September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi: http://www.marveld.nl/

Huisjes zijn heel mooi en ideaal met kids. zitten standaard traphekjes, een kinderstoel en campingbed in

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Had vanmiddag een heel antwoord getypt, ligt internet er opeens uit :(
    En toen stond er een goede vriendin op de stoep. We zijn samen naar de super gehobbeld en daar hebben we walgelijk lekkere dingen ingeslagen.
    Bruin stokbrood met tapenade, pesto, mozzarella, brie, papadums, olijven, paté, tzatziki, en crème brulee na.
    Had nog cake gebakken dus daar ook een plak van met slagroom en nu kan ik geen pap meer zeggen :)
    Heerlijk bijgekletst, de tijd vloog voorbij.

Zo komt lief thuis, moet ik gaan koken :rolleyes:

Wilde me nog aanbieden als buddy voor First time, maar het is niet meer nodig zag ik :)
    Ik heb trouwens 6 oktober nog een date met de vk staan.

Ow en Funny, wat een heerlijke meisjes hebben jullie! Die voetjes, zo schattig.

Kaatje, heh lekker hoor, weer zo samenzijn met je mannetje <jaloers>
    En fijn dat jullie op 1 lijn staan wb het roken van svader.

Nu effe relaxen op de bank.

3. hoi ik heb me net pas ingeschreven, ik zag dat jij het had gedaan kaatje en ik dacht wat een goed idee.

ga ff eten maken en dan vanaaf kraamvisite met collega´s
    hopelijk weet mijn vestigingsmanager iets meer over mijn vrije dagen in december.
    wordt gek van die opvang.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anno dan had je je in sept. moeten opgeven. nu doe je mee in november

Roshi, hij was van 4000 naar 3620 gegaan

Freesia, klinkt lekker, eet smakelijk

5. ohw ok nou dan in november ook prima hoor.

wij hebben lekker bami gegeten en ga nu ff op de bank dr phil kijken en dan zal er ongeveer wel visite zijn.

fijne avond dames en allemaal nog bevallen vandaag?

xxxxxxxxxxxxxxxxx

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemiddag dames! Hier weer eentje aanwezig. Kate is vandaag 1 week! wat gaat de tijd al zo snel :confused: De kraamhulp was vandaag voor het laatst. Morgen dus echt metsen 3tjes, spannend! Kate heeft gisteren ook de hoortest gehad en is geslaagd, een hele opluchting voor ons beiden! De vk heeft vandaag de knopen eruit gehaald bij mij. Moet nog wel aan de laxo medecijnen blijven, heb flink last van mijn overvolle darmen die maar héél langzaam legen nu :( Hielprik ging ook goed! Er moest 2x geprikt worden maar zij gaf geen kik! :D Ik heb ook blijkbaar gisteren al en regeldag gehad :( op dag 7, wel vroeg. Kate kwam 's avonds om de haverklap, niet zo leuk voor mijn gevoelige tepels, lang leve de bepanthen! :) Dus vanochtend weer last van stuwing dat ik van de linker (.) weer eerst 20cc moest afkolven voordat zij kon drinken. Wel 2 stuwingsdagen gehad maar dankzij de uitleg en advies van de kz slapen wij de laatste 3 nachten beter. Kate heeft al een aardige ritme dus ook om de 3 á 4 uur! Heerlijk! Hier moet de kraamvisite nog op gang komen, als goed zijn alle kaarten maandag en dinsdag aangekomen. Oh ja en mijn wasmachine lekt weer :evil: dus alleen kort programma's beschikbaar, erg handig nu met een kleintje in huis :( morgen komen ze kijken of het de moeite waard is om te repareren, is een oud geval van 13+ :rolleyes: Hier is de huisarts ook eergisteren geweest, erg leuk zo'n huis bezoek! hij (en de in-opleiding arts die mee was) vond Kate erg mooi en prachtig. Hun zeiden dat meestal zie je met die gewicht mollige babies maar Kate was mooi "verdeeld" hij vond haar oortjes ook erg mooi :) Kate gaf weinig kik, alleen toen er hard in haar buik werd gedrukt, maar ik stond toen ook te krimpen :) moest een afspraak maken voor over 6 weken, om over anti-conceptie te praten.

@First-time ja vond de behandeling daar in het zkh helemal geweldig :D Heeft mij echt erg goed gedaan tijdens de bevalling, maar ook achteraf! Ik moest op het einde elke controle urine meenemen, maar dit verschilt per vk-praktijk hoor! Lief zei hier ook al van dat ate voor woensdag er zou zijn, nou was dan wel ingeleide bevalling maar wel op woensdag ;)

omg zie net dat ik 10 blz's moet bijlezen hier :confused: ff gauw voordat Kate komt voor de voeding!!

@freesia dacht ik ook bij elk voorwee die ik had open open open ;) oef :( wel vreemd van die buurvrouw ja!

@roshi ik hoop ook dat jij die 41+3 niet haal ;)

leverworst heb ik vaak op de laatste paar dagen, moet wat inhalen he ;) :)

@kaatje pff is nooit goed he :rolleyes: ;) had verwacht dat mijn moeder vaker zou bellen en komen, is echt haar "ding" maar zij laat ons "lekker met rust" en belt afentoe, heerlijk maar ook raar, tis nooit goed ;) :) moest zo lachen zo lauw als uit de tiet :) klinkt zo leuk ;) Wel lief van die oude vriend!

*zwijmel* zie allemaal lieve foto's van babies, ga ook zo proberen of het mij lukt :D

Moppiepoppie en man gefelciteerd met de geboorte van Amé!!! jeetje meid, ook anders verlopen dan gepland :( Ik hoop dat de behandeling in het zkh wel zo geweldig was als bij mij, dat hielp! Rust nu maar lekker uit hoor! wij zien je vanzelf verschijnen, is niet niks wat je heb meegemaakt! *hele dikke knuff!

@funnyme ooh spannend van jouw Szus!

sex hier vebazendwekkend gelijk de dag na de bevalling uber veel zin :confused: maar denk dat ik toch maar even wacht down under :( maar goed kan wel met manneke spelen ;) hihi :oops:

nou photobucket is bijna klaar, doet er wel lang over met dat uploaden..pff.. nou hopelijk zo een foto of twee ;)

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zwp geeft aan dat de geuploaded foto te groot is :( terwijl met voorbeeld ik hem wel zie, hoe los ik dit op?

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Wij gaan zelf naar landal greenparcs. Lekker een huisje met buddelbad, zonnebank en sauna erin. Heerlijk een week in de natuur en met z'n drietjes tot rust komen.
    Voordeel als je met een baby gaat dan krijg je 20% korting.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Vet waar? daar ga ik ook heen. bubbelbad zal luca wel leuk vinden :)

10. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Nog geen babynieuws...maar dat duurt niet lang meer :D Houden jullie nog een beetje vol meiden?

Sex..pff moet er wel aandenken maar durf het ook nog niet. Heb ook steeds minimaal de grens van 6 weken in mijn hoofd..hoezo vreemd mens.

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wij zijn afgelopen weekend naar Valkenburg gegaan. Hadden een leuk pensionnetje tegenover de fluweelgrotten. En vanaf 14 november is er kerstmarkt in de grotten (wij hebben voor het weekend van 28 nov weer geboekt)

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Is dat niet alleen als je lid bent van jonge gezinnen?

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, super dat Kate het zo goed doet !
    Foto's : wat je kan doen is je foto's eerst verkleinen voor je ze opload, zo komt hij kleiner uit.
    Of je foto's uploaden op een site waar je het uploadformaat kan wijzigen.

14. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Wij gaan van 14 tot 21 november in park De Vers in Brabant en jij?

15. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Nee toen ik belde om te reserveren en vertelde dat er het om 2 volwassenen en 1 baby ging, kreeg ik meteen die korting. Het heet wel jonge gezinnen korting, maar je hoeft er geen lid voor te zijn. Gewoon melden dat er baby's bij zijn.

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hihi dan wil ik tweelingkorting! Dus niks geen 20% maar 40.... zouden ze erin trappen?

17. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Hahaha ik ben in ieder geval benieuwd wat voor antwoord je zou krijgen als je het vraagt :D

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    hihi....

19. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Ben ik ook weer even...

Ow, ik ben het zoooo zat! Ik voel nog HELEMAAL niets wat op een naderende bevalling lijkt, maar wil zooooo graag ons ventje zien en vasthouden! Ben er stikchagrijnig van. Ik heb niet eens fatsoenlijk voor mezelf gekookt (ben weer eens alleen thuis) en schoonmaken / opruimen ben ik ook zat! Volgens mij blijft ie van mij ook zitten, Roshi... :rolleyes:

20. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    hey meiden,

ik ga ok een midweekje weg emt de kleine meid dat doe ik in december pas.

als je nu wat bij centerparks boekt krijg je 100euro korting, maakt neit uit in welke park je dan gaat misschien een tip voor andere hier op forum...
    De korting is tot 6 of 7ocktober.

nog geen babynieuws lees ik.
    ik ga er weer vandoor, me meissie voeden en dan lekker op me bed liggen ben best wel moe al

Deel Deze Pagina