Frst time gefeliciteerd met jullie knul! Wauw, iedereen is bevallen. Bedankt iedereen voor alles en tot bij de mama's of op hyves
Ik kom ook nog even afscheid nemen hier, snif Heb erg veel aan jullie gehad, en vond de meeting erg leuk! We gaan gezellig door bij het mama topic, en hopelijk tot de volgende meeting he!
ook ik kom nog een definitief afscheid nemen van hier.. Ook al kletsen we lekker verder bij de mamas, toch voelt het wat zwaar op de maag dat dit topic dicht gaat!
Yippie First time ook bevallen! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Jari! Nu lekker genieten! Parr lieve foto! Jammer dat dit forum nu afgesloten wordt maar gelukkig gaan we allemaal naar het mama forum. Ook ik heb ontzettend veel lol beleefd hier en veel goede adviezen gehad, geweldig zo'n clubje meiden bij elkaar!
issie nou nog niet dicht. blijf stiekem nog steeds spieken hier. knuff voor iedereen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Te gek! Alle septembermama's hebben hun kindje ! Eerst even de laatste mama's feliciteren... Zanoni: Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Dante! Jacolien: Van harte gefeliciteerd met dochter Jennifer! Sambi: Proficiat met je dochtertje Hannalore! Freesia: Gefeliciteerd met jullie dochtertje Jill! Roshi: Van harte gefeliciteerd met Janna Lynn! First Time: Proficiat met jullie zoontje Jari!