September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nou meiden kom op met die baby's! Heb gisteren elke 5 minuten gekeken of er al nieuws van mn buddy op mn foon... maar helaas!

2. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

HAHAHAHA, Ingeltje...zo had ik het nog niet bekeken! Kinky grietje hoor, die Parr... ;) Gaat mij wel iets te ver eerlijk gezegd, je moet zo oppassen voor een infectie daar beneden he... :)

@Funnyme: :oops: ... sorry ... :oops: .... ben nog steeds niet aan het bevallen ...

Vandaag 41 weken en nog HE-LE-MAAL niets! Geen gerommel hier! PTVRR@#$%#@! :evil:

Nou, ik ga zo ananas en bitter lemon halen en HEEEEEEL VEEEEEL traplopen ofzo... :rolleyes:

Laters!

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ik ben vanochtend om half zes bevallen van Jill, met ruggeprik en vacuümpomp na moeilijke weeen. Ik geef snel meer details, ik tik dit even op de gsm van lief.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    • INBRAAK •

Naat, super gefeliciteerd met jullie dochter JILL!

Hoop dat alles goed is gegaan. En wat een fantastisch mooie naam.

Liefs Mieke

• UITBRAAK *

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Freesia gefeliciteerd met Jill

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

First time, vriendin van mij heeft staan touwtje springen om de bevalling op gang te krijgen (dag erna was ze bevallen of dat doo rhet springen komt...geen idee)

Freesia gefeliciteerd met Jill!! Moest vanochtend om 5 uur tijdens voeden nog aan jou denkne, wat toevallig dat jij iets later bevallen bent ;)
    Rust lekker uit van die zware bevalling en geniet van je wondertje.

7. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    JOEHOE! FREESIA! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JILL! WAT EEN MOOIE NAAM! Mag ik aannemen dat ze (ondanks jouw zorgen) helemaal gezond is? Nu lekker genieten meid, je hebt het verdient... ;) (zoals iedereen op dit forum)

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Freesia super gefeliciteerd met je dochtertje Jill! :D En nu effe lekker bijkomen en genieten!

@ Tinkerbel hmm klinkt heerlijk zo'n avondje uit 8) Hier ben ik daar nog niet aan toe, maar komt vast wel weer.

@ Kaatje bah wat een rotwerkgever zeg :evil: Zou er ook niet teveel aandacht meer aan besteden en gewoon leuk nieuw werk zoeken. Hoe is het trouwens met de gezondheid van jouw hubbie? Gaat het alweer wat beter met hem?

@ Ingeltje brrrr koud zo zonder verwarming.....dan maar gezellig met z'n 3'tjes tegen elkaar aan kruipen!

@ First time oh ik hoop ook zeker niet dat je de 42 weken haalt en dan ook nog dat ze je dan laten lopen tot 43 weken :confused:

@ Nic79 fijn dat alles goed gaat bij jullie!

@ Parr oh wat is dat schrikken zo'n borstontsteking. Heel veel sterkte en hopenlijk slaan de medicijnen gauw aan.

Hier heb ik gisteren ook een kuur gekregen omdat ik een blaasontsteking heb :( Ik heb nu 3 tabletten gehad en het voelt al wel weer wat prettiger aan.
    Verder heb ik heel veel moeite met goed aanleggen voor de borstvoeding. Kyano is een heel gulzig mannetje en daarbij heb ik ook nog eens borstvoeding in overvloed dus resultaat is vaak darmkrampjes. Ik ben er nu over aan het denken om te gaan kolven en dan de moedermelk uit een flesje te geven. Misschien geeft dat wat meer rust voor Kyano en mij. Ik vind het zo zielig als hij weer zo'n darmkrampjes heeft. Gelukkig wordt het wel al minder als de eerste dagen.
    Zijn er al mama's die ook afkolven en zo ja welke kolf gebruiken jullie? Ik moet er wel een hebben die de hele borst leegkolft en makkelijk in gebruik is. Ik had al gehoord van Harmony van Medela en Isis van Avent dat het goede zijn. Iemand hier ervaring mee?

Ga nu snel effe bij ons mannetje kijken!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen! Zo één antibio pil gehad en ik voel mij wel een stuk beter, niet zo duizelig en sta wat vaster op mijn benen. Erg beter aangezien ik een baby vasthoud ;) Koort heb ik nog af entoe, maar ik moest rekeing houden met 2 dgn. Kate was niet zo onrustig vannacht gelukkig :)

@Firsttime ja ze zeggen ok dat als je ook bitterlemon drinkt op de juiste tijdstip... ;)

@ingeltje :) :) seksleven? haha wij hebben het nog één keer gedaan 2 weken voor de bevalling.. daht ik ook nog toen aan toen ik hoorde gebroken vliezen :confused: maar bitterlemon en ananas had ik nog niet geprobeerd. Ananas gewoon eten, gaat volgens mij meer om het hart van de ananas. En veel bitterlemon drinken, dus geen bizar dingen :) jeetje volgens mij ben je met die rijke fantasie echt aan een potje seks toe of niet ;) Gelukkig is de jeuk bijna over bij jou! Hoe lang kan zoiets duren dan? :( dikke knuff terug!

JAAAAAAAA!!!Freesia en hubbie gefeliciteerd met de geboorte van Jill!!!

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Wupje wat minder van die blaasonsteking, ook geen pretje :( *dikke knuff Ik heb hier een kolf set van avent. Zit een handkolf en elek. kolf bij. Tot nu toe alleen gebruik gemaakt van de handkolf en ik vind het wel goed. Ook mooi makkelijk schoon te maken!

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Freesia, gefeliciteerd met Jill!!!!

12. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Freesia, gefeliciteerd met jullie dochter! Prachtige naam.

Groetjes Niesje1980 (julimama's)

13. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Freesia gefeliciteerd met je dochtertje

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Freesia: gefeliciteerd met je dochter Jill!

@Wupje: ik kolf nu ook elektisch (noodgedwongen) met de Medela Lactina, is een huurkolf, heel goed, maar heeeeeeel duur als je hem zelf moet aanschaffen. Harmony is een handkolf dacht ik. Handkolven heb ik ook geprobeerd (Avent Isis) maar is een stuk bewerkelijker, zeker als je voedingen hebt van meer dan 100 per borst... (zoals ik).
    Bedenk wel dat kindjes die uit flesjes drinken de melk nog sneller naar achteren gieten dan uit de borst en dat daarom krampjes vaker voorkomen bij de fles (is mij verteld in het ziekenhuis). Bij Raven merkte ik dat duidelijk. De Avent speentjes hebben nog een vrij groot gat, ook de kleinste maat is nog aanzienlijk groter dan andere merken. De beste flesjes zijn dan of difrax (kleinste maatje) of Tommee Tippee want die hebben een heel klein gaatje waarbij ze moeite moeten doen om de melk eruit te krijgen zodat ze niet te veel tegelijk binnenkrijgen (tip CB). Maakte een enorm verschil moet ik zeggen (wij hebben de Tommee Tippee gekocht, lijkt ook nog op een moederborst, heel fijne fles).

Bij veel melk uit de borst en gulzig drinken kun je ook proberen de eerste megastralen op te vangen (aanleggen, toeschietreflex, direct afhalen en stralen weg laten lopen en als de melk wat minder hard spuit weer aanleggen). Tip van de lactatiekundige. Dan krijgt je kindje het ook iets minder in zijn keeltje gespoten... :)

Zo een heel verhaal aanelkaar geregen tips die ik ook maar weer heb gehad van anderen... ;)
    Succes!

15. Freesia, van harte gefeliciteerd met Jill. Eindelijk mag je jullie meisje in je armen houden!

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Joepie!

Freesia, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Jill (mooie naam). Heel veel geluk toegewenst en geniet er lekker van!

17. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Freesia van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje. Geniet ervan. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.

Groetjes Marieke.

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Freesiaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!!!!!

eindelijk wijffie!

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Freesia en man van harte met jullie dochtertje Jill!
    Nu lekker gaan genieten met z'n 3-en. :baby:

Liefs Senn

20. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Hoihoi!

Wat lief he, al die julimama's voor Freesia... Erg attent!
    Ik ben hard bitterlemon aan het drinken! :)

Was net op koffievisite, maar ben weg gegaan vanwege zeer onprettige druk en felle steken in mijn bekken. Heb steeds het gevoel alsof de kleine zichzelf (zonder weeën) naar buiten duwt. Heb ook veel harde buiken en daarbij het gevoel of ik ieder moment in mijn broek kan plassen. Dan ben ik toch liever thuis... :)

Even een vies vraagje: ik vind mezelf de laatste dagen verschrikkelijk stinken bij de ontlasting... :oops: Ik weet niet of jullie weleens naar een meerdaags festival zijn geweest, maar ik ruik dan zo erg als op de laatste dag! :) Erg rot van binnen, lijkt wel. (sorry hoor :oops: ) Herkent iemand dit als iets wat bij de laatste dagen van de zwangerschap hoort?
    Vind het maar irritant, omdat ik nu bang ben dat ik tijdens de bevalling ook zo ga stinken... :(

Deel Deze Pagina