September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Anno103: Morgen zou wel errug leuk zijn, want dat heb ik vanaf het begin af aan geroepen... :)

2. ja idd op 2 okt bijna alle mama´s al bevallen, stelletje vlotte beebs.
    het duurd iig niet lang meer maar ja heb je ook niks aan.
    heb je wel de eer om dit topic te sluiten, maar ja moet je wel snel weer achter je pc kunnen.

xxxxxxxxxxxxxxxx

3. *inbraak*

FREESIA, zet hem op meid! Je kan het!

(Roshi ook veel succes)
    Firsttime: jij ook veel succes. Het duurt nu vast niet lang meer!)

Groetjes nog een juli-mama

*uitbraak*

4. nou dan gaan we voor morgen he first time
    ik ga nu mijn kleintje even eten geven, wordt nu echt wakker.
    succes meiden

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Lieverdddd eindelijk is het ook zover voor jou! :D
    Je heb iets langer moeten wachten als ons, maar dat maak het er niet minder op...nog eventjes en je heb je kleine prinses in je armen! (misschien is ze er al :D )
    Ik denk aan je, en ben erg benieuwd naar het geboortekaartje!
    Succes meid, dikke knuffel voor jou!
    (juli 2008 mama)

Voor de andere meiden die bezig zijn, toi toi toi!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ow ik schiet echt helemaal vol van alle toitoitoi's, ook van de juli-mama's :cry:

Wij gaan zo toch maar even naar het ziekenhuis voor de zekerheid, we werden teruggebeld zonet hoe het nu was.
    Het gekke is, ik ging even liggen, sukkelde een beetje in slaap en alles werd rustig vanbinnen.
    Heel herkenbaar van mijn mk, die heeft anderhalve week geduurd omdat het steeds 's nachts stopte als ik sliep.
    Maar toen ik weer helder werd zonet, begon het weer vrolijk opnieuw, elke 8 minuten. Kan er echt geen peil op trekken, denk alleen niet dat ik al ontsluiting heb hoor.
    Misschien kunnen ze me wel strippen ofzo straks, geen idee.
    Ik krijg misschien ook een slaappilletje mee voor vannacht, al voel ik me nog redelijk fit.

Jeetje, Roshi in het ziekenhuis! Spannend ook zeg!
    Ow en First time, je kunt me nog makkelijk inhalen hoor, in dit tempo :) Hoezo sloom? ;)

Dag dames!

8. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    haha wel grappig verwacht je enit :D

roshi en freesia heel veel s6!

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  10. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
  11. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
  12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik smeer niet met sudocrem, ik gebruik Calendulazalf en Maizena voor de schrale plekken, het was eergisteren zelfs zo erg dat het bloedde, arm mannetje.

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nog ff een update,
    Luca net lekker gedouched, en toen ik em wilde aankleden dacht ik: laat ik em es wegen. 3600 gram ..... bijna 1 kilo boven zn geboortegewicht, damn, direct wordt ie veel te vet :(

14. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ devilschase, ik gebruik ook gewoon de sudocreme en de billencreme van zwitsal en werkt tot nu toe nog heel goed bij Kyani.

Zo 1 kilo al gegoeit over zijn geboorte gewicht :confused:
    Kyani is nog maar 20gram over haar geboortegewicht heen :) maar dat zal dinsdag met wegen ook wel anders zijn, dat hoop ik ook wel, vanwege haar verkoudheid drinkt ze wat minder, maar hoop wel dat ze wel gewoon aankomt

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    maizena werkt ook super. Sudocrem werd het smerig van....wat zielig voor je meissie;( erg verkoude?

en ja, 900 geam, hij was 2700 bij zn geboorte.... hij mag over op 120 cc nu.

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Roshi, succes! Ik hoop maar dat het bij jou sneller gaat met inleiden met die tabletten als toen bij mij (maandag ingeleid, dinsdag ingeleid, woensdag ingeleid, donderdag rustdag, vrijdag ingeleid en bevallen)

Freesia, jij ook heel veel succes!

Mijn meiden hebben eigenlijk de hele dag geslapen. Van gisteravond tot vanmiddag 5 uur! We zijn naar zuidplein geweest omdat ik nog geen kleren had voor de bruiloftmorgen. Ze hebben 3 uur lang gewoon doorgetukt! In de auto ook verder geslapen. Thuis maar even een flesje erin en nu zijn ze met papa beneden. Kanjers! Mama gaat ff een tukkie doen! Vanavond gaan we dan al naar mn schoonouders (1 1/2 uur rijden) omdat morgen mn schoonzusje trouwt. Maar tussendoor kan ik nog wel op de computer denk ik. Mn ouders zouden namelijk morgen op de meiden passen, maar ja mn vader heeft ineens hoge koorts. DUs ik wilde ze liever niet daarheen brengen.
    Normaal gesproken zou mn moeder dan hierheen komen maar ja mn schoonzusje loopt ook op alledag. Dus de kans dat ze morgen gaat bevallen is er ook. EN dan zijn we niet zo snel thuis om de meiden te halen. Mn moeder mag namelijk bij de bevalling zijn.
    Zo en nu ga ik echt ff tukken!

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @Roshi en Freesia: Zet em op meiden !

@Kaatje: Wij hebben Pip (das die gele toch ? :oops:) voor Jaimy in der bedje en een Woezel en Pip mobieltje voor in de box. Ben helemaal weg van die 2 :)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingeltje, erg lief filmpje. kon het net aan droog houden met die liedjes op de achtergrond

Babystyle, ik heb gestemd.

Miracle, ja lief he Woezel en Pip. wist eerst niet wat het was maar kreeg de muziekknuffel in mijn kraampakket.

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @freesia oh spannend! :D :D ik hoop echt dat het niet 2 dagen gaat rommelen zoals bij mij :(

@jekkia ja ik val ook bijna elke eer in slaap, net niet dan he haha wel gek! alsof je een stoot adreneline krijgt als je te ver wegzakt ;)

@kaatje op mijn hyves? :p moet je dan op de babysite wezen :D :D

Ooh voor roshi ook spannend! Dames zet ze op he!

@first time nou wij houden je wel gezelschap meid! *smst in de tussentijd weer weeën aan naar 6464 voor jou* ;)

@anno idd een hele tijdperk wordt afgesloten straks *snif snif

dode slang ha ha ha (heel droog) is volgens mij een netpython of een tijger python, die zijn de grootste, kunnen zelfs een mens op! Ik hou het gewoon bij mijn 2 kleine rattenslangen ;)

@devilchase hier heeft Kate ook een beetje rode plekken bij de anus en naast de schaamlippen. Ben alvast een beetje sudocreme aan het smeren voordat het erger wordt, vindt het dan altijd zo zielig voor de kleintjes :(

Hier waarschijnlijk een beginnende borstonsteking. Had vanochtend al lichte hoofdpijn en beetje duizelig. En mijn rechter (.) deed op één plek zeer terwijl er geen hade bobbel is. Nu is mijn temp 37.7. De vk gebeld en moet regelmatig tempen, als het hoger wordt dan 38,5 naar de huisartsenpost. Kate gewoon aan die borst laten drinken en daarna koud compres erop. Nu hopen dat mijn lichaam dit zelf oplost, baal er wel van, moest ff janken, want ik begin net een beetje op kracht te komen :(
    Kate kwam hier ook netjes vannacht om de 3 á 4 uur. wel lekker!
    Wij gebruiken nu die bamboozles luiers en is erg lachwekkend. Zou voor vanaf 8 ponders zijn maar 7 pond kon zelfs ook nog.. nou :rolleyes: Kate verzuipt erin :) hele dikke kont haha

20. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee meiden,

Even de tranen wegwrijven door het filmpje van Ingeltje. Kon je niet even waarschuwen? Nu moest ik een wee én gesnik wegpuffen ;) Wat ontzettend mooi...

Ben in het ziekenhuis geweest, nog geen ontsluiting. Had ik ook niet verwacht hoor. Bloeddruk was supergoed en met de baby ook alles prima.
    Heb nu nog onregelmatig venijnige weeën, dan om de 3 dan om de 8 minuten. Ik mag voor de nacht 2 paracetamols nemen om te kunnen slapen. En zodra er iets veranderd, moeten we meteen komen.
    Ik had ook veel slijmverlies vanmiddag, maar verder schiet het niet echt op.
    Dus First time, ik daag je uit om me in te halen ;) :)

Deel Deze Pagina