maar die waren zo weer weg. Sexen ben ik nu wel achter helpt ook geen fluit Toen ik vanmorgen wakker werd en een windje moest laten moest ik wel meteen naar de wc rennen verdere details bespaar ik jullie Vandaag staat op het schema; stoffen, stofzuigen en dweilen (zou ik gister doen maar had ik echt geen zin in ) en als het weer het toelaat wil ik ffies een stukkie wandelen. Fijne dag allemaal! xxx Liefs
@Cossy: wat een verhaal trouwens, viel niet mee... Je hebt het verdient om heerlijk van je mannetje te genieten!
je hebt toch ook hyves? zoja als je dan bij de meeting kijkt zie je mijn nummer. als je mij sms als je bevallen bent of als er iets is ofzo dan kan ik het hier neerzetten en als ik de mogelijkheid niet heb kan ik het smsje altijd doorsturen naar mijn buddy die is vast wel zo lief om het hier neer te zetten **al opgelost zie ik Funnyme biedt zich aan **
nou nee, daar voel ik echt niets voor hoor. Vind mezelf vanaf het begin een sept mama en sja dat beebje besluit om in oktober te komen ik blijf lekker hier als jullie het niet erg vinden....
Ik zit niet op die hyves... Misschien kun je een PB-tje sturen met nummer? Wat lief, 2 aanbiedingen... Misschien is Funnyme handiger, vanwege bevallingsgevaar bij Roshi! Wij gaan natuurlijk tegelijkertijd (en samen met Freesia)
@Roshi: GAAN WE LEKKER IN DE ONTKENNING?! Ik blijf bij je hoor, maar laat daar misschien ook even wat van me horen...
@Funnyme, wat een liefies! @Moppie, eindelijk na zo'n lange bevalling is ze er dan..gefeliciteerd met de kleine Amé! @Devilschase, lekker hé samen douchen! @Freesia, jij mag niet, maar moet vandaag!
dat klinkt echt heel leuk hahahaha mannetje belt net op "we moeten van het weekend ff naar de stad, mijn telefoon is kapot" dus ik "ik wil dit weekend graag bevallen" zegt tie "sja dat gebeurt toch niet" nou van je vent moet je het hebben
ik heb HET antwoord: ik ben een september mama alleen is mijn beebje een oktober beebje en aangezien die kleine niet kan typen....
kreeg net sms van mn schoonzus die is bijna 38 weken zwanger dat ze gisteren de slijmprop is verloren
funnyme> wat fijn voor je schoonzus! ik heb net even op je babysite gesnuffeld en nu zag ik dat je een tummytub hebt... bevalt dat of heb je ook een badje? ik heb namelijk alleen een tummytub.
Ik vind de shantalaemmer (kun je zelf makkelijker op leunen als de tummy tub) makkelijker als het badje. S.E. kregen we van de kraamzorg. Badje gebruiken we op t moment niet zo veel. Meestal gaan ze in die shantalaemmer of mee onder de douche