Waar zou Jacolien eigenlijk zijn?! Die zal toch zo zoetjes aan wel eens... Ik hoop dat alles goed met je / jullie is, meid! Laat je wat van je horen?
Even de nieuwe mama's feliciteren... Droppie, Van harte gefeliciteerd met je zoontje Danny! Linda71, Proficiat met de geboorte van Annika! Mariëlle, Gefeliciteerd met de geboorte van Naomi! Moppiepoppie, Van harte gefeliciteerd met Amé! Voor de mama's die nog moeten: Het klinkt als een cliché (ik weet het...), maar ook voor jullie duurt het nu niet lang meer voordat jullie gaan bevallen!
lieve allemaal bedankt voor jullie reacties! ik ga morgen even zoeken. Ik wil wel pas reserveren als de kleine er is, stel je voor dat er iets niet goed gaat ofzo bah moet er niet aan denken om dat te annuleren. (ja sorry ik denk ook aan de minder leuke dingen ) maar alvast kijken kan geen kwaad ik ga nu lekker bankhangen met mannetje, zijn net terug van een wandeling en echt net optijd binnen want het hagelt hier gewoon! Fijne aaf allemaal! xxx
@Roshi: ik denk de laatste dagen ook steeds meer aan die minder leuke dingen. Hoe langer het duurt, hoe banger ik ineens word dat er iets niet goed blijkt straks...
Meiden! Ik heb vanaf ongeveer 5uur vanmorgen weeën, meteen stipt om de 5 minuten Kon ze het eerste uur verbergen voor lief, maar toen werd hij toch wakker van mijn gepuf. Zit nu even op de bank, en ze zijn er nog, maar iets minder hevig. Lief wilde meteen om 6 uur al de vk bellen, beetje overdreven Neem nog maar een kop frambozenbladthee en wacht het allemaal maar af. Dus mochten jullie vandaag niks meer van me horen... Owww, komt er weer eentje...
O Freesia spannend! En dan die fotoos van Kate.....*smelt* Hier kwamen de meiden om 2130, 415 en 830. Lekkere nacht gehad dus!
@funny me, dus zelf ben je ok weer wat uitgerust. doen je meiden dit wel vaker? @freesia, hopelijk is het dan zo ver voor jouw. dan heb je straks je beebje in je armen en kun je ook eindelijk geneiten na al die dagen wachten
JOEHOEOEOEOEOE! Freesia zet 'm op... SPANNEND! Ik hoop echt voor je dat het door zet! YOU GO GIRL! Ik hoop dat het allemaal een beetje vlotjes gaat, jullie kindje kerngezond is en ik hoop op snel babynieuws! =de duimen draaien= IK WIL OOOOOOOOOOOOOOOOOK! Niets van gerommel hier... @Funnyme: dat klinkt goed, die tijden. Spreek maar met de meiden af dat ze het zo houden...
Zet hem op Freesia! Veel succes! (Uk je komt er vandaag niet meer onderuit, je moet eruit ) Parr, heerlijk he borstvoeding geven, val er ook bijna altijd bij in slaap ('s nachts dan)
Morning! Ooh Freesia spannend Ik hoop dat het doorzet meis, succes! FunneMe, dat lijkt op onze nacht Fenna kreeg om half 12 haar laatste fles, toen kwam ze om 4 uur en om 8 uur, heerlijk! We zijn ook weer van voeding geswitched. Ze had eerst Omneo ivm moeilijke ontlasting, maar dat liep zo goed nu ( ) dat we weer zijn overgestapt op de normale Nurilon, en daar slaapt ze ineens veel beter op Echt vaag, maar wel lekker! Nou net de eerste afspraak bij het CB gehad, mevrouw is sinds haar geboorte al 710 gram gegroeid haha dikkerdje Maar was helemaal prima Verder moeten we even opletten want ze heeft een beetje een voorkeurshouding naar links, dus we hebben haar nu andersom gelegd en dat gaat prima! Verder heeft ze een aantekening gemaakt over haar heupjes, dat ze daar de volgende keer even goed naar wil kijken. Toen we vroegen of dat dan nu niet goed was zei ze: Nee hoor, ze zijn prima binnen de curve maar wil opletten want ze doet en beentje minder ver opzij ofzo Nou ja gezeur om niks, want ze zat binnen de curve Maar ja, neem ze toch al met een emmer zout haha XXX
Spannend Zanoni (ook september mama, schreef in begin mee maar kon het niet bijhouden, was vorig jaar ook samen met mij een juli mama ) gaat vandaag van haar zoontje bevallen. Ze wordt vandaag gestript en als dat niet helpt gaan ze de vliezen brekken en gaat ze aan het infuus.
Goedemorgen meiden. Hier kwam Levi iedere twee uur vanacht. 2 x voor een voeding, een keer omdat hij lag te piepen en voor een goede volle luier. Net stond er iemand van het CB voor de deur i.v.m. de gehoortest. Levi is nu ook rechts goed gekeurd Parr, lieve foto's. had al even op je hyves gespiekt Freesia, spannend meid ! Hoop dat het goed doorzet en je nu al een end op weg bent.
Even een teken van leven! Ben nog steeds aan het weeën wegpuffen, ze zijn een stuk sterker maar komen nu zo om de 7 minuten. Onder de douche zonet waren ze er nog, maar stukken minder pijnlijk. Tussendoor ben ik gewoon relaxed, zit nu een bammetje te eten. Lief is lekker thuis gebleven en die doet nog wat laatste dingetjes in huis. Vind het nog heel goed te doen zo, maar ik hoop natuurlijk wel dat het allemaal gaat vlotten vandaag. Vk hebben we om 8 uur gebeld, toen had ik al 3 uur om de 5 minuten weeën. Voelde zelf wel dat er nog niks echts heftigs aan was, maar je weet het maar nooit. Heb nog geen bloedverlies ofzo, maar dat schijnt helemaal niet te hoeven. Kleine meid zet zich af en toe af richting onderkant, ze helpt echt mee :-D We moeten weer bellen als ze sterker worden en frequenter. Hmpf, kan ook nog 2 dagen zo doorgaan natuurlijk
kom op freesia, kleintje nu moet je toch echt komen hoor. succes hier een prima nacht gehad, om 9 uur, om 2 uur en om half 8 kwam ons meisje. ga zo ff naar de winkel, wil een muziekdoosje halen, ons meisje moet nogal huilen als ze in bed ligt en misschien helpt dat. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Freesia oeeeeeeeeeeeh zet em op! wedde, vanavond is ze er! Luca kwam vanacht om 22:30 en daarna heb ik hem toch maar wakker gemaakt om 04;45 voor in 1e instantie zn luier (mag niet te lang erin blijven ivm wat schrale plekjes) dat was heerlijk dus! Daarna kwam hij om 08:30 en hij begint nu weer. Ik heb wel het idee dat hij te weinig eet, hij drinkt een 100cc fles zonder moeite op maar heeft na 3,5 uur toch echt weer honger terwijl hij het 4u lang zou moeten uithouden. Ik mocht van het CB naar 110cc dus dat gaan we maar proberen dan.