Hey meiden. Ik heb net de vk gebeld, ik heb een baarmoeder verzakking Moet nu zoveel mogelijk rust houden en maandag langs de huisarts.. heb maandag een mannelijke huisarts, en zit er niet echt op te wachten dat hij ff gaat koekeloeren,maar ja geloof dat ik weinig keus heb. Gatver wat zit ik hier van te balen. Wil gewoon lekker blijven wandelen en Levi showen. Zit nu dus weer voor grotendeels aan huis gekluisterd.
Gaat snel hé....Raven ook alweer bijna. Soms vind ik het jammer dat Britt zo snel groot wordt, aan de andere kant wordt het ook steeds leuker! @First Time, duiim hier ook voor je dat je je kleine ventje snel kan vasthouden @Kaatje, jeetje...hoe ben je daar inderdaad achtergekomen?
Ik had al een paar dagen een beetje ongi krampen in mijn buik en voelde af en toe een druk tussen mijn vagina en anus. Nu ging ik net even met een spiegeltje kijken hoe mijn schaafwonden eruit zagen en zag toen een roze/rode bal zo goed als uit mijn vagina hangen :-?
@Kaatje, HÉÉÉÉÉÉÉ GETSIE! dat klinkt heel naar... Sterkte ermee... Bedankt hoor meiden, voor jullie support! Het is weer heel erg rustig in mijn buik... IK WIL ZO GRAAG ROMMELEN! Begin me echt een beetje zorgen te maken om Roshi. Kan me bijna niet voorstellen dat zij ons niet vrij snel zou inlichten... =keep my fingers crossed= Ik hoop dat we heeeeeeeel snel wat van je horen meid!
Trouwens een ontzettend lief fotootje Kaatje, kan me voorstellen dat je REUZEtrots bent op je mannen! Wat een wijs koppie heeft Levi, echt zooooo'n schatje... = is nu een plasje geworden =
@krisstel idd Britt is 1 maand oud! wat gaat dat snel @kaatje he bah en ook niet echt fijn nee een mannelijke arts als het moet ok, maar mijn voorkeur is ook een vrouw hoor! oef lijkt mij echt een raar gezicht om zoiets te zien *dikke knuff! @first time idd hoe staat jouw vk over strippen? Idd had ook verwacht snel van Roshi iets te horen.. Ik hoop dat ze het goed maken!
Buddy nieuws Ik krijg net het volgende smsje van Roshi: na een zwangerschap van 41 weken en 2 dagen en een bevalling van 24 uur zijn we om 21.13 de trotse ouders georden van dochter Jenna Lynn ze weegt 3260 gram Einde buddy nieuws Roshi gefeliciteerd met je kleine meisje!!!!
JAAAAAAAAAAHHHHH! JOEHOEOEOEOEOEOEOEOE! ROSHI EN PARTNER VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JENNA! Mooie naam ook! En nu lekker genieten jullie... @Parr: ik heb geen idee, heb ik nog niet over gesproken met VK. Maar ik geloof dat ze hier gewoon niets doen en je met 42 weken overdragen aan gyn. Weet ook niet of ik het zelf wel wil eigenlijk. Lastig!
Roshi en mannetje gefeliciteerd met jullie dochtertje Jenna !!! First time, en nu jij ! kunnen we daarna gezellig verder kletsen bij de moeders.
ROSHIIIIIIIIIIIIIIIII GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!! Eindelijk meissie, eindelijk heb je je dropje in je handen! geniet ervan meid!
Jaaaaa Roshi gefeliciteerd meis! Superleuke naam ook weer! Freeeeeeesia, ook nog onwijs gefeliciteerd natuurlijk, ook zo'n leuke naam, zo heet mijn nichtje! Nou First time, het wachten is op jou! Wel superstoer dat je nu de hekkensluitster bent En als jij bevallen bent kunnen we dit gedeeltje sluiten, jeetje lijkt me best bizar Buuuh ben een beetje ziek, denk wat verkeerds gegeten gisteren Vandaag maar goed uitzieken want morgen gaat hubby weer werken en ben ik alleen met Fenna, dan kan ik ziek zijn niet gebruiken! *Kruipt weer op de bank onder dekentje*
Freesia & man: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Jill! Eindelijk is ze er Ooooh, Roshi ook Roshi & man: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jenna!
YES!! Roshi en hubby gefeliciteerd met Jenna Lynn!! Wow een bevalling van 24 uur, ben heel erg benieuwd naar jouw verhaal maar rust lekker uit en geniet van dat kleine wondertje
Alle nieuwe mama's van harte gefeliciteerd!!! Ik begin nu langzaam de draai te vinden! Vince is gelukkig een heel lieve en rustige baby, hij huilt haast nooit en slaapt heel goed door. Geven jullie trouwens 7 voedingen? De vk zei tegen mij dat 7 toch echt nodig zijn, maar Vince denkt daar anders over... Als ik om de 3 uur probeer te voeden dan weigert hij gewoon, of hij ligt maar wat te knoeien en heeft een uur later weer honger. Als ik 6 keer per dag voed gaat het perfect, dan drinkt hij altijd zijn buikje vol en is tevreden... Hij groeit als kool, dus ik denk dat 6 voedingen in zijn geval genoeg zijn? Kaatje -> Jakkes... Hopelijk niets ernstigs? Hier is het ook nog flink beurs down under... Groetjes, Cossy
JAA! Roshi en hubbie gefeliciteerd met jullie meid Jenna Lynn!!! @first time pff wat een onzekerheid zo! Ik hoop dat het gauw opschiet dan! Lekker zelf aan beginnen is altijd fijn Hier wel een ok nacht gehad, ben alleen tijdens de voeding met Kate samen in slaap gevallen
@Roshi: Eindelijk! Gefeliciteerd met je dochter Jenna Lynn! Super dat je nu ein-de-lijk de naam kan gebruiken he? @Dreames: dat had Raven ook, dronk de eerste week ook niet meer dan 6 voedingen. Toen kwamen de regeldagen en toen werd het 12 per dag, daarna een tijdje 7-8 en nu 5-6. Ik denk toch dat zo'n babytjes dat zelf wel regelt en als Vince honger krijgt gaat ie toch wel huilen? Of niet? Als ie goed groeit, voldoende poep en plasluiers heeft lijkt het me no problemo. Kolf schoonmaken: maken jullie hem na het afspoelen ook droog? Of uit laten lekken? @Kaatje: jeetje meid, dat is supervervelend. Moet je op bed blijven of mag je in huis wel een beetje rondhobbelen? Ik heb vannacht heerlijk geslapen! Van 22-23 uur alvast een uurtje, daarna van 0 tot 5.30 uur en daarna van 6.30 tot 10.30.... dus in totaal ruim 10 uur! Super zeg, eindelijk voel ik me een beetje uitgerust. En Raven was ook lekker rustig na elke voeding sliep ze meteen weer in. Ik heb toch het idee dat ze met borstvoeding veel rustiger is. Ze poept ook weer makkelijker (spuitluiers waren met een paar uur weer terug) en lacht weer naar me als ze klaar is met een voeding. Na de fles was het alleen maar schreeuwen.... Ik probeer het goed te doen met aanleggen, maar vind nog steeds best lastig. Vooral het vasthouden van Raven op de juiste hoogte vind ik nog moeilijk (van kussens word ik gek, dus dat doe ik zo min mogelijk, is nooit de goede hoogte en schuift elke keer weg). Ik heb gisteren op de site borstvoeding.com gekeken en daar staat echt heel goed uitgelegd hoe je moet aanleggen (tip voor de moeders met kloofjes of pijn). http://www.borstvoeding.com/kindjeaande ... eggen.html