OW EN WUPJE: JOEHOE! =zwaait= GEZELLIG DAT JE ER WEER BENT! Ik hoop dat ik jouw 42 weken niet ga halen, dan wel er over heen ga. Hier laten ze je namelijk tot 43 weken door lopen!
@Ingeltje: jemig da's vervelend en nog gevaarlijk ook! Hopelijk is het snel gefixt! @anno: wat doe jij dan aan voor een shirts (ivm borstvoeding)? Ik vind het zo'n gedoe om steeds mijn shirt helemaal te moeten ophijsen... @Wupje: welkom 'terug' meid! @Sambi: gefeliciteerd met je dochter Hannalore! @Kaatje: nou zeg, da's ook geen warm onthaal... kom je helemaal beschuitjes brengen en dan zeggen ze je niet eens gedag! Belachelijk zeg.
*inbraak* hoi meiden, is er al nieuws van Freesia? kon t zo snel niet vinden... als er nieuws is kan iemand mij dat pben? liefs en succes allemaal! rensie (juli-mama) *uitbraak*
uhm van die shirts met spaghettibandjes met een vest erover. of een los shirt met lange mouwen en dan idd omhoog hijsen. vind het ´s nachts ook koud maar als ik slaap heb ik het weer warm. xxxxxxxxxxxx
Alle kersverse mama's en papa's GEFELICITEERD met jullie prinsje of prinsesje Geniet heerlijk van je schatjes! Hier gaat alles goed! Jaylen groeit als kool, was bij het eerste consbur bezoek al 6cm (nu 49cm) gegroeit, alleen zijn gewicht is nog wat aan de lage kant. 2430 gr Met Ylana gaat het ook heel goed, is ook alweer 2 cm gegroeit (nu 50cm) en weegt alweer 3165 gr. We zijn echt SUPER TROTS! Verder heel weinig tijd om bij te lezen, ben de nog steeds druk met kraamvisite en anders met mijn schatjes
@Jacolien, gefeliciteerd met jullie dochter Jennifer! @Sambi, gefeliciteerd met jullie dochter Hannalore!
Ingeltje, lekker dan van die gasleiding. Geen lieve buren waar je lekker warm een hapje mee kan eten? Levi is zo lief vandaag Gisteravond om 22.30 voeding gehad, kwam toen om 03.00 en toen om 07.00. Vandaag al een paar keer gezellig wakker geweest,mag hem aan en uitkleden zonder dat hij gaat gillen en komt netjes iedere 3 á 4 uur voor een voeding.
aaaaaaah kaatje die is leuk haha julia heeft eindelijk haar speentje geaccepteerd en valt in slaap. hoera! xxxxxxxxxxxxxxxx
ja eerst moest ze steeds kokhalzen maar nu begon ze meteen te zuigen en slaapt nu al een kwartier. ze begon te huilen net als gisteren dus ik had er al weer schrik voor ga nu eten koken, ja is laat ik weet het fijne avond xxxxxxxxxxxxxx
Wat een leuke foto Kaatje! Schatje hoor, dat mannetje van je! Hoe zou het toch met onze meiden Freesia en Roshi zijn? Kom steeds even kijken, want ben SUPERbenieuwd. Vraag me alleen af of we vandaag nog nieuws gaan krijgen... SPANNEND WEER!
Trouwens Kaatje, wat een lummel van een werkgever heb jij zeg! Heb jij je in kunnen houden? Van mij had ie toch een grote smoel kunnen verwachten... Werd echt onwijs boos van je verhaal! MOET IK FF LANGS GAAN?!
Ja zeker een lummel. Als hij zo kinderachtig is,moet hij weten maar daar sta ik boven. Ga me er ook echt niet druk over maken.
Hoi dames, kom mij hier ook ff snel melden en dan echt nar hubbie luisteren en rusten heb 2 zware dagen achter de rug.. @kaatje helaas wel ooh leuke foto Zanoni gefeliciteerd met jullie zoon Dante!!! Jacolien gefeliciteerd met jullie dochter Jennifer!! Sambi gefeliciteerd met jullie dochter Hannalore!! @wupje welkom terug lekker aan het genieten dus @yule hier ook eentje die staat te poppelen om te sonjaren ben gelukkig wel op de helft, maar heb nog al dat vet in de midden van mijn lijf straks hopelijk lekker wandelen als ik ooit fatsoenlijk mag herstellen Heb hier weinig lust dus met dat en de BV lijkt het wel ergens op te gaan gelukkig! @ingeltje jeetje zeg! lekker handig van die lui! het gaat voor hun rekening toch? @kaatje nou heerlijk zo'n "warme" onthaal @nic79 leuk om weer van je te horen, ja zekers je hetb er 2 hoor! hier al moeite met bijhouden en ik heb er 1 Argh ben op het einde en nog geen nieuws van Roshi en Freesia *rent in gedachten rond van de spanning! Zet ze op meiden! Hopelijk hebben jullie de ukkies al in jullie armen! *smst naar 6464 WEEËN AAN VOOR FIRST TIME - we blijven je gezelschap houden! Hopelijk begint het spontaan vanavond anders flink seksen, met bitterlemon en ananas
Nu ff een ego stuk Goed gisteren wakker geworden met lichte hoofdpijn en beetje duizelig, later op de dag lichte koorts, dus belde de wvk op maar was 17u geweest dus moest me bij de vk melden.. Vk zei mssn beginnende borstonsteking. Mijn borst brande maar na de voeding was de zere plek soepel en niet echt rood.. dus kate moest de borst goed leeg drinken en daarna koud compres erop. Mocht mijn temp 38,5 worden dan terug bellen. 's Avonds werd eht idd 38,5 dus vk weer opgebeld, andere vk had dienst en hij dacht eerder aan griep (maar hij niet 100% zeker) omdat ik de 2 belangerijke symptonen miste van BO. de rood vlek en hardheid. Dus moest Kate de borst leeg laten drinken, dan leeg kolven, dan koud kompres, 2 para's slikken en slapen. Regelmatig tempen, mocht mijn temp hoger worden dan 38,5 dan terugbellen. 's Nachts heb ik mij kapot gezweten en Kate kwam ook erg regelamtig haar honger niet te stillen leek het wel En alles deed zeer van de koorts.. Mijn temp wer 19,1 maar zakte later weer af naar 38,1, ik ben dan eigenwijs dat ik de vk niet 's nachts gaat opbellen als het toch om de griep gaat. Maar laat vanochtend werd de koorts 39.2 dus wvk gebeld en ik werd telkens op wacht gezet en uiteindelijk verkeerd doorverbonden Geduld had ik nu niet, zweet liep langs mijn rug. De juiste afd zou mij terug bellen, maar dit duurde eeuwen dus de ha gebeld. Op dat moment kreeg ik wel een groot rood vlek op mijn borst.. dus toch BO Moest mij 16.30 melden bij de ha. Gekeken en ja helaas wel BO. Moest doen wat ik al deed, afkolven na voeding, helaas stimuleert dit wel de productie maar dan was het alvast goed voor de regeldagen. Bestaat wel kans dat ik dan de ander borst moet afkolve omdat Kate dan met 1 borst genoeg heeft. En moet antibiotica slikken, binnen 2 dgn moet ik mij beter voelen. Pff baal hier wel van, ben net weer een beetje mobiel aan het worden en nu dit Pff gewoon doorbijten dus. Kate is vanaaf eindelijk wel rustig gelukkig! Hopen dat zij dat vannacht ook is. Vind het wel sneu voor hubbie, dit zit 's nachts telkens met de luiers de hele tijd. Hij is wel erg lief geweest, kwam thuis na de boodschappen met kadootje! De nieuwe Nicci French boek! ok en nu snel rusten voordat hubbie boos wordt
Alle nieuwe mama's gefeliciteerd!! Nog eventjes, dan wordt het septembermama 2008 - zwangerschaps forum voor altijd gesloten... jammer he.. Parr -> Jeetje meid, balen zeg! Hopelijk gaat het snel weer weg! Vince is 10 daagjes alweer! Hij doet t super! Woensdag hebben we al een fotoshoot gepland! Ik ben zelf nog een beetje in de war van alle verandering en hormonen, hihi. Groetjes, Cossy
@Parr: Wat lief van je... OWJA, ananas...dat was het! En dat vind ik lekker ook. Seks ook trouwens! Doen we echter al veeeel te lang niet. Hubbie durft niet zo goed en ik voel me niet bepaald sexy. Bovendien ben ik niet acrobatisch genoeg, vrees ik... Bitterlemon?! Die kende ik nog niet. MORGEN GELIJK HALEN! Wat vervelend zeg, die borstontsteking. Lijkt me heel pijnlijk. Sterkte ermee meid en nu...HUP NAAR BED! Luister naar je mannetje... - kijkt streng- Beterschap! @Cossy: JOEHOE! DAAR WAS JE WEER EVEN! GEZELLIG! Truste allemaal!
Hihihi die Parr.. seksen met bitter lemon en ananas.. ben benieuwd hoe het er bij jullie aan toe is gegaan de laatste weken.. bizar seksleven hoor, wat doe je precies met die ananas? en waar gaat de bitter lemon in/overheen? Trouwens wat ongelooflijk ^%&^% dat je borstontsteking hebt... lijkt me heel vervelend en pijnlijk. Ik snap je gevoel helemaal, ook ik kreeg toen na 1 week opeens die vreselijke jeukende allergie over mijn hele lichaam. Kon wel janken, omdat je dan net na een week opkrabbelt en de wereld weer een beetje aankan en je dan geveld wordt door zoiets... hele dikke knuffel! (overigens is de jeuk nu eindelijk een beetje weg, wordt er niet meer wakker van en kan weer onder deken slapen zonder dat de warmte zorgt voornieuwe jeukaanvallen....)