September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Hihihihihi! Ingeltje wil ook al mijn buddy zijn... :oops:

@Funnyme: ja, jij bent het nu geworden hoor, ik heb je nummer genoteerd! Hopen dat ik het snel zal gebruiken... :)

@Roshi: Dat is het, ja, wij zijn septembermama's met eigenwijze oktoberbeebs! :) Gezellige vent heb jij... :( Die van mij zegt juist dat de kleine er voor het weekend wel is. HOPE SO! Come to daddy, kleintje! :)

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    ik ga ff mn mopperkontje uitbed halen en met haar kroelen. kom straks nog ff kijken!

3. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    En die van Freesia komt vandaag nog! HOOR JE?! :)

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jippie! ik wacht met ongeduld je berichtje af

5. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    OWWWWW, ik wil ook een mopperkontje uit zijn bedje kunnen halen... =zucht=

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    hihi jouw mopperkontje komt ook snel!

Was gisteren nog ff bij mn nichtje (dochtertje van mn hoogzwangere schoonzus) zegt ze "Laat Sophie maar hier, jij hebt er toch 2. ALs mijn broertje geboren is krijg je haar wel terug" Dus ik vroeg waarom ze Anna niet wilde "nee zegt ze die is ziek dus moet bij haar mama blijven"

7. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Funnyme: aaaahhh, schattig nichtje... Maar je hebt wel kans dat ze straks bij nader inzien toch liever een zusje heeft, en dan krijg jij Sohpie mooi niet meer terug! :)

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Zo hier weer ff een gigantische schijtluier verschoond, alle mensen zeg!

Meneer zo ff op bed leggen, ken ik gaan stofzuigen.

@Roshi: wel *(&(*#^*#(&#*^!#%@%@@ ben je nou NOG niet bevallen, grrrrrrrrrrrr, je krijgt nog 2 dagen de tijd van me... vooruit.

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :oops: sorry :oops: ik doe echt mijn best maar beebje wil gewoon niet :(

een collega van mijn mannetje zei gister opeens "die van jou komt 3-10 en geloof me maar want bij mjn 2 zusters had ik het ook goed" :) vind het echt geweldig hoe ze allemaal meeleven op het werk van m'n mannetje. Van mijn werk hoor ik helemaal niets, nu werk ik dan wel niet meer vanaf juni ivm BI maarja een mailtje of belletje had er best vanaf gekunt dacht ik zo :rolleyes:

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ze wilde ook graag een zusje,maar toen vertelden ze dat ze dan haar barbies en poppen moest delen. Nou dan wil ik echt geen zusje hoor mama! Maar goed ik neem het risico maar niet en laat Sophie lekker thuis!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, super dat Raven de speen nu wel pakt. Levi heeft hem al vanaf dag 6 en is af en toe echt ideaal hoor. zeker als hij zuigbehoeftes blijft houden.

Freesia, knuff. voor jou wordt het nu ook echt tijd dat die kleine komt

FunnyMe, gelukkig allemaal goed nieuws bij de gyn. Anticonceptie is idd een beetje dubbel.. wil hier even een afspraak met de gyn maken wat het handigst is. denk dat ik voor een koper spiraaltje ga.

Moppiepoppie en mannetje, gefeliciteerd met jullie dochter Amé ! Hoop dat jullie snel opknappen en naar huis toe mogen.

Lindaa, ja op zich is hij verstopt,maar hij is wel via google te vinden. mensen van buitenaf kunnen niet zien wat er geschreven wordt of wie er lid zijn.
    Ik kolf af en toe flesjes af voor Levi, ik kolf dan 100 a 110 cc af. meestal heeft hij hier genoeg aan maar net had hij 100 cc op en wou daarna nog 10 min. aan de borst.

Cossy, jeetje heftig verhaal hoor.. Gelukkig krijg je er iets heel moois voor terug.

Roshi, lekkere opmerking van me mannetje :-? :)

Zo en nu even ego.

roken en schoonvader: Gister even met mijn man gebabbeld en die gaat het tegen zijn vader zeggen zodat ik het niet hoef te doen ( weet nu al dat mijn svader gaat zeggen dat het bij mij vandaan komt en dikke kans op ruzie maar ja dat ben ik al gewend )

Levi zijn gewicht: Gister waren we te laat terug in het dorp voor het CB, dus konden hem niet wegen. Geboortegewicht was 4000 gram, en vorige week was hij 3780.
    Vanochtend ben ik eerst zelf op de weegschaal hier gaan staan en later met Levi erbij. Scheelde precies 4 kg. dus hij is terug op geboortegewicht :whistle:

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Kaatje> sja mannetje denkt dat het nog wel een week duurt al hoopt hij (gelukkig) van niet hoor :D

wat goed dat je mannetje er iets van gaat zeggen! ik neem aan dat hij erzelf ook achter staat dus als er ruzie van komt dan zal jouw mannetje je ten alle tijden steunen!

wat goed dat Levi weer op zijn geb gewicht terug is, ik vind het echt een onwijs lekker mannetje! (kijk vaak even op je site)

Funnyme> :) leuk he die kindergedachtes :)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, nee hoor. jij mag van mij binnen een week bevallen.. Wordt iig hoog tijd,want je kan natuurlijk niet de laatste zijn die bevalt.
    Ja mannetje staat helemaal achter me, wil zelf ook niet dat er bij Levi gerookt wordt.. en ja lekker ventje is hij he :)

Net voor het eerst weer een keer sex gehad :whistle: ( waar iemand al niet blij mee kan zijn ) was bang dat het pijnlijk zou zijn,maar helemaal niet, alleen bepaalde standjes kunnen niet omdat mannetje dan langs de schaafwonden op mijn schaamlippen ging.

Ben blij als ik straks aan de anti conceptie zit, vind condooms maar helemaal niets, stom geprut met die dingen.. :rolleyes:

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ik durf nog steeds niet :oops: pil al in huis, ook condooms..
    de zin is er, alleen heb de moed er nog niet voor.. vraag me niet waarom ik niet durf..

Funnyme: oke, dan ga ik het denk ik ook maar proberen met kraanwater, en idd krampjes zijn idd normaal (mits het niet continue is!)
    Bedankt voor de antwoorden!

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    @kaatje: Ik ga stemmen! En wat goed dat levi alweer terug op zn gewicht is. Is hij zoveel afgvallen dan dat hij na 3 weken pas weer op zn gewicht is?

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    yeah ik heb de eerste stem op Levi uitgebracht :D

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier geen condoom gebruikt vorige x.... niet zo slim he?

Linda graag gedaan hoor!

18. hoi hoi
    wil ik ook mee doen met de baby van de maand en nu zie ik de foto van mijn meisje niet staan maar als jullie julia wel zien stemmen mag hoor.

xxxxxxxxxxxxxxxx

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    even een vraagje, in november ben ik jarig en ik wil dan graag als nieuwbakken gezinnetje een weekendje weggaan.

hebben jullie misschien een leuke tip om als gezinnetje (met baby van +/- 1,5 maanden) naar toe te gaan?

ik hoor het graag
    xxx

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    bedankt voor de stemmen.
    Anno wanneer heb je haar ingeschreven?

Funnyme, misschien niet super slim, maar kans is bij jullie denk wel klein dat het spontaan gebeurd.

Moest er zelf ook el even aan denken, mannetje stond opeens erg dichtbij en bedacht me opeens dat je van voorvocht ook zwanger kan worden en dat zie ik echt nog niet zitten (mannetje trouwens wel :-? :) )

Deel Deze Pagina