He chicks! Even snel hoor, gaan zo weg! Voel me gelukkig weer helemaal goed Ga nu lekker uit eten met manlief, om de laatste vakantie avond te vieren. Vind het erg spannend om het allemaal alleen te gaan doen, maar zal vast goedkomen en ik kan altijd jullie advies vragen toch Ook ligt het boek van Sonja weer klaar, morgen begin ik, de laatste kilo's moeten eraf! Weet dus niet of ik nog veel online kan komen de eerste dagen, zal wel even wennen zijn nl zo alleen Maar ik vergeet jullie uitraard niet hoor! Liefs!
Ik ben trouwens wel heeeeeeel benieuwd naar Freesia en Roshi's bevallingsverhalen en hoe het met hun en de kleintjes gaat... De nieuwste mama's hebben het nog te druk voor ons!
First time: niet leuk om als laatste over te blijven, maar ik wens je heel veel succes en dat de kleine er maar snel uit mag komen Esje
*smst: 'weeën nu onmiddelijk aan' naar 6464* Wat duurt wachten lang hè, FT... maar we laten je hier niet alleen hoor! xxx
Ja klopt, maar heb van het begin af aan al het gevoel dat ik overtijd zou gaan en het dus oktober zou worden. Daarnaast was mijn eigen uitgerekende datum 1 oktober en later die van de vk 28 sept.
Zo, heb even alles bijgelezen. Nieuwe mama's: Van harte! Iedereen, ook de juli-mama's, bedankt voor alle lieve felicitaties! Ik kom heel snel met mijn uitgebreide bevallingsverhaal, het bleef maar duren Bijna alles wat ik juist NIET wilde is gebeurd, maar uiteindelijk telt maar 1 ding, dat ons meisje gezond en wel ter wereld zou komen. Hier een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=LjoI7bE_TiE
Wat een prachtig filmpje! En wat een lief zacht huiltje! Julian brulde een stuk harder, dus ze zal je wel heel lief vinden als ze zo bescheiden huilt gefeliciteerd hoor meis! staat je goed, zo'n pupke! Liefs Ingeltje
Nou meiden, het is BEGONNEN denk ik... Vanaf 8 uur om de paar minuten (nog niet heel regelmatig) vreselijke krampen en de neiging om mijn darmen te legen. Ze komen aanrollen, duren ongeveer een minuut en nemen dan weer af. Ik hoop zo dat dit doorzet. Wel afzien hoor, pfffff... Komt er weer één. Laters!
Ik hoop voor jouw dat dit het werkelijk is voor jouw. Alvast heel veel s6! En jhoe jij dit zegt begon het bij mij ook!
@Freesia: wat een schatje zeg, heel mooi filmpje! @First time: oh meid, zo het dan eindelijk? Zet 'm op he?
@freesia ach gossie *smelt* idd staat jou geweldig! Echt een moppie @firsttime yahoo!!! doorzetten die lichaam van firsttime!!!!!! ik ga duimen in mijn slaap voor je mocht het vannacht ook goed doorzetten dan cheer ik ook alvast zet ze op meid!! vanaaf was Kate weer onrustig, na haar 20u voeding bleef zij een uurtje wakker en toen iets ingedut maar om half 22 weer wakker dus maar in de tummie tub gedaan. Ook spannend want ik vind die dingen beetje eng, maar Kate vond het geweldig! Gaf zelfs geen kik bij het afdrogen etc dus zeker voor herhaling vatbaar. Toen lekker aan beide borsten gelegd en toen in het wiegje. Dan komt zij maar vannacht iets eerder, vind ik niet erg dan ben ik morgen ook op tijd eruit Vond haar hoofdje wel wat warmpjes, heb getempd, 37,4 maar na het badderen was haar hoofdje weer koel Welterusten iedereen en tot morgs! hopelijk met de afsluiten van deze forum
Fisrt time: GO Girl, ik duim voor je en zet hem op ! Freesia: wat een mopje en wat een lieff filmpje! nu even ego: Zo ik heb een vrij druk weekend achter de rug, en nu is het weer lekker rustig! Althans dat is de bedoeling.. maar het gaat nog steeds niet beter met Michelle en haar ontlasting.. Elke keer vergaat mijn kleine meid van de krampen, en dan bedoel ik niet een kwartiertje per dag, maar net zolang totdat de ontlasting is los gekomen.. dus zo een dag of 2/3 achter elkaar.. en je kan mij niet vertellen dat dit normaal is.. zoals het CB dus zegt! Ik vind het zo zielig om te moeten zien wat voor pijn dat ze heeft, en ze heeft dan ook zo'n moeite om het eruit te persen (meestal komt het ookpas los na langdurig gepor met de thermometer!) en dat terwijl als ze gepoept heeft wel goede poep heeft! Ze kunnen van mij het heen en weer krijgen (het CB) ik bel ze vandaag op, en ga per direct over op andere voeding!Ik ga ze vragen of ik die andere voeding eerst moet opbouwen en dan langzaamaan helemaal over of dat je direct over kan! ik neem de smoesjes niet meer van: het is normaal, doe haar in bad, wrijf over haar buik, pak de thermometer,of doe extra water bij de voeding! want dit werkt toch niet... Wordt er helemaal gek van! en voel me zo hulpeloos dat ik haarniet helpen kan
First time, nou mn mobiel ligt continue naast me! Zet hem op meid! Ik heb de laatste dagen zulke lekkere nachten! Meiden komen 2230 en dan tussen 530 en 600 uur. Heerlijk! Had ook verwacht dat ze wel van slag zouden zijn door de bruiloft vrijdag. Maar niks hoor! Gelukkig maar.
Lindaa Anna en Sophie hadden dat ook. Ik ben toen overgestapt op Nutrilon Omneo. Het cb zegt dat ze dan wel 6x per dag kunnengaan. Nou mijn meiden gaan er gewoon elke dag (of soms om de dag) van. Ze doen het er hartstikke goed op. Misschien voor jou ook een tip?